| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 7 juli 2007 om 21:00 evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00 |
ik snap echt jullie probleem niet... Je weet bij voorbaad al dat Defqon een overdag feest is... dat is niet te vergelijken met een nacht feest... vergelijk dan Q-Base en Qround Zero..
idd, Defqon is wat commercieel, maar de sfeer is altijd TOP! als je niet van overdag feesten houdt.. ga dan niet! ik vind zo'n feest als Defqon echt super... overdag kan ook hardstikke leuk zijn..en als je een nachtfeest wil ga je toch naar wat anders... Verder is de aankleding van Defqon altijd top.. kwalitatief ver boven QZ.. en tja de namen.. Defqon is gewoon een grandioos feest.. het is niet opgezet als iets ondergrounds.. daar hebben ze Q-Base wel voor... Maar ik vind Defqon echt TOP
idd, Defqon is wat commercieel, maar de sfeer is altijd TOP! als je niet van overdag feesten houdt.. ga dan niet! ik vind zo'n feest als Defqon echt super... overdag kan ook hardstikke leuk zijn..en als je een nachtfeest wil ga je toch naar wat anders... Verder is de aankleding van Defqon altijd top.. kwalitatief ver boven QZ.. en tja de namen.. Defqon is gewoon een grandioos feest.. het is niet opgezet als iets ondergrounds.. daar hebben ze Q-Base wel voor... Maar ik vind Defqon echt TOP
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 00:11:Verder is de aankleding van Defqon altijd top.. kwalitatief ver boven QZ
dat vind ik toch niet altijd het belangrijkste
en tja de namen
dat is nu juist waar ground zero zich onderscheidt van defqon, de line up is voor liefhebbers van iets specifiekere stijlen echt 10 keer beter als op defqon
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 00:11:het is niet opgezet als iets ondergrounds
das waar
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 00:11:Maar ik vind Defqon echt TOP
ik heb 2 keer een uitstekend feest gehad daar maar nu sowieso met dat gezever met kaarten heb ik zoiets van laat maar hangen voorlopig
die locatie bussloo is gewoon te gruwelijk en ook nog eens snachts, nog 2 redenen waarom liever ground zero dan defqon.
laatste aanpassing
het zijn beide leuke feesten, Defqon is wat commercieler maar ook erg leuk 
Gound zero was vorig jaar erg goed
dit jaar weer hopelijk 
Gound zero was vorig jaar erg goed
laatste aanpassing
Uitspraak van (H4L)-NL-BRINKSIE-NL-(H4L) op zaterdag 5 mei 2007 om 11:48:welk feest is beter ground zero of deqon?
is voor iedereen anders, iedereen heeft eigen punten waar die zich aan kan ergeren of die ze juist wel willen hebben
Uitspraak van Pietje Rebel op vrijdag 1 juni 2007 om 11:03:en ik heb gastenlijks + backstage pasjuh
dat maakt een feest beter?
Uitspraak van ouwe shit! op vrijdag 1 juni 2007 om 18:17:het is allebij gewoon heel goed feest!
Defqon heeft als voordeel dat het overdag is...
Ground zero heeft als voordeel dat het snachts is...
er zijn geen nadelen!
heel simpel
hehehe
Uitspraak van ouwe shit! op vrijdag 1 juni 2007 om 18:17:het is allebij gewoon heel goed feest!
Defqon heeft als voordeel dat het overdag is...
Ground zero heeft als voordeel dat het snachts is...
er zijn geen nadelen!
heel simpel
daarom ga ik naar alle twee
Uitspraak vanNUNSPEED SNIFFMEISTER!
op dinsdag 22 mei 2007 om 00:56:
grooot nadeel is overdag F*cking warm enzo
vervelend he, vrouwen in bikini, rokjes en sexy kleding
lekker in je zomers kleding feesten
ja, drukke tenten zijn warm
GZ moet je gewoon voor kleden, als je even buiten ben bevries je
als het godse warm is ben ik nie zo in de stemming om lekker gek te doen ! de vrouwen waren ckers wel
valt niet te vergelijken vind ik.. de 1 is overdag en de ander snachts
als defqon snachts word gehouden, nou reken maar defqon duizend maal mooier dan ground zero kijk het gaat mij heus niet om de namen tgaat mij om de muziek daar komen we tog voor nja en als de muziek mooi is hoord er vast wel een naam bij!!
ja toooog??
ps: ik ben nog nooit op ground zero geweest maar dit denk ik ervan!!!!
als defqon snachts word gehouden, nou reken maar defqon duizend maal mooier dan ground zero kijk het gaat mij heus niet om de namen tgaat mij om de muziek daar komen we tog voor nja en als de muziek mooi is hoord er vast wel een naam bij!!
ps: ik ben nog nooit op ground zero geweest maar dit denk ik ervan!!!!
+tja ik denk dat t toch iets zeer persoonlijks is.
Vorig jaar nar beidden geggaan.
En om eerlijk te zeggen vond ik Defqon een beetje tegenvallen tov andere jaren.
Ground Zero daarentegen was op een paar kleine minpuntjes na erg goed!!
Defqon is gewoon wat meer toegankelijker voor iedereen en Ground Zero vind ik persoonlijk iets meer voor de fanatiekelingen onder ons (ik dus).
Vorig jaar nar beidden geggaan.
En om eerlijk te zeggen vond ik Defqon een beetje tegenvallen tov andere jaren.
Ground Zero daarentegen was op een paar kleine minpuntjes na erg goed!!
Defqon is gewoon wat meer toegankelijker voor iedereen en Ground Zero vind ik persoonlijk iets meer voor de fanatiekelingen onder ons (ik dus).
laatste aanpassing
valt niet te vergelijken vind ik.. de 1 is overdag en de ander snachts
als defqon snachts word gehouden, nou reken maar defqon duizend maal mooier dan ground zero kijk het gaat mij heus niet om de namen tgaat mij om de muziek daar komen we tog voor nja en als de muziek mooi is hoord er vast wel een naam bij!! ja toooog??
Slaat werkelijk nergens op
Kwa namen doet Ground zero echt NIET onder voor Defqon
Denk dat Ground zero defqon kwa namen nog wel overtreft zelfs!
als het op Ground Zero wél droog blijft vind ik dat het een beter feest is dan Defqon.
Tenminste, dat moet nog blijken.
Tenminste, dat moet nog blijken.
Uitspraak van (H4L)-NL-BRINKSIE-NL-(H4L) op zaterdag 5 mei 2007 om 11:48:welk feest is beter ground zero of deqon?
Ik ben nog naar geen van beide geweest, en ik vind Ground Zero nu al beter, kijkend naar:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 00:19:de namen, dat is nu juist waar ground zero zich onderscheidt van defqon, de line up is voor liefhebbers van iets specifiekere stijlen echt 10 keer beter als op defqon. En niet te vergeten dat op ground zero toch wel ander publiek rondloopt dan op defqon, tenminste vorig jaar zeker!
dat is dus al zeker beter
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 00:19:ik heb 2 keer een uitstekend feest gehad daar maar nu sowieso met dat gezever met kaarten heb ik zoiets van laat maar hangen voorlopig
die locatie bussloo is gewoon te gruwelijk en ook nog eens snachts, nog 2 redenen waarom liever ground zero dan defqon. laatste aanpassing 30 mei 2007 00:20
dat is zeker waar, hahaa echt super veel zin in Ground Zero!!!
laatste aanpassing
Defqon en Ground Zero kun je toch niet vergelijken met elkaar?? Komt op beide feesten grotendeels ander publiek op af, ik ga ook naar gz en ik ben gister naar defqon geweest maar ik denk dat er zoveel verschil tussen die twee feesten zit, andere organisatoren met een andere doelgroep, insteek en ideeen over hoe het feest er uit moet zijn. Het enige is misschien wel dat het allebij outdoor is... maar dan kun je ook Nightmare Outdoor, Decibel Outdoor, Emporium, Q-base, en Dominator als voorbeeld nemen....
Defqon.1 is indd heel ff anders
Kijk de line-up al Defqon veel meer hardstyle en toch voor mijn gevoel ook meer bekende namen maar met name meer hardstyle
Nog nooit geweest maar Defqon lijkt me ook heel vet
En Ground Zero veel meer nog hardere style industrial/terror
Dit jaar waarschijnlijk eerste keer Ground Zero en we zullen wel zien wat het gaat worden
Ik zal in ieder geval wel uit mn plaat gaan denk ik
Dus ik kan nog geen oordeel geven
Kijk de line-up al Defqon veel meer hardstyle en toch voor mijn gevoel ook meer bekende namen maar met name meer hardstyle
Nog nooit geweest maar Defqon lijkt me ook heel vet
En Ground Zero veel meer nog hardere style industrial/terror
Dit jaar waarschijnlijk eerste keer Ground Zero en we zullen wel zien wat het gaat worden
Ik zal in ieder geval wel uit mn plaat gaan denk ik
Dus ik kan nog geen oordeel geven
Ik verwacht meer van Ground Zero.
Er werd lekker gedraaid op Defqon, geen fout setje gehoord, maar ik vond het parkeren belachelijk duur, je kreeg er dan wel een gratis wandeltocht bij, maar daar komt ook niemand voor. Ook het vreten duurde erg lang. Het geluid in zilver was ook niet denderend. Een feest waar je zoveel geld voor hebt betaald mag je ook wel heel kritisch benaderen lijkt me. Ik ga zeker volgend jaar geen anderhalf uur op herhalen klikken om een kaart te bemachtigen, zoveel moeite is het me niet waard.
Er werd lekker gedraaid op Defqon, geen fout setje gehoord, maar ik vond het parkeren belachelijk duur, je kreeg er dan wel een gratis wandeltocht bij, maar daar komt ook niemand voor. Ook het vreten duurde erg lang. Het geluid in zilver was ook niet denderend. Een feest waar je zoveel geld voor hebt betaald mag je ook wel heel kritisch benaderen lijkt me. Ik ga zeker volgend jaar geen anderhalf uur op herhalen klikken om een kaart te bemachtigen, zoveel moeite is het me niet waard.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 07:53:Na Defqon kan Ground Zero bijna niet beter worden...
haha lieverd..... Ground Zero gaat bter worden!
voor mij iig wel! en voor jou ook.. ga me best er voor doen gek!
Uitspraak van [BJ] MC Rampage op woensdag 20 juni 2007 om 12:11:ga me best er voor doen gek!
MR MC RAMPAGE THE BEST!

![[SF] WulpseWelp](/images/user/1321_2229433.jpg)

![[BJ] MC Rampage](/images/user/44028_2700843.jpg)