| Betreft: | evenement: Nature One, donderdag 2 augustus 2007 om 12:00 evenement: Nature One, vrijdag 3 augustus 2007 om 20:00 evenement: Nature One, zaterdag 4 augustus 2007 om 18:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Zou kunnen maar dan moet er ook wel een rijbewijs zijn!!
weet iemand of er nog meer busvervoer naar nature-one is??
Camping moet juist erg vet zijn, dit jaar zal mijn eerste
N1 zijn.
Vorig jaar met pf bus gegaan
En die rijd dit jaar cker niet?????
Neem anders contact op met PF en vraag het gewoon.
Misschien zijn er meer mensen die geïnteresseerd zijn, in zo'n package deal, nu nog tijd om zo iets op te zetten.
Dat hebben wij zelf met zijn allen georganiseerd in het forum!
die van de organisatie neetjurwan zit vol helaas
want met de trein 148 euro retoer dacht ik hoor
Niemand dus??
Er zijn nog andere forums over N1 daar hebben ze het ook over een inschrijving voor vervoer en BBQ arrangement.
Alleen ik krijg nog steeds een error.
Misschien kan je beter de mensen die op het forum over busvervoer naar N1 spreken apart een persoonlijk berichtje sturen of een algemene oproep op PF zelf en niet alleen op dit forum.
Je steekt er zoveel energie in en niemand lijkt te reageren.
Ik had vorig jaar een bus geregeld hier op partyflock! Ik zou zelf ook mee gaan maar helaas dat ging niet door!
Er was dus even stress maar uiteindelijk heb ik alle informatie doorgestuurd naar iemand en is alles toch nog goed gekomen! Het was toen niet zo duur en volgens mij was het ook een goeie organisatie...
Goudenkimmetje.. Volgens mij was jij toen ook mee met de bus..
Misschien als er veel mensen zijn regel ik dit jaar weer de bus!laatste aanpassing 18 juni 2007 13:23
Ze konden alleen een VIP bus regelen (met laser en dj plek) voor dus 50 mensen voor 55 euro p.p.
die van ABC tours? Die heerst!
Nou het is 80 % zeker dat ik een bus ga regelen! Ik ben er nu al mee bezig dus morgen horen jullie of ik er weer eentje ga regelen oke!
Zou kunnen maar dan moet er ook wel een rijbewijs zijn!!
Mag ik ook alleen mee niemand wil mee
Sign me up! Ik ga wel gezellig weer mee
ik weet vorige jaar nog wel, toen zou ook iedereen gaan waren der al iets van 33 man. op het laatst bleef niemand meer over.
toen ging jij ook niet joycegirly .
Iedereen ging nog mee hoor alleen ik ging niet meer mee.. De bus was gewoon vol!Alles was toen netjes geregeld!
Iedereen ging nog mee hoor alleen ik ging niet meer mee.. De bus was gewoon vol!Alles was toen netjes geregeld!laatste aanpassing 21 juni 2007 23:52
Zeker alles was door Joyce goed geregeld, was voor mij een kwestie van puntjes op de i zetten!
MAAAAR! We moeten er echt met ze allen voor zorgen dat die bus vol gaat komen! Als we 50 man kunnen regelen dan word de prijs per persoon ongeveer 45 euro!
Als je met de trein gaat, kom je dan n beetje makkelijk van/naar t festival terrein?
50 euro voor op en neer te duur?????????????????
Na ja...voor iets meer dan EUR 100,- zit je op een superdik feestje!!!!
Voor die prijs kan je d8 ik net 1 dagje DanceValley doen........
Welke opstap plaats wou jij graag Kim?
Gaat je broertje ook nog mee?
Ijmuiden Spaarnestraat
dag mensen ik zat zo eens te kijken en te lezen maar ik zou ook met de bus willen en een maat van me ook want trein is 136 euro
Jammer dat deze bus al vol is, weet iemand nog een bus richting N1?
Maar wel onder voorbehoud... Dus ik moet minimaal 30 mensen hebben binnen 1 week tijd anders gaat de busreis niet door!!!Dus zoek zelf ook mensen als je echt mee wilt!
is er nog een bus met 2 plekken beschikbaar? in utrecht opstappen is goed