1 volger · 192793x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
nooit bang dat de boel naar buiten valt?
welke boel ?? me ingewanden ??
je hoeft nooit wat te doen.. alleen beetje liggen jwz
mannen hebben het zooo zwaar, soms wel 15 hele minuten bezig
en dan 30 minuten bijkomen
He! ik weet niet wie je bent of wat je bent! Maar blijkbaar spoor je niet helemaal, of je wilt heel graag mij zijn.
Maar dat heeft nu lang genoeg geduurt dus verwijder die foto's godver! Anders doet partyflock het wel voor je.
Waarom gedraag je je zo in en in triest door net te doen of je mij bent maar dan met een andere naam?
Heel stoer allemaal maar je reageert anders niet op mij, wees dan een vent of een vrouw en leg uit hoezo je het doet
Maar dat kan je blijkbaar niet he, DEBIEL!
Met je nep marokkanen vriendje. Samen gezellig een relatie faken op partyflock, woehoe!! wat een ontzettend spannend leven moeten je hebben zeg! Zou bijna jaloers worden...
HAHAHAHA triest figuur
Maar dat heeft nu lang genoeg geduurt dus verwijder die foto's godver! Anders doet partyflock het wel voor je.
Waarom gedraag je je zo in en in triest door net te doen of je mij bent maar dan met een andere naam?
Heel stoer allemaal maar je reageert anders niet op mij, wees dan een vent of een vrouw en leg uit hoezo je het doet
Maar dat kan je blijkbaar niet he, DEBIEL!
Met je nep marokkanen vriendje. Samen gezellig een relatie faken op partyflock, woehoe!! wat een ontzettend spannend leven moeten je hebben zeg! Zou bijna jaloers worden...
HAHAHAHA triest figuur
whehehe, welk profiel is dat dan
ben er al achter gekomen
wel lekkere broodjes unox daar
geeneens bier stelletje hoeren daar.. zakte helemaal in. werd ook zwaar sjacherijnig van die liedjes zingende jkg kindertjes op de terugweg. had echt zin om er 1 op ze bek te ramme
ik had topic geopend over foonsex en dat leek hem wel wat, vroeg die me nr
ik zei geef die van jou maar... dus wie eenzaam is vanaaf mag bellen 
klopt
jij spoort echt niet hé
klopt