Ritzi Lee citeer 2 april 2008 13:20
Hey Gijs. Het idee op zich is helemaal niet zo gek. Heb er een beetje een Elepanthauss achtige gevoel bij. Ik ben alleen niet tevreden over de arrangement en spanningsopbouw. Op sommige stukken is de opbouw te snel, en andere stukken weer te langzaam. En heel vaak hoor ik te veel gedeeltes waar de warme lage strings te snel afbreken, en afwisselen met iets anders.
Er zit wel potentie in de track. Als je een goeie opbouw en spanning weet te creeeren kan het echt iets worden. Ik geloof ook als je de claps vervangt door echte 909 claps (ja die uit de rare hardware bak) en de claps meer laat meespelen met de groove op de achtergrond, gaat ie zeker vetter klinken.
Rest van de afmix moet nog veel aan gedaan worden. Maar ik vind het belangrijker dat het het concept op zich goed in elkaar heb zitten.
Ja ja klopt.....Ik vind het arangeren nog steeds erg moelijk.Ik zal hem nog eens helemaal opnieuw opbouwen en weer hier neer pleuren.
haha ja het mooiste is een echte 909 clap uiteraard maar waal haal ik die vandaan hahaha dan zou ik zo'n bak moeten kopen, natuurlijk zou ik dat graag willen alleen vraag ik me af of het erin zit aankomende tijd.EN tjah ook al ga ik zo'n bak kopen ik ken eigenlijk niemand die echt verstand ervan heeft ikzelf ook niet dus weet niet waar ik op moet letten bij aankoop!
IK ga er iniedergeval nog eens goed voor zitten om er echt iets van te maken! thnx vor commentaar steve.