| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00 |
Sjees.. dat weet ik nou nog niet wat ik dan aan trek. Zie dat een dag van tevoren nog wel Ligt helemaal aan het weer
vreselijk om altijd van jezelf elke x wat nieuws aan te willen trekken..
als k iets 1 of 2 x aan heb gehad beland t onderin de kast
Haha.. nee ik doe daar niet zo moeilijk over en kan me er ook niet zo druk over maken. De dag van te voren meestal wel haha, dan kan ik iets niet vinden of het zit niet zoals ik het wil.
Maar hoop op warm weer, dus dan ga ik voor iets waar ik in ieder geval m'n geld en telefoon en hele shit in kwijt kan. Want ik haaaat tasjes, dus moet wel zakken hebben. En het moet niet te warm zijn.
Maar heb al wel ideetjes wat ik aan ga doen! Komt goed!
Maar hoop op warm weer, dus dan ga ik voor iets waar ik in ieder geval m'n geld en telefoon en hele shit in kwijt kan. Want ik haaaat tasjes, dus moet wel zakken hebben. En het moet niet te warm zijn.
Maar heb al wel ideetjes wat ik aan ga doen! Komt goed!
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op vrijdag 11 mei 2007 om 16:22:als je nouh besluit helemaal niet meer te gaan dan wil ik je kaartej wel overkopen
binnenkort naar n partywinkeltje bij amsterdam ff outfitje scoren
als dat ding aan me kast hangt ben ik al n stuk minder gestrest laatste aanpassing 11 mei 2007 16:23
Haha.. zo erg is het niet
Snap alleen niet waarom mensen zich nu al druk gaan maken over een Defqon outfit terwijl we (ik iig) eerst nog een aantal andere feestjes krijgen
oef nouh heb net n zwarte spijkerhotpants gehaald en vanochtend n gaaf badpak/body besteld dus als k t ff goed heb bekeken heb ik n supergave defqon outfit klaar
]en k wacht nog steeds op die kaartjes
]en k wacht nog steeds op die kaartjes
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zaterdag 12 mei 2007 om 14:14:]en k wacht nog steeds op die kaartjes
je bent niet de enige..
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zaterdag 12 mei 2007 om 10:26:wou dat ik dat kon ben nu bezig 2 outfits te verzamlen.. een voor koud weer 1 voor warm weer..
maar t is al over n maand en kep nog niks
Uitspraak van *Simoontje*niet doen QQ geef dan maar aan mij !!op zaterdag 12 mei 2007 om 15:29:
Jij gaat toch niet
laatste aanpassing
Uitspraak van ThunderboefjeSamen een dansje doen met lieve QQop zaterdag 12 mei 2007 om 20:14:
Vorig jaar niet gezien, maar dit jaar moet dat echt wel hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 16:07:Ik zie dat wel op diezelfde ochtend wat ik aantrek..
inderdaad. en wat de weersvoorspellingen zijn
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 19:43:Ik ga denk ik in een broekpak met een uier op m'n rug
Uitspraak van PatriCiaaa!! op maandag 14 mei 2007 om 14:01:nu maar hopen dat t warm weer word..
Idd
als het weer zo doorgaat als nu is t ni veel
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op zaterdag 12 mei 2007 om 10:26:vreselijk om altijd van jezelf elke x wat nieuws aan te willen trekken..
idd! Het zal wat worden om wat te vinden en waar niet iedereen in loopt, maar dat kun je toch haast niet voorkomen!
idd! Het zal wat worden om wat te vinden en waar niet iedereen in loopt, maar dat kun je toch haast niet voorkomen!
jawel hoor
kom gelukkig zelden tegen dat iemand in t zelfde loopt
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 15 mei 2007 om 01:09:kom gelukkig zelden tegen dat iemand in t zelfde loopt bah dat vink maar niks"..
Dat kan inderdaad echt niet...
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 15 mei 2007 om 17:37:pff haha ja voor n hoop mensen dom gezeik maar ik vind t wel dondersvervelend als k n outfit aanschaf voor wat meer geld waar vervolgens nog wat mokkels in lopen
wattan? ben je dan nie exclusief genoeg ofzo?
DefQon1 is niet een allerdaags feestje, maar het mooiste feest van het jaar (vind ik)
Dus mensen die moeite doen om er leuk uit te zien, en leuke kleding kopen ervoor begrijp ik heus wel
Dus mensen die moeite doen om er leuk uit te zien, en leuke kleding kopen ervoor begrijp ik heus wel
tja, meningen verschillen, maar imo maakt de sfeer het feest, en de sfeer wordt door de mensen zelf bepaald, niet hoe ze eruit zien.
Maar mensen die al maanden van tevoren in de kledingstress zitten zullen verder door mij niet worden tegengehouden, wel verbaar ik me erover, dat je niet andere dingen aan je hoofd hebt.
Maar mensen die al maanden van tevoren in de kledingstress zitten zullen verder door mij niet worden tegengehouden, wel verbaar ik me erover, dat je niet andere dingen aan je hoofd hebt.