Partyflock

Forumonderwerp · 947482
8219x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie vind dit ook zo'n geweldige hond... en wie heeft er zelf een?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wanna try again??? op zaterdag 23 juni 2007 om 13:53:
Kijk anders een op www.barf.nl over vers hondenvoer...

Thanks (f) ik ga even kijken, ga nu beginnen met eens in de twee vers vlees even kijken hoe dat gaat.

Waarschuw beheerder
,..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 18:55:
met gecoupeerde staart

(n)

dierenmishandeling

Waarschuw beheerder
,..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ieder z'n eigen mening???

en wat denkt de pup van dat elastiekje om z'n staart???

***To Jurian***

Kan je in vergelijking met cane corso's met staart verschil merken tussen het evenwicht tijdens het rennen, springen en spelen???

Nog een foto?
Ben erg nieuwschierig;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 21:02:
jah ieder zo zijn eigen mening over het principe couperen hee

wat is het nut van couperen?

een hond heeft zijn staart niet voor niets, het is verboden in Nederland.
het dient voor niets anders dan de sier, en een hond z'n staart eraf halen is pure dierenmishandeling en verminking, niets meer en niets minder
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 4319, 123131}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 23:20:
kwijlen komt door af en toe een hapje te geven van je eigen eten en is dus een bijwerking van "bedelen"

:-D ........ nee hoor..........daz niet altijd waar. Molossers kwijlen eigenlijk bijna allemaal van nature.
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 00:03:
pure dierenmishandeling

Geloof me ......... ik zit mijn hele leven al in de honden wereld, en iedereen die mij ook maar 2% kent weet dat ik mij aan alle denkebare kanten inzet tegen dierenleed in welke vorm dan ook (niet alleen een beetje loze woorden de wereld in brullend, maar ook écht dagelijks actief bezig) maar MIST GOED UITGEVOERD is couperen absoluut geen dierenmishandeling en hebben de puppies er TOTAAL geen last van.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
doordat het nu verboden is word t inderdaad "mishandeling" want doordat t nu niet meer mag word t vaak op latere lft toch nog ergens gedaan (belgie) en dan heeft de hond er dus onnodig veel leed van en dit gebeurd nu dus echt wel op grovere en meer pijnlijke manier als toen t gewoon werd toegestaan .
bij sommige rassen vind ik het ook echt verknipt uitzien als ze niet zijn gecoupeerd en ondanks ik echt een verschrikkelijke dierenvriend ben begrijp ik mensen die toch willen dat de hond gecoupeerd word
(heb die twee van mij niet laten doen maar vind dat hele verbod juist zorgen dat er nu veel honden pijn lijden terwijl dit niet nodig is alsdit gebeurd als pup zijnde)

Waarschuw beheerder
donateur
Een hond dient gewoon compleet te zijn

Waarschuw beheerder
,...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mn zusje fokt ze.. in totaal zitten hier nu 9 hele lieve honden (1 teef(de mama), 2 reuen(waarvan 1 de pappa), en 6 puppies) en zijn geen van allen gecoupeerd. het is inderdaad verminking, wie zijn wij om te bepalen dat een dier mooier is zonder een bepaald lichaamsdeel :vaag: en dat wij dat er dan maar eventjes af mogen halen :s

Uitspraak van Wanna try again??? op zondag 24 juni 2007 om 23:49:
Kan je in vergelijking met cane corso's met staart verschil merken tussen het evenwicht tijdens het rennen, springen en spelen???

wat denk je zelf, net zoals een aap of een rat zijn staart heeft voor balans en evenwicht.. plus dat je aan zn staart een groot deel van zn lichaamstaal kan aflezen (denk aan onderdanig/blij/bang, wat bij een hond zonder staart misschien wat minder makkelijk gaat)
.. er is iig een reden dat honden met een staart en normale oren worden geboren.
Uitspraak van joycetonigold op maandag 25 juni 2007 om 17:28:
doordat het nu verboden is word t inderdaad "mishandeling" want doordat t nu niet meer mag word t vaak op latere lft toch nog ergens gedaan (belgie) en dan heeft de hond er dus onnodig veel leed van en dit gebeurd nu dus echt wel op grovere en meer pijnlijke manier als toen t gewoon werd toegestaan .
bij sommige rassen vind ik het ook echt verknipt uitzien als ze niet zijn gecoupeerd en ondanks ik echt een verschrikkelijke dierenvriend ben begrijp ik mensen die toch willen dat de hond gecoupeerd word
(heb die twee van mij niet laten doen maar vind dat hele verbod juist zorgen dat er nu veel honden pijn lijden terwijl dit niet nodig is alsdit gebeurd als pup zijnde)

dat wordt gedaan door mensen die het nodig vinden om een stukje hond weg te halen, omdat zij zelf dat mooier vinden. het heeft verder geen nut.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 18:59:
heeft het perfect na zijn zin ook zonder zijn staart hoor en zijn bouw is perfect en loop ook mooi in paarden draf enzo

zijn bouw of draf wordt ook niet bepaald door zijn staart.. maar als die hond zou kunnen praten zou die ook zeggen.. joh laat mijn staartje er maar lekker aan zitten(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 12:33:
kutkeffers

nou ja zeg!!

aggressief niet mee eens...!! en slecht opgevoed!

dat klopt,maar dat is de eigenaar schuld!!

kleine irritante kutbeest

deze kleine irritante kutbeesten zijn ook maar honden,zij kunnen er niks aan doen dat ze geen opvoeding krijgen!!!
ze kunnen net zo geweldig zijn als een kane corso!!!
ik heb er zelf 2 met een nesje pups van hun...en ik heb super jackrussells die geen andere honden aanvliegen of bijten.

dus gooi het a.u.b niet op deze hondjes maar op de eigenaars

Waarschuw beheerder
Uitspraak van max+chantal op dinsdag 26 juni 2007 om 09:34:
ik heb er zelf 2 met een nesje pups van hun...en ik heb super jackrussells die geen andere honden aanvliegen of bijten.

dus gooi het a.u.b niet op deze hondjes maar op de eigenaars

het is heel typisch dat het altijd deze honden zijn die zich niet gedragen! en ja misschien ligt dat iid ook wel aan de baasjes! maar misschien moeten er dan ook heel wat mensen dan maar eens dan anders gaan kijken naar pitbulls ed.. want wat wordt er geroepen als er iemand gebeten is? (''ojaa dat is zeker weer een pitbull'')
Uitspraak van max+chantal op dinsdag 26 juni 2007 om 09:34:

hoe zit het met het blaffen? want dat is ook aggresief gedrag? (als het duidelijk gericht is op een andere hond)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 09:37:
hoe zit het met het blaffen? want dat is ook aggresief gedrag?

ze blaffen alleen als de deurbel gaat!!
ik woon voor een groot honden uitlaat plaats en iedere dag staat daar file , en mij honden kijken gewoon rustig naar buiten en blaffen of grommen niet
ik heb ze goed opgevoed...maar het is en blijven terrier,s
een vriendin van mij heeft ook 2 cane corso's 1 ervan is bang voor de paarden hihi en een van mijn jack,s ook en als ze mee gaan naar stal blijven die 2 altijd samen bij mijn auto staan hihi echt een grappig gezicht zoon grote stoere hond samen met een klein hondje wachten tot de baas klaar is met de paarden.

en iedere hond kan bijten of het nou een teckel is of een pitbull

ik zal nooit zeggen dat mijn honden niet bijten je kan ze voor het hoofd kijken maar niet erin toch??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van max+chantal op dinsdag 26 juni 2007 om 09:45:
ze blaffen alleen als de deurbel gaat!!

dan zijn de jouwe echt een uitzondering.. over het algemeen zijn het slecht opgevoede kutkeffers. sorry.
Waarschuw beheerder
okee jouw mening
ik vind ze geweldig.
een slecht opgevoede cane corso 'kan' ook een vieze stinkende kwijlebal zijn . sorry

Waarschuw beheerder
maar dat is het juist. cane corsos worden vaak met een hardere hand opgevoed omdat je met een hond van rond de 50 kilo anders weinig kan beginnen.
Uitspraak van max+chantal op dinsdag 26 juni 2007 om 09:50:
vieze stinkende

das n kwestie van goede verzorging :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 09:52:
hardere hand opgevoed

juist......en dat moet dus bij een jack ook
het is niet voorniks een kleine hond met een grote verpakking!!!

en je moet die beesjes er echt niet voor aan kijken hoor.
kunnen ook scheetjes zijn...

ik vind alle honden even leuk en lief of ze zich nou gedreagen of niet!!!

scheld maar de eigenaars uit van kut hier en kut daar....en niet die beesjes

Waarschuw beheerder
mm.. ok je hebt ergens een punt.. maar in dat geval kan je wel zeggen dat er heel veel mensen zijn die een kleine hond bezitten die zeer slecht wordt opgevoed!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 10:04:
maar in dat geval kan je wel zeggen dat er heel veel mensen zijn die een kleine hond bezitten die zeer slecht wordt opgevoed!

juist..
als je bij mij in de buurt had gewoond...had ik gezecht kom een op de koffie hihi
dan had je de jack eens van een andere kant gezien

maar ze worden tegewoordig gek gefokt....en de asielen zitten vol met jack FRUTSELS!!! asbakjes dus

Waarschuw beheerder
kei zielig :( die arme diertjes die maar wer in een asiel worden gedropt omdat de baasjes van te voren niet goed hebben nagedacht over de consequenties van het hebben van een hondje :s of iets dergelijks..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 18:59:
dus ieder zo zijn eigen mening erover ken heeel veel mensen uit de cane corso wereld en er zijn net zo als mij die daar een hele andere mening over hebben en heb je zelf zo hond ken je er veel van kom dan ma is er over praten

Als het dan toch niks uitmaakt kun je net zo goed die staart laten zitten.
Ik vind het iig altijd geweldig als mijn hond op zijn kussen ligt te slapen en ik noem zijn naam dat je die staart dan ziet kwispelen.
Net wat miss Leeuwtjah zegt: een hond communiceert met zijn staart
Waarschuw beheerder
erg he ?
en ook vaak nog van die oudere stakkers
ooooo had ik maar en boerderij......geloof nam iedere zielige hond mee naar huis hihi

Waarschuw beheerder
dat zou mijn goede doel zijn.. mocht k ooit n keer geld winnen of zo.. met de postcodeloterij of weet ik t wat.. dan zou k graag n boerderij hebben met kei veel verwaarloosde hondjes en zo.. om di er weer bovenop te helpen :s voorlopig zal k helaas gewoon moeten werken :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja echt wel nou weet je wat als ik een miljoen win koop ik een boerderij en mag jij bij mij in dienst....met je cane corso's natuurlijk(kunnen mijn kut keffers) jouw cane corso's irriteren.
en als jij de loterij win omgedraaid hihihihhihihhihi

we kunnen verder dromen he???
ja wat kan je niet allemaal doen met een paar miljoen

kwijl kwijl

Waarschuw beheerder
,......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 17:21:
at is iets mijne is gecoupeerd ma kan dat nog goed genoeg aflezen hoor dat stompje

als we nou jouw staartje ook couperen zullen we eens kijken hoe goed we aan jouw stompje aflezen of je blij bent of niet :[

Waarschuw beheerder
,...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 17:29:
majah ga niet verder in zo discussie ga lkkr het italianse verleden is opzoeken enzo over de cane corso italiano, en ga ma is na italie kennels bezoeken en kom dan ma weer praten ,....

Een hond heeft een staart, en die hoort er gewoon op. Geen gelul

Waarschuw beheerder
,...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
,...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij hebben thuis altijd rottweilers gehad allemaal gecoupeerd dus om te zeggen dat het dierenmishandeling is klinkt beetje hypocriet uit mijn mond. De rottweilers hebben er dan ook nooit last van gehad.

Wel heb ik een tijd geleden een documentaire gezien waar mensen hun honden lieten couperen en waar dit dus ook mis ging. Sindsdien zou ik mijn honden nooit meer laten couperen.

Nu hebben wij Donna, een cane corso met staart en lekker hangende oren zoals hoort. Nu we haar hebben vind ik alleen maar meer dat je niet moet couperen, ze communiceren met hun staart en ze vinden het zo leuk om er achter aan te rennen en het maakt hun uiterlijk zachter en persoonlijk vind ik het ook mooier.

Waarschuw beheerder
2 vragen

1 .waarom werden de oren gecoupeerd van een cane corso?

2. waarom de staart ?

Waarschuw beheerder
Vind het mooie honden (Y)
Hou wel van de grotere,stevigere honden :D

Al heb ik zelf een Jack,waar ik ook superblij mee ben :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 17:38:
waarom werden de oren gecoupeerd van een cane corso?

zal ik jouw oren eens couperen?

Waarschuw beheerder
waarom werden de oren gecoupeerd van een cane corso?

2. waarom de staart ?

dat gebeurde vroeger vaak vanwege schoonheid :S

nou moet ik zeggen ben ik tegen couperen, maar het zag er mooi uit.
maar je moet een hond laten zoals die geboren wordt (y)

al is het even wennen als je ze gewend bent te zien zoals ze vroeger waren.

Uitspraak van Mamma 10 op woensdag 27 juni 2007 om 10:13:
dat het dierenmishandeling is klinkt beetje hypocriet uit mijn mond.

tuurlijk is het dat, het dier wordt immers niet zo geboren, en ga je hem in oren en staart snijden om hem er zogenaamd ''mooier'' van uit te laten zien :S

zoals ik al zei: dieren moet je laten zoals ze geboren worden, tenzij het medisch nodig is er iets aan te veranderen, oren en staart couperen wordt gezien als het verminken van een hond, des al niet te mins hebben die rechtop oren vaak een nadelige werking, en het verwijderen van een staart ook, want de staart heeft een functie (y)

Uitspraak van Mamma 10 op woensdag 27 juni 2007 om 10:13:
Nu hebben wij Donna, een cane corso met staart en lekker hangende oren zoals hoort. Nu we haar hebben vind ik alleen maar meer dat je niet moet couperen, ze communiceren met hun staart en ze vinden het zo leuk om er achter aan te rennen en het maakt hun uiterlijk zachter en persoonlijk vind ik het ook mooier.

(y)
Waarschuw beheerder
dat gebeurde vroeger vaak vanwege schoonheid

dat werd gedaan zoals ik eerder uitllegde voor het gehoor. Door de oren te couperen konden ze beter luisteren...

hiih

Waarschuw beheerder
nou luisteren :| de cane corso reu van mn zusje lorenzo is zo koppig en eigenwijs als de pest :d
hij hoort jr wel.. maar dan heeft ie gewoon geen zin..
of hij kijkt je aan.. zo van.. tis goed met jou :P en gaat weer liggen.. of hij kijkt je echt zo aan met n blik van.. 'nahahhahahhaaaaa'
soms heb ik echt t gevoel dat ie me uitlacht :d echt die hond heeft humor hoor :d (en n hele sterke eigen wil):)
Waarschuw beheerder
Hahahah nou wij hebben een Mastino en die doet ook precies wat jij hierboven beschrijft!!
Volgens mij is dat gewoon een molosserskwaal :lol: ik hou er iig van!

Waarschuw beheerder
1 .waarom werden de oren gecoupeerd van een cane corso?

2. waarom de staart ?

vroeger waren het erfwaakhonden t geeft ze ff meer t uiterlijk van en waakhond...
ik vind t een mooi gezicht maar onze terreurdqwerg met flappies en staart waar ze lekker achteraan rent vind ik veel leuker en mooier.(alhoewel denk ik dat dat achter die staart aanrennen ook wel weer zielig moet je eens kijken hoe jij je voelt als je 10 rondjes om een paaltje heen rent ...m :P)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 16:32:
eens kijken hoe jij je voelt als je 10 rondjes om een paaltje heen rent ...m

duizelig :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 09:44:
duizelig

das dan wel weer zielig toch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 11:55:
das dan wel weer zielig toch

jahoor :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juni 2007 om 09:09:
hoort jr wel.. maar dan heeft ie gewoon geen zin..
of hij kijkt je aan.. zo van.. tis goed met jou en gaat weer liggen.. of hij kijkt je echt zo aan met n blik van.. 'nahahhahahhaaaaa'
soms heb ik echt t gevoel dat ie me uitlacht echt die hond heeft humor hoor (en n hele sterke eigen wil)

inderdaad die van mij heeft ook zo'n fuckhoofd... zo van... ja wat?!!!

hahahaha

Waarschuw beheerder
hoelang heb je deze mooie grijze lievrd al :d die puppie foto is echt te lief :D
Waarschuw beheerder
hij was afgelopen vrijdag 16 week... 9 maart is ie geboren.... nog een weekje en hij is dus 4 maandjes...