Uitspraak van roomsterr' op donderdag 3 mei 2007 om 22:19:Geen goede ervaringen met loedel 1 & 2? hehe
Uitspraak van roomsterr' op donderdag 3 mei 2007 om 22:08:Nee niet grappig, juist uit-er-mat-e bijzondert!
idd kon ff niet op de goede woorden komen
Ach kind, lucht je hart! maken we er gelijk een 'lucht je hart' topic van!
Probeer nou niet aardig te zoen, na jouw afzeikactie mag ik jou ook niet
Uitspraak van roomsterr' op donderdag 3 mei 2007 om 22:21:Ik ook niet, toen ik vroeg of de paashaas vroeg dit jaar was vanwege z'n forumpic, zei die dat ie bij mij wel wat eitjes wilde deponeren!
Iemand die ik ken op flock toonde haar mening en hij noemde haar een kankerleier (N)
Uitspraak van roomsterr' op donderdag 3 mei 2007 om 22:21:gaat gewoon te ver!
Iemand die ik ken op flock toonde haar mening en hij noemde haar een kankerleier
En hij typte het ook nog is niet goed! Schandalig idd (N)
Probeer nou niet aardig te zoen
zoenen gaat idd wel een beetje ver ja
Probeer nou niet aardig te zoen, na jouw afzeikactie mag ik jou ook niet
Sorry lieve schat, LOVEYOU
Iemand die ik ken op flock toonde haar mening en hij noemde haar een kankerleier (N)
Maar je doet het wel. Muhaha!
Uitspraak van roomsterr' op donderdag 3 mei 2007 om 22:24:En hij typte het ook nog is niet goed! Schandalig idd (N)
Dat bedoel ik maar even
Uitspraak van roomsterr' op donderdag 3 mei 2007 om 22:24:zoenen gaat idd wel een beetje ver ja
Typefoutje
Sorry lieve schat, LOVEYOU
:waarisdiestommekotssmileyalsjehemnodighebt:
Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 3 mei 2007 om 22:41:dames toch
Beetje zogenaamd tot de orde roepen, maar ondertussen vind ie 't prima vermaak, de smiecht!
Meneer.. hoi
dag mevrouw
Uitspraak van roomsterr' op donderdag 3 mei 2007 om 22:45:Beetje zogenaamd tot de orde roepen, maar ondertussen vind ie 't prima vermaak, de smiecht!
dat je zo slecht over me denkt
Uitspraak van roomsterr' op donderdag 3 mei 2007 om 22:45:Beetje zogenaamd tot de orde roepen, maar ondertussen vind ie 't prima vermaak, de smiecht!
Is dat zo?
Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 3 mei 2007 om 22:47:dag mevrouw
Hoi
Alles goed?
Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 3 mei 2007 om 22:47:dat je zo slecht over me denkt
Niet denken, zeker weten
Is dat zo?
Ja echt! Geloof mij nou maar
Uitspraak van roomsterr' op donderdag 3 mei 2007 om 22:52:Ja echt! Geloof mij nou maar
Nou...
Oké
Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 3 mei 2007 om 22:56:ik word alleen voor smoiecht uitgemaakt terwijl ik de beste bedoelingen heb
Kan je dat ook bewijen?
Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 3 mei 2007 om 22:56:Met u ook?
met mij ook
https://vip.partyflock.nl/topic/943556:Poging_2_van
Rellen de gekste
Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 3 mei 2007 om 22:56:ik word alleen voor smiecht uitgemaakt terwijl ik de beste bedoelingen heb
Je zit er wel mee he?
Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 3 mei 2007 om 23:12:personal hero
Een personal hero die een beetje stiekem is
Daar is toch niks mis mee?
Ik was persoonlijk in de 7e hemel geweest met die titel!
Uitspraak van roomsterr' op donderdag 3 mei 2007 om 23:23:Een personal hero die een beetje stiekem is
Daar is toch niks mis mee?
klopt, maar
Uitspraak van roomsterr' op donderdag 3 mei 2007 om 22:45:smiecht
deed me pijn haha..
Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 3 mei 2007 om 23:25:deed me pijn haha..
nou moet je ophouden
anders trek ik personal hero ook nog in!
Uitspraak van roomsterr' op donderdag 3 mei 2007 om 23:28:nou moet je ophouden
ok..
maar uhh sinds ik
Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 3 mei 2007 om 22:41:dames toch
gepost heb is er geen ruzie meer geweest
Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050]inderdaad! word je op den duur ook zat van!moontjuh
op donderdag 3 mei 2007 om 23:23:
For fucks sake, finally somebody who agrees with me!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 18:48:en ik heb een goeie vriend zijn broer is ook vdg jarig
Bedankt voor je felicitatie 

moontjuh(k)](/images/user/503230_493286.jpg)

![OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.O.T.P.C.]](/images/user/1496_640475.jpg)