Partyflock

Forumonderwerp · 942975
Betreft: evenement: Stekker, zaterdag 26 mei 2007 om 23:00
Werkzaam bij Stekker
Waarschuw beheerder
echt! hoe veel zin hierin..

Stekker:

"als een rauw geslacht varken in de ochtenddouw"

*copyprotection by roel...*
Waarschuw beheerder
p.s.
hebben jullie gister weer braaf postertjes geplakt? Ben trots op jullie!
Waarschuw beheerder
ja hoor ik heb braafjes de stad geposterd.. de lijm zit nog in me haren...

Artiest {SHOWLIST artist 53746, 54390, 44415, 55262}
Waarschuw beheerder
Illegale posterplakkers opgepakt in het centrum van Utrecht

UTRECHT <ANP> Vanavond zijn in het centrum van Utrecht 2 jongemannen opgepakt voor het illegaal plakken van posters nabij het festivalterrein van Festival A/D Werf.

Rond 22.30 uur kreeg de politie een anonieme tip omtrent de plakactiviteiten van de beide knapen. Deze werden op heterdaad betrapt en verzetten zich bij de arrestatie heftig. Een van de knapen sneerde de dienders van de wet toe : "Stekker maakt zelfs jouw moeder lekker!" . Tegen deze knaap is naast het illegaal plakken van posters ook het beledigen van een ambtenaar in functie en diens familie ten laste gelegd.

De knapen hangt een celstraf van 5 jaar voorwaardelijk boven het hoofd, zij kunnen hier echter onderuit komen indien zij a.s. zaterdag in t "Geele Kasteel" nabij het Janskerkhof een goed en gezellig feestje organiseren. Wij houden u uiteraard op de hoogte van de ontwikkelingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 23:42:
Illegale posterplakkers opgepakt in het centrum van Utrecht

HAhaha, jij altijd met je nieuwsberichten.. elke keer denk ik dat het echt is.. maar als ik dan verder lees weet ik alweer genoeg :D
Elke keer trap ik er weer in :) Maar mooi stukje hoor ;)
Waarschuw beheerder
hahah ik tuinde ook ff
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pitto op donderdag 24 mei 2007 om 02:21:
hahah ik tuinde ook fflaatste aanpassing 24 mei 2007 02:38

pffffffff... wat een nacht weer!
Waarschuw beheerder
KNALLUH!

Nieuw! – Stekker

In mei leggen alle vogels een ei. Al enige tijd is er gebroed op een warm nest, vol met verse bruisende ideeën. Aan het einde van de maand barst er wel een heel bijzondere schaal. Op zaterdag 26 mei komt Stekker tot leven in het Gele Kasteel in Utrecht. Stekker wil zorgen voor nieuw muzikaal bloed en heeft daarmee een ietwat andere invalshoek met als motto: “plezier is een keuze”. De organisatie erachter bestaat voornamelijk uit twee “emo-promotors”; Pitto en Lodewijk. Deze heren uit Utrecht hebben elkaar gevonden op de hoek van de Slinger..

En ze zijn het roerend eens met elkaar: “Een feest met bezieling geven is het sleutelwoord, daar mag je voor uit je natte bed gestekkerd worden!” Er worden dan wel zoveel feesten georganiseerd in ons Dance-minded kikkerlandje, maar is nog altijd ruimte voor nieuwe initiatieven, dat blijkt wel uit de vele hartverwarmende reacties die Stekker te weeg brengt. Tranen, kunst, vliegwerk en vooral de nodige dosis humor moeten voren een huzarenstukje gaan zorgen!

Naast bezieling is er meer nodig voor een huzarenstukje; een fijne locatie die net even wat anders uitstraalt dan de gebaande paden. Even was er een opleving in Utrecht in de vorm van De Toren van Babel maar helaas is deze niet meer. Na sluiting van die eerdere vrijplaats in Oudenoord miste Utrecht weer iets, de gebaande paden zijn er al lang, en juist die paden gaat Stekker mijden. Een leuk pad is gevonden in de vorm van het Gele Kasteel.

Van 23.00 tot minstens 7 uur in de ochtend is dit mooie pand aan het Janskerkhof het domein van DJ’s, liveacts en leuke mensen. Weinig gebruikt en toch ongekend mooi voor een gebeuren als Stekker! Het heet ook niet voor niks het “gele kasteel” want men waant zich wel even terug in de tijd als binnen de bierlucht opgesnoven wordt.

Tijd voor een frisse aanpak dus, waar een breed scala voorbij komt voor een breed publiek. Ook daarom is er gekozen voor een locatie als het Gele Kasteel; weinig gebruikt en toch ongekend mooi voor een gebeuren als Stekker. Twee zalen vol gekheid, een zeldzame locatie, twee zalen vol mensen en 1 gedachte gaan daarvoor zorgen.

XX
Waarschuw beheerder
Eerste surprise act is bekend!!

Mesjokke :woep:

Waarschuw beheerder
donateur
Het is toch om Mesjokke:P van te worden he!? Deze ouwe ravert zal ook aan de feestvreugde gaan bijdragen:-)!
Waarschuw beheerder
zoww de schade van gister (KUTMELKWEG) maar ff inhalen. niet dat er deze week nog nie genoeg geraved is en wordt, maar het gaat om het idee.

maar in het kader van: denk ook eens verder dan je eigen hokje groot is

hoor en voornamelijk voel the bassss zoals je het nog nooit beleefd hebt! laat je maag omkeren en je neus kriebelen, laat je vibreren zoals de tarzan zelfs niet kan! kom allen de sensatie meemaken waar ik hem heel hard over rave: dubstep door onze grote utrechtse dubstepheld: bojcot selectah! hij is zelfs op 5 days off te bewonderen en dat is natuurlijk niet zonder rede: boj draait niet, boj speelt met zn platen.

ik ben der iig al 23u al, beter komen jullie voor 1u dus!

Waarschuw beheerder
donateur
Ooops, wil 't niet aan de stok hebben met de normaliter goedgemutste Marlou'tje, dus Robje probeert zo rond 12 uur al binnen te zijn. Een goed begin is 't halve werk, niet waar;-)?
Waarschuw beheerder
ben nu al trots op je rob!

Waarschuw beheerder
donateur
Ok, ik ga me opfrissen en uiterlijk half 12 ben ik weg, moet nog vanuit Mijdrecht komen en een parkeerplekkie zoeken. Tot straks allemaal mederavers;-):cheer:, party on and on....!!

Waarschuw beheerder
Aanklacht tegen posterplakkers ingetrokken

Utrecht <ANP> De beide posterplakkers die donderdag zijn aangehouden voor het zonder vergunning plakken van posters zijn volledig gevrijwaard van enige vervolging.

Gisteren gaven zij een puntgaaf feestje in t Geele Kasteel. Nadat de stekker er in het Gele Kasteel werd uitgetrokken konden de mensen die nog niet genoeg hadden nog even verder op Verlengsnoer.

Tot zo ver de berichtgeving.
Waarschuw beheerder
Het was heerlijk..
Waarschuw beheerder
donateur
Zooooooooooooooooo! Wat een feestje... gaan we zeker (na de zomer) overdoen, maar dan met meer en schonere wc's (en beter geluid/ licht).. hitte is er helaas en weinig aan te doen, dus volgende keer nog minder kleren aan doen en meer water drinken ;)

Iedereen die er was, bedankt voor de dikke sfeer en de support! Nieuw bloed in utrecht!!
Waarschuw beheerder
Stekker was lekker!
Waarschuw beheerder
Er zijn foto's gemaakt, weet toevallig iemand de site waar ze opstaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van |_() op dinsdag 29 mei 2007 om 10:38:
gaan we zeker (na de zomer) overdoen, maar dan met meer en schonere wc's (en beter geluid/ licht)

Yes!!! :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Inge A op dinsdag 29 mei 2007 om 17:10:
Er zijn foto's gemaakt, weet toevallig iemand de site waar ze opstaan?

foto's komen eraan!
Waarschuw beheerder
In het Gele Kasteel, dat in Utrecht bekend staat om zijn studentenfeesten, is het vandaag tijd voor iets anders. Stekker, ‘een gezonde keuze’. Een feest met een volledig Nederlandse line-up. Met niet de minste namen. In een imposant gebouw.

Nieuw feest. Nieuwe locatie. Bij binnenkomst wordt er nog haastig een soundcheck afgerond voordat de Mesjokke-dj’s kunnen starten met hun groovy, swingende set. De dansvloer stroomt gestaag vol. Vooraan de mensen die dansen. Achteraan de mensen die kletsen en weinig van de muziek mee lijken te krijgen. Het geluid is helaas soms wat dof, waardoor het kletsen in plaats van dansen wordt bevorderd. Kah, alter ego van Lilian Hak, doet een live minimale electro set waar ze live bij zingt. Het klinkt lekker, maar is iets te monotoon om mijn aandacht er bij te houden. Die aandacht wordt weer volop getrokken tijdens de set van Edwin Oosterwal. Een goede, up-tempo set, waardoor de dansvloer steeds meer in beweging komt en de warmte rap wordt opgeschroefd. Op de een of andere manier komt het live-optreden van Piet van Dongen niet zo sterk over deze avond. Benny Rodrigues en Darko Esser sluiten af. Het komt voor hun doen wat traag op gang, maar uiteindelijk gaan zowel zij als het publiek helemaal los op deze Stekker!

De kleinere zaal boven is de plek voor uiteenlopende genres. De strak gemixte dubstep van Bojcot Selectah is niet voor iedereen even dansbaar. Gelukkig is kijken en luisteren is ook een goede manier om het mee te maken. Van de dubstep naar de gevoelige electro van dB. Zijn meeslepende set laat je luisteren, dansen en er totaal in opgaan. Inmiddels is er een banner met een gele smiley opgehangen: de heren van 030303 Soundsystem zijn aan de beurt. De al aardig opgewarmde zaal komt tot een kookpunt tijdens deze knallende acidset. Stilstaan is geen optie, voor zowel de bezoekers als de enthousiaste 0303030-dj’s zelf. De rust keert even terug als Thomas Lauren begint aan zijn liveset. Een goedlopende set, waarin de rustmomenten en opzwepende hoogtepunten mooi worden afgewisseld. Het is aan Boris Werner en Carlos Valdes om de avond muzikaal af te sluiten in deze zaal. De fut lijkt er een beetje uit bij de mensen, de hitte in de zaal werkt ook niet bevorderlijk voor de energie, en helaas valt het geluid ook nog een paar keer uit. Boris en Werner doen hun enthousiaste ding, laten mooie platen voorbijkomen en zorgen voor een waardige afsluiting.

Op wat logistieke dingen na, zoals echt veel te weinig beschikbare wc’s zodat vooral voor de dames teveel tijd aan het wachten in plaats van op de dansvloer kon worden besteed, was het een geslaagd eerste feest. Een mooi initiatief op een mooie locatie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Freek Fabricius op woensdag 30 mei 2007 om 12:19:
verslag van beatfreax

Ik zet er even een linkje bij, zodat de niet-beatfreax-bekenden de site ook kunnen vinden ;)

http://www.beatfreax.com/s/1f5153cbf5/party_id/9383/view/report.html#gallery
Waarschuw beheerder
Waar blijven de foto's?