Partyflock

Forumonderwerp · 945819

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
posteng tussen 7u & 18u (+ overuren)

Waarschuw beheerder
3st

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 3 juli 2008 om 08:34:
een hele goede morgen allemaal

Ochtendsex gehad ofzo?
Waarschuw beheerder
sja idd.. doe niet zo vrolijk ofzo :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 08:41:
Ochtendsex gehad ofzo?

geen ochtendsex ;)

lalalalalalalalalala ben idd wel vrolijk vandaag :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 3 juli 2008 om 08:47:
lalalalalalalalalala ben idd wel vrolijk vandaag

hoe kan dat dan??

Uitspraak van Jeyo op donderdag 3 juli 2008 om 08:48:
blijft te gek he die tekst

:jaja:
Waarschuw beheerder
These niggaz that I hang with'll hang u up naked by your ankles dangling
But need I stay straight when I don't need your help
If you won't gimmie ya pussy I'll unloosen my belt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 08:55:
hoe kan dat dan??

mooi weer jwt en zin in zaterdag :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 3 juli 2008 om 09:02:
zin in zaterdag

Waarschuw beheerder
hyves is echt zo`n kut site, schiet echt niet op, daar kan ik dus wel sjaggie van worden

wat een mooie dag is het vandaag :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 3 juli 2008 om 09:13:
hyves is echt zo`n kut site

fok haifs

Waarschuw beheerder
hihi

Waarschuw beheerder
haha

Waarschuw beheerder
hoho

Waarschuw beheerder
huhu
Waarschuw beheerder
hyhy

Waarschuw beheerder
krijg net een lekker blikje ijskoude cola van een collega :lief:

Waarschuw beheerder
koude cola is beter met dit weer, drink nu eigenlijk helemaal geen koffie met dit weer
Waarschuw beheerder
ik lus geen koffie

Waarschuw beheerder
+t

ze hebben alvast een terrasverwarmer gekocht hier, omdat je nu niet meer binnen mag roken :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 3 juli 2008 om 09:48:
koude cola is beter met dit weer

duidelijk jA

Waarschuw beheerder
maastricht

Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=KSvK9eSUyck
Waarschuw beheerder
ik ga naar Vaklkenburg binnenkort

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op donderdag 3 juli 2008 om 10:02:
Vaklkenburg

nog nooit van gehoord

Waarschuw beheerder
grande respect

http://www.youtube.com/watch?v=i4mDtR4rPJ0

Waarschuw beheerder
ken je dat niet Vaklkenburg?

Waarschuw beheerder
als ik
Uitspraak van The Melman op donderdag 3 juli 2008 om 10:02:
Vaklkenburg

intype bij anwb routeplanner geeft ie geen route
Waarschuw beheerder
dat komt omdat je er alleen met de fiets kunt komen
Waarschuw beheerder
tiepte laatst beyum in op de routeplanner

gaf ie aan dat ik in afrika moest zijn :S

Waarschuw beheerder
Eva overleden op vakantie na HAVO examen

BARCELONA - Een 17-jarig Nederlands meisje is dinsdagmorgen in alle vroegte in Lloret de Mar doodgevallen toen zij na een avondje stappen probeerde van het ene naar het andere balkon te springen.

De riskante actie op de derde verdieping van appartementencomplex mislukte waarna het meisje van een hoogte van ruim twaalf meter op de binnenplaats viel en op slag dood was. Het meisje had met twee vriendinnen een appartement gehuurd in de populaire badplaats aan de Costa Brava en zou gisteren weer naar Nederland zijn teruggekeerd. De Mossos, de regionale Catalaanse politie, wilde geen gegevens verstrekken over de identiteit en de woonplaats van het Nederlandse meisje tot na het uitvoeren van de autopsie, die moet uitwijzen of sprake was van overmatig drankgebruik. "Het appartementencomplex bestaat al 25 jaar maar zoiets vreselijks hebben we nog nooit meegemaakt", verzucht receptionist Antonio Puerta teneergeslagen.

Het 17 jarige meisje komt uit Biddinghuizen. Ze had vorige week woensdag haar HAVO diploma opgehaald op een school in Harderwijk omdat ze geslaagd was. Zeer triest!

Het 'balkonspringen' lijkt deze zomer een rage onder de jongeren die nog steeds iedere zomer met duizenden naar Lloret de Mar trekken voor een goedkope vakantie met veel vertier en drank. Volgens de in Spanje woonachtige Nederlander André van den Bedum is dit al het vierde geval dit jaar van een jongere die verongelukt of zwaargewond is geraakt bij het balkonspringen. "Maandag was het ook weer raak toen een jongen in hotel Festa Brava van het ene balkon naar het andere wilde springen. Hij overleefde het, maar ligt nu zwaargewond in het ziekenhuis."

Waarschuw beheerder
echt te erg dit, doodtrappen die persoon :@

BIDDINGHUIZEN - Een jonge hond is doodgeslagen gevonden aan het strand bij Biddinghuizen.

De hond, een bordeaux dog, was verschillende keren met een stomp voorwerp geslagen, maakte de Dierenbescherming woensdag bekend.

Het dier werd met grote bloeduitstortingen over het hele lijf aangetroffen, vertelt voorzitter Renée Spaans van de Dierenbescherming in Dronten.

De hond werd op een heel stil stukje gevonden door iemand die reeën aan het spotten was.

De Dierenbescherming heeft het sterke vermoeden dat de eigenaar zijn hond heeft doodgemarteld. „De riem, halsband en zelfs het hondenrek voor in de auto zijn bij de hond gevonden.” Ook stak een deel van het hondenrek uit de buik van de hond.

Spaans hoopt dat de eigenaar snel wordt gevonden. „Er moet toch iemand zijn die denkt: hé, mijn buurman heeft zijn hond niet meer.”

"Ze is doodgebloed. Ook was haar oogkas ingeslagen en ze miste tanden. Ze heeft echt geleden."

bron: ANP, Telegraaf, Nu.nl
Waarschuw beheerder
las t gister al op teletekst

net als die mongool paar jaar geleden in enschede die allemaal paarden en pony's had mishandeld.. kreeg die werkstraf :S

gooi je bij voetbal een steen krijg je meteen 3 jaar

Waarschuw beheerder
Ja heb t gelezen :/ kan hier echt niet tegen.Stond zelfs dat een stuk ijzer in zn borst zat.
Echt doodmaken zulke mensen en ik vind ook dat je voor dierenmishandeling gewoon een gevangenisstraf moet krijgen. Net zoals in Amerika
Waarschuw beheerder
zulke gasten hou je altijd

meestal zijn ze zelf hun hele jeugd misbruikt door pappie en gaan ze dat botvieren op hun eigen kind of in dit geval hun hond die helemaal niks kan terug doen

Waarschuw beheerder
kan ik echt heel opgefokt van worden, zou zoiets ook echt niet moeten zien

laatst bonje met astrid haar onderbuurman, die deed echt vet lullig tegen zn hond, dus ik zei er wat van, begon ie mij in 1 x uit te schelden :\ mafkees

ben gister 2 x geprikt door zn kut horzel, jeukt nu vet :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 3 juli 2008 om 10:11:
Antonio Puerta

kan lekkere paella maken!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 3 juli 2008 om 10:23:
laatst bonje met astrid haar onderbuurman, die deed echt vet lullig tegen zn hond, dus ik zei er wat van, begon ie mij in 1 x uit te schelden mafkees

gewoon klap op zn bek geven :) En hard

Waarschuw beheerder
heb heel hard terug gescholden, lekker aso op straat, was toch in opw :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 3 juli 2008 om 10:11:
Het 'balkonspringen' lijkt deze zomer een rage onder de jongeren die nog steeds iedere zomer met duizenden naar Lloret de Mar trekken

whehe lloret.. jaren achter elkaar geweest vanaf mn 16e tot 19e... zwaaar asociale vakanties daar gehad hehe

en dat balkonspringen deed iedereen toen ook al hehe.. behalve ik .. pussy met hoogtevrees wheee

ook een keer een tukker geraakt met een volle fanta fles vanaf 6 hoog.. die vent nokkie op straat.. ik snel lichten uit en in bed gaan liggen :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb wel zin in een lekkere koude cocktail, met zo`n suiker randje en een parasolletje