Partyflock

Forumonderwerp · 945667
1185x bekeken
Waarschuw beheerder
Dankzij de kapper is mijn haar nu vaag rood, terwijl ik bruin had besteld. Nu wil ik het morgen bij een andere kapper laten oververven, maar kan dat? Help...
Waarschuw beheerder
Ik heb roodhaar gehad, toen wilde ik het blond laten verfe njah.. dus niet..'t werd oranje:/

Maar rood kan je makkelijk bruin van maken, als je het goed laat doen tenminste.
Waarschuw beheerder
Nee blond of rood moet je ook nooit doen
Ga deze zomer wel weer blond maar dan heb ik dat rood/paarse er allang uitgewassen
Waarschuw beheerder
ik zou wachten tot na de zomer, je haar bleekt tog wel van de zon:)

Ik ga ook pas na de zomer weer blonderen:9
Of donker bruin moet ik nog even bekijken:)
Waarschuw beheerder
Ja hieronder zit wel blond als het uitgespoelt is zeg maar, maar wil het perse deze zomer lekker zomers kleurtje:P

Waarschuw beheerder
Mooi rood is niet lelijk! Toch? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 10:10:
Mooi rood is niet lelijk! Toch?

nee ;)
Waarschuw beheerder
:lol: ik wou van de week me haar ook een beetje roodachtig verven het resultaat was dat het wel erg rood was en vooraan de uitgroei een beetje oranje :p ach was leuk voor koninginnedag maar heb het onderhand maar weer in een andere kleur geverft :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 17:16:
nee

Daarom :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zomerli op dinsdag 1 mei 2007 om 18:04:
Dankzij de kapper is mijn haar nu vaag rood, terwijl ik bruin had besteld. Nu wil ik het morgen bij een andere kapper laten oververven, maar kan dat? Help...

Kwou mijn haar wat lichter hebben..
Maar kwas de tijd vergeten en had dus niet optijd mijn haar uitgespoeld :vaag:

Was dus gewoon geel geworde :S

:roflol:

Ben dag erna na de kapper gegaan en die heeft ze me weer wat donkerder geverfd O:)