Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 11:13:Het zijn ook voor niets joden
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 11:20:Rellen schoppen is zeker normaal
Waarom is er ook altijd gedonder met die supporters?
omdat ze dezelfde triesten uitspraken doen als jij, en daar kunnen sommige niet tegen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 13:53:omdat ze dezelfde triesten uitspraken doen als jij, en daar kunnen sommige niet tegen
Heb je geen leven?
Beroep: Serie moordenaar
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 14:25:jij wel dan?
Met mijn beroep wel ja...Dat kunnen we van jou niet zeggen met je beroep als serie moordenaar
Stoer hoor
En wat boeit jou mijn uitspraken nou weer....Geloof er anders in dat je vast wel het woordje ''joden'' gebruikt en nu mij aanwijst!
laatste aanpassing
Uitspraak van Johan says: op dinsdag 8 mei 2007 om 14:12:jij werkt bij dumpert.nl of niet?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 14:05:Beroep: Serie moordenaar
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 13:53:Uitspraak van 'Marii!!.....op dinsdag 8 mei 2007 om 11:20:
Rellen schoppen is zeker normaal
Waarom is er ook altijd gedonder met die supporters?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 14:28:En wat boeit jou mijn uitspraken nou weer
jij stelt hier een vraag volgens mij
ik denk geef er ff antwoord op