Partyflock

Forumonderwerp · 947135

Waarschuw beheerder
Hey mensen,

ik moet binnenkort voorkomen omdat ik dus geflitst ben met 122 binnen de bebouwde kom.

Nu zou ik alleen ff diegene die er echt wat vanaf weten willen vragen om te antwoorden.

Mijn vraag is dus de volgende: Als ik vrachtwagenchauffeur ben, ben ik het dan evengoed kwijt?
Heb namelijk ook van 2 mensen gehoord die ongeveer dezelfde overtreding hadden en die er omdat ze vrachtwagenchauffeur waren, het rijbewijs mochten houden maar dan wel een flink hoge boete hebben gekregen.

Dus als iemand hier ervaring mee heeft ofzo, graag jullie wijze antwoorden :)
Waarschuw beheerder
mensen moeten gewoon beter uitkijken voor auto's dan kan de max ook omhoog (y)

Waarschuw beheerder
Als je zelf wordt aangereden door een sukkel die 50km te hard jaagt, en jij ligt vervolgens met gebroken botten in het ziekenhuis, dan denk je er wel anders over heb ik zo'n gevoel..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 09:37:
Dan heb je daarna ook geen gezeik als je een bekeuring hebt, want tenslotte ben je het zelf schuld..jij trekt toch die gashendel open..

Ik weet dondersgoed dat het mijn eigen schuld is ;)
En ik neem dat ook als een man, mij heb je niet horen zeiken de periode dat ik mn rijbewijs kwijt ben geweest.. Straf is terecht, maar daarom vind ik het nog wel beetje moraalridder achtige praat hier ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 10:28:
Als je zelf wordt aangereden door een sukkel die 50km te hard jaagt, en jij ligt vervolgens met gebroken botten in het ziekenhuis, dan denk je er wel anders over heb ik zo'n gevoel..

Bestaat ook zoiets als voetganger of fietser of whatever, die niet uit hun doppen kijken, dan kun je 50 rijden, maar dan nog rij je ze aan als ze gewoon niet opletten...

Ik trek ook echt niet in een dichtbevolkt 50 km gebied mn gas open, zoals ik net zei, was een stuk met in totaal welgeteld 2 boerderijen met een lange en overzichtelijke uitrit en verder geen fiets/voetgangerspad langs de weg (betonnen verhogingkje alleen).

Waarschuw beheerder
Als je zelf de schuld op je neemt, dan weet je dus ook verdomde goed wat je fout hebt gedaan..
Maar er bestaan altijd nog dwazen die denken dat ze alles kunnen maken en dat alleen hun overal te hard mogen rijden.

Iedereen ziet wel eens wat over het hoofd, als dat nou een fietser, motorrijder of voetganger is.. dat is menselijk!