ben ik gepakt met alcohol achter stuur
Wat zal de (geld)boete zijn met 660 ugl? Meer mensen zo stom geweest hier???
ff bijscholen
klote zooi
logisch, wie zijn schuld zou het anders moeten zijn
en ik spaar al keihard voor mijn huis
1,31 - 1,50‰ (575 - 650 µG/l)
Ik rijd ook nooit met drank op. Maar dit was ff anders.
nee jij.
Bleef wel anders, maar toch
Net zo leuk gehad op bloemendaal ben ik gepakt met alcohol achter stuur
Wees blij dat je geen 11 jarig jochie in een rolstoel hebt gereden lamzak
of zeggen dat je MOEST drinken van dat stemmetje in je hoofd.
die zijn er ook om 3 uur snachts buiten aan het spelen
ja, maar dat is ook echt zo
die zijn er ook om 3 uur snachts buiten aan het spelen
Tegenwoordig wel jah
Tegenwoordig wel jah
kweet eerlijk gezegd niet wat ik nu van je topic moet vinden.. je gaat wel ff met de billen bloot.. Zou ik niet doen.. zou me kapot schamen denk ik..
kinderen die om 3 uur s'nachts buiten lopen moet je aan de krokodillen voeren doen ze in China ook
wil gewoon weten of er nog meer mensen toevallig in deze situatie verkeerd zijn of degelijke dingen mee hebben gemaakt.
Trouwens, ik schaam me nergens voor
Wat zal de (geld)boete zijn met 660 ugl?
Volgende keer ga ik wel bij vrienden in de auto zitten. Ik rijd altijd
ff het wereldje omdraaien
He, wat jammer nou. Net zo leuk gehad op bloemendaal ben ik gepakt met alcohol achter stuur
Wat zal de (geld)boete zijn met 660 ugl?
Meer mensen zo stom geweest hier??? laatste aanpassing 23 april 2007 08:19
Trouwens, ik schaam me nergens voor
heilige boontjes allemaal hierow (alsof jullie zelf nog nooit met een borrel op hebben gereden
Of gewoon niets
ja ik ben ook een keer de klos geweest ik had meer als 2000 ugl
heilige boontjes allemaal hierow (alsof jullie zelf nog nooit met een borrel op hebben gereden)laatste aanpassing 23 april 2007 20:07
Het is gewoon fucking dom als je het WEL doet. Ook al heb je maar een paar biertjes op, als je een ongeluk veroorzaakt ben je hard genaaid. Dat je je eigen leven op het spel zet als je gezopen hebt ok, maar stel je voor dat je iemand onder je auto krijgt of je auto in de prak rijdt met wat vrienden achterin
jah dat is ook zo maar iedereen die zegt dat die het nog nooit is gebeurt,, meestal als ik op de scooter ben stel ik me er ook niet op in om te gaan zuipen maar af en toe kom je toevallig vrienden tegen naja en dan tog maar een biertje.
weggegooid geld
als ik de agent was geweest die jou had aan gehouden, dan had ik jou rijbewijs voor goed in beslag genomen.
ga liever zat met de fiets of taxi naar huis
Wees nou maar blij dat het zo is afgelopen.Je had ook zwaargewond in het ziekenhuis kunnen liggen met de mededeling dat je ook nog iemand anders hebt doodgereden!