1 volger · 183575x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik ben ook in Miami geweest vorig jaar... luchtvochtigheid is te hoog daarooo.. not funny anymore in oktober. Alles wel lekker goedkoop $ dollar billlllll yalllll
bij douane maken ze irisscan en afdruk van je fingerprint en vragen ze je de hemd van het lijf
btw spaans kunne spreken is wel handig.. aangezien 10% engels praat en zelfs bij bijv. tankstations alleen spaans praten
bij douane maken ze irisscan en afdruk van je fingerprint en vragen ze je de hemd van het lijf
btw spaans kunne spreken is wel handig.. aangezien 10% engels praat en zelfs bij bijv. tankstations alleen spaans praten
ik wil dan in november ofzo anders zweet ik me de kk
Blijf wel mooi in Nederland is vast wel ergens een kroeg die miami heet, waar de verwarming niet al te hoog staat, men heineken tapt en je gewoon nederlands kan praten zonder dat de kleren van je lijf worden gevraagt...
tssssssssssss
Met: Stadjer
Status: gesloten
Sectie: Forumberichten
Element: $boefje$ in Bakkoe, abma, $Boefje$ , melmang, stadjer, oe em bee, s@s, c.u.n.t. werkchat topic, Chat
woensdag 4 maart 2009 om 11:16

Geopend door: Stadjer
Geopend op: 4 maart 2009 11:24
Laatste aanpassing: 4 maart 2009 12:58
Antwoorden Gelezen
Stadjer
woensdag 4 maart 2009 om 12:59
Bijlage:
Bijlage 1:
Bijlage 2:
Bijlage 3:
Bijlage 4:
Bijlage 5:
Correspondentie:
Armanda
woensdag 4 maart 2009 om 12:58
En dat gebeurt toch ook niet?
Je mag je waarschuwingen en strafpunten niet openbaar maken, maar je mag best aangeven dat je op het vlopje gaat klikken.
Stadjer
woensdag 4 maart 2009 om 11:24
mag je contacten toch niet posten in forum?
Met: Stadjer
Status: gesloten
Sectie: Forumberichten
Element: $boefje$ in Bakkoe, abma, $Boefje$ , melmang, stadjer, oe em bee, s@s, c.u.n.t. werkchat topic, Chat
woensdag 4 maart 2009 om 11:16
Geopend door: Stadjer
Geopend op: 4 maart 2009 11:24
Laatste aanpassing: 4 maart 2009 12:58
Antwoorden Gelezen
Stadjer
woensdag 4 maart 2009 om 12:59
Bijlage:
Bijlage 1:
Bijlage 2:
Bijlage 3:
Bijlage 4:
Bijlage 5:
Correspondentie:
Armanda
woensdag 4 maart 2009 om 12:58
En dat gebeurt toch ook niet?
Je mag je waarschuwingen en strafpunten niet openbaar maken, maar je mag best aangeven dat je op het vlopje gaat klikken.
Stadjer
woensdag 4 maart 2009 om 11:24
mag je contacten toch niet posten in forum?