Partyflock

Forumonderwerp · 944862
4924x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie heeft er ook zo'n last van hooikoorts, heb van alles geprobeerd maar het helpt allemaal niet zo best!!

brandende ogen, jeukende ogen, en steeds maar niezen wordt er gek van!!!
Waarschuw beheerder
had er alleen in mn zwangerschap opeens last van, maar na de bevalling niet meer :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
ja begin er nu ook weer last van te krijgen, maar heb het idee dat het de laatste paar jaar wat minder wordt :)

ik hoorde een hele tijd geleden dat er een nieuw medicijn op de markt is gekomen waarmee je binnen 3 jaar helemaal van je hooikoorts af kan zijn, maar dat het nog niet in nl te krijgen.

Uitspraak van hart op donderdag 26 april 2007 om 09:09:
Wie heeft er ook zo'n last van hooikoorts

maar je bent dus niet de enige :P ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hooikoorts de gekste :cheer:

Waarschuw beheerder
Geen last van gelukkig :cheer:
Ook nog nooit gehad O:)

Artiest Menazor
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ook maar een beetje :lijn: helpt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 09:21:
Geen last van gelukkig
Ook nog nooit gehad

ik ook niet gelukkig:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 09:23:
ja ik ook maar een beetje :lijn: helpt

:smoke: ook heb ik een keer gehoord.. 8)

Waarschuw beheerder
Behoorlijk zelfs,

:lijn: roken helpt ook prima:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op donderdag 26 april 2007 om 09:14:
maar je bent dus niet de enige

Denk het niet nee, kan er zelfs minder door functioneren op mn werk, echt balen!! Ik rook ook, maar helpt bij mij ook niet :( ik heb ook al van alles van de kruidvat maar dat helpt ook niet, vandaag maar eens voor oogdruppels kijken ofzo!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hart op donderdag 26 april 2007 om 09:26:
Ik rook ook

Blowen helpt heb ik ooit een keer ergens gehoord (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 09:29:
Blowen helpt heb ik ooit een keer ergens gehoord

Dan nies ik me helemaal rot en mn ogen worden paars dan :vaag:

Heb er behoorlijk last van, mja...heb t al heel mn leven, pilletje erin en klaar B)
Waarschuw beheerder
donateur
:( ik heb ook al van alles van de kruidvat maar dat helpt ook niet, vandaag maar eens voor oogdruppels kijken ofzo!

je moet ook geen zooi van de kruidvat nemen :p

gewoon langs de huisarts voor pilletjes, neusspray en druppels
want dan kan je ook medicijnen krijgen die je alleen op dokters recept meemag nemen, en roken , ja dat moet je sowiso niet doen :p

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 09:57:

en een neus die of potdicht zit of loopt voor het leven

Waarschuw beheerder
Geen last van :)
Artiest Magic-D
Waarschuw beheerder
donateur
Denk het niet nee, kan er zelfs minder door functioneren op mn werk, echt balen!! Ik rook ook, maar helpt bij mij ook niet ik heb ook al van alles van de kruidvat maar dat helpt ook niet, vandaag maar eens voor oogdruppels kijken ofzo!

Als je er echt veel last van hebt, kun je naar de huisarts gaan, die kan je een injectie geven, dan is t binnen 2 a 3 dagen weg, en heb je er de rest van t jaar geen last meer van:)

Heb die ook vaker gehad, werkt perfect:)

Uitspraak van d-russo op donderdag 26 april 2007 om 09:14:
maar heb het idee dat het de laatste paar jaar wat minder wordt

Vorig jaar helemaal niks, dit jaar tot nu toe weer niks:)
En heb t best stevig gehad:(

Waarschuw beheerder
Ik heb het al zolang ik me kan heugen :/

Helaas ben ik niet allergisch voor bijv. alleen bomen of grassen.. ik heb tig allergietjes bij elkaar, dus medicijnen werken ook never bij mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 09:44:
Dan nies ik me helemaal rot en mn ogen worden paars dan

Oh.. :| :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 10:46:
Helaas ben ik niet allergisch voor bijv. alleen bomen of grassen.. ik heb tig allergietjes bij elkaar, dus medicijnen werken ook never bij mij.

join the club, slik het hele jaar door anti-allergie troep. Voedselallergie, kattenallergie en allergisch voor wiet :x

Waarschuw beheerder
ik heb er ook last van gehad maar bij mij is het naar een paar jaar weg gegaan :D:D:D
maar het is wel heel vervelend:(
hoop voor jullie dat het ook over gaat (Y)

sucses :CRY:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 10:53:
join the club, slik het hele jaar door anti-allergie troep. Voedselallergie, kattenallergie en allergisch voor wiet

:roflol:

Gras, bomen, bloemen, kruiden, huisstofmijt, schimmels (y)
Jij bent ook al zo'n stakker dus :lol:

..oh ja en ik heb een of andere kruisreactie i.v.m. hooikoorts.. als ik fruit of rauwe groenten eet zwelt mijn tong op en krijg ik kale plekken op mijn tong hahaha...

..en soms gaat mijn keel dichtzitten :x
laatste aanpassing
Werkzaam bij Roefke Maniaxx
Artiest X-Fade
Waarschuw beheerder
pfff hou maar op

rode ogen ( en jeuken ), en ik nies me een ongeluk . gelukkig is m'n werk vlakbij de zee , dus heb ik er daar niet zo'n last van ( zeelucht / wind ) .

m'n huisarts kwam met een medicijn : dat ik elke dag druppels onder m'n tong moest leggen en dat 2 jaar lang :vaag: en zo zou ik er vanaf komen :S:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 11:00:
Jij bent ook al zo'n stakker dus

mja :cry: Maar ik heb gewoon 4 katten, blow me suf en eet banaan als ik er zin in heb. Pilletje erin, half uurtje wachten en gaaaaan B)

..oh ja en ik heb een of andere kruisreactie i.v.m. hooikoorts.. als ik fruit of rauwe groenten eet zwelt mijn tong op en krijg ik kale plekken op mijn tong hahaha...

..en soms gaat mijn keel dichtzitten

:o heb ik ook.

Ooit een onderzoek laten doen bij een allergoloog??

Ik wel en daar kwam dus een latexallergie uit. Dat zit dus ook in banaan, noten, kiwi, avocado's :s
Is geen pretje, 50 spuiten op je rug en 25 in elke arm :(

Welke medicijnen heb jij? Ceterizine ook?
Waarschuw beheerder
donateur
krijg ik kale plekken op mijn tong hahaha...

Heb je er haar op dan??:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prima. op donderdag 26 april 2007 om 11:40:
Heb je er haar op dan??

Nee, wel op mijn tanden ;p

... smaakpapillen lijken gewoon te verdwijnen :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
hou op schei uit :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 11:29:
heb ik ook.

Ooit een onderzoek laten doen bij een allergoloog??

Ik wel en daar kwam dus een latexallergie uit. Dat zit dus ook in banaan, noten, kiwi, avocado's
Is geen pretje, 50 spuiten op je rug en 25 in elke arm

Welke medicijnen heb jij? Ceterizine ook?

:no: mijn vorige huisarts wilde er niet aan. Heb wel dan een test laten doen daarvoor, en toen is er uit gekomen dat ik allergisch ben voor bloemen, planten hele reutemeteur, huisstofmijt, schimmels, en weet ik veel wat nog meer.

Mijn huidige huisarts heeft mijn een kaartje gegeven met kruisreacties als je hooikoorts hebt, ik wil sowieso nog wel kijken of ik een voedselallergie heb, maar schijnt nogal moeilijk te zijn.

Bij mij is het ook nooit hetzelfde. Bij mijn eerste vriendje kwam ik binnen met tintelende vingers, en een gevoelloze tong & lippen, en (blijkbaar aan zijn reactie te zien) een volledig opgezwollen hoofd :lol:

Weet nu nog niet waar het van was...
Bij komkommer heb ik het vaak, maar soms ook weer niet.. bij meloen en aardbeien, banaan, rauwe wortel... echt drama.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 12:40:
nog wel kijken of ik een voedselallergie heb, maar schijnt nogal moeilijk te zijn.

Nee hoor, het is alleen geen prettig onderzoek. Maar ik geef niet zoveel om naalden en je weet wel daarna waar je rekening mee kan houden.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 12:40:
Weet nu nog niet waar het van was...
Bij komkommer heb ik het vaak, maar soms ook weer niet.. bij meloen en aardbeien, banaan, rauwe wortel... echt drama.

Ik kan normaal ook gewoon walnoten eten, maar icm witte wijn word ik er doodziek van :s

Pilletjes bij de hand houden en gewoon je leven leven, dan maar een keer zo'n botoxbekkie :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 15:10:
Nee hoor, het is alleen geen prettig onderzoek. Maar ik geef niet zoveel om naalden en je weet wel daarna waar je rekening mee kan houden.

Oh hij had het over een heel dieet waar je steeds bepaalde voedingsmiddelen weglaat :/

Zal het met deze huisarts eens overleggen (y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 15:10:
Ik kan normaal ook gewoon walnoten eten, maar icm witte wijn word ik er doodziek van

Pilletjes bij de hand houden en gewoon je leven leven, dan maar een keer zo'n botoxbekkie

:roflol: ...zo blijft het wel spannend altijd :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 09:29:
Blowen helpt heb ik ooit een keer ergens gehoord (F)

no thanks, dan heb ik liever jeuk en pijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 15:43:
Oh hij had het over een heel dieet waar je steeds bepaalde voedingsmiddelen weglaat

Zal het met deze huisarts eens overleggen

:no: bij de allergoloog worden alle stoffen waar een allergie voor kan bestaan ingespoten, dan mag je 24 uur niet douchen en kunnen ze van je rug aflezen waar je allergisch voor bent, daar zit dan een rood vlekje.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 15:43:
zo blijft het wel spannend altijd

Altijd handig, vervelende dates bv, eet een stuk banaan, oow ik ben ziek joh...moet echt naar huis.

B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 15:54:
bij de allergoloog worden alle stoffen waar een allergie voor kan bestaan ingespoten, dan mag je 24 uur niet douchen en kunnen ze van je rug aflezen waar je allergisch voor bent, daar zit dan een rood vlekje.

Dolletjes (y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 15:54:
Altijd handig, vervelende dates bv, eet een stuk banaan, oow ik ben ziek joh...moet echt naar huis.

Mwaah heb ik die smoesjes niet voor nodig :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 16:02:
Mwaah heb ik die smoesjes niet voor nodig

sommige lijken wel een allergie, zeer hardnekkig :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 16:08:
sommige lijken wel een allergie, zeer hardnekkig

Haha dat is zeker waar :[
Waarschuw beheerder
zo irritant!!!

Waarschuw beheerder
heb van alles geprobeerd maar het helpt allemaal niet zo best!!

ook al bij de dokter geweest??

De medicijnen die ik van de dokter krijg die helpen wel!
al die homeopatische medicijnen niet..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb ook hooikoorts,
Maar heb pilletjes gekregen van de huisarts,
die neem ik smorgens in, en heb nergens last van.
Als ik dat niet doe dan heb ik ook brandende ogen ect,
en een ongelovelijk griep gevoel.
Waarschuw beheerder
Vreselijk :(
Waarschuw beheerder
shit, sinds gister weer last van, keeeeeeeeeel :@:@

Waarschuw beheerder
Jaa vreselijk irritant!! :S

Waarschuw beheerder
Ik ben blij dat het weer mooi weer is,
maar die hooikoorts is dan weer minder :(
Vet last van mn neus en mn ogen enzo..

Waarschuw beheerder
en steeds maar niezen wordt er gek van!!!

Niezen is relaxed...
Waarschuw beheerder
heb ook hooikoorts (best zwaar) maar als ik xyzall tabletjes slik heb k nergens geen last van dus :xtc:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook 's zomers ontzettende last van hooikoorts maar heb sinds twee jaar een goed werkend medicijn of beter gezegd 'paardenmiddel.' Ik laat mij zodra ik erg last krijg altijd een spuit zetten bij de dokter, dit werkt echt super, de dag erna al ben ik ervanaf. Het middel heet Kenacord 40 en staat absoluut op de dopinglijst van vele sportorganisaties maar het werkt uitstekend tegen hevig allergische reacties.

Pilletjes en sprays hebben totaal geen effect bij mij.

Het wordt vooral gebruikt bij ontstekingen in gewrichten maar een van de toepassingen is ook bij hevig allergische reacties. Hoewel het middel heftige bijwerkingen kan hebben, heb ik, en een aantal bekenden van mij die het middel ook als laatste redmiddel toepassen, daar geen last van gehad.

Meer info staat op : http://www.geneesmiddelenrepertorium.nl/011_kenac_05341.html

In ieder geval het proberen waard, uiteraard in overleg met je dokter! :flower:
Waarschuw beheerder
Tja, de standaard pilletjes en druppels/sprays helpen soms zeker niet voldoende. Ik heb ook het idee dat ze minder goed gaan werken na verloop van tijd en echt goed voor je is het allemaal ook niet.

Zorgen dat je zo min mogelijk met pollen in aanraking komt werkt heel goed. Natuurlijk wil je niet de hele dag in een kamertje zitten met filters voor de ramen (zoals http://www.praxis.nl/praxis/index.jsp?p=/praxis/news/news.do%3Faction%3Dnews%26UID%3D8ee0160105349ad988015448)

Ik heb hele goede ervaring gehad met zogenaamde nosecaps (http://www.nosecaps.nl/hooikoorts.html).Jaren geleden liep ik ondanks medicijnen ook continu rond met jeukende ogen, keel en een compleet verstopte neus. Via internet kwam ik uiteindelijk dit indertijd nieuwe product tegen (tegenwoordig verkrijgbaar bij iedere apotheek) en heb ik onmiddelijk een setje besteld.

Het is een filterhoudertje van redelijk zacht plastic dat bijna onzichtbaar in je neus past (er zijn een aantal maten verkrijgbaar) en waardoor je gewoon adem kan halen. Natuurlijk voel je het eerst wel, maar na een tijdje merk je het bijna niet meer. In het filterhouderje kan je kleine filtertjes plaatsen, er zijn 2 soorten, eentje daarvan is speciaal voor pollen. Afhankelijk van je klachten kan je zelf bepalen op welke tijden je ze in wil. In het begin gebruikte ik ze alleen overdag omdat je dan de meeste pollen tegenkomt en ik nog moest wennen om met dat 'ding' in mijn neus te slapen. Als je ziet hoe smerig die filtertjes worden ben je blij met wat je dan niet binnen hebt gekregen :woep:

Met deze dingen in mijn neus kon ik na enige tijd weer fatsoenlijk door mijn neus ademhalen! Niet alleen dat, ook had ik aanzienlijk minder last van jeukende ogen en keel, waarschijnlijk omdat mijn lichaam aanzienlijk minder pollen te verwerken kreeg en daardoor de resterende allergische reactie ook beter werd onderdrukt door de antihistimine. Het jaar erop ben ik bij de eerste klachten consequent met nosecaps begonnen en had ik zonder antihistimine gebruik aanzienlijk minder klachten dan met antihistimine en zonder de nosecaps. Op 'erge' dagen was ik in combinatie met antihistimine bijna geheel klachten vrij.
Waarschuw beheerder
Ik heb het ook altijd heel erg heftig..
Met werken is het helemaal een ramp, heb echt momenten dat ik met me kop tegen de muur wil slaan!
Maar ik gebruik tegenwoordig Xyzal en dat werkt wel redelijk beter dan Ceterizine.
Heb gewoon gezegd dat het chronisch is dus krijg het mee voor 3 maanden elke keer.
Zou het eens proberen:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d-russo op donderdag 24 mei 2007 om 23:14:
ik begin er sinds een paar dagen weer erg last van te krijgen, dacht dat het over begon te gaan

Ook al???
Waarschuw beheerder
Zit al weer met een nat washandje :cry: op me ogen....Drama
Waarschuw beheerder
donateur

:dood: ik ken het..

Waarschuw beheerder
Heb er ook last van, mijn tip (wat heel goed voor mij werkt) is om een emmer ijskoud water voor je neer te zetten en er dan 3 min met je kop in gaan hangen, werkt goed...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb veel medicijnen uitgebrobeerd,maar niks helpt echt goed :cry:
Waarschuw beheerder
heb jeuk aan me gehemelte whaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
Ik heb er nu veel minder last van dan voorheen... Begin afgelopen winter heb ik elke dag een lepel honing gehad, door de thee... (de honing moet wel ergens vandaan komen bij jou in de buurt)... en het werkt echt! Ik heb er veel minder last van!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennetjee (L) op vrijdag 1 juni 2007 om 14:35:
Ik heb er nu veel minder last van dan voorheen... Begin afgelopen winter heb ik elke dag een lepel honing gehad, door de thee... (de honing moet wel ergens vandaan komen bij jou in de buurt)... en het werkt echt! Ik heb er veel minder last van!

Grappig om dit te lezen! Sinds een jaar of 3 eet ik consequent iedere ochtend een boterham met (nederlandse) honing. Ik ben daar indertijd mee begonnen nadat ik ergens las dat het zou kunnen helpen. Meteen het eerste jaar aanzienlijk minder klachten, het was natuurlijk nog de vraag of dat door de honing kwam of door iets anders. Evengoed blijf ik het gewoon zo doen :-) Op het moment slik ik zelfs geen medicijnen meer terwijl ik vroeger met medicijnen nog gek werd van de klachten! Dus wie weet is het de honing wel :-D.
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk wel dan :) ;)
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
Allen aan de honing:) hoorde het gister toevallig op een verjaardag:) zeker proberen:yes: werd vooral eergister helemaal gek van hooikoorts:( f&((&(ng irri iedereen veel honing eten komt t vast wel goed:) hoop ik:$

Waarschuw beheerder
Wie heeft er ook zo'n last van hooikoorts

Breek me de bek niet open, tis goed raak dit jaar aangezien ik al een paar dagen gestrekt op bed heb gelegen doordat mn ogen helemaal dicht zaten :S
Waarschuw beheerder
Wordt er ook helemaal gek van die hooikoorts, neus, ogen, keel, geen smaak meer, en medicijnen helpen steeds minder heb ik het idee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kali DTS op zondag 3 juni 2007 om 11:35:
Allen aan de honing hoorde het gister toevallig op een verjaardag zeker proberen werd vooral eergister helemaal gek van hooikoorts f&((&(ng irri iedereen veel honing eten komt t vast wel goed hoop ik

Het werkt alleen niet direct! Je moet het eigenlijk langere tijd doorgebruiken (en met name ruim voorafgaande aan het hooikoorstseizoen)...
Waarschuw beheerder
donateur
het is weer een drama dit jaar...
alle medics geprobeerd maar niets dat echt goed helpt
Waarschuw beheerder
Voorheen was het erger bij mij, en begon het ook al in april... Dit jaar weinig last van gehad nog, ze zeggen toch ook dat je eroverheen kunt groeien??

Het gaat nl de laatste jaren steeds beter :)

Waarschuw beheerder
dit jaar is het echt erg
rode en jeukende ogen loopneus snotteren en dan gaan die boeren ook nog eens gras maaien dan kun je me afvoeren

reactine helpt goed en in duitsland heb je reactine en dan als duo ook voor de verstopte neus die werken echt goed

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op vrijdag 1 juni 2007 om 15:19:
wordt scheitziek van die hooikoorts..

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 23:14:
dit jaar is het echt erg

idd:rot: Gewapend met neusspray, overdosis zakdoeken, oogdruppels, 3 verschillende soorten medicijnen maar vooral Otrivin is 't nóg amper te doen:S

Allen aan de honing

Dat staat al paar jaar dagelijks tweemaal op m'n menu maar dat heeft bij mij geen effect:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Allen aan de honing

dit werkt alleen als je lokale(5km omtrek) bij lokale imker haalt (Y) aangezien t dan van stuifmeel gemaakt is van bloemen/bomen/planten uit de buurt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 5 juni 2007 om 17:15:
lokale(5km omtrek) bij lokale imker

geloof'k 'r nog niet in dat 't zo'n dichtgemetselde neus kan verhelpen:no:
Waarschuw beheerder
K werd gister wakker met één oog dicht. Ik kreeg hem ook niet open met mn oogspieren:P. Was echt een drama, vandaag trouwens ook niesen voor me vaderland zeg jezus
Waarschuw beheerder
:yes:ook hooikoorts en vooral in deze tijd is het heel erg:cry:

Waarschuw beheerder
heb van alles geprobeerd maar het helpt allemaal niet zo best!!

Revalintabs, werken bij mij heel aardig :yes:
Waarschuw beheerder
Zweer al jaren bij Zyrtec, wel speciaal na vragen!
Wordt niet automatisch voorgeschreven omdat ze redelijk prijzig zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juni 2007 om 11:51:
geloof'k 'r nog niet in dat 't zo'n dichtgemetselde neus kan verhelpen

Klopt, voor 'acute' verschijnselen helpt het zeker niet. Het is de bedoeling dat je lichaam door ce continue blootstelling aan pollen er minder heftig op gaat reageren (zal niet bij iedereen helpen).

idd Gewapend met neusspray, overdosis zakdoeken, oogdruppels, 3 verschillende soorten medicijnen maar vooral Otrivin is 't nóg amper te doen

Probeer die nosecaps eens!
Waarschuw beheerder
Heb alleen last van jeukende neus en veel niezen, gelukkig geen last van mn ogen
Heb er tabletjes voor; Cetirizine.
Moet er eentje nemen als ik er last van krijg en werkt dan ongeveer een dag of 3.
Waarschuw beheerder
vandaag is het ERG :o

Waarschuw beheerder
Wie heeft er ook zo'n last van hooikoorts, heb van alles geprobeerd maar het helpt allemaal niet zo best!!

ik heb blauwe allergie tabletten ( arius) werken tegen verschillende allergie, ben er erg tevreden over(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 00:07:
ik heb blauwe allergie tabletten ( arius) werken tegen verschillende allergie, ben er erg tevreden over(y)

ik eerst ook
maar nu werken ze niet meer zo goed
heb nu andere, iets sterkere
Xyzal

Waarschuw beheerder
donateur
sinds ruim 3 daaggies nagenoeg zonder klachten![img width=41 height=24]http://www.mikemadera.nl/Mentis/Smiles/06%20(30).gif[/img]
Waarschuw beheerder
Hehe ik heb al een week geen klachten:S vet vaag maar ben happy:D :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.A.R.I.Z.K.A op zaterdag 16 juni 2007 om 22:24:
Hehe ik heb al een week geen klachten vet vaag maar ben happy

Nou ik heb er echt al 1.5 maand elke dag echt last van en gebruik neusspray, oogdruppels en tabletjes....:S Helpt wel iets maar nog steeds echt last van!!

Waarschuw beheerder
Laatste 2 weken niet last gehad:D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er 1 week last van gehad :/
Bij mij helpt het ook niet 1 medicijn maakt het zelfs alleen maar erger.
Nee dan maar 1 week lang niezen en ogen wrijven (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 21:48:
Nou ik heb er echt al 1.5 maand elke dag echt last van en gebruik neusspray, oogdruppels en tabletjes.... Helpt wel iets maar nog steeds echt last van!!

Jah ik had er ook al 2 maanden opzitten :( weet hoe je je voelt...
Maar ik heb sinds 1,5 week een nieuwe neusspray( nasacort) die ik samen met me andere medicijn neem (Xyzal) en sinds ik de neusspray neem bijna tot geen last meer.:)
En dat is echt een wonder voor mij aangezien ik al zon 5 jaar last heb van extreme hooikoorts.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Word er echt schijtziek van :/

Ben al vanaf vanmorgen 8.30 uur aan het niezen pfff..

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juni 2007 om 00:07:
ik heb blauwe allergie tabletten ( arius) werken tegen verschillende allergie, ben er erg tevreden over

die heb ik ook.. :jaja: