7102x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Er gaan verhalen over het breken van een slanke vrouw.
ze hebben mij nog nooit gebroken hoor
Ik hoorde wel dat dikke vrouwen een nauwe poes hebben.
ja dat komt omdat alle vet er dan nog tussen zit
probeer het uit
IK BEN TOCH NIET GEK!!!
Ga naar de wallen en probeer alle soorten en maten uit
Of pik wat op in de kroeg
Ik neuk geen hoeren, en wat moet ik oppikken? Ik zeg toch dat ik verhalen hoor!
Zeg altijd dat alsie haar neukt, hij de contouren van zn lul in haar buik kan zien
Lekker complimenteus dan
nee, ik weet zeker dat ik niet onder doe voor een stevige vrouw in bed
ik kan heel goed incasseren
En nu?
Zeg altijd dat alsie haar neukt, hij de contouren van zn lul in haar buik kan zien
Kapotgeil.
Ja, dat was ook mijn gedachte.
dan is ze wel heel dun
of hij heeft een enorme snikkel!
dat kan ook natuurlijk
Ja, of je leest even terug, daar staat het al
Kun je een dikke vrouw harder neuken dan een slanke of vrouw met een normaal postuur?Er gaan verhalen over het breken van een slanke vrouw. Ik hoorde wel dat dikke vrouwen een nauwe poes hebben.
Kunnen de dikkerds dat bevestigen of ontkennen?!
Wat heb je toch met dikke vrouwen
nee, ik weet zeker dat ik niet onder doe voor een stevige vrouw in bed
ik kan heel goed incasseren
Vriend van mij heeft met een vet dun meisje..
Waarom probeer je het niet uit ? Hou een logboek bij over je ervaringen en open er daarna een topic over We kijken er nu al naar uit
Ik had laatst wel een zeer dun exemplaartje, weet nu dan ook officieel dat je zo'n ruggetje niet direct breekt als je erop los gaat, was nogal eens een onderwerp van twijfel in mijn gedachtegang, nu verholpen 
(ze woog 50,5 kg)
(ze woog 50,5 kg)
Het moraal van dit verhaal: ook op dunne vrouwen kan je losgaan 
Kun je een dikke vrouw harder neuken dan een slanke of vrouw met een normaal postuur?
hmmmm, normaal postuur?
net of een gezette vrouw een abnormaal postuur zou hebben.
Ik moet wel zeggen dat als ik mijn pop meer opblaas dat ik dan wel harder kan neuken en ja het zit dan ook strakker.
Uitspraak van Fart op vrijdag 13 april 2007 om 22:44:
net of een gezette vrouw een abnormaal postuur zou hebben.
ja
onzin
laatste aanpassing
ik vindt het niet gepast om hier iemand belachelijk te gaan maken, en zich er zo onrespectvol over te uiten
Ben jij je urbi et orbi aan het veilig stellen voor kerstmis?
Uitspraak van xzonx op vrijdag 13 april 2007 om 21:32:
En hou voor de rest je zwarte roetbek tegen me!
De rest heeft ze verwijderd.
Ben jij je urbi et orbi aan het veilig stellen voor kerstmis?
nee, maar als me iemand niet ligt, hoef ik niet over haar gewicht te beginnen.
De rest heeft ze verwijderd.
dat had ik al gelezen, dat kwam na een ractie van jou
nee, maar als me iemand niet ligt, hoef ik niet over haar gewicht te beginnen.
Dit topic gaat over gewicht!
Jezus christus wat een wijf
Die reactie kwam na een opmerking van haar!
Dit topic gaat over gewicht!
zover was ik al, ik lees altijd de openingspost hoor
Die reactie kwam na een opmerking van haar!
maakt ook verder niet uit, beetje respect kan geen kwaad
laatste aanpassing
Kun je een dikke vrouw harder neuken dan een slanke of vrouw met een normaal postuur?Er gaan verhalen over het breken van een slanke vrouw. Ik hoorde wel dat dikke vrouwen een nauwe poes hebben.
Van dik hout zaagt men planken topic.
de godmother of partyflock
Hahah
Achja wat maakt het ook uit, je moet je niet druk maken om zo'n onnozel geval als xzonx
Achja wat maakt het ook uit, je moet je niet druk maken om zo'n onnozel geval als xzonx
Was even een fase van Black, was even met 2 maten aan het meten.
ik heb geen fase's
de godmother of partyflock
wat een onzin
doe ik ook niet, druk maken doe ik om persoonlijke dingen
Loop dan niet zo te bemoederen
ik bemoeder niet, daar heb je je moeder voor
ik maak een opmerking en die zijn niet verboden klaar
Dat mens slaat racistische taal uit, dus krijgt ze een paar steken
van actie komt reactie en zo blijft dat door gaan als iedereen elkaar wat afpist.
ik heb geen fase's respect was in algemene zin bedoeld.
Het klonk wel lekker, fases...
van actie komt reactie en zo blijft dat door gaan als iedereen elkaar wat afpist.
Als je elkaar afpist, dan kies je daar vaak zelf voor. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je Harm wel aanspreekt, en ozon en mij niet. Ik ga vaak veel verder
Met je smerige zwarte roetbek Whahaha
daar heb je je moeder voor
Dat dacht ik ook ja
druk maken doe ik om persoonlijke dingen
en toch reageer je op mij; klopt niet helemaal..
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je Harm wel aanspreekt, en ozon en mij niet
Ik ga weer op de bank hangen, have a nice eaf folks
en toch reageer je op mij; klopt niet helemaal..
poeh dan zou ik me wat druk moeten maken hier, een reactie geven valt bij mij nog lang niet onder druk maken om iets
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je Harm wel aanspreekt, en ozon
mijn reactie was algemeen bedoeld, als ik steeds alles moet citeren van idereen tot in detail ben ik wel effe bezig.
neem aan dat ieder normaal mensen begrijpen lezen kan.
Ik ga weer op de bank hangen
ik ook, het is voor mij een uitgezogen thema, ik heb mij ding gezegd en dan is het voor mij klaar
kan het on topic thema weer mooi verder
en wens ik iedereen welterusten
laatste aanpassing
Kun je een dikke vrouw harder neuken dan een slanke of vrouw met een normaal postuur?
haha ligt eraan..hoe hard je zelf kunt neuken...ken dr zat die ws helemaal geen conditie hebben en die het hoe dan ook niet zal lukken om hard te neuken..hahahe en in dat gevalmaakt he tdan niet uit of het meisje slank is ofniet..
mwah even mijn mening.. een heel slank meisje lijkt me wel handig..die kun je mooi vast pakken en er extra hard oprammen haha
ALs je zo hard zit te discrimineren, kan je van mij zo'n reactie verwachten
En die opmerking van Dalgliesh is zeker normaal?
Dat mens slaat racistische taal uit, dus krijgt ze een paar steken terug
Volgens mij begon ik niet hoor
En waar bemoei jij je mee? Durven jullie alleen maar met z'n tweetjes stoere opmerkingen te maken?
Jullie zijn echt cool! (NOT)
En die opmerking van Dalgliesh is zeker normaal?
Volgens mij begon ik niet hoor
En waar bemoei jij je mee? Durven jullie alleen maar met z'n tweetjes stoere opmerkingen te maken?
Jullie zijn echt cool! (NOT)
Dalgliesh, heb jij iets met dik?
Ik zie alleen maar topics/posts van jouw over dikke mensen/sex met dikke mensen/wat flock vind van dikke mensen/jouw randdebielerige mening over dikke mensen.
Vaak hebben de mensen die het hardste schreeuwen het meeste te verbergen..
Wil je er over praten?
Ik zie alleen maar topics/posts van jouw over dikke mensen/sex met dikke mensen/wat flock vind van dikke mensen/jouw randdebielerige mening over dikke mensen.
Wil je er over praten?
LOL! Hij heeft inderdaad diverse topics die daaraan gerelateerd zijn.
Bijvoorbeeld:
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?! En als je 2 of 3x in de maand samen uit eten gaat, dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden. Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.
Beter onnozel dan er niet voor uit durven komen dat je HOMO bent... Ontkenningsfase?
Ik zou als ik jou was maar eens de test doen in het topic "hoeveel procent gay ben jij"
Ik had 50% ofzo
Maar zal nooit iets met een man doen.. geen kus niks
kijk er niet eens naar
Nee niet homofoob. Gewoon meer principes hou me kringspier wel smal.
Wil je er over praten?
Als je zo scherp bent, dan is het een beetje dom om te vragen of ik erover wil praten, ik lucht mijn hart toch!
Dat is toch voor iedereen verschillend. De ene man neukt graag met een slanke vrouw en een ander neukt weer graag met een dikke vrouw. Dat ligt dus helemaal aan de persoon zelf.
Er zijn mannen die alle vrouwen neuken, maar daarom de vraag, is een dunne vrouw breekbaar?
Het gaat hier om vooroordelen...
hahaha je was me voor
maar kerel...wat heb jij met dikkerds?? je hebt het er maar steeds over...stiekem een vet-fetisch?
Ik denk dat het wel mee valt, ik heb een vetisch voor vrouwen met kort blond haar en valkparkieten.
Bewust met een 'V' geschreven...?
ZOdat ik wel ontopic blijf.
Wat maakt jou dat nou uit, jij houdt toch niet van dikkerds? Als je ze wel harder kon neuken, zouden ze dan opeens geiler voor je zijn?
Get a life
Idd...
laatste aanpassing
Wat maakt jou dat nou uit, jij houdt toch niet van dikkerds? Als je ze wel harder kon neuken, zouden ze dan opeens geiler voor je zijn?
Reageer gewoon op de vraag ipv eromheen draaien.
maar goed dat mijn haar alweer langer is..en net de laatste 5 valkjes verkocht zijn
Neem dat even serieus
serieus
Ja
heje nog nooit een vrouw geneukt ofzo daje deze vraag stelt...alsof je iemand die dun is ken breken!!
heje nog nooit een vrouw geneukt ofzo daje deze vraag stelt...alsof je iemand die dun is ken breken!! yeah wright!!!
Draai iet om de vraag heen, het is een goeie vraag. n ls hard geneukt worden niet aan jou besteed is, uit je woede dan ergens anders.
ooit geprobeert.misschien moet je het zelf ervaren
Ik pas.
maar kerel...wat heb jij met dikkerds
Whahahahaha ... je maakt jezelf met de dag belachelijker hoor goos
denk dat de meesten hier dat wel met me eens zijn
Whahahahaha ... je maakt jezelf met de dag belachelijker hoor goos
denk dat de meesten hier dat wel met me eens zijn
Bedankt voor jou verhelderende mededeling.
weet je wat jij doet? ga n nijlpaard neuken
misschien dat die dan NOG nauwer zijn
Voel jij je aangesproken?
da is wel ghahaa
ja die zijn heel nauw je ken m der bijna nie in krijge magoed wat nie rekt da scheurt wel
jezus wat n topic
weet je wat jij doet? ga n nijlpaard neuken
misschien dat die dan NOG nauwer zijn
hahahahahahahahahahahahaha
weet je goos ik vind het een super triest topic! en laat iedereen in zijn eigen waarde. de een is dik de ander dun! als die gene maar gelukkig is! en als je het echt graag wilt weten ga het lekker eens uitproberen. weet je ook gelijk wat het is.
fijn dat je mij tot de dikkerds rekent
Jij en dik?! Moehwhaha tuuurlijk
je vin je zelf wel tof ist niet??
alsof je iemand die dun is ken breken!! yeah wright!!!
Wil jou nou eigenlijk n dikkert neuken dan of niej..?
En wat versta jij onder dik..?
N meid wat dikkere buikje en benen, of zown echte vette die haast niet meer kan lopen..?
En denk toch echt dat je ergens mee zit aangezien dat je dit vraagt, en de reacties niet waardeerd, vraag it dan ook niet in zown topic..!!
Ik kom in mijn topic met een 3-tal vooroordelen. Daarbij vraag ik of dikke mensen dit kunnen bevestigen of ontkennen. En als er dan huppelkutjes reageren die helemaal niks met dit topic te maken hebben, maar een beetje de moraal ridder willen uithangen, dan snap ik niet waarom ze dat in mijn topic doen.
Van jou had ik dus wel een normale reactie verwacht, jij bent de zogenaamde missing link.
weet je goos ik vind het een super triest topic! en laat iedereen in zijn eigen waarde. de een is dik de ander dun! als die gene maar gelukkig is! en als je het echt graag wilt weten ga het lekker eens uitproberen. weet je ook gelijk wat het is.
Van jou had ik dus wel een normale reactie verwacht, jij bent de zogenaamde missing link.
~~#JaCqiE#~~ citeer 2 juni 2007 17:09
hay hay
ik las net het stukje wat je bij je topic hebt geschreven! en wil daar even op deze manier op reageren! waarom had je een andere reactie van mij verwacht? omdat ik een maatje meer heb? ik zit lekker in me vel ben gelukkig met mijn vriend en de sex is prima! vind het alleen een beetje jammer dat mensen vooroordelen hebben over dikke mensen! en dat werkt niet altijd mee met je zelf vertrouwen!
P.s mischien kun je het de volgende keer tactieser vragen!
groetjes kuz jacqie
Dit word iets te peroonlijk! Iedereen heeft vooroordelen, jij ook, is allemaal heel spijtig dat het zo is.
hay hay
ik las net het stukje wat je bij je topic hebt geschreven! en wil daar even op deze manier op reageren! waarom had je een andere reactie van mij verwacht? omdat ik een maatje meer heb? ik zit lekker in me vel ben gelukkig met mijn vriend en de sex is prima! vind het alleen een beetje jammer dat mensen vooroordelen hebben over dikke mensen! en dat werkt niet altijd mee met je zelf vertrouwen!
P.s mischien kun je het de volgende keer tactieser vragen!
groetjes kuz jacqie
Dit word iets te peroonlijk! Iedereen heeft vooroordelen, jij ook, is allemaal heel spijtig dat het zo is.
IK BEN TOCH NIET GEK, en als er mensen zijn die et kunnen vertellen, dan hoor ik het graag. Ik snap niet waar de dikkerds nu blijven, die kunnen toch vertellen hoe ze zijn.
Je praat net over ''dikkers'' alsof het aliens zijn of rare mensen
Laat ik even duidelijk maken dat die ''dikkerds'' ook gevoel en een hart hebben! Ik vind dit topic egt respectloos
P.s Ik ben ook een van de ''dikkerds'' en mijn vent klaagt nooit
Heeft meer om vast te houden zegt die dan
Nou dan zou ze wel broze botten hebben gehad anders was ik ook allang gebroken!!!
Botontkalking oftewel artrose komt vaak voor bij oudere mensen. Ondervoeding maakt je botten ook broos.
P.s Ik ben ook een van de ''dikkerds'' en mijn vent klaagt nooit
Heeft meer om vast te houden zegt die dan
Meer om vast te houden? Een octopus zou zijn handen nog vol hebben!
jij ook
Geweldig om door jou album te gaan, en te zien dat bij de "what's on my mind" fotos enkel en alleen mooie slanke mensen staan, en da 1 monster erbij en jij zet er zelf bij: tegenovergestelde van het schoonheids ideaal.
Dikke mensen= voer voor psychologen!
Dikke mensen= voer voor psychologen!
ik vind jou wel een beetje een stumperd met dat gezeur over dikke mensen...
dik of dun iedereen is gelijk!!!
en er is een verschil tussen dik en dik...
als je je goed verzorgd er netjes uitziet leuk kleed...is het al heel anders dan een dikker iemand die zich niet verzorgd of nauwelijks verzorgd...
en dan je topic wat een onzin !!
ga het ervaren kom je er vanzelf achter...
dacht altijd dat die alleen maar dom konden wezen en op hun rug konden leggen voor gasten zo als Dalgliesh
dan blijkt inderdaad dat jij de gene bent die hier dom is
je zet je zelf zo niet in een positief daglicht hoor
het is maar een opmerking... Je moet natuurlijk zelf weten wat je ermee doet
zo kunnen blondjes ook bijdehand zijn dacht altijd dat die alleen maar dom konden wezen en op hun rug konden leggen voor gasten zo als Dalgliesh
Ik heb ooit weleens gehoord van contraire discriminatie, ik dacht dat het niet bestond. Maar jij bent het perfecte voorbeeld.
Ik heb ooit weleens gehoord van contraire discriminatie, ik dacht dat het niet bestond. Maar jij bent het perfecte voorbeeld.ij kunt helemaal niet discrimineren.
Iemand discrimineren is zo 2007
Dave ik ga even een hokje voor je halen, dan kan hij je echt in een hokje plaatsen
Ik heb in een grijs verleden eens met een stevige dame verkeerd. Ik moet zeggen dat ze inderdaad poesgewijs strak in haar vel zat. Maar dat is waarschijnlijk niks meer dan toeval.
Het is in tijdje geleden maar ik weet nog wel dat het goede seks was.
Goede sex? omdat je er veel werk aan had zeker
Dikke mensen hebben ook minder rimpels, plooien worden eerder gevuld... Ik weet het dus echt, iemand met meer ervaring? Staat er niks op youtube
triest ventje ben je, je bent alleen maar iedereen aan het afkrake met je kuttopic!
Zeg dat is tegen jezelf en laat de mensen in hun waarde sjaak
Stop met zeiken.
Echt lekker duidelijk ben je niet.
het is pf hoor... Don't forget that
Zit je zelf te zeuren over een discriminerende opmerking??
Ik zeur helemaal niet over discriminatie, ik zeg alleen dat sommige mensen niet kunnen discrimineren.
En je wilt een reactie op je topic maar je zit alleen maar je eigen vooroordelen op te noemen wat wil je nou?
Echt lekker duidelijk ben je niet.
Dus jij vind dat er geen dialoog kan zijn als ik vraag om een reactie? Is dan wel PF maar het blijft een forum, dus wees een beetje open minded
hoorde wel dat dikke vrouwen een nauwe poes hebben
Dat is toch paradoxaal...
Een slanke vrouw/atletisch gebouwd is van nature strak.
Op enkel haar doos na, want een dikkere vrouw heeft een nauwe poes?
Neeeeeeeeeeeeeeeeee joh..
Maybe heb een dikke vrouw een moeilijkere gang door naar de poes i.v.m. met de extra vet in haar onderlichaaam...
maar vraag het aan willem wever

![:bounce:Mar[T]ijn:bounce:](/images/user/442364_1649672.jpg)