ik niet
ik niet
ik niet
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op zaterdag 5 mei 2007 om 17:44:word dit ook uitgezonden in eindhoven?..
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op zaterdag 5 mei 2007 om 17:44:word dit ook uitgezonden in eindhoven?..
saai he, dat t seizoen al is afgelopen in t zuiden
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:02:ik niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:04:ik niet
ik niet
ik niet
ik niet
ik niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:10:ik niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:11:ik niet
ik niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:16:ik niet
ik niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:17:Ik toevallig ook niet
ik niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:24:en ik ook niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:24:ik niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 17:33:nooit niet.
en ik óók al niet...
Nou... t zal druk worde in de stad!
Nieuwsflash :
Gatorade heeft zich per direct teruggetrokken als hoofdsponser van de KNVB - beker. Een woordvoerder liet weten dat er nog geen nieuwe sponser voorhanden is, daarom heeft men besloten om aanstaande zondag de wedstrijd het affiche Loser Cup te geven. Eindhovense volkszanger Guus Meeuwis zal de krakers Louis waar is mijn feestneus, Louis waar is mijn neus en Henk is een lollige vent vertolken.
Gatorade heeft zich per direct teruggetrokken als hoofdsponser van de KNVB - beker. Een woordvoerder liet weten dat er nog geen nieuwe sponser voorhanden is, daarom heeft men besloten om aanstaande zondag de wedstrijd het affiche Loser Cup te geven. Eindhovense volkszanger Guus Meeuwis zal de krakers Louis waar is mijn feestneus, Louis waar is mijn neus en Henk is een lollige vent vertolken.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 18:40:Nieuwsflash :
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 18:40:Nieuwsflash :
ik ook