Partyflock

Forumonderwerp · 941503
13 volgers · 267220x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
Het oude is alweer een tijdje split. Vond t wel weer tijd voor een nieuw

WIJ WILLEN @&*%*@& DETROIT TOPIC

Wie wil je dat er NL weer eens bezoekt?
Waarschuw beheerder
je kan nu al verwachten dat ik hem af ga kraken..gewoon uit principe :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 20:07:
jah op een spoor wisselen van je hihats snares klaps drums en synths !! ritzee lee weet er alles van !! ik snap het programma net 2 weken !
maargoed ik exporteer hem wel even naar een mp3 file graag opbouwende kritiek

waarvan? :P

Waarschuw beheerder
plaatjes bouwen !
Waarschuw beheerder
Boes Aldrin citeer 31 maart 2008 20:01
Uitspraak van Gekke Gijs op maandag 31 maart 2008 om 19:50:
Hoe bedoel je wisselen tussen verschillende clips?

loopjes plakken, haha. Ik verwacht nou ook wel een legendarische klapper eigenlijk. Heb je die drumkits enzo ook of niet?

Dacht al dat hij dat bedoelde ja! :D
Waarschuw beheerder
(tpt)Bartus pieck citeer 31 maart 2008 20:07
Uitspraak van Boes Aldrin op maandag 31 maart 2008 om 20:01:
loopjes plakken, haha. Ik verwacht nou ook wel een legendarische klapper eigenlijk. Heb je die drumkits enzo ook of niet?

jah op een spoor wisselen van je hihats snares klaps drums en synths !! ritzee lee weet er alles van !! ik snap het programma net 2 weken !
maargoed ik exporteer hem wel even naar een mp3 file graag opbouwende kritiek

Nou komop zet hem ff op speedyshare dan!

Waarschuw beheerder
Hoe exporteer je dat naar een mp3 file :( ???
Waarschuw beheerder
Gewoon als wav. Ff naar download.com gaan. "wav mp3 converter" intypen en een freeware zoeken. Heb je hier geen tijd voor? ff op een cd'tje knallen en openen in Itunes en "cd importeren" als mp3/mp4. En dan uplaaien!
Waarschuw beheerder
inderdaad even op wav converter zoeken op google!!! Ik gebruik zelf normaal gesproken wavelab alleen die is niet ff snel; te downloaden en de demo doet geen hele bestanden! :)
Waarschuw beheerder
en als je daar mee klaar bent...dan verandert je blikje terrorsprite in een kleinere versie...implosie ipv explosie
Waarschuw beheerder
Hehe ja heb mijn forumpic aangepast. Zal wel nog niet helemaal goed doorgekomen zijn. Daarom was 'Bica' vorige keer ook opeens inmens lang natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Alles goed met de MP3? :D

Waarschuw beheerder
Morgen want ik ga slapen !! half 5 gaat de wekker weer :( word vervolgd !Greetz
Waarschuw beheerder
donateur
uhoh hou je vast, daar komt de terrortechno :p

nieuwe Paul Mac podcast

PAUL MAC - MEDELLINSTYLE EXCLUSIVE PODCAST 01 (21-03-2008)
http://preview.tinyurl.com/2rkd3u
Quality: 320kbps
Size: 137mb
Length: 60:00
-----------------------
Tracklist:

Future Past - Nubula Variation
Geoff White - Etsche
Green Velvet - Answering Machine
Matt O'Brien - Hidden high
Sys-ex - Maker Radius
Dj Funk - Work That Body
X-103 - Hagia Triada
Phase - Basis
MD III - Personal Problem
Octave One - Daystar Rising
Phlash & Friends - Revolution = Solution
Jonzun - Cardiological Stomp
Rhythm & Sound - Poor People Must Work (CC remix)
Cristian Vogel - Comes
James Jack Rabbit - Rabbit Trax
Missing Channel - Legion Of Hunger
Acid Scout - Akku Akku
Dj Powerout - Slime
Robert Armani - Scoreboard
Stereotyp - Uepa
Christian Bloch - HiFi
Synthme - Okbae
Jeroen - Partial Simulation
Phase - Morodem
Surgeon - Whose bad Hands Are These
Neal Lanstrumm - Blam the Target
The Hostile - Fear Our Presence
Sharkimaxx - Clashback
Hutton Drive - Move Yo Body
Tune - Extra Sensory
Sub Space - Ultra-Submonizer
Querida - The Riot Capsule
Dj Deeon - Work That Body
Phuture - We Are Phuture
Oliver Ho - Untitled
Jeff Mills - The Other Day
Suburban Hell - List 2

------------------------------------------

nieuwe podcast serie van medellinstyle.com
Waarschuw beheerder
Ok boys. Houd dit even een beetje stil a.u.b. Ik heb het nieuwe album van Octave One weten te onderscheppen.

Octave One_2008_promo

Have fun! :banana:
Waarschuw beheerder
ppff wat een lekkere tracks weer zeg! :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
grappig ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ok boys. Houd dit even een beetje stil a.u.b. Ik heb het nieuwe album van Octave One weten te onderscheppen.

Octave One_2008_promo

pfff kutzooi, octave one ook al een de pruttel minimal.. :frusty:
Waarschuw beheerder
Ik zet toch mijn track hier wel neer terwijl hij nog niet af is, kan ik misschien wat stukjes commentaar meenemen bij de afwerking.(mits ik het ermee eens ben:P)

Dit wordt hem in grote lijnen zal nog wel aanmtal dingen vernaderen ook moet hij nog echt strak (voor zover ik dat kan) afgemixed worden. Maar is nu al best ok voor mijn doen.

Benieuwd wat jullie ervan vinden.

http://www.speedyshare.com/805891409.html

Waarschuw beheerder
ik wacht nog even ik ben een perfectionist dankzij mn de genen van mn opa Anton pieck !! :) heb wel een mooi stukje op genomen en dan tijdens het opnemen aan de effecten knopjes draaien mooi resultaat voor de rest vind ik het nog een beetje plat!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op dinsdag 1 april 2008 om 11:39:
pfff kutzooi, octave one ook al een de pruttel minimal

nopes dit is gewoon hun style :P vind dit wel lekker ook al ben ik een minimal hater :P
Waarschuw beheerder
Gekke Gijs; Klinkt nieteens zo slecht. Alleen die clap past er echt niet bij, die zou ik veranderen en sowieso "minder aanwezig" laten zijn.
En je moet ff dat getik/geruis eruit zien te filteren ;)

(ohja. En dat eerste "hoge geluidje" piekt er wel opeens erg hard in. Dat hoge loopje zou ik er ook iets geleidelijker in laten komen (y) )
laatste aanpassing
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 1 april 2008 om 20:28:
ohja. En dat eerste "hoge geluidje" piekt er wel opeens erg hard in.

zoo idd pien aan de euren.
verder vind ik m vet! vooral dat getik juist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op dinsdag 1 april 2008 om 20:17:
Benieuwd wat jullie ervan vinden.

Klinkt niet slecht (Y)
idd die clap.

waarmee gemaakt als ik vragen mag?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
PINK FLOW citeer 1 april 2008 20:28
Gekke Gijs; Klinkt nieteens zo slecht. Alleen die clap past er echt niet bij, die zou ik veranderen en sowieso "minder aanwezig" laten zijn.
En je moet ff dat getik/geruis eruit zien te filteren

(ohja. En dat eerste "hoge geluidje" piekt er wel opeens erg hard in. Dat hoge loopje zou ik er ook iets geleidelijker in laten komen )laatste aanpassing 1 april 2008 20:31

Hahaha dat eerste hoge geluidje moet er niet in hoor daar is even iets fout gegaan denk ik! :D

Die andere hoge piepjes ga ik inderdaad iets geleidelijker in laten komen! :)

Clap hou ik er zoiezo in wel misschienb wat andere ' clapritmes'

welk getik en gruis bedoel je precies? want ik heb vnamiddag geen ruis en getik gehoord.....dat was niet deze omgezette versie btw.

Bedoel je je niet gewoon die toms?
Waarschuw beheerder
tiesniewies citeer 1 april 2008 20:50
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 1 april 2008 om 20:28:
ohja. En dat eerste "hoge geluidje" piekt er wel opeens erg hard in.

zoo idd pien aan de euren.
verder vind ik m vet! vooral dat getik juist

Thnx!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op dinsdag 1 april 2008 om 21:04:
welk getik en gruis bedoel je precies? want ik heb vnamiddag geen ruis en getik gehoord

Gelijk in het begin zit ruis in je synth.
Waarschuw beheerder
ja die moet zeker nog even beter geequalized ( pf hoe schrijf je dat haha) worden. :)
Waarschuw beheerder
Zal hem thuis es ff luisteren, zit nu op werk zonder geluid :)

Gijs, maak jij wel vaker muziek?

Heb ook nog wel wat "detroitachtige" dingetjes gemaakt met vooral veel synthstabs en/of atmosferische pads (l)

www.soundclick.com/tobiasprinz
:spam:
Waarschuw beheerder
Hey Gijs. Het idee op zich is helemaal niet zo gek. Heb er een beetje een Elepanthauss achtige gevoel bij. Ik ben alleen niet tevreden over de arrangement en spanningsopbouw. Op sommige stukken is de opbouw te snel, en andere stukken weer te langzaam. En heel vaak hoor ik te veel gedeeltes waar de warme lage strings te snel afbreken, en afwisselen met iets anders.

Er zit wel potentie in de track. Als je een goeie opbouw en spanning weet te creeeren kan het echt iets worden. Ik geloof ook als je de claps vervangt door echte 909 claps (ja die uit de rare hardware bak) en de claps meer laat meespelen met de groove op de achtergrond, gaat ie zeker vetter klinken. ;)

Rest van de afmix moet nog veel aan gedaan worden. Maar ik vind het belangrijker dat het het concept op zich goed in elkaar heb zitten. :)
Waarschuw beheerder
dus gijs, het komt erop neer dat je 1500 eu voor een 909 en wat midi troep + ableton moet investeren wil het echt wat gaan worden :)

of je moet hier ff kijken http://www.ableton.com/drum-machines
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga een drumcomputer kopen :jaja: de rest heb ik al !!! maar eerst leren hoe ik het op mp3 zet !

Waarschuw beheerder
ken je beter een drumcomputer kopen :) een echte geen vst !! of guru die is ook wel goed heb ook nu drumazon !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritzi Lee op woensdag 2 april 2008 om 13:20:
de claps meer laat meespelen met de groove op de achtergrond,

Ritzi, hoe bedoel je dat precies? Afwisseling in de clap of qua volume?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op woensdag 2 april 2008 om 14:13:
Ritzi, hoe bedoel je dat precies? Afwisseling in de clap of qua volume?

volume van de claps net onder de gemiddelde volume.
en de patronen passend met de groove van de track.
de groove wordt hier bepaald door de lowtom patronen.
Waarschuw beheerder
Ok, ik begrijp ;)

Toen ik net begon met muziek maken (2000 ofzo) had je een apparaatje op de markt die alleen maar claps maakte maar wel zo dat het de menselijke dynamiek "namaakte" Het doel was om zo meer je clap als een echte handklap te laten klinken. Heb nooit zo de bedoeling daarvan ingezien maar nu begrijp ik het wat beter :P
Waarschuw beheerder
Ik vind hem ook wel kicke die track. Ben het met Ritzi verder eens over die claps en opbouw die beter zou kunnen. Sound is zeker oke (Y)
Waarschuw beheerder
Tobi Wan Kenobi citeer 2 april 2008 11:40
Zal hem thuis es ff luisteren, zit nu op werk zonder geluid

Gijs, maak jij wel vaker muziek?

Heb ook nog wel wat "detroitachtige" dingetjes gemaakt met vooral veel synthstabs en/of atmosferische pads

www.soundclick.com/tobiasprinz
:spam:

Ik maak wel vaker muziek ja nog niet zo lang hoor nu een jaartje ofzoiets!

Zal eens luisteren!
Waarschuw beheerder
Ja idd vet nummer! Die pad vind ik alleen iets teveel op de achtergrond liggen. Opbouw kan idd iets subtieler ;) Die pad wat vaker terug laten komen? :)
Waarschuw beheerder
Ritzi Lee citeer 2 april 2008 13:20
Hey Gijs. Het idee op zich is helemaal niet zo gek. Heb er een beetje een Elepanthauss achtige gevoel bij. Ik ben alleen niet tevreden over de arrangement en spanningsopbouw. Op sommige stukken is de opbouw te snel, en andere stukken weer te langzaam. En heel vaak hoor ik te veel gedeeltes waar de warme lage strings te snel afbreken, en afwisselen met iets anders.

Er zit wel potentie in de track. Als je een goeie opbouw en spanning weet te creeeren kan het echt iets worden. Ik geloof ook als je de claps vervangt door echte 909 claps (ja die uit de rare hardware bak) en de claps meer laat meespelen met de groove op de achtergrond, gaat ie zeker vetter klinken.

Rest van de afmix moet nog veel aan gedaan worden. Maar ik vind het belangrijker dat het het concept op zich goed in elkaar heb zitten.

Ja ja klopt.....Ik vind het arangeren nog steeds erg moelijk.Ik zal hem nog eens helemaal opnieuw opbouwen en weer hier neer pleuren.

haha ja het mooiste is een echte 909 clap uiteraard maar waal haal ik die vandaan hahaha dan zou ik zo'n bak moeten kopen, natuurlijk zou ik dat graag willen alleen vraag ik me af of het erin zit aankomende tijd.EN tjah ook al ga ik zo'n bak kopen ik ken eigenlijk niemand die echt verstand ervan heeft ikzelf ook niet dus weet niet waar ik op moet letten bij aankoop!

IK ga er iniedergeval nog eens goed voor zitten om er echt iets van te maken! thnx vor commentaar steve.
Waarschuw beheerder
Sanderos citeer 2 april 2008 13:51
dus gijs, het komt erop neer dat je 1500 eu voor een 909 en wat midi troep + ableton moet investeren wil het echt wat gaan worden

of je moet hier ff kijken http://www.ableton.com/drum-machineslaatste aanpassing 2 april 2008 13:56

Why ableton? Ableton vind ik niet echt mijn voorkeur gaat meer uit naar cubase.

kwaliteit is trouwens na het omzetten naar mp3 wel behoorlijk achteruit gegaan. Heb het met een crappy programma gedaan.Moet wavelab opnieuw installeren.
Waarschuw beheerder
Moer citeer 2 april 2008 17:48
Ik vind hem ook wel kicke die track. Ben het met Ritzi verder eens over die claps en opbouw die beter zou kunnen. Sound is zeker oke

thnx!
Waarschuw beheerder
gijs heb je uberhaupt wel op die site gekeken?
Waarschuw beheerder
Ja ik zal eens een demo downloaden.IK heb al eens ableton uitgeprobeerd maar werd niet overtuigd.Cubase daarintegen vond ik fijn werken.

EN De software van native instruments vind ik ook erg goed!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op woensdag 2 april 2008 om 20:17:
EN De software van native instruments vind ik ook erg goed!!!

klopt ableton is best cool ik vond het eerst ook niks nu vind ik het steeds makkelijker worden vroeger fst2 amiga maatje van mij werkt met sonar das ook wel cool!!
Waarschuw beheerder
wellicht kan het volgende jullie bekoren, interview Los Hermanos:

http://www.djbroadcast.nl/features/featureitem_id=979/Los_Hermanos_Muzikaal_gezien_geniet_Detroit_dankzij_Motown_en_techno_nog_altijd_wereldwijde_bekendheid.html
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eelco op donderdag 3 april 2008 om 12:44:
Los Hermanos:

Ben benieuwd morgen :)
Waarschuw beheerder
ik ook man! volgensmij wordt et echt dope
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd morgen

Je gaat sowieso?!?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moer op donderdag 3 april 2008 om 13:36:
Je gaat sowieso?!?!

Staat wel in de planning eigenlijk...jij niet dan??