Partyflock

Forumonderwerp · 944246
4164x bekeken
Waarschuw beheerder
He, wat jammer nou. Net zo leuk gehad op bloemendaal ben ik gepakt met alcohol achter stuur :frusty:

Wat zal de (geld)boete zijn met 660 ugl? Meer mensen zo stom geweest hier??? :frusty:
laatste aanpassing
Artiest Magic-D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BeeNuH op maandag 23 april 2007 om 19:42:
meer als 2000 ugl

Dan ben je n held dat je nog leeft;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 23 april 2007 om 16:32:
Trouwens, ik schaam me nergens voor

Ze moeten jou voor de rest van je leven je rijbewijs afpakken... :loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heilige boontjes allemaal hierow (alsof jullie zelf nog nooit met een borrel op hebben gereden)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 20:07:
heilige boontjes allemaal hierow (alsof jullie zelf nog nooit met een borrel op hebben gereden

dat houd je hier altijd op pf :(
Uitspraak van M. :') op maandag 23 april 2007 om 18:01:
Of gewoon niets

dan doe k liever niets.
Uitspraak van BeeNuH op maandag 23 april 2007 om 19:42:
ja ik ben ook een keer de klos geweest ik had meer als 2000 ugl

had je weing bloed in je alcohol :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 20:07:
heilige boontjes allemaal hierow (alsof jullie zelf nog nooit met een borrel op hebben gereden)laatste aanpassing 23 april 2007 20:07

Het is gewoon fucking dom als je het WEL doet. Ook al heb je maar een paar biertjes op, als je een ongeluk veroorzaakt ben je hard genaaid. Dat je je eigen leven op het spel zet als je gezopen hebt ok, maar stel je voor dat je iemand onder je auto krijgt of je auto in de prak rijdt met wat vrienden achterin :S

Als je een geldboete krijgt is ook gewoon zonde..kan je beter inversteren aan je auto / opzuipen als je niet moet rijden ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 23 april 2007 om 20:11:
had je weing bloed in je alcohol

Idd 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 20:20:
Het is gewoon fucking dom als je het WEL doet. Ook al heb je maar een paar biertjes op, als je een ongeluk veroorzaakt ben je hard genaaid. Dat je je eigen leven op het spel zet als je gezopen hebt ok, maar stel je voor dat je iemand onder je auto krijgt of je auto in de prak rijdt met wat vrienden achterin

jah dat is ook zo maar iedereen die zegt dat die het nog nooit is gebeurt,, meestal als ik op de scooter ben stel ik me er ook niet op in om te gaan zuipen maar af en toe kom je toevallig vrienden tegen naja en dan tog maar een biertje.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 20:49:
jah dat is ook zo maar iedereen die zegt dat die het nog nooit is gebeurt,, meestal als ik op de scooter ben stel ik me er ook niet op in om te gaan zuipen maar af en toe kom je toevallig vrienden tegen naja en dan tog maar een biertje.

Toch vind ik dat met een scooter wel anders dan met een auto eigenlijk :) Persoonlijk rijd ik nooit met alcohol achter het stuur..ga liever zat met de fiets of taxi naar huis ;)

Waarschuw beheerder
als ik de agent was geweest die jou had aan gehouden, dan had ik jou rijbewijs voor goed in beslag genomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 23 april 2007 om 13:52:
weggegooid geld

Je zou ook kunnen proberen om er wat van te leren.
En dan is het dus geen weggegooid geld ;)

Of wil je volgende keer graag iemand dood rijden als je weer eens zo zat achter het stuur kruipt.
Geloof me,dan krijg je geen boete hoor jongen,dan ga je gewoon lekker de bak in.
Wees nou maar blij dat het zo is afgelopen.Je had ook zwaargewond in het ziekenhuis kunnen liggen met de mededeling dat je ook nog iemand anders hebt doodgereden!

Waarschuw beheerder
Drinken achter t stuur is gewoon stom.
Die mensen betrekken andere onschuldige mensen in hun domme fouten. Dan veroorzaken ze een ongeluk bijvoorbeeld.
Laat ze maar lekker tegen een boom rijden, heeft niemand er meer last van.

Waarschuw beheerder
tja eens en nooit weer he!

ben een keertje ladderzat op m'n snorfiets gestapt...dom dom dom...

mijn band knapte op het moment dat ik de stoep op wou butsen (of hij was al lek, maar had dat niet door)... krak-boem-auw...lag knock-out op straat...hoofd stuk...ziekenhuis...zware hersenschudding...iedereen boos op me (terecht)...

maar daarna... ff blazen 680 ugl... KUT (dat was inmiddels ruim zondag :s)

ik heb uiteindelijk een boete voor 90e gehad :D
(denk dat de juten het zielig vonden dat mijn hoofd aan puin lag)

maarja...dat doe je ook nooooooit meer! miss. wel goed dat ik mezelf aan gort gereden heb, zal iig nooit een kind aanrijden later als ik zat ben...
Waarschuw beheerder
je kan beter sex hebben met 660 ugl op (Y)

Waarschuw beheerder
je boete kan niet hoog genoeg zijn (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
denk ongeveer 6oo euro
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 07:36:
als ik de agent was geweest die jou had aan gehouden, dan had ik jou rijbewijs voor goed in beslag genomen.

als mijn broer een kut had was ie mijn zus :x
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 23:40:
ga liever zat met de fiets of taxi naar huis

als het in de buurt is wel ja.
Trouwens, met de fiets wordt ook je rijbewijs in beslag genomen :frusty:

Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 24 april 2007 om 10:03:
Wees nou maar blij dat het zo is afgelopen.Je had ook zwaargewond in het ziekenhuis kunnen liggen met de mededeling dat je ook nog iemand anders hebt doodgereden!

dat is waar ja, 6 jaar lang gaat het elk weekend goed. totdat...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja lelijk ouwe, ekt kut voor je... ik ook wel eens gepakt, toen nog goed vanaf gekomen, maar de tweede keer pakken ze je harder dus beter goed uitkijken nu...

jw flock on

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
balen mang