Partyflock

Forumonderwerp · 941823

Waarschuw beheerder
gister ben ik opgepakt wegens het niet bij me hebben van legitimatie, en openbare dronkenschap. handboeien alles slaat nergens op.

ik moet hiervoor voorkomen bij de officier van justitie.
als je geen bloedtest heb gedaan en niet heb geblazen, kan je dan de wel daarvoor vervolgd worden??

zijn er ook mensen die weten hoe hoog de boetes ongeveer zijn??

groetjes zuiplap
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op woensdag 11 april 2007 om 17:19:
volgens mij niet :no: bewijs dat je dronken was moeten ze wel hebben ;)

Het is wel jouw woord tegen die wout. win je toch niet.
Waarschuw beheerder
nou ik neem aan dat als ze je bekeuren voor openbare dronkenschap dat ze verplicht zijn een test te doen:/ voor t zelfde geld heb je een spierziekte en lijk je dronken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-W op donderdag 12 april 2007 om 09:16:
en een tip; neem altijd je ID mee, want als je eenmaal meerdere keren bent opgepakt, dan gaan ze je om je te jennen, zonder reden om je ID vragen, is mijn ervaringlaatste

ik neem het nooit meer mee ben in twee jaar al drie keer
mijn id kwijtgeraakt kost je toch weer 31 euro voor een nieuwe een dan daarbovenop nog eens 21 euro omdat die vermist is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op zaterdag 14 april 2007 om 14:10:
ik neem het nooit meer mee ben in twee jaar al drie keer
mijn id kwijtgeraakt kost je toch weer 31 euro voor een nieuwe een dan daarbovenop nog eens 21 euro omdat die vermist is.

duur grapje of nie :s ken het :s ben ook zoo slordig met die dingen :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wanneer veranderen ze de naam van de politie nu eindelijk in Gestapo? Want zo te lezen zijn dat hun idolen (n)

Waarschuw beheerder
ik heb wel gezegd dat ik een erge vorm van adhd heb en dat ik daarom zo druk was,omdat ik me ritalin niet genomen had. ook was dat de rede waarom ik geen id bij me heb, omdat ik het toch kwijt raak ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 17:51:
ik moet wel eerlijk toegeven dat ik wel irritant was, dansen op straat enzo, en toen ik weggevoerd ben reed ik weg met me gezicht plat tegen het raam naar me best friends toe. ik heb ze ook verteld dat ze een triest beroep hebben om iemand op te pakken in de handboeien te slaan, tegen een auto te gooien, omdat die zich niet kan legitimeren en omdat die een drankje had gedaan voor het stappen, je mag tegenwoordig niet eens meer dansen op straat. laat ze lekker bezighouden met andere dingen, ik was zelfs al bij die discotheek voor de deur. misschien dat ze daarom een beetje pist waren, ohja ik heb ook nog gezongen in de politieauto

Mouw uit de aap :yes:

Waarschuw beheerder
ik heb vandaag boete binnengekregen voor het uitschelden van een boa op 21 januari 350 euro's die lyers en een nacht gezeten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zaterdag 14 april 2007 om 13:51:
nou ik neem aan dat als ze je bekeuren voor openbare dronkenschap dat ze verplicht zijn een test te doen voor t zelfde geld heb je een spierziekte en lijk je dronken

nee dat zijn ze niet verplicht, en als je om een andere reden dronken lijkt door bijvoorbeeld medicijnen die je voorgeschreven krijgt door je arts, dan moet je een doktersverklaring laten zien en krijg je geen boete.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-W op zondag 15 april 2007 om 08:43:
nee dat zijn ze niet verplicht,

hoe kunnen ze je beboeten voor iets wat ze niet kunnen bewijzen :s dat kan toch niet?