Welke symptonen hadden jullie in het begin van jullie zwangerschap?
Wat denken jullie een jongen of een meisje voor Cilla?
Als ik in verwachting ben ga ik zwangerschaps zwemmen doen, lijkt me leuk lekker ontspannen in't water
Ben nu 29 weken en mag eigenlijk niet klagen, heb nergens last van, alleen opstaan, omdraaien in bed en sokken aantrekken gaat niet meer zo soepel
Uitspraak van MYSTERY * op donderdag 5 juli 2007 om 11:18:
@Angela: wens je morgen veel succes bij de dokter
dank je wel!
ja ik ben wel benieuwd wat ze gaat zeggen!
Lekker is dat he
ik ook en laat je niet zomaar wegsturen hoor!!!
8.30 uur en daarna door naar mijn werk dus dan laat ik het gelijk weten!! Als ik op mijn werk ben ken ik toch wel internetten
lijkt me ook wel erg lekker... heb het niet gedaan... en dat terwijl ik 100 meter van het zwembad af woon
ja ik ben wel benieuwd wat ze gaat zeggen!
ik ook en laat je niet zomaar wegsturen hoor!!!
ben ik de enige die dent dat het een jongen gaat worden, weten jullie meer
Uitspraak van nancytjuh op donderdag 5 juli 2007 om 17:54:
lijkt me ook wel erg lekker... heb het niet gedaan... en dat terwijl ik 100 meter van het zwembad af woon
mss heb je der geen behoefte aan
nee, leg het maar goed uit en desnoods overdrijf je maar
ben ik de enige die dent dat het een jongen gaat worden, weten jullie meer
leuk werk heb jij
nee, leg het maar goed uit en desnoods overdrijf je maar
Ik heb een kuurtje gekregen voor 10 dagen en dan word ik daarna een paar dagen hevig ongesteld en dan na een maand of 2 maanden moet het weer normaal op gang komen.
Zo niet moet ik terugkomen en wordt ik doorgestuurd naar de gyneacoloog.
Ik heb een kuurtje gekregen voor 10 dagen en dan word ik daarna een paar dagen hevig ongesteld en dan na een maand of 2 maanden moet het weer normaal op gang komen.
hallo andere dames
zal hier ook maar eens posten lees wel altijd mee
meis, hoop dat het helpt!!kunnen jullie eindelijk aan kindjes beginnen
hallo andere dames zal hier ook maar eens posten lees wel altijd mee, en pb dagelijks met angela over vanalles en nog wat
zorg wel dat je voldoende vit. opneemt, want als je hevig gaat bloeden (sorry voor detail ) ga je je mss zwakjes voelen.
Nou ik ben echt blij voor je/jullie
gelukkig doen ze er wat aan..
mmm morgen werken dat heb je wel met de verkoop
Begin het serieus beu te worden dat ik bijna elke zaterdag moet werken.Je hebt bijna niets aan je weekend
Begin het serieus beu te worden dat ik bijna elke zaterdag moet werken.Je hebt bijna niets aan je weekend
En zou ik het riskeren om vanuit Belgie hier geboortekaartjes te bestellen?
hihi ja in september,ik hoop het zo lang mogelijk vol te houden des te meer verlof heb ik na de geboorte
brengt wel goed op
gaat je mss wel wat kosten en volgens mij gaan die kaarten niet de dag zelf toekomen denk ik, ik raad je aan om toch in België kaarten te laten drukken
je zal nog wel iets vinden naar je zin, geloof me
wauw.. echt een mooie kinderkamer, mooie kleuren en lekker speels, hebben jullie echt goed gedaan , proficiat
zal hier ook maar eens posten lees wel altijd mee, en pb dagelijks met angela over vanalles en nog wat
Ja ben blij dat ze iets heeft gegeven en ze begreep het helemaal en vandaar dat ze dit heeft voorgeschreven. hopen dat het werkt en anders ga ik dus over een paar maanden naar de gyneacoloog, maar ga er vanuit dat dat niet nodig is!
Hoe is het met iedereen?
Om de kamer toch een leuk tintje te geven.
Wel leuke website gevonden voor kaartjes www.fantasie-rijk.nl ,zegt iemand dit iets ?
oooh wel aardig zeg! dat ze toch wat gegeven heeft! ben echt benieuwd hoor! hoop ook niet dat het nodig is om naar de gyn. te gaan!
Zo niet moet ik terugkomen en wordt ik doorgestuurd naar de gyneacoloog.
Ga ik ook vanuit heb er het volste vertrouwen in!!
He vroege vogel,
Houdt deze gedachte vast en dan komt het ook wel goed. Fijn dat je zo serieus genomen bent door de dokter.
Prachtige dag om te bevallen dacht ik zo
Uitspraak van avalon_hc op vrijdag 6 juli 2007 om 17:40:
Wel leuke website gevonden voor kaartjes www.fantasie-rijk.nl ,zegt iemand dit iets ?
Nee, zegt mij niks maar ga die site ook wel ff checken ben nml zelf ook nog op zoek naar leuke geboortekaartjes
He vroege vogel,
En Nancytjuh, ook een beetje vol te houden nog?
Ananashart en tonic schijnt weeenopwekkend te zijn he. Dus al jullie echt radeloos zijn.....Maar ik denk dat je er in moet geloven.
En was nog vroeger zelfs en dat terwijl ik ben wezen stappen en pas om half 5 thuis was!
Maar krijg zo visite want ben jarig dus moest even goed wakker worden!
Uitspraak van ~~Jose~~ op zondag 8 juli 2007 om 10:54:
Prachtige dag om te bevallen dacht ik zo
Vind ik ook
ben jarig
jullie zijn allemaal zo vroeg vandaag!
Ik ben net me bedje uit hoor
hoef nog maar 4 daagjes te werken
Tis vandaag 8 juli dus laat die kleine maar komen!!
Iloon, kun je het nog aan? Prachtige dag om te bevallen dacht ik zo
Staat nog zo ver van me af, ik moet nog kleine 9 weken.
pffffffffff whaha maar ben je nu niet moe? of wel?
Gefeliciteerd!!!!!!!! Een hele fijne verjaardag!!!!!
happy birthday
Gefeliciteerd met je verjaardag Hoe jong??
dat zeg ik al een week hehehehe vind het vandaag wel mooi
a dat begrijp ik
Leuk gehad?
Jonger als ik in ieder geval
heb ff een vraagje aan je!
ik ben ook al een tijd gestopt met de pil
en wordt maar niet ongesteld, heb je daarvoor een kuurtje
gekrgen? mijn huisarts zei dat het geen kwaad kon!