Uitspraak van inactief op woensdag 2 mei 2007 om 20:36:
Eerst relatie. Ik kan sex en liefde niet van elkaar scheiden en ik wil ook meer dan alleen sex, ik wil een maatje, sex moet een aanvulling zijn op je relatie niet waar het om draait.
Hmmm is dat dan niet gewoon hetzelfde als een vriendschap? Ik vind dat nou juist het kenmerkende van een relatie, dat je dan ook sex hebt samen. Maatjes ben ik ook met mn vrienden, ik hoef niet ineens alles met mn vriend(in) te gaan doen als ik een relatie heb.
Dat is eigenlijk ook het enige dat ik mis als vrijgezel, regelmatige sex. Verder kom ik niks te kort eigenlijk, liefde heb ik nog genoeg om me heen. En de kwaliteit van de sex die ik heb vind ik ook niet onderdoen voor die in een relatie omdat 't meestal toch met mensen is die ik beter ken of waar ik iig een soort van band mee heb. Dus dat gaat voor mij diep genoeg. Het is alleen niet zo vaak als ik zou willen. En dat zou voor mij persoonlijk dan weer het voordeel zijn van een relatie.
Ik kan jou point of view ook wel begrijpen hoor

Grappig hoe iedereen dat zo anders kan zien. Voor mij is sex wel het belangrijkste in een relatie.