| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 7 juli 2007 om 21:00 evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00 |
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 mei 2007 om 19:32:Ground Zero heeft veeeeeeeeeel betere namen
wordt toch wel hét -nederlandse- festival van het jaar
denk ik
dat denk ik ook! Maar wel met dikke nadruk op 'Nederlandse'
WElke is t slechts? 
heb het ook over muziek
niet de prijs of sfeer
dat heb ik alleen gehad met de eerste q-base
en zelfs daar zijn de meningen erg uiteenlopend
niet de prijs of sfeer
Uitspraak van Water Joe Junkieee op maandag 7 mei 2007 om 10:27:een feest waar je 45+ euro voor neergeteld hebt en tegen valt..
dat heb ik alleen gehad met de eerste q-base
en zelfs daar zijn de meningen erg uiteenlopend
Uitspraak van Water Joe Junkieee op maandag 7 mei 2007 om 10:50:en vind wat dat betreft FF zeker niet de slechtste
mag ik raden??
Dominator
ben nog niet op ground zero geweest
maar tot nu toe staan defqon en Q-Base duidelijk op
de eerste plaats en denk dat dat ook wel zo blijft........
wat klopt er niet?
dit is hetzelfde als iemand die zegt dat ie al zijn hele leven Opel rijdt omdat dat van die geweldige wagens zijn maar nog nooit in een andere auto heeft gereden
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 mei 2007 om 20:09:dit is hetzelfde als iemand die zegt dat ie al zijn hele leven Opel rijdt omdat dat van die geweldige wagens zijn maar nog nooit in een andere auto heeft gereden
denk dat het eerder een voorkeur van organisatie en muziek stylen is!!!
en als die opel zo geweldig rijd waarom een andere dan
laatste aanpassing
Uitspraak van Assopoester op dinsdag 8 mei 2007 om 19:01:iedereen die hier met ground zero antwoord hebben vast geen kaartjes kunnen krijgen voor defcon komop dit is toch geen vergelijking
aan je archief te zien heb je ook weinig vergelijkingsmateriaal
open your eyes
denk dat het eerder een voorkeur van organisatie en muziek stylen is!!!
GZ en Defqon hebben allebei dezelfde stijlen
Buiten dat vind ik de locatie van GZ beter dan die van Defqon.
Alleen ben ik met je eens dat Q-Dance een betere organisatie is maar UDC organiseerde al grote festivals toen Q-Dance nog schuurfeestjes organiseerde...
en als die opel zo geweldig rijd waarom een andere dan
Stilstand is achteruitgang.
Als ik zou blijven hangen bij het oude vertrouwde roest je vast, dat maakt je in principe een kortzichtige boer.
Immers, wat de boer niet kent, vreet ie niet...
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 mei 2007 om 09:22:GZ en Defqon hebben allebei dezelfde stijlen
Buiten dat vind ik de locatie van GZ beter dan die van Defqon.
Alleen ben ik met je eens dat Q-Dance een betere organisatie is maar UDC organiseerde al grote festivals toen Q-Dance nog schuurfeestjes organiseerde...
ze hebben idd wel ongeveer dezelfde stylen en locatie kan ik niks over zeggen!!
we zullen het zien dit jaar
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 mei 2007 om 09:22:Als ik zou blijven hangen bij het oude vertrouwde roest je vast, dat maakt je in principe een kortzichtige boer.
Immers, wat de boer niet kent, vreet ie niet...laatste aanpassing 9 mei 2007 09:22
hahaha idd wat de boer niet kent vreet ie niet maybe moet ik dan toch maar dat andere proberen...........
spreek je nog wel na defqon en ground zero maar denk zoiezo dat defqon en Q-Base op nr 1 blijven staan!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 18:51:Ik ga dit jaar ook voor het eerst en ben zeer benieuwd!! heb er zeker wel zin in
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 mei 2007 om 17:56:met ouwe Mysterylands was ie supervet.
beetje vergelijkbaar met het Lingebos (Decibel)
maar dan beter!
Uitspraak van (H4L)-NL-BRINKSIE-NL-(H4L) op zaterdag 5 mei 2007 om 11:48:ground zero
Check die line up van Ground zero dan, en dat voor maar 39euro!
Uitspraak van Mama van Kayne en Liam op donderdag 10 mei 2007 om 16:24:Ground zero betere line up en het is snachts ben niet zon fan van overdag feesten en het is maar een half uurtje rijden.
helemaal correct