Ligt maar net aan de situatie....
ik kon mijn vriend al langer voor dat we wat kregen..... dus we hadden al wat uitgeprobeerd.... weet je in ieder geval zeker dat dat wel goed zit
eerst zijn bankrekening nummer + pincode,
daarna praten we wel verder
Ga vanavond kijken voor een nieuw huisje. Hoop dat het wat is. Tis een woonbootje met 2 slaapkamer, open keuken, douche, toilet, woonkamer en een tuin.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 mei 2007 om 13:38:
... geen idee waarom, maar toch is het meestal eerst sex, dan relatie. ... zal de alcohol wel zijn
Ligt eraan....
Natuurlijk wil je elkaar eerst een beetje leren kennen... maar ik hoef niet meteen the story of his life te horen.
Spanning is ook belangrijk... en het mysterieuse dat alles nog nieuw is.
Natuurlijk wil je elkaar eerst een beetje leren kennen... maar ik hoef niet meteen the story of his life te horen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 10:34:
Dat je zeker weet hoe de persoon in bed is voordat je een relatie begint of wil je de persoon eerst wat beter kennen????
ik ga voor het eerste voortaan... dan weet je wat je hebt he
In de praktijk werk het toch niet zo. Je vind elkaar leuk gaat 1 of 2 of 3 keer iets doen met elkaar, en je wilt gewoon neuken omdat je daar zin in hebt en naar elkaar verlangt/hunkert watdanook. Je gaat toch niet zeggen terwijl je lekker bezig bent; wacht eventjes je moet mij eerst verkering vragen anders wil ik niet meer met jou naar bed.
Uitspraak van Dep op dinsdag 1 mei 2007 om 14:19:
Het liefst eerst een relatie dan seks.. maar op 1 of andere manier gaat het altijd andersom of komt er niet eens een relatie..
Eerst relatie.. ik wil eerst het gevoel hebben dat ik zonder sex echt met haar verder wil.. daarna pas sex om de liefde te uitten waar woorden soms niet bij kunnen...