Partyflock

Forumonderwerp · 942041
5 volgers · 87084x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
hallo toekomstige mama's & mama's

Welke symptonen hadden jullie in het begin van jullie zwangerschap? En hoelang heeft het geduurd vooraleer jullie in verwachting waren?

hallo toekomstige papa's & papa's

Hoe ervaren jullie het vaderschap?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op woensdag 27 januari 2010 om 17:52:
Oke in zn gedrag of qua ontwikkeling??

Voornamelijk zijn ontwikkeling qua leervermogen, maar we gaan ook gedrag erbij toetsen, om te kijken of er enig verband tussen zit.
Uitspraak van sassie(f) op woensdag 27 januari 2010 om 17:52:
Dit topic loopt niet zo lekker als het onze van toen he

:lol:
Waarschuw beheerder
nou ben benieuwd hoor,er is vast en zeker ergens een leuk en geschikt plekje voor Meeis!
Weet je al wat je tweede word?? Wij weten het al 8) alleen de rest niet!

DUH,wij waren de leukste....en ergste ook :roflol: SAM, DEES,CHRIS, SHARON.....en de rest wake up! zijn er niet toevallig weer een paar zwangert?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 28 januari 2010 om 14:47:

er bestaat tegenwoordig een flock ipv dit topic :jaja:
Waarschuw beheerder
Vandaag ff een bh gehaald! Ben van 75B naar een 80C gegaan!:| (vriendlief helemaal blij) :rot:
en hebben jullie ook zoveel blauwe aders op je tieten? Geen gezicht man:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sassie(f) op donderdag 28 januari 2010 om 14:47:
Weet je al wat je tweede word?? Wij weten het al alleen de rest niet!

Ik weet ook wat het wordt ja :D
Waarschuw beheerder
jolynn.....is heel normaal hoor,had je verwacht dat je er werkelijk veel knapper op zou worden als je zwanger bent???8) welkom in de wereld die hormonen heet! word nog veeeeeeeeeel erger :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassie(f) op vrijdag 29 januari 2010 om 22:22:
had je verwacht dat je er werkelijk veel knapper op zou worden als je zwanger bent???

nee dat verwacht ik niet:)
Ik vroeg me alleen af, of jullie dat ook hadden(Y).
welkom in de wereld die hormonen heet!

geloof me, die zij vollop aanwezig!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lynn!! op vrijdag 29 januari 2010 om 18:56:
Ben van 75B naar een 80C

In principe is dat nog steeds dezelfde maat als je had alleen je omvang is groter, waardoor de cup ook iets wijder wordt :)

Ik heb zelf altijd een 75F of 80E en ik heb nu een 90D aan, dus dan zou dat betekenen dat de mijne kleiner zijn geworden :lol:
Mijn omvang is veel groter dan normaal.
Waarschuw beheerder
had je verwacht dat je er werkelijk veel knapper op zou worden als je zwanger bent???

Vond mezelf anders aardig lekker toen ik zwanger was...

Ben van 75B naar een 80C gegaan! (vriendlief helemaal blij)

Mijne niet die mocht er alleen maar naar kijken... :d
ze zijn nu weer gekrompen.. arm lijf,,heeft een hoop te verduren gehad..
maar nu is alles weer normaal geworden..
Waarschuw beheerder

het schijnt dat als je een jongetje krijgt dat de moeder er beter uit komt te zien als dat je een meisje krijgt
Waarschuw beheerder
Geloven jullie al die fabeltjes dan?! :/
Waarschuw beheerder
al die bakerpraatjes :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van okdan op dinsdag 2 februari 2010 om 15:14:
het schijnt dat als je een jongetje krijgt dat de moeder er beter uit komt te zien als dat je een meisje krijgt

heb een meisje gekregen en zag er gewoon uit net als anders.Had zelfs een hele mooie volle bos haar gekregen(dat helaas nu allemaal uitvalt)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 februari 2010 om 15:21:
dat helaas nu allemaal uitvalt

Balen hé, ik heb daar nu ook nog steeds last van.
Waarschuw beheerder
ik oooooooook

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Funtje (F) op woensdag 3 februari 2010 om 15:55:
Balen hé, ik heb daar nu ook nog steeds last van

inderdaad :(
Me haar is nu ook erg droog,het lijkt wel hooi.Volgende week heb ik een afspraak bij de kapper en gaat er ook een stuk van af.Me haar is heel snel gegroeid tijdens me zwangerschap en zit nu alleen maar in de weg.
Kyara pakt ook steeds me haar beet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funtje (F) op woensdag 3 februari 2010 om 15:55:
Balen hé, ik heb daar nu ook nog steeds last van

ik ook nog steeds
Waarschuw beheerder
Ik heb het nog steeds een beetje vanaf Damian zijn geboorte, alleen is het sinds Collin's geboorte weer 3 x zo erg geworden.
Mijn mini-buikvachtje is nu ook nog steeds niet weg. :rot:

Maarja 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren hé!
Al kan dat haaruitval nog langer aanhouden, maarja zolang je geen kale plekken krijgt valt er weinig aan te doen.
Waarschuw beheerder
ik heb na de zwangerschap een slechtwerkende schildklier gekregen dus hier is t babybuikje ook niet weg:s en zal lang duren ivm die schildklier helaas

Waarschuw beheerder
Hier ook alweer bijna 14 weken. :d

Waarschuw beheerder
donateur
tijd gaat snel.Zaterdag was kyara alweer 1 maand oud.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mama Deb(l) op dinsdag 9 februari 2010 om 20:57:
is t babybuikje ook niet weg

ier ook niet.Was weer en kilo kwijt en die heb ik er zojuist weer aan gevreten door en zak paaseitjes helemaal op te eten.Ben nu ook miselijk :(

Waarschuw beheerder
Buik met 34 wkn!
[img width=500 height=375 cacheid=00000045002e5dfb937d43321a02a24c18]http://www.mijnalbum.nl/Foto-R7XL86YR.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mooie buik hoor

Waarschuw beheerder
Dankje! :)

Missen jullie zwanger zijn niet?

Waarschuw beheerder
donateur
ik niet.Al waren me nachten wel wat rustiger toen ik nog zwanger was 8)
ik slaap nu bijna niet meer sinds kyara er is.

Maar ik had het verschrikkelijk erg in me rug toen ik zwanger was en erg veel last van maagzuur dus ik ben blij dat kyara eruit is.Ik kan nu weer alles doen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 13:24:
ik niet.Al waren me nachten wel wat rustiger toen ik nog zwanger was
ik slaap nu bijna niet meer sinds kyara er is.

Maar ik had het verschrikkelijk erg in me rug toen ik zwanger was en erg veel last van maagzuur dus ik ben blij dat kyara eruit is.Ik kan nu weer alles doen

Ja idd.. Die maagzuur en rugpijn is een rotpuntje.. Ik zou het denk ik ook niet gaan missen maar waarom slaap je nu niet meer nu ze er is? Is ze s'nachts wakker of ??

Mijn nachten zijn altijd rustig alleen in slaap komen is lastig. Kan me draai vaak niet meer vinden en als ik op me rug lig, dan voelt het alsof de kleine in me buik wegzakt naar de rug toe...

Wat mij betreft mag ze eruit.. Dan heb ik maar s'nachts weinig slaap maar haar in me buik hebben is niet leuk meer 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 februari 2010 om 23:03:
Buik met 34 wkn!

mooie buik! (y) :)
Waarschuw beheerder
hihi ik vind zwanger zijn heerlijk maar vind mezelf niet enorm sexy ofzo hoor!!! Ben nu 29 weken en begin langzaam wel weer te verlangen naar mn oude lijf en mezelf....en inderdaad dat jongens/meisjegedoe zijn allemaal bakerpraatjes,onzin dus....

mooie buik knipoog!

Waarschuw beheerder
dankje...

me lijfje wil ik ook trug... ben 10 kilo aangekomen! vind ik nog wel netjes voor 34 wkn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 14:27:
waarom slaap je nu niet meer nu ze er is

ze huilt erg veel 's nachts.Voooral als ze op bed moet.Ik denk dat ik gemiddeld 3 uur slaap heb per nacht.De buren worden af en toe ook wakker van haar,zo hard is ze aan het krijsen.En waarom?ik zou het echt niet weten :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 20:37:
ze huilt erg veel 's nachts.Voooral als ze op bed moet.Ik denk dat ik gemiddeld 3 uur slaap heb per nacht.De buren worden af en toe ook wakker van haar,zo hard is ze aan het krijsen.En waarom?ik zou het echt niet weten

Aiii.. Das niet fijn en leuk! denk dat ze niet op bed wilt slapen ofzo maar toch wel op bed moet... Wenningsfase?

Succes ermee... We houden de kleine eerste 2 weken in de wieg slapen bij ons in de slaapkamer en daarna gaat ze gewoon op der eigen kamer.. ben benieuwd!! :)

Waarschuw beheerder
donateur
dat hebben wij ook gedaan.
toevallig is ze gisteravond wel meteen in slaap gevallen.Ben wel drie keer uit me bed gestapt om te kijken of ze nog wel deed ademen.Ze werd alleen om 12 uur wakker voor de voeding en is daarna weer meteen in slaap gevallen.En om 4.10 werd ze wakker voor een voeding en daarna bleef ze steeds een beetje huilen.
Dus misschien heeft ze het nu wel een beetje door. :)
Waarschuw beheerder
hallo :bye: ben nu 19 weken zwanger
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 februari 2010 om 23:03:
Buik met 34 wkn!

Dat duurt dus niet zo lang meer :no:
Uitspraak van u-model op zondag 21 februari 2010 om 15:19:
mooie buik!

mee eens

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Esther :facepalm: op maandag 22 februari 2010 om 12:43:
hallo ben nu 19 weken zwanger

:bye: gefelicteerd en welkom hier :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 12:58:
gefelicteerd en welkom hier

dank je (f) lees net dat je dochtertje slecht wil slapen, kan er ookm niet echt een reden voor bedenken
Mijn oudste had het ook daar sliep ik ook maar een paar uurtjes per nacht, enige schrale troost is dat het wel over gaat!
Misschien hebben ze op het concultatie bureau wel tips of ideeen??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 11:17:
dat hebben wij ook gedaan.
toevallig is ze gisteravond wel meteen in slaap gevallen.Ben wel drie keer uit me bed gestapt om te kijken of ze nog wel deed ademen.Ze werd alleen om 12 uur wakker voor de voeding en is daarna weer meteen in slaap gevallen.En om 4.10 werd ze wakker voor een voeding en daarna bleef ze steeds een beetje huilen.
Dus misschien heeft ze het nu wel een beetje door.

Het is niet zo gek dat ze nog huilt omdat ze niet in der eigen bed liggen omdat ze vanaf haar geboorte bij jullie op de kamer sliep... Dus het is even wennen nog voor haar!
Uitspraak van Esther :facepalm: op maandag 22 februari 2010 om 12:43:
hallo ben nu 19 weken zwanger

Gefeliciteerd :D Gaat het goed?
Uitspraak van Esther :facepalm: op maandag 22 februari 2010 om 12:54:
Dat duurt dus niet zo lang meer

Nee :) maar begin nu wel zwaarder te krijgen.. Onrustige nacht, moeilijk in slaap komen maar dat ga ik wel volhouden nu ik toch thuis zit met verlof..
Uitspraak van Esther :facepalm: op maandag 22 februari 2010 om 12:54:
mee eens

Dankje ;) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 22:10:
Gefeliciteerd Gaat het goed?

Heb een droom zwangerschap niks geen kwaaltjes voel me op en top, was alleen in de eerste drie maaand
een beetje vervelend van de hormoon veranderingen (buien en lastig gedrag :lol:), maar verder heb ik absoluut niets te klagen!
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 22:10:
Nee maar begin nu wel zwaarder te krijgen.. Onrustige nacht, moeilijk in slaap komen maar dat ga ik wel volhouden nu ik toch thuis zit met verlof..

De laatste drie maand zijn niet bepaald de makkelijksten nee, snap helemaal wat je bedoelt!
Heb je al verlof of moet je nog werken??
Scheelt een hoop als je snachts niet kan slapen dat je overdag effe kan gaan liggen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esther :facepalm: op dinsdag 23 februari 2010 om 08:19:
Scheelt een hoop als je snachts niet kan slapen dat je overdag effe kan gaan liggen!

Ja maar dan moet je niet al een kleine peuter van 2 jaar hebben rond lopen. :lol:

Waarschuw beheerder
Heb een droom zwangerschap niks geen kwaaltjes voel me op en top, was alleen in de eerste drie maaand
een beetje vervelend van de hormoon veranderingen (buien en lastig gedrag ), maar verder heb ik absoluut niets te klagen!

Ah das mooi!
De laatste drie maand zijn niet bepaald de makkelijksten nee, snap helemaal wat je bedoelt!
Heb je al verlof of moet je nog werken??

Sinds November zit ik al thuis in de ziektewet.. Dus rust heb ik al een tijdje.. :D
Gister is me verlof via UWV ingegaan!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 februari 2010 om 09:19:
Ja maar dan moet je niet al een kleine peuter van 2 jaar hebben rond lopen.

Dat maakt de boel idd anders..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 februari 2010 om 09:19:
Ja maar dan moet je niet al een kleine peuter van 2 jaar hebben rond lopen.

Hahahah nee idd niet, mijn dochter is al 7 dus die gaat naar school, als ik eens een slechte nacht heb dan ga ik ook onder schooltijd effe liggen,
maar met een twee jarige wordt dat idd wel wat moeilijk ja :lol: Ben je ook veel moe dan???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 februari 2010 om 11:17:
Sinds November zit ik al thuis in de ziektewet.. Dus rust heb ik al een tijdje..
Gister is me verlof via UWV ingegaan!

Dat had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook, wel lekker behalve als je je continu beroerd voelt dan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esther :facepalm: op dinsdag 23 februari 2010 om 12:22:
Dat had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook, wel lekker behalve als je je continu beroerd voelt dan!

Me werkgever heeft me contract niet verlengt en op die avond dat ik het te horen kreeg, werd ik opgenomen in het ziekenhuis met urineweg infectie die ik dagen ervoor al last van had. Op het werk liep ik al te zeuren dat ik pijn in me rug en buik had (weeén gevoel) en vervolgens urine na laten kijken maar via de huisarts konden ze geen blaasontskening vinden! Had ook over moeten geven omdat het zo zeer deed.. Sindsdien ben ik niet meer gaan werken! En vk raadde aan om rust te nemen en dat heb ik ook gedaan en dat doe ik nu nog steeds..

Wil je weten wat het wordt? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 februari 2010 om 12:40:
Me werkgever heeft me contract niet verlengt

Waarom??? omdat je zwanger bent??
werd ik opgenomen in het ziekenhuis met urineweg infectie

He gatver das pijnlijk, nu wel beter hoop ik!
rust te nemen en dat heb ik ook gedaan en dat doe ik nu nog steeds..

Gelijk heb je!
Wil je weten wat het wordt?

Yep dit keer wel, bij de oudste knapt ik zowat van nieuwsgierigheid :lol:
deze keer hoeft dat niet van mij...... weten jullie het al???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esther :facepalm: op dinsdag 23 februari 2010 om 12:50:
Waarom??? omdat je zwanger bent??

Yep... Maar omdat het niet mag hebben ze daar een kutsmoes voor gebruikt zodat ik geen poot meer had om op te staan!
Uitspraak van Esther :facepalm: op dinsdag 23 februari 2010 om 12:50:
Yep dit keer wel, bij de oudste knapt ik zowat van nieuwsgierigheid
deze keer hoeft dat niet van mij...... weten jullie het al???

haha... Wij wilde het graag weten het het is meisje.. Bij 3d echo werd het nogmaals bevestigd! 8) Als het idd maar gezond is :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 februari 2010 om 14:07:
Yep... Maar omdat het niet mag hebben ze daar een kutsmoes voor gebruikt zodat ik geen poot meer had om op te staan!

Nee dat ken ik, zooo achterbaks dat soort streken he, maar ze blijven het doen alleen vermomd omdat het niet mag wettelijk!
Daar heb je je dan voor uitgesloofd :no:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 februari 2010 om 14:07:
haha... Wij wilde het graag weten het het is meisje.. Bij 3d echo werd het nogmaals bevestigd! Als het idd maar gezond is

Leuk! Ik krijg het als alles goed is aankomende maandag te horen! dan hebben we de 20 weken echo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esther :facepalm: op dinsdag 23 februari 2010 om 14:11:
Nee dat ken ik, zooo achterbaks dat soort streken he, maar ze blijven het doen alleen vermomd omdat het niet mag wettelijk!
Daar heb je je dan voor uitgesloofd

Ze hebben me in de horeca bij me 5maanden zwangerschap nog keihard voor laten werken.. Dus idd.. grote misbruik van je gemaakt en vervolgens zeggen dat ze me niet meer willen! Shit happends.. Maar nu zijn er heel wat collega's weggegaan vanwege dit gedrag. Omdat ze geen gevoelens hebben. Ze denken alleen aan het bedrijf maar niet aan men de gezondheid.
Uitspraak van Esther :facepalm: op dinsdag 23 februari 2010 om 14:11:
Leuk! Ik krijg het als alles goed is aankomende maandag te horen! dan hebben we de 20 weken echo

Ik ben heel benieuwd :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 februari 2010 om 15:13:
Ze hebben me in de horeca bij me 5maanden zwangerschap nog keihard voor laten werken.. Dus idd.. grote misbruik van je gemaakt en vervolgens zeggen dat ze me niet meer willen! Shit happends.. Maar nu zijn er heel wat collega's weggegaan vanwege dit gedrag. Omdat ze geen gevoelens hebben. Ze denken alleen aan het bedrijf maar niet aan men de gezondheid.

Jammer genoeg bestaan er idd nog van dit soort werkgevers, mijn oude werkgever had mij niet op mijn recht gewezen dat ik ook voor 20 uur kon werken en liet me destijds op slinkse wijze mijn ontslag nemen! Ik vertrouwde erop dat ie wist waar ie over praatte omdat ik verder altijd goed met hem door een deur kon zoooooo naief natuurlijk!
Moeders moeten sowieso meer hun best doen om zich te overtuigen aan een werkgever ik merk dat ze niet zo happig zijn op moeders aannemen!

Waarschuw beheerder
Tsjah... En weet je... Uiteindelijk nadat ik opgenomen werd, wilde ze weer dat ik ging werken maar ik wist wel beter want ze boden aan me 4 uur per dag te laten werken.. Daaagggg :bye: Nu ga ik lekker misbruik van jullie maken!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Esther :facepalm: op dinsdag 23 februari 2010 om 12:22:
Ben je ook veel moe dan???

Nee dat valt gelukkig wel mee, maar af en toe zo ik wel een uurtje kunnen tukken hoor. :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 februari 2010 om 17:17:
Nu ga ik lekker misbruik van jullie maken!

Groot gelijk! :[