daar hebben wij ook zolang over gedaan, om een naam te vinden. ik had een heel lijstje met leuke namen maar dat vond mn vriend weer niks hahaha.
moet wel erbij zeggen dat ik het echt heeeeel graag wilde weten.maar zekerheid heb ik helaas nog niet al dacht ik ook te zien dat het een jongetje is
dag na 14.00 uur stort ik helemaal in. Beetje vervelend, dus van mij mogen de 12 weken wel snel over zijn
@Daan En het erge is nog dat Maarten denkt dat ik me aanstel
Gelukkig wel
ow ik dacht dat je echt al in je zwnagerschap erkenning moest aanvragen.Anders krijgt het kind namelijk mijn achternaam
pff ook eigenlijk belachelijk.
Mocht het uitgaan tussen jullie en er niks bij het kantongerecht geregeld, heeft je vriend geen recht op jullie kind
Je kind erkennen bij het gemeentehuis betekend dat je als vader plichten hebt en je als vader bij het kantongerecht ook als ouderlijke macht staat geregistreerd heb je ook rechten. Zo simpel is het.
Erkennen bij het gemeentehuis betekent nog niet, dat jou vriend daadwerkelijk de vader is van het het kind.
Mocht het uitgaan tussen jullie en er niks bij het kantongerecht geregeld, heeft je vriend geen recht op jullie kind
ow ik dacht dat je echt al in je zwnagerschap erkenning moest aanvragen.Anders krijgt het kind namelijk mijn achternaam en om het dan te laten veranderen kost heel veel geld
heh.. ik heb daar nog nooit wat van gehoord
Volgens mij ook niet gedaan dat word dus hoog tijd!!!
Ik weet er echt niks van!! Heb er ook nooit van gehoord???
Verder hier alles ok, nog steeds moe, misselijk en ik begin erg aan te komen.. Nu met 9weken moet ik echt
positiekleding aan. Maar goed hoort er bij he
Ik weet er echt niks van!! Heb er ook nooit van gehoord???
Mijn vriend kon onze kids gewoon aangeven naar de geboorte zonder iets vooraf te erkennen o.i.d. maar dat zal idd wel alleen zijn als het de achternaam van de man krijgt.
ook geen papier gekregen bij aangifte geboorte? want die hoor je te krijgen en dan ook de uitleg erbij
dacht dat je het ook alleen maar bij het gemeentehuis moest erkennen, dat heeft mijn vriend gedaan toen ik zwanger was en thats it!!