Partyflock

Forumonderwerp · 945819

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
posteng tussen 7u & 18u (+ overuren)
Waarschuw beheerder
kon je iig 120 km/h gaan rijden ja
Waarschuw beheerder
ja, en heb ook mensen ingehaald :D
Waarschuw beheerder
dus er zijn ook nog mensen die langzamer rijden als een lesauto
Waarschuw beheerder
ja, maar ik reed dan ook netjes 120 natuurlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cymm op maandag 30 juli 2007 om 14:15:
netjes 120

zo hard mag je ook, maar snap niet dat er dan mensen zijn die langzamer rijden
Waarschuw beheerder
ja week ook niet, vond wel spannend toen ik er weer vanaf moest, was zo'n vette bocht van 360 ofzo, daarna wel flauw als je dan weer op zo'n 80 km weg moet, kut gangetje is dat dan
Waarschuw beheerder
nou begin er lol in te krijgen in ieder geval inmiddels, scheelde ook dat ik vandaag mijn medicijnen had genomen, dus was aanzienlijk minder chaotisch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cymm op maandag 30 juli 2007 om 15:11:
nou begin er lol in te krijgen

en dat is natuurlijk ook de bedoeling hé

Waarschuw beheerder
idd
Waarschuw beheerder
ben trouwens helemaal in de war, want dacht dat ik maar 2 week halve dagen zou werken, maar blijkt dat ik tot 10 augustus halve dagen werk sws, en zelfs eventueel 15 augustus als dat beter uitkomt, dus volgende week ook nog..
Waarschuw beheerder
wat een luizenleventje heb jiju ook

ben iig vrijdag wel weer vrij
Waarschuw beheerder
ja wel leuk die halve dagen werken, maar kom er niet echt van tot rust ofzo, heb het gevoel dat ik de hele dagen door van hot naar her vlieg, was beter geweest als ik gewoon had vrij genomen, maar ja dat krijg ik nu niet meer voor elkaar helaas..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cymm op maandag 30 juli 2007 om 15:48:
maar ja dat krijg ik nu niet meer voor elkaar helaas..

iedreen word ook wel eens ziek natuurlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op maandag 30 juli 2007 om 15:49:
ziek

dat kind is helft vant jaar al ziek tuus ja

Waarschuw beheerder
ja eigenlijks wel
Waarschuw beheerder
zooooo erg is het nou ook al weer niet jaaaa

maar ik ga ook al met de familie naar center parcs hoor ik net, dus moet 1e week van oktober alweer vrij, en zou eigenlijk ook nog eem een lowbudget last minute met daf pakken in september, dus moet nog vaak genoeg vrij vragen, hehe
Waarschuw beheerder
Dominator: 250 klachten; gemeente overweegt proces verbaal

Gepubliceerd op 30 juli 2007, 16:14
Laatst bijgewerkt op 30 juli 2007, 16:15

GRONINGEN - De organisatie van het hardcorefestival Dominator in het Stadspark heeft afgelopen zaterdag de gelduisnormen ver overschreden. Bij de politie regende het klachten. De gemeente wil een stevig gesprek met de organisatie en overweegt zelfs een proces‑verbaal.

Volgens woordvoerder Frits Bergsma van de Milieudienst zijn er 250 klachten beinnengekomen. "Dat is heel erg veel. Bij vergelijkbare evenemten in de stad is het normaal dat enkele tientallen mensen hun beklag doen."

Op de gevels in de nabijgelegen Verzetsstrijderslaan was een decibelgehalte toegestaan van 50. Bergsma: "Op een gegeven moment werd daar 70 decibel gemeten. We hebben diverse keren gebeld met de organisatie, Art of Dance. Ondanks toezeggingen bleef het geluidsniveau te hoog."
Waarschuw beheerder
olle soezers
Waarschuw beheerder
vind ik ook,niet zo zeuren, was ook nog maar 's middaga ja
Waarschuw beheerder
overdreven mensen zijn het
Waarschuw beheerder
ja ben weer vrij, op mijn pc loze huis :/

:bye:
Waarschuw beheerder
Luis Suárez gaat niet naar Ajax
Uitgegeven: 30 juli 2007 16:58
Laatst gewijzigd: 30 juli 2007 16:59

AMSTERDAM - Luis Suárez blijft bij FC Groningen. Volgens RTV Noord is de Ajax er niet in geslaagd tot overeenstemming te komen met de huidige club van de getalenteerde Uruguayaan.

De clubs ondernamen maandag een laatste poging het eens te worden over een transfer. Ajax had 3,5 miljoen euro over voor de jonge aanvaller, maar dat was voor FC Groningen onvoldoende.

Suárez, die de overgang wel zag zitten, dreigde eerder een arbitragezaak tegen zijn huidige club aan te spannen om de transfer af te dwingen, maar zag daar later van af.

Champions League

Ajax gaat zich nu richten op een andere spits. De club speelt over twee weken in de voorronde van het lucratieve Champions League-toernooi, en wil zich daarvoor nog versterken.

Waarschuw beheerder
laatst

Waarschuw beheerder
eerst

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cymm op maandag 30 juli 2007 om 16:15:
lowbudget last minute

Denk dat dat moeilijk wordt. Alles is echt fucking duur!!

Waarschuw beheerder
hoe bedoel je?

Waarschuw beheerder
Nou iedereen wil Nederland uit dus alle prijzen stijgen. Vriendin van me wil ook last-minute en alles ligt iets van boven de 700 euro ofzo.
Miss. dat t in september wel weer meevalt
Hoop ik voor hun.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 08:38:
dat t in september wel weer meevalt

dan ga ik dan

Waarschuw beheerder
had ik geeneens bij stilgestaan...

Waarschuw beheerder
zeggen we geen goeiemorgen meer, the melman
Waarschuw beheerder
derdst

en goedemiorgen allemaal

Waarschuw beheerder
goeiemorgen melman
Waarschuw beheerder
heb het gewoon druk op mn werk zeg

Waarschuw beheerder
niks te doen hier meng

cymm weer vrij zeker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 10:53:
cymm weer vrij zeker

komt altijd later hé

half 1 begint ze

Waarschuw beheerder
ja dat noem ik ook gewoon vrij... aangezien ze maar een uurtje rijles heeft
Waarschuw beheerder
in princiepe is dat gewoon vrij ja
Waarschuw beheerder
eigenlijk heb ik 2 uur rijles en ben vandaag om half 12 begonnen, desalniettemin werk ik alsnog maar 4 uur, zodat ik fijn mijn pc kan gaan fixen vanmiddag, heb hopelijk het goeie onderdeel gekocht zonet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 08:38:
Nou iedereen wil Nederland uit dus alle prijzen stijgen. Vriendin van me wil ook last-minute en alles ligt iets van boven de 700 euro ofzo.
Miss. dat t in september wel weer meevalt
Hoop ik voor hun.

verdorie, nou dat hoop ik ook..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cymm op dinsdag 31 juli 2007 om 11:53:
eigenlijk heb ik 2 uur rijles

owke, deze week is 2 uur per dag steeds dus

Waarschuw beheerder
dat was niet helemaal duidelijk cymm.

beter geef je dat int vervolg even duidelijk aan zodat the melman en ik ook weten waar je uithangt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok ok, mijn nederige excuses, hopelijk doet mijn pc het vanavond weer zodat ik op tijd kan melden hoe laat ik waar hoelang moet zijn.. :)

voor de duidelijkheid, rij ik aldoor 2 uur per dag, maar heb vandaag een kwart korter gereden omdat ik in de stad moest zijn, moest namelijk even naar norrod, omdat wurm mijn pc niet snel genoeg maakt want hij heeft allerlei dingen te doen, dus maak ik hem zelf nadat hij mij heeft verteld hoe het moet, dus moet ik straks als ik in beijum ben eerst met de fiets naar zijn huis, om mijn pc op te halen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cymm op dinsdag 31 juli 2007 om 12:05:
met de fiets naar zijn huis

je had de pc al wel naar hem gebracht

Waarschuw beheerder
?
Waarschuw beheerder
ja er was een auto ter beschikking en er was besloten dat dat handig was.. :/

naja als ik 2 week geduld zou hebben zou dat misschien ook wel zo zijn, maar dat is dus niet het geval..
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik die pc ook wel ff op orde kan krijgen!