hallo allemaal,ik mag me oook weer hier in dit topic toevoegen
ben vandaag precies 7 weken zwanger.
In januari heb ik helaas een miskraam gehad.Op 27 januari krijg ik te horen bij de verloskundige dat het kindje niet meer in leven was.Ik ging toen heen voor de 12 weken echo.
en nu ben ik uitgerekend op 27 januari!!!
vast wel heb geen idee heb alleen hier in de supermarkt paar baby's gezien en die hadden een legerprint erop of een jeans printje...
Wij zijn net voor de 1ste keer op t CB geweest Ze doet t allemaal goed
Geboortegewicht was 3150 en nu zat ze op 4414 en 5 cm gegroeid! Netjes dus
tot nu toe gaat het nog goed, heb het alleen aan mn zusje verteld want met haar zou je nog een bank kunnen overvallen (bij wijze van dan)
net een echo wezen maken,zoals we eigelijk wel verwacht hebben is hij nog steeds groot, en zit hij qua groei nou op e 41,3 weken, hoop dat de gyn een beetje mee levend is en me er niet mee laat lopen tot het einde, het gewicht zit nu op 8 pond, dus hij mag der van mij wel uit nu...
ben toevallig vandaag met Amy ook geweest 7350gr en 66,5 cm hihi ze is nu 5 en halve maand
net een echo wezen maken,zoals we eigelijk wel verwacht hebben is hij nog steeds groot, en zit hij qua groei nou op e 41,3 weken, hoop dat de gyn een beetje mee levend is en me er niet mee laat lopen tot het einde, het gewicht zit nu op 8 pond, dus hij mag der van mij wel uit nu...
Kun je niet vragen of ze een datum willen plannen om mogelijk in te leiden? Of doen ze dat bij jullie echt pas als de uitgerekende datum daar is?
Groeit lekker toch die meid van jou!
Amy scheelt niet eens zoveel met Jason alleen is hij 3 maanden ouder! Dinsdag woog hij 7915 gram en 71,3 cm!
het gewicht zit nu op 8 pond, dus hij mag der van mij wel uit nu...
Amy blijft maar hard groeien zeg! * kan iedere keer zeggen dat ze flink groeit* Gelukkig maar
*Al weet ik niet of je daar persé een medische indicatie voor nodig hebt hoor.*
Zo dan is hij echt vlot! Jason is echt lui hoor, die doet pogingen tot kruipen maar komt nog niet vooruit maar zelf opstaan of stappen zetten kan hij echt nog niet!
Ik zelf tel momenteel de dagen, ben nu 39 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb onderhand die dikke buik wel gezien, dus ik hoop dat ons mannetje zich gauw aan kondigd.. Maargoed, wachten is het enige dat ik kan doen..
voor je het weet zijn ze groot
jaymy is vandaag al weer 4 geworden
vast wel heb geen idee heb alleen hier in de supermarkt paar baby's gezien en die hadden een legerprint erop of een jeans printje...
Geboortegewicht was 3150 en nu zat ze op 4414 en 5 cm gegroeid! Netjes dus
ben toevallig vandaag met Amy ook geweest7350gr en 66,5 cm
hihi ze is nu 5 en halve maand
Wat kunnen jullie kleppen zeg.
nou ik moet maandag weer naar het ziekenhuis, en dan ga ik het er toch nog maar even op door, wil echt niet dat hij zo groot word, dat het zometeen om wat voor reden dan ook, niet gaat en dan alsnog een keizersnee moet... dan heb ik liever van te voren dat ik weet waar ik aan toe ben... schijt nu al in me broek voor de bevalling, stel dat hij nog 3 weken of mischien nog wel langer blijf zitten...
Ik zelf tel momenteel de dagen, ben nu 39 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb onderhand die dikke buik wel gezien, dus ik hoop dat ons mannetje zich gauw aan kondigd..Maargoed, wachten is het enige dat ik kan doen..
zo vanavond lekker weer een weekendje naar zeeland (kom ik oorspronkelijk vandaan)
One kleine boef doet het wel onwijs goed
foto's in me album voor de nieuwsgierige
Hoe is het met de rest van de dames hier????
Ben der maar weinig moet echt nog even de goed ritme te pakken krijgen met hoe en wat...
One kleine boef doet het wel onwijs goed
album voor de nieuwsgierige
dan ben je dichtbij veel plezier iedergeval
hahaha ja vanavond en morgen ben ik in Axel bij me ouders das dan niet echt in de buurt van jou
maar zondag ben ik in s 'heerenhoek en dat is dan wel weer in de buurt
ow je moet naar de jaarmarkt
ik moet werken dus zal er niet zijn dan normaal gesproken gaan we wel altijd.
owwwwwwwww lekker lekker
foto's in me album voor de nieuwsgierige
hier goed nieuws ik ben 7 weekjes zwanger!!!
ik ben 7 weekjes zwanger!!!
ben 7 weekjes zwanger!!!
Sorry dat ik al even niet gereageerd heb,maar vanaf nu zal ik er weer meer zijn!!! hier goed nieuws ik ben 7 weekjes zwanger!!!
Hey lieverd, je kunt het nu eindelijk vertellen. Nogmaals heel veel geluk in je zwangerschap. Geniet ervan
gefeliciteerd
geniet erva
gefeliciteerd
gefeliciteerd!!!
dan ben je ook rond 27 januari uitgerekend?
hier goed nieuws ik ben 7 weekjes zwanger!!!
En hoe gaat het met de rest van de zwangere dames?
en mama's en kids????
Goed
en hoe voel jij je?
hier alles goed voel me super. merk wel dat het werken soms een beetje te zwaar wordt.
gefeliciteerd en geniet ervan
Gister was ik echt heel de dag kots misselijk! vandaag gaat het weer wel alleen ben echt zooooo moe,toen ik zwanger was van Casper kon ik gaan liggen wanneer ik wou dat kan nu niet meer met een kleine natuurlijk
Hoever ben je nu? heb ff terug gelezen maar kon het niet snel vinden
andaag gaat het weer wel
nee zal ook iets zwaarder worden maar komt allemaal goe
morgen ben ik alweer 22 weken, maar heb ook best zwaar werk omdat ik in de ouderenzorg wer
iedereen een goed weekend gehad? nog iets leuks gedaan?
nog iets leuks gedaan? ik niet heb
ik voel me hier echt kut onder... voel me echt niet op me gemak bij die vent...toen had ik nog gevraagt wie ik nou moest bellen als ik weeen krijg, toen pas kreeg ik te horen dat ik het ziekenhuis moet bellen, terwijl mij gewoon verteld was dat ik mijn vk moest bellen... alsof ik dat allemaal maar moet weten...
kreeg ook te horen dat de vk niet bij mijn bevalling zal zijn, alleen hij omdat ik naar hem ben doorgestuurd....
Ja dat is idd ook best zwaar maaar gelukkig ben je alweer over de helft!
lekker bank dagje gehad
ik ben eigelijk echt heel verdrietig op het moment, moesten vanmorgen naar de gyn, maar wat een eikel vind ik dat zeg...
ja indd, volgende maand nog werken en augustes de eerste week 3 dagen.... dan heb ik vakantie en gelijk mn verlof erachteraan
ja die jaarmarkt is eigenlijk elk jaar hetzelfde he , maar toch wil ik er altijd heen hahaha. is ook beetje een speciale plek voor me want heb er mn vriend ontmoet op de jaarmarkt