Partyflock

Forumonderwerp · 945819

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
posteng tussen 7u & 18u (+ overuren)

Waarschuw beheerder
ekte ekten
Waarschuw beheerder
Ja,haloo?
is misgien nog een vakakture op dese werk misgien? of so?
Waarschuw beheerder
wij soekeng toevallieg nog soemboddie voor agter een pc sitten van 815 tot 1645, meebie is dat eeng goede jop voor jou, je moed feel flokkene enso jwt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Cymm op vrijdag 4 mei 2007 om 15:21:
ken je ook wel bij christine le duq halen, beetje rg decadent om dat te laten maken

heb je wel n handgemaakte, erg chique. kan niemand zeggen van "die ken ik al".
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 16:55:
soms nog ff met elkaar op die fist jwt

pas op, straks gaat de rek er uit en vallen de keutels zo op straat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 mei 2007 om 21:45:
heb je wel n handgemaakte, erg chique. kan niemand zeggen van "die ken ik al".

doet het altijd goed als verjaardagskado
Waarschuw beheerder
wast ma maandag

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet ik niet, dat soort dingen doe ik mensen natuurlijk niet kado
Waarschuw beheerder
waar doel je op

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
recht op de bull

Waarschuw beheerder
Geschiedenis

* Het cocaïne-alkaloïde werd voor het eerst geïsoleerd door de Duitse chemicus Friedrich Gaedcke in 1855.
* In 1859 ontwerpt Albert Niemann, een doctoraalstudent aan de Universiteit van Göttingen in Duitsland een verbeterd zuiveringsproces. Hij noemt het alkaloïde “cocaine”.
* In 1879 werd cocaïne voor het eerst gebruikt om een morfineverslaving te verhelpen. Cocaïne werd als lokaal anestheticum voor het eerst gebruikt in Duitsland in 1884.
* In 1884 schreef Sigmund Freud het artikel Über Coca, waar hij het therapeutische gebruik van cocaïne beschrijft. [1]
* In 1885 verkocht Parke-Davis in de VS cocaïne in diverse vormen, waaronder sigaretten, poeder, en zelfs een cocaïnemengsel dat direct in een ader gespoten kan worden met de bijgesloten naald.
* In 1886 wordt Coca-Cola uitgevonden, het oorspronkelijke recept bevat cocaïne.[2]
* In het begin van de twintigste eeuw waren de verslavende effecten van cocaïne bij velen bekend, en het probleem van cocaïnemisbruik kreeg politieke aandacht in de VS.
* Rond 1903 werd cocaïne niet langer als direct ingrediënt gebruikt in Coca-Cola.
* In 1914 werd cocaïne verboden in de VS.
* In de jaren 70 van de vorige eeuw werd cocaïne weer populair als drug, wat werd versterkt door de media (bijvoorbeeld J.J. Cale's lied Cocaine en de film Scarface) [3]. Het Medellín- en Calikartel werden opgericht in Colombia om aan de grote vraag te voldoen.
* Van 1984 tot 1990 was er een crackepidemie in de VS.
* In begin 1994 werd Pablo Escobar, oprichter van het Medellínkartel neergeschoten door de Colombiaanse politie. Het Calikartel nam de leiding in het cocaïneverkeer.
* In 1995 werd het Calikartel ontmanteld door de Colombiaanse politie, waarna de Norte del Valle-kartel werd opgericht.
* Tegenwoordig is cocaïne de op één na populairste illegale drug in de VS (cannabis is nummer 1), en heeft de hoogste totale straatwaarde, meer dan 35 miljard dollar in 2003.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 01:56:
* In 1886 wordt Coca-Cola uitgevonden, het oorspronkelijke recept bevat cocaïne.

Waarschuw beheerder
ja die drink ik altijd na een paar goed eniffen! ewa

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 01:56:
Geschiedenis

* Het cocaïne-alkaloïde werd voor het eerst geïsoleerd door de Duitse chemicus Friedrich Gaedcke in 1855.
* In 1859 ontwerpt Albert Niemann, een doctoraalstudent aan de Universiteit van Göttingen in Duitsland een verbeterd zuiveringsproces. Hij noemt het alkaloïde “cocaine”.
* In 1879 werd cocaïne voor het eerst gebruikt om een morfineverslaving te verhelpen. Cocaïne werd als lokaal anestheticum voor het eerst gebruikt in Duitsland in 1884.
* In 1884 schreef Sigmund Freud het artikel Über Coca, waar hij het therapeutische gebruik van cocaïne beschrijft. [1]
* In 1885 verkocht Parke-Davis in de VS cocaïne in diverse vormen, waaronder sigaretten, poeder, en zelfs een cocaïnemengsel dat direct in een ader gespoten kan worden met de bijgesloten naald.
* In 1886 wordt Coca-Cola uitgevonden, het oorspronkelijke recept bevat cocaïne.[2]
* In het begin van de twintigste eeuw waren de verslavende effecten van cocaïne bij velen bekend, en het probleem van cocaïnemisbruik kreeg politieke aandacht in de VS.
* Rond 1903 werd cocaïne niet langer als direct ingrediënt gebruikt in Coca-Cola.
* In 1914 werd cocaïne verboden in de VS.
* In de jaren 70 van de vorige eeuw werd cocaïne weer populair als drug, wat werd versterkt door de media (bijvoorbeeld J.J. Cale's lied Cocaine en de film Scarface) [3]. Het Medellín- en Calikartel werden opgericht in Colombia om aan de grote vraag te voldoen.
* Van 1984 tot 1990 was er een crackepidemie in de VS.
* In begin 1994 werd Pablo Escobar, oprichter van het Medellínkartel neergeschoten door de Colombiaanse politie. Het Calikartel nam de leiding in het cocaïneverkeer.
* In 1995 werd het Calikartel ontmanteld door de Colombiaanse politie, waarna de Norte del Valle-kartel werd opgericht.
* Tegenwoordig is cocaïne de op één na populairste illegale drug in de VS (cannabis is nummer 1), en heeft de hoogste totale straatwaarde, meer dan 35 miljard dollar in 2003.

pimpy wel
Waarschuw beheerder
idd dit is darryl
Waarschuw beheerder
mag ik hier ook posten als ik vrij ben?

Waarschuw beheerder
ja dat mag

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
's zondags wordt er hier niet gepost
Waarschuw beheerder
afspraak is afspraak
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 12:37:
ja dat mag

tof :D

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 mei 2007 om 13:27:
's zondags wordt er hier niet gepost

waddan?
Dat is in tegenspraak met wat de topicopnener zegt

Waarschuw beheerder
op zondag liever niet. is toch een rustdag he
Waarschuw beheerder
ah vandaar..
fair enough

Waarschuw beheerder
ssst rust

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
.
Waarschuw beheerder
mag ik alweer?

ik verveel me.. :(

Waarschuw beheerder
wat zijn dat voor tijden?
Waarschuw beheerder
zo iedereen adv vandaag ofso?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze zijn gewoon ECHT aan het werk
Waarschuw beheerder
kan dit niet bevatten
Waarschuw beheerder
ik ben niet aan het werk, ik heb een sickday
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cymm op maandag 7 mei 2007 om 11:17:
ik heb een sickday

ik hep al me sickdays al verbuikt voor deze maand
Waarschuw beheerder
helaas pindakaas
Waarschuw beheerder
misschien dak volgende week ong 1tje opneem, int voren

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Cymm op maandag 7 mei 2007 om 11:25:
helaas pindakaas

met stukjes noot?
Waarschuw beheerder
keb honger

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
goedemorgen zeg, dat is niet zo mooi!
Waarschuw beheerder
ik heb eten gekocht, even wachten tot mijn energie peil weer hoog genoeg is om het klaar te maken (vers brood met rosbief :D)

Waarschuw beheerder
doe ff de groeten aan appie stadjer, jwt

en die rare egyptenaar werkt ook bij jou als t goed is
Waarschuw beheerder
stadjer heeft een flock vrije werkweek, volgende week weer denk ik

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Cymm op maandag 7 mei 2007 om 13:51:
(vers brood met rosbief )

dat is het recept om weer beter te worden! vanavond nog een biefstukkie ertegenaan en t is zo weer over. ik wou je eerst nog ff beterschap wensen maar dat is niet meer nodig denk ik
Waarschuw beheerder
tis druk op mij office vandaag jesoes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben zo vrij gelukkig.

ik heb gezegd dat ik moet afzwemmen
Waarschuw beheerder
aah ga je voor je C

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee, A weer. de vorige hebben ze afgepakt wegens zwemmen onder invloed
Waarschuw beheerder