moet nog 9 weekjes en wil gewoon niet meer
Kun je nagaan hoe hard t met Ryan gaat
Hij bleef maar lachen! Zo schattig!
bij mij maken ze zich een beetje druk ik ben 2 kilo afgevallen
maar ik voel me goed niet zwak ziek of misselijk dus maak me maar niet te druk..
men buikkie was wel iets gegroeit
4D echo was super
Zolang je er geen last van ondervind
Hebben ze bloedgeprikt ofzo?
nee want het ligt gewoon aan mij denk ik
bij men jongens was ik ook maar 11 en 9 kilo aangekomen dus vandaar dat ikme niet druk maak...
eindelijk komt maandag dan mijn baby kamertje
naja kamertje bedje en comode meer past er niet bij in mijn slaapkamer
kan nu niet meer wachten hoor!!!
ben dan 27 weken en wil het toch wel afhebben...
pretecho hebben laten maken
Tevens ben ik benieuwd of je het de euries waard vond
maar zijn het uiteindelijk niet een pakketje foto's waar nooit meer naar gekeken wordt?
maar zijn het uiteindelijk niet een pakketje foto's waar nooit meer naar gekeken wordt?
weken echo ook een pretecho hebben laten maken en zo ja in welke week van je zwangerschap?
Tevens ben ik benieuwd of je het de euries waard vond, of dat je achteraf zoiets hebt van ach, nu is mn kleine er en kijk ik er nooit meer naar. Ik twijfel namelijk nog een beetje. Lijkt me super om weer even naar de baby te zwaaien, maar zijn het uiteindelijk niet een pakketje foto's waar nooit meer naar gekeken wordt?
Hey dames, ik was even benieuwd of jullie naast de 20 weken echo ook een pretecho hebben laten maken en zo ja in welke week van je zwangerschap?
Tevens ben ik benieuwd of je het de euries waard vond, of dat je achteraf zoiets hebt van ach, nu is mn kleine er en kijk ik er nooit meer naar. Ik twijfel namelijk nog een beetje. Lijkt me super om weer even naar de baby te zwaaien, maar zijn het uiteindelijk niet een pakketje foto's waar nooit meer naar gekeken wordt?
Hey dames, ik was even benieuwd of jullie naast de 20 weken echo ook een pretecho hebben laten maken en zo ja in welke week van je zwangerschap?
Kun je niet op t draadloze net van de buren?
Morgen weer op controle en mag vandaag harde buiken gaan tellen! Gister had ik er 29dus hoop dat t er minder zijn
Hij bleef maar lachen! Zo schattig!
hoe is het hier met alle zwangere...???
hey hey meiden, ik had een vraagje he... hebben jullie ook last gehad van bekkenpijn...??
Roan is ziek en heeft een antibiotica kuurtje, zo zielig
Ik wist niet eens dat dat mocht zo klein..hij krijgt er heel erge krampjes van
Ik ben nou 11 weekies zwanger
Voel me echt super op soms de vermoeidheid na dan
Maar dat begint nu gelukkig ook af te nemen
mijn kamertje staat!!!!!
Roan is ziek en heeft een antibiotica kuurtje, zo zielig
Ik wist niet eens dat dat mocht zo klein..hij krijgt er heel erge krampjes van
heeft ie er veel last van?
Ik ben nu 22 weken zwanger, en wij verwachten een meisje
Wij hebben dinsdag de 20 weken echo gehad, en wij krijgen weer een zoontje!!
hij is wat zeurderig en huild iets meer
mama of papa moge niet uit het de kamer zonder hem
daar in tegen slaapt hij ook meer
ben al bij dat hij niet heeft wat mijn oudste had
die kreeg bij elke tand 40 grade koorts en was dan een week ziek
is wat zeurderig en huild iets meer
mama of papa moge niet uit het de kamer zonder hem
daar in tegen slaapt hij ook meer
ben al bij dat hij niet heeft wat mijn oudste had
die kreeg bij elke tand 40 grade koorts en was dan een week ziek
Dan valt dit in verhouding wel mee ja.
ow dan valt dit inderdaad mee
van mijn dochtertje genaamd Amy
pas bij 24 weken kwam ik erachter dat ik zwanger was, doordat ik de pil slikte bleef mijn "menstruatie" gewoon iedere maand komen