wat hebben jullie gedaan?
kleine groeit goed.
dan is dat pas na een jaar of 3!
Zijn er hier meer dames die daar last van hebben/ hadden? Ik vind het echt vervelend..
Dames, ik heb de laatste tijd vaak een bloedneus en nou las ik dat dat te maken kan hebben met de zwangerschap. Zijn er hier meer dames die daar last van hebben/ hadden? Ik vind het echt vervelend..
zit er ook tussen jaymy en ryan
als ik het over kon doen zou ik ze toch liever iets dichter bij elkaar hebben
nu hebben ze niet veel aan elkaar
Nee moet er niet aan denken heb er liever iets van 4 jaar tussen! Even mijn aandacht goed verdelen als de ene op school zit voor de andere kunnen zorgen!
das ook wel zo
maar ik zie hoe moeilijk de leeftijd tussen 2 en 4 is
dadelijk heb ik die pubertijd weer over 2 jaar
heb het liever achter elkaar ben ik er ook sneller van af
nu is de 1 uit de luiers en de volgende weer in de luiers
maar ja alles heeft zo zijn voor en nadelen
leeftijd heeft er denk ik ook mee te maken ik wil geen oude moeder zijn
en als ik er nog 1 zou willen zal ik niet te lang moeten wachten
toen ik mezelf die vragen had gesteld wist ik dat ik het niet wilde weten
Zijn er hier meer dames die daar last van hebben/ hadden? Ik vind het echt vervelend..
die ik had ontworpen waren 100 voor 195,- maar mn vriend verklaart me voor gek.teveel en te duur.
heeft ie nu gelijk offe??
heb 14 foto's gekregen
dan is dat pas na een jaar of 3!
Bof jij even!!
dan ben ik nog 27 of 28 dus dat is nog jong zat
En bij de 1e hebben we het ook niet gedaan.
vind het juist erg moeilijk maar 2 jaar...
Kijk ik ben 24 dus als ik over een paar nog een kindje wil dan ben ik nog 27 of 28 dus dat is nog jong zat
ik vond een 2de er bij ook een stuk makkelijker dan de 1ste
een 3de zou voor mij geen probleem opleveren
Ik ben 28 en net mijn eerste gekregen
misschien niet netjes van mij om te vragen maar ben jij dan nu terwijl je zwanger bent in de steek gelaten door je vent??
nee absoluut niet...
we waren al uit elkaar...
maar tja uh sex met je ex is lekkere sex zeggen ze wel is he
en we zijn allebij dolblij met dit kleine wondertje we hebben dan ook een uitstekende band samen alleen onder 1 dak gaat het fout bij ons
Oke je ex is wel echt een vader voor ze alleen hij woont niet meer bij jullie. Petje af!
idd denk dat ik het een stuk makkelijker heb dan meiden die nog wel echt samen wonen met hun partner..
ik heb geen 1 weekend men kinderen kan ik even bij trekken kunnen jullie niet zo makkelijk
dat veranderd wel als de kleine er is die blijft de eerste tijd bij mij maar dan kan de ander die niet naar school gaat wel een dag extra naar zen papa toe
en moet er bij zeggen dit wondertje is door een spiraal heen dus was niet helemaal de bedoeling maar zeker zeer gewenst
men kleintje heeft een achterstand van nu 2 weken dus word goed in de gate gehouden...
daarom
d'r zit aan een vlokke test ook risico's
we hebben vandaag gebeld, en woensdag 11 feb hebben we de 20 weken echo.... kan echt niet wachten....
Ik weet er alles van helaas.
Maar die extra echo's waren altijd wel leuk, maar soms ook wel eng
bij de 2de had ik er heel veel last van
werd regelmatig sochtens wakker dat mijn kussen onder het bloed
na dat ik bevallen was was ik het ook meteen vanaf
ik heb alleen last dat ik me blaas niet zo goed onder conrtole kan houden... en daar baal ik echt van...
we hebben vandaag gebeld, en woensdag 11 feb hebben we de 20 weken echo.... kan echt niet wachten....
ik heb geen 1 weekend men kinderen
is lekker, maar let wel op dat jij niet de ouder wordt die alleen maar zegt 'doe dit je moet zus' etc!
Dan is papa alleen leuk en mama wordt stom (heb het in mijn omgeving meegemaakt)
maar ik ben een alleenstaande mams dus kan moeilijker zegge zo paps nu ff jij
Weet het, te grote risico's naar mijn mening.
onze kleine meid groeit zo hard, ze probeert het geluid 'mama' na te doen als wij het voordoen, zo schattig. Meer bellen blazen en gilletjes maar het komt nog wel
gaat hard he
dei kelien van mij gild soms echt en als je dan naar hem kijkt dan begint hij te lachen
wilde hij gewoon even aandacht van je
Vandaag 26 weekjes
Bij mij hielp douchen tegen de kramp, en zwemmen.
En op je rug liggen en fietsen met je benen wil ook nog wel eens helpen
als je het snachts heb
even een koppie boljon voor je je bed in gaat...
wil ook wel is helpen..
misschien een heupband of bekkenband hoe ze het ook noemen die schijnen ook erg te helpen bij het ondersteunen van je heupen en benen
Douchen werkt idd wel, maar snachts zoek ik dat niet
Dat heeft vannacht enorm goed geholpen!! Dankjewel
deze week is mijn vriendin al 28 weken zwanger
ik had die kramp op een gegeven moment 24/7
heb altijd veel en intensief gesport van jongs af aan, en dan ineens zwanger en dat gewicht erbij, deed me behoorlijk zeer.
deze week is mijn vriendin al 28 weken zwanger, rond 8 april ( haar eigen verjaardag nog wel ) uitgerekend
deze week is mijn vriendin al 28 weken zwanger, rond 8 april ( haar eigen verjaardag nog wel ) uitgerekend
vitaminen of doen jullie iets anders (naast gezond eten) om je weerstand op pijl te houden??
ik heb om de haverklap een koortslip en een fikse verkoudheid. Mijn weerstand lijkt zo goed als verdwenen. Hadden/hebben jullie hier ook last van?
Nemen jullie ook extra vitaminen of doen jullie iets anders (naast gezond eten) om je weerstand op pijl te houden??
Dat komt vooral, omdat ik geen honger heb
en wel aan mijn vitamines wil komen
Mijn weerstand lijkt zo goed als verdwenen. Hadden/hebben jullie hier ook last van?
Nemen jullie ook extra vitaminen of doen jullie iets anders (naast gezond eten) om je weerstand op pijl te houden??
Ben nu 26 wkn en al vanaf week 12 ontzettend verkouden... Kan je dus geen hoop geven dat t over gaat
Wordt wel gek van iedere nacht 5-6 keer eruit te moeten om te plassen.
ooooh ja herken het echt, ik heb daar ook zo een last van, word er ook echt niet vrolijk van...
Ik slikte ook puur mama. Had ook de BBB creme van VSM..hij rook niet echt lekker, maar geen extra striae gelukkig.
Geloof dat ik nu pas weer een beetje ontwaak uit m'n roesje en weer langzaam op aarde kom
Heb je misschien een te lage bloeddruk?? daardoor kan je namelijk flauwvallen! Mijn bloeddruk was in mijn zwangerschap ook erg laag namelijk!
ja klopt.. dat hoorde ik 2 dagen daarvoor bij de vk nav de bloedtest.. moest op zich geen groot probleem zijn.. Bedankt voor je tip!