Partyflock

Forumonderwerp · 946385
Ground Zero, lekker dichtbij en lang niet zo commercieel ! .. Vorige jaar was het zeker knallen en dit jaar ook :D
ik vind Ground Zero ZEKER beter dan defqon, waarom? Omdat er meerdere stijlen worden gedraaid, dus ook verschillend volk op af komt , dat vind ik persoonlijk mooier :yes:

Oook is ground zero minder commercieel en ook veeeel goedkoper

ik snap echt jullie probleem niet... Je weet bij voorbaad al dat Defqon een overdag feest is... dat is niet te vergelijken met een nacht feest... vergelijk dan Q-Base en Qround Zero..
idd, Defqon is wat commercieel, maar de sfeer is altijd TOP! als je niet van overdag feesten houdt.. ga dan niet! ik vind zo'n feest als Defqon echt super... overdag kan ook hardstikke leuk zijn..en als je een nachtfeest wil ga je toch naar wat anders... Verder is de aankleding van Defqon altijd top.. kwalitatief ver boven QZ.. en tja de namen.. Defqon is gewoon een grandioos feest.. het is niet opgezet als iets ondergrounds.. daar hebben ze Q-Base wel voor... Maar ik vind Defqon echt TOP

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 00:11:
Verder is de aankleding van Defqon altijd top.. kwalitatief ver boven QZ

dat vind ik toch niet altijd het belangrijkste:). Ik vind sfeer en geluidsniveau wel belangrijker dan dat. Ok, Q-dance steekt wat decoratie en lichtshow betreft huizenhoog boven de rest uit, maar ook dat heb je wel een keer gezien! Dat kan misschien persoonlijk zijn maar toch.

en tja de namen

dat is nu juist waar ground zero zich onderscheidt van defqon, de line up is voor liefhebbers van iets specifiekere stijlen echt 10 keer beter als op defqon;-). En niet te vergeten dat op ground zero toch wel ander publiek rondloopt dan op defqon, tenminste vorig jaar zeker!:)

het is niet opgezet als iets ondergrounds

das waar:)

Maar ik vind Defqon echt TOP

ik heb 2 keer een uitstekend feest gehad daar maar nu sowieso met dat gezever met kaarten heb ik zoiets van laat maar hangen voorlopig:)

die locatie bussloo is gewoon te gruwelijk en ook nog eens snachts, nog 2 redenen waarom liever ground zero dan defqon. ;-)
laatste aanpassing
Groundzero beter dan Defqon?
Je weet het pas na afloop :roflol:
het zijn beide leuke feesten, Defqon is wat commercieler maar ook erg leuk (y)
Gound zero was vorig jaar erg goed (y) dit jaar weer hopelijk :D
laatste aanpassing

Vorig jaar niet naar GZ geweest!

Line-up van GZ is echt een stuk beter dan die van Defqon, dus ik hoop dat GZ echt het feest van het jaar wordt :cheer:

nog nooit naar 1 van beide geweest maar vorig jaar was line up ground zero beter en dit jaar weer
dus ik ga lekker naar ground zero

defqon line up is trouwens net als vorig jaar best wel kut tegen over ground zero en decibel
ligt er denk maar net aan hoe je je voelt en hoe de dj,s draaien en dan maakt die line up geen reet uit gewoon gaan met die banaan ze zijn allemaal vet

Defqon blijft voor mij nr.1 wat betreft de festivals :)

ben benieuwd hoe Ground Zero is :)
Uitspraak van (H4L)-NL-BRINKSIE-NL-(H4L) op zaterdag 5 mei 2007 om 11:48:
welk feest is beter ground zero of deqon?

is voor iedereen anders, iedereen heeft eigen punten waar die zich aan kan ergeren of die ze juist wel willen hebben
groundzero voor mij beter

tis bijna in me achter tuin en ik heb gastenlijks + backstage pasjuh
het is allebij gewoon heel goed feest!

Defqon heeft als voordeel dat het overdag is...

Ground zero heeft als voordeel dat het snachts is...

er zijn geen nadelen!

heel simpel ;p
laatste aanpassing

Uitspraak van Pietje Rebel op vrijdag 1 juni 2007 om 11:03:
en ik heb gastenlijks + backstage pasjuh

dat maakt een feest beter?

:/

Befqon (L)

Ik wou dit jaar naar Ground zero maar ik ga de dag daarna op vakantie does kijkeng hoelaat ik ga vliegeng anders ben ik van de partij julliewetentok! B)
Uitspraak van ouwe shit! op vrijdag 1 juni 2007 om 18:17:

er zijn geen nadelen!

heel simpel ;p

hehehe
Wat is dat nou voor vraag?

Defqon natuurlijk:D

vergelijk de line up maar...
Aleen de industrial liefhebber heb het goed voor elkaar.op defqon!
Maar voor de early mensen onder ons... ground zero heb een veel betere early line up dan defqon

Uitspraak van ouwe shit! op vrijdag 1 juni 2007 om 18:17:

er zijn geen nadelen!

heel simpel

daarom ga ik naar alle twee
Uitspraak van xantrex op woensdag 23 mei 2007 om 10:44:
Uitspraak van :lijn:NUNSPEED SNIFFMEISTER! :lijn: op dinsdag 22 mei 2007 om 00:56:
grooot nadeel is overdag F*cking warm enzo

vervelend he, vrouwen in bikini, rokjes en sexy kleding
lekker in je zomers kleding feesten

ja, drukke tenten zijn warm

GZ moet je gewoon voor kleden, als je even buiten ben bevries je

als het godse warm is ben ik nie zo in de stemming om lekker gek te doen ! de vrouwen waren ckers wel :kwijl: vorige jaar bij Defqon
GZ moet je gewoon voor kleden, als je even buiten ben bevries je

nou weet je meer dan ik!! kvond het vorig jaar juist lekker echt precies goeie temp niet te warm (in sommige tenten wel) en om uur of 4 werd het wel wat koeler maar echt niet koud! khad een hotpants aan dus ik kan het weten
GEOUND ZERO, zeker weten!!! :cheer:
Ground zero lekker wazig op de goastage en terror :)
DEFQON natuurlyk :cheer:
valt niet te vergelijken vind ik.. de 1 is overdag en de ander snachts
als defqon snachts word gehouden, nou reken maar defqon duizend maal mooier dan ground zero kijk het gaat mij heus niet om de namen tgaat mij om de muziek daar komen we tog voor nja en als de muziek mooi is hoord er vast wel een naam bij!! :P ja toooog??

ps: ik ben nog nooit op ground zero geweest maar dit denk ik ervan!!!!
Uitspraak van Ruben. op dinsdag 12 juni 2007 om 14:04:
ps: ik ben nog nooit op ground zero geweest maar dit denk ik ervan!!!!

da's dan moeilijk te vergelijken of niet?
Maar ja, hopelijk wordt het mooi weer voor iedereen die naar defqon gaat, dat maakt het wel mooier (y)
ga naar beiden zal allebei helemaal te gek worden :p :)
+tja ik denk dat t toch iets zeer persoonlijks is.
Vorig jaar nar beidden geggaan.
En om eerlijk te zeggen vond ik Defqon een beetje tegenvallen tov andere jaren.
Ground Zero daarentegen was op een paar kleine minpuntjes na erg goed!!
Defqon is gewoon wat meer toegankelijker voor iedereen en Ground Zero vind ik persoonlijk iets meer voor de fanatiekelingen onder ons (ik dus).
laatste aanpassing

Ground Zero.. (het meest waanzinnige feest waar ik in 2006 naartoe ben geweest).

Toch maar allebei heen!

:cheer:

Dien goes Defqon AND Ground Zero!!
Uitspraak van Ruben. op dinsdag 12 juni 2007 om 14:04:
valt niet te vergelijken vind ik.. de 1 is overdag en de ander snachts
als defqon snachts word gehouden, nou reken maar defqon duizend maal mooier dan ground zero kijk het gaat mij heus niet om de namen tgaat mij om de muziek daar komen we tog voor nja en als de muziek mooi is hoord er vast wel een naam bij!! ja toooog??

Slaat werkelijk nergens op :gaap:

Kwa namen doet Ground zero echt NIET onder voor Defqon :no:

Denk dat Ground zero defqon kwa namen nog wel overtreft zelfs!
ik heb geen idee allebei de feesten moeten nog komen dus moeilijk te zeggen...
als het op Ground Zero wél droog blijft vind ik dat het een beter feest is dan Defqon.
Tenminste, dat moet nog blijken.
Hoop dat het 7-7-7 beter weer is dan vandaag, dan zal het uiteraard n topfeest worden(Y)..
Maarja de regen mag de pret niet drukken..
Zal vast wel goed komenO:)
over 21 dagen weten we het.

Uitspraak van (H4L)-NL-BRINKSIE-NL-(H4L) op zaterdag 5 mei 2007 om 11:48:
welk feest is beter ground zero of deqon?

Ik ben nog naar geen van beide geweest, en ik vind Ground Zero nu al beter, kijkend naar:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 00:19:
de namen, dat is nu juist waar ground zero zich onderscheidt van defqon, de line up is voor liefhebbers van iets specifiekere stijlen echt 10 keer beter als op defqon. En niet te vergeten dat op ground zero toch wel ander publiek rondloopt dan op defqon, tenminste vorig jaar zeker!

dat is dus al zeker beter(Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 00:19:
ik heb 2 keer een uitstekend feest gehad daar maar nu sowieso met dat gezever met kaarten heb ik zoiets van laat maar hangen voorlopig

die locatie bussloo is gewoon te gruwelijk en ook nog eens snachts, nog 2 redenen waarom liever ground zero dan defqon. laatste aanpassing 30 mei 2007 00:20

dat is zeker waar, hahaa echt super veel zin in Ground Zero!!!:D:D
laatste aanpassing
Defqon en Ground Zero kun je toch niet vergelijken met elkaar?? Komt op beide feesten grotendeels ander publiek op af, ik ga ook naar gz en ik ben gister naar defqon geweest maar ik denk dat er zoveel verschil tussen die twee feesten zit, andere organisatoren met een andere doelgroep, insteek en ideeen over hoe het feest er uit moet zijn. Het enige is misschien wel dat het allebij outdoor is... maar dan kun je ook Nightmare Outdoor, Decibel Outdoor, Emporium, Q-base, en Dominator als voorbeeld nemen....
ground zerooooooooo :bounce:

niks boven awake..! :cheer:
Defqon.1 is indd heel ff anders
Kijk de line-up al Defqon veel meer hardstyle en toch voor mijn gevoel ook meer bekende namen maar met name meer hardstyle
Nog nooit geweest maar Defqon lijkt me ook heel vet
En Ground Zero veel meer nog hardere style industrial/terror
Dit jaar waarschijnlijk eerste keer Ground Zero en we zullen wel zien wat het gaat worden
Ik zal in ieder geval wel uit mn plaat gaan denk ik
Dus ik kan nog geen oordeel geven:P
als ground zero defqon overtreft.. is het masterlijk

Maar denk het niet.. defqon was super!!
we zulle zien wat ze er hier van bakke ;)
Ik verwacht meer van Ground Zero.

Er werd lekker gedraaid op Defqon, geen fout setje gehoord, maar ik vond het parkeren belachelijk duur, je kreeg er dan wel een gratis wandeltocht bij, maar daar komt ook niemand voor. Ook het vreten duurde erg lang. Het geluid in zilver was ook niet denderend. Een feest waar je zoveel geld voor hebt betaald mag je ook wel heel kritisch benaderen lijkt me. Ik ga zeker volgend jaar geen anderhalf uur op herhalen klikken om een kaart te bemachtigen, zoveel moeite is het me niet waard.

Na Defqon kan Ground Zero bijna niet beter worden...

Maar ik ga het toch proberen!
Artiest {SHOWLIST artist 33973, 23752}
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 07:53:
Na Defqon kan Ground Zero bijna niet beter worden...

haha lieverd..... Ground Zero gaat bter worden!
voor mij iig wel! en voor jou ook.. ga me best er voor doen gek! :roflol:
geen idee....we zullen zien 07-07
ben benieuwd of ground zero defqon kan overtreffen...
Ground zero moet zich nog bewijzen, het is lang niet zo goed als DEFQON, het zegt toch al genoeg dat defqon binnen 2 uur is uitverkocht, terwijl ground zero veel meer reclame maakt.
Q-BASE HOEDJE GEZOCHT

ben em kwijt geraakt, erg jammer.

zwart hoedje met paarse letters: q-base.

Thnx anyway

Uitspraak van [BJ] MC Rampage op woensdag 20 juni 2007 om 12:11:
ga me best er voor doen gek!

MR MC RAMPAGE THE BEST! :CHEER: