Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 7 mei 2007 om 15:54:gewioon in de wc. zn bek aan puin slaan en zeggen dat ie op moet kankeren. heeft niemand er last van toch.
in de wc's op pandemonium is het anders ook heel gezellig
Topdag gisteren!
Met een groep lekker eigen vervoer met kaarten op de lange zijde.
Dit staat vandaag in het AD:
En het klopte. Ajax had het moeilijk en het publiek begreep het. Wat toen volgde was echt geweldig, had tranen in mn ogen zo mooi... zeker half uur non-stop achter elkaar zingen 'jalalalalaaa Ajax Amsterdam... zo'n mooi gezicht met die duizenden boven het hoofd rondzwaaiende shirts. Toen wist ik al dat we de beker zouden pakken... een club met zulke supporters die kan gewoon niet verliezen.
Met een groep lekker eigen vervoer met kaarten op de lange zijde.
Dit staat vandaag in het AD:
Het effect is onmogelijk meetbaar, maar de steun van de fans hielp Ajax gisteren door een cruciale fase. Juist toen de ploeg na een domme rode kaart van Gabri (slaan richting De Zeeuw) na 88 minuten met tien man verder moest, schaarde de Amsterdamse helft van het publiek zich massaal en uitbundig achter de eigen ploeg. Dat leidde niet tot goed voetbal, maar wel tot een verbeten soort overlevingsdrang bij Ajax. De ploeg van Ten Cate verbeet de pijn en gooide zichzelf hartstochtelijk in de strijd.
En het klopte. Ajax had het moeilijk en het publiek begreep het. Wat toen volgde was echt geweldig, had tranen in mn ogen zo mooi... zeker half uur non-stop achter elkaar zingen 'jalalalalaaa Ajax Amsterdam... zo'n mooi gezicht met die duizenden boven het hoofd rondzwaaiende shirts. Toen wist ik al dat we de beker zouden pakken... een club met zulke supporters die kan gewoon niet verliezen.
laatste aanpassing
ik heb het toch alleen over deze wedstrijd? Over het hele seizoen gehad heeft elke club de scheids ongeveer evenveel mee gehad als tegen daar ben ik het mee eens. Maar de scheids stond gister toch meer aan jullie kant als de onze maar ik zei ook:
jank idd niet AZ
kan me nog een AZ-Ajax herinneren
zeker half uur non-stop achter elkaar zingen 'jalalalalaaa Ajax Amsterdam... zo'n mooi gezicht met die duizenden boven het hoofd rondzwaaiende shirts. Toen wist ik al dat we de beker zouden pakken... een club met zulke supporters die kan gewoon niet verliezen.
dat was echt gruwelijk ja
Juist toen de ploeg na een domme rode kaart van Gabri (slaan richting De Zeeuw) na 88 minuten met tien man verder moest, schaarde de Amsterdamse helft van het publiek zich massaal en uitbundig achter de eigen ploeg.
wat heeft ajax tog een goed publiek he!!
En het klopte. Ajax had het moeilijk en het publiek begreep het. Wat toen volgde was echt geweldig, had tranen in mn ogen zo mooi... zeker half uur non-stop achter elkaar zingen 'jalalalalaaa Ajax Amsterdam... zo'n mooi gezicht met die duizenden boven het hoofd rondzwaaiende shirts.
lag het aan mij of was ajax de rest van de wedstrijd stil?
schaarde de Amsterdamse helft van het publiek
het neutrale vak zat trouwens ook vol met ajacieden zag ik toen er gescoord werd... en daar hoorde dan 4000 scheidsrechters te zitten?
Uitspraak van Mr. Cosovic op maandag 7 mei 2007 om 16:01:wat heeft ajax tog een goed publiek he!!
Zegt een kakkie die door ze medesupporters wordt uitgekotst
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 7 mei 2007 om 16:00:dat was echt gruwelijk ja
zeker mooi
Mooi daggie verder
Jenner
Donk
Dembele
lag het aan mij of was mijn moeder achter het cs aan het werk?
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 7 mei 2007 om 15:57:heb hem al vaak zat gezien en ook wel gesproken, maar vind het triest om te doen geen eer aan te behalen
Laat me raden. Hij had niet zo'n grote mond over Joden dit en neuzen zo?
het neutrale vak zat trouwens ook vol met ajacieden zag ik toen er gescoord werd... en daar hoorde dan 4000 scheidsrechters te zitten? dat worden dus een hoop "juichende-wegereefjes" de komende jaren op de velden
vak d zaten idd alleen maar ajaxsupporters, op een enkeling na, maar die gingen na de 1-0 voorsprong van az, maar snel weg
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:00:kan me nog een AZ-Ajax herinneren
laten we het niet over het verleden hebben.. dan ken ik er ook nog wel een paar..
Dat gezeik altijd op scheidsrechterlijke beslissingen
En altijd dat achteraf gelul.
Het is gelopen zoals het is gelopen. Klaar!
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 7 mei 2007 om 16:08:er werd duidelijk meer gezongen aan onze kant
welles nietus etc etc.
Iedereen prijst zijn eigen club altijd, daarover wordt je het toch nooit eens.
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 7 mei 2007 om 16:08:vak d zaten idd alleen maar ajaxsupporters
vak e ook
Ik vond het publiek maar Ajax -onwaaardig... zongen de hele wedstrijd. ik personlijk zong pas toen we gewonnen hadden met penels
Uitspraak van Johan says: op maandag 7 mei 2007 om 16:13:Ik vond het publiek maar Ajax -onwaaardig... zongen de hele wedstrijd. ik personlijk zong pas toen we gewonnen hadden met penels
Johang is ok ole ole
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 7 mei 2007 om 16:08:lul jij dan malle. ajax de rest stil? er werd duidelijk meer gezongen aan onze kant
ik heb ze gewoon echt niet gehoord
SteeZ ook al zo'n irritante DSB fan. Je hoort en ziet ze 10 jaar lang niet en ineens zit het er vol mee.
ik heb ze gewoon echt niet gehoord dat zal dan wel komen omdat ik zelf aan het zingen was
leuk in je eentje
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:15:Ik hoorde van jullie alleen die klappertjes.
:klapklap: Reteketet.
hoorde ook veel klappertjes idd
Uitspraak van Johan says: op maandag 7 mei 2007 om 16:13:vak e ook zit daarnaast trouwens
idd vak d was neutraal jwt vak e nog voor ajaxmangeng
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:15:Ik hoorde van jullie alleen die klappertjes
indd kut dingen. vorige week bij willem 2 had ik ze ook, ben je gauw zat die dingen
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 7 mei 2007 om 16:17:idd vak d was neutraal jwt vak e nog voor ajaxmangeng
jah ik weet man, zat naast D, moet ji raden welke vakkie ik zat
Uitspraak van Johan says: op maandag 7 mei 2007 om 16:18:jah ik weet man, zat naast D, moet ji raden welke vakkie ik zat
oke eeehm wacht in b?
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 7 mei 2007 om 16:17:hoorde ook veel klappertjes idd
Ik was echt boos dat wij ze niet hadden.
reteketet
Uitspraak van Frits Pattipalohy op maandag 7 mei 2007 om 16:17:kk op man die neppe Aars Z ters brachten geen sveer!!! heb die gaste amper gehoord!!!
ze haddeng wel mooi tifo begin van de wed. hihi
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:19:was echt boos dat wij ze niet hadden.
reteketet
ja toch ik wilde ook klapperen!!
Uitspraak van Frits Pattipalohy op maandag 7 mei 2007 om 16:17:brachten geen sveer!!! heb die gaste amper gehoord!!!
welles nietus
Uitspraak van Mr. Cosovic op maandag 7 mei 2007 om 16:19:Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim je weet tog zelf ook wel dat een kut ene doos is, en en korte tijd een poos, en als ik zeg ik raak het stierenoog bedoel ik toch gewoon de roos eikel
zing m dan gewoon goed eppo
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 7 mei 2007 om 16:24:scheur in je teddybeer
:respekt:
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 7 mei 2007 om 16:18:oke eeehm wacht in b?
bijna mang hehe.