Oke in zn gedrag of qua ontwikkeling??
Dit topic loopt niet zo lekker als het onze van toen he
had je verwacht dat je er werkelijk veel knapper op zou worden als je zwanger bent???
welkom in de wereld die hormonen heet!
Ben van 75B naar een 80C
het schijnt dat als je een jongetje krijgt dat de moeder er beter uit komt te zien als dat je een meisje krijgt
Balen hé, ik heb daar nu ook nog steeds last van
ik niet.Al waren me nachten wel wat rustiger toen ik nog zwanger was
ik slaap nu bijna niet meer sinds kyara er is.
Maar ik had het verschrikkelijk erg in me rug toen ik zwanger was en erg veel last van maagzuur dus ik ben blij dat kyara eruit is.Ik kan nu weer alles doen
waarom slaap je nu niet meer nu ze er is
ze huilt erg veel 's nachts.Voooral als ze op bed moet.Ik denk dat ik gemiddeld 3 uur slaap heb per nacht.De buren worden af en toe ook wakker van haar,zo hard is ze aan het krijsen.En waarom?ik zou het echt niet weten
gefelicteerd en welkom hier
dat hebben wij ook gedaan.
toevallig is ze gisteravond wel meteen in slaap gevallen.Ben wel drie keer uit me bed gestapt om te kijken of ze nog wel deed ademen.Ze werd alleen om 12 uur wakker voor de voeding en is daarna weer meteen in slaap gevallen.En om 4.10 werd ze wakker voor een voeding en daarna bleef ze steeds een beetje huilen.
Dus misschien heeft ze het nu wel een beetje door.
hallo ben nu 19 weken zwanger
Dat duurt dus niet zo lang meer
mee eens
Gefeliciteerd Gaat het goed?
Nee maar begin nu wel zwaarder te krijgen.. Onrustige nacht, moeilijk in slaap komen maar dat ga ik wel volhouden nu ik toch thuis zit met verlof..
Heb een droom zwangerschap niks geen kwaaltjes voel me op en top, was alleen in de eerste drie maaand
een beetje vervelend van de hormoon veranderingen (buien en lastig gedrag ), maar verder heb ik absoluut niets te klagen!
De laatste drie maand zijn niet bepaald de makkelijksten nee, snap helemaal wat je bedoelt!
Heb je al verlof of moet je nog werken??
Scheelt een hoop als je snachts niet kan slapen dat je overdag effe kan gaan liggen!
Ja maar dan moet je niet al een kleine peuter van 2 jaar hebben rond lopen.
Ja maar dan moet je niet al een kleine peuter van 2 jaar hebben rond lopen.
Sinds November zit ik al thuis in de ziektewet.. Dus rust heb ik al een tijdje..
Gister is me verlof via UWV ingegaan!
Dat had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook, wel lekker behalve als je je continu beroerd voelt dan!
Me werkgever heeft me contract niet verlengt
werd ik opgenomen in het ziekenhuis met urineweg infectie
rust te nemen en dat heb ik ook gedaan en dat doe ik nu nog steeds..
Wil je weten wat het wordt?
Waarom??? omdat je zwanger bent??
Yep dit keer wel, bij de oudste knapt ik zowat van nieuwsgierigheid
deze keer hoeft dat niet van mij...... weten jullie het al???
Yep... Maar omdat het niet mag hebben ze daar een kutsmoes voor gebruikt zodat ik geen poot meer had om op te staan!
haha... Wij wilde het graag weten het het is meisje.. Bij 3d echo werd het nogmaals bevestigd! Als het idd maar gezond is
Nee dat ken ik, zooo achterbaks dat soort streken he, maar ze blijven het doen alleen vermomd omdat het niet mag wettelijk!
Daar heb je je dan voor uitgesloofd
Leuk! Ik krijg het als alles goed is aankomende maandag te horen! dan hebben we de 20 weken echo
Ze hebben me in de horeca bij me 5maanden zwangerschap nog keihard voor laten werken.. Dus idd.. grote misbruik van je gemaakt en vervolgens zeggen dat ze me niet meer willen! Shit happends.. Maar nu zijn er heel wat collega's weggegaan vanwege dit gedrag. Omdat ze geen gevoelens hebben. Ze denken alleen aan het bedrijf maar niet aan men de gezondheid.