Partyflock

Forumonderwerp · 947482
9397x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie vind dit ook zo'n geweldige hond... en wie heeft er zelf een?

Waarschuw beheerder
nou je t zegt we hebben wel veeel hangjongeren in de buurt, dus mochten die t toch in hun kop halen over de schutting te willen klimmen.. ;)
Waarschuw beheerder
Wij gaan morgen onze cane corso puppy halen.
Het is voor de eerste keer dat we een hond krijgen dus 't is allemaal best spannend.
Een gestroomd teefje.
Ik heb al veel opgezocht en rondgevraagd over wat wel en niet te doen,maar iedereen zegt weer wat anders.
Wel of geen bench en de eerste nachten wel of niet op je slaapkamer,ik doe maar wat me het beste lijkt.
En ook over de voeding denkt iedereen weer anders.
Wij gaan KVV geven.
20 augustus beginnen de cursussen weer dus dan kan ze op puppytraining.
Ik vind het hele mooie honden.
Waarschuw beheerder
Zo lang ze maar goed aanpakt anders lopen ze over je heen.
Met een bench heb je zekerheid dat ze niet sloopt, 1e nachten slaapkamer ligt eraan mag ze het altijd of niet.En wat is ze gewend bij de fokker, was ze nog met broertjes en zusjes.
Succes ben benieuwd naar de foto's!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze lag bij de fokker met 2 broertjes samen.
Ik heb nu wel een kleed uit het nest.
Ze mag niet altijd boven slapen,schijnbaar zou het de eerste 3 dagen ofzo wel goed zijn omdat de hond dan een betere band krijgt met het baasje,maar daarna moet ze alsnog gewoon beneden slapen.

ik heb al wat foto's,alleen heb ik geen digitaal toestel dus zijn ze met m'n telefoon gemaakt waardoor ze niet zo duidelijk zijn.
Ook omdat ze donker is en er geen flist opzit.

[img width=800 height=600 cacheid=000fb615002c00081ab891771a024a8491]http://img.photobucket.com/albums/v127/Whitewenzz/Sierra.jpg?t=1216653837[/img]

Sierra

[img width=800 height=600 cacheid=000fb619002c000ee792948e1a024a8491]http://img.photobucket.com/albums/v127/Whitewenzz/Sierraengefke.jpg?t=1216653883[/img]

Sierre en Gefke

­

­
Waarschuw beheerder
Ze leert ook echt snel.
Schijnbaar zijn alle CC's best slim.
Na anderhalve dag wandelt ze netjes mee aan de riem,poept en plast buiten en luisterd al goed,ook als ik foei zeg.
Gisterenochtend was ze zwaar in paniek toen ik ging werken en ze 4 uurtjes alleen moest blijven.
Toen ik thuiskwam zat heel de bench onder de diarree en ging ze heel erg tekeer,hoorde het al toen ik nog in de auto zat.
Vanmorgen kwam ik aan,helemaal stil,kom ik binnen,ligt ze lief wat te soezen en kijkt me echt zo schaapachtig aan...me ma was s'ochtends ook nog even buiten gaan luisteren bij ons,toen was ze ook stil.
Ben ik wel blij mee.(Y)
Hopelijk blijft ze zo makkelijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tequilazusje op zondag 20 juli 2008 om 16:08:
Wij gaan morgen onze cane corso puppy halen.
Het is voor de eerste keer dat we een hond krijgen dus 't is allemaal best spannend.
Een gestroomd teefje.
Ik heb al veel opgezocht en rondgevraagd over wat wel en niet te doen,maar iedereen zegt weer wat anders.
Wel of geen bench en de eerste nachten wel of niet op je slaapkamer,ik doe maar wat me het beste lijkt.
En ook over de voeding denkt iedereen weer anders.
Wij gaan KVV geven.
20 augustus beginnen de cursussen weer dus dan kan ze op puppytraining.
Ik vind het hele mooie honden

gefeliciteerd! spannend hoor! hoe heet ze/ga je dr noemen??

wow die fotos zijn echt te lief :D

Uitspraak van Tequilazusje op woensdag 23 juli 2008 om 17:26:
Na anderhalve dag wandelt ze netjes mee aan de riem,poept en plast buiten en luisterd al goed,ook als ik foei zeg

wauw! goed zeg!
Gisterenochtend was ze zwaar in paniek toen ik ging werken en ze 4 uurtjes alleen moest blijven.
Toen ik thuiskwam zat heel de bench onder de diarree en ging ze heel erg tekeer,hoorde het al toen ik nog in de auto zat.

tip, laat haar niet alleen in de auto zitten als ze nog niet helemaal zindelijk is. mijn vader heeft dat n keertje gedaan met mijn hond, was maar een half uurtje weg.. tjaah.. en natuurlijk is ze dan net aan de schijterij en in paniek de hele auto onder de schijt gesmeerd.. (het heeft nog weken muf geroken in de auto..) (laat het een les zijn hihi ;))
Hopelijk blijft ze zo makkelijk...

waht maar tot ze gaat 'puberen' :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 juli 2008 om 21:20:
tjaah.. en natuurlijk is ze dan net aan de schijterij en in paniek de hele auto onder de schijt gesmeerd.. (het heeft nog weken muf geroken in de auto..) (laat het een les zijn hihi )

Oef,kan me wel voorstellen dat dat niet zo fijn is,zeker in een auto.

Ik ga morgen op vakantie,5 dagen maar ze is nu even terug bij de fokker om daar te logeren tot vrijdag.

Hoe was jou hond toen ze/hij ging puberen??
Erg lastig?
En zijn ze op het begin altijd zo makkelijk?

Sierra is erg zelfverzekerd dus ik dacht dat het wel een lastig op te voeden hondje zou zijn maar daardoor gaat ze juist heel makkelijk mee overal naartoe,is niet bang in een nieuwe omgeving of voor andere honden,
tot nu toe geeft dat geen problemen.
Hopelijk blijft ze zo,oke even lastig in de pubertijd mag wel,dat zijn we allemaal :p zolang het maar overgaat haha.
Lijkt me erg lastig als je een hond hebt die elke andere hond wil aanvallen die je tegenkomt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Donna is nu aan het puberen wil iemand haar hebben, de makkelijkste commando's worden ineens geneerd, vooral hier is volgens donna geen commando meer, en laatst stak ze ineens de straat over :S Erg gezellig ze krijgt nu negen van de tien op haar flikker buiten. Verder is ze me ook aan het testen, niet hier komen dan zeg ik wacht en blijft ze wachten totdat ik er ben en gaat ze rondjes om me heen rennen gezellig die pubersss
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tequilazusje op zondag 27 juli 2008 om 21:26:
Hoe was jou hond toen ze/hij ging puberen??
Erg lastig?
En zijn ze op het begin altijd zo makkelijk?

mijn vana is nog aan t uittesten denk ik, ik begin het idee te krijgen dat ze beter naar mn ventje luistert dan naar mij. wat soms erg irritant is :S

en ze is een beetje een angstige hond.. schrikt makkelijk.. al van een plastic zak die voorbij waait of een krant of zo.. :S en ze is best bang voor onweer :( maar ze is superlief dus :)