Partyflock

Forumonderwerp · 941503
15 volgers · 260127x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
Het oude is alweer een tijdje split. Vond t wel weer tijd voor een nieuw

WIJ WILLEN @&*%*@& DETROIT TOPIC

Wie wil je dat er NL weer eens bezoekt?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van anders op vrijdag 30 maart 2012 om 13:01:
een heel album vol met trage shit...

Vind je het echt shit of alleen omdat het traag is? Als iets traag is, hoeft het nog niet cheesy of slecht te zijn. Zelfs niet toegankelijker, je komt ook obscure langzame tracks tegen.
Werkzaam bij Grasp Techno
Artiest {SHOWLIST artist 59784, 57252}
Waarschuw beheerder
Ach ja Beyer is wel vaker een beetje tegenstrijdig. Van de week plaatste hij ook een tweet over het twijfelachtige nut/ valse coolheid van vinyl only releases, terwijl er op DC(!) dit jaar sowieso al drie vinyl only releases zijn geweest :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op vrijdag 30 maart 2012 om 13:14:
we weten allemaal wat ie gaat draaien als je hem volgende week zou zien...dat is toch niet boeiend...

In dat interview doelde hij er toch juist op dat hij een hekel heeft aan artiesten die mee gaan met de populaire stijl, wat toentertijd minimal was.
En misschien is hij wel voorspelbaar, ik heb niet het idee dat hij z'n stijl aan past aan wat er op dat moment hot is.

Overigens vind ik z'n album op een paar tracks na nou niet heel bijzonder. Afterparty is onwijs dik, bullet en riots in london ook erg cool, maar daarbuiten doet het weinig met me.
Waarschuw beheerder
Je hebt in de techno nu een tweedeling: een kant is de kermis/hipp(i)e/coole/electro achtige techno a la the advent/hawtin/beyer. Aan de andere kant heb je de abstractere/donkerdere sound a la Xhin, Lucy, Klock. Het moge duidelijk zijn dat de eerste stijl het een stuk beter doet tegenwoordig...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Thomassi op vrijdag 30 maart 2012 om 14:22:
Je hebt in de techno nu een tweedeling: een kant is de kermis/hipp(i)e/coole/electro achtige techno a la the advent/hawtin/beyer. Aan de andere kant heb je de abstractere/donkerdere sound a la Xhin, Lucy, Klock. Het moge duidelijk zijn dat de eerste stijl het een stuk beter doet tegenwoordig...

ja globaal gezien wel, maar je hebt ook nog wel wat gasten die rollen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjoewe op vrijdag 30 maart 2012 om 13:58:
Tijd voor muziek

http://hardwax.com/03030/

A1 is zo nice :)

Unknown Artist... Shed?

Uitspraak van Don Thomassi op vrijdag 30 maart 2012 om 14:22:
Het moge duidelijk zijn dat de eerste stijl het een stuk beter doet tegenwoordig...

....op basis van populariteit en record sales.

Uitspraak van anders op vrijdag 30 maart 2012 om 13:14:
grote dj's zijn veelal entertainers die met de wind mee waaien.

Carl Cox is ook een goed voorbeeld hiervan. Laatst een stukje van hem geluisterd :gaap:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Phons op vrijdag 30 maart 2012 om 15:28:
....op basis van populariteit en record sales.

ja. het moge duidelijk zijn dat ik het kutmuziek vind
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phons op vrijdag 30 maart 2012 om 15:28:
Shed?

http://www.urb.com/2012/03/27/unknown-artist-%E2%80%93-%E2%80%98rave%E2%80%99-could-this-be-new-shed/

Je bent inderdaad niet degene die het zich afvraagt, maar ik denk het haast zeker.
Waarschuw beheerder
+1
er is 1 ding wat ik heb geleerd in de techno scene de afgelopen 18 jaren. mensen horen toch alleen wat ze willen horen, om zo hun eigen beeld te bevestigen.
Waarschuw beheerder
+1
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja het is ook gewoon een cyclus. Mensen beginnen jong en onafhankelijk op een zolderkamertje te schaven aan een eigen stijl die vanuit de underground populair wordt, twintig jaar later hebben ze een hypotheek en een gezin dat volledig afhankelijk is van de muziek. Tja dan gaan mensen concessies doen en komt het gewoonweg binnenharken van knaken steeds hoger op het prioriteitenlijstje te staan. Er zijn er maar weinig die het lukt om dat helemaal van zich af te schudden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Diederick op zaterdag 31 maart 2012 om 03:57:
aatste aanpassing 31 maart 2012 03:57

Die plaat is zo oneindig gruwelijk. Ik was er wat laat achter dat ie uit was en toen was de plaat ineens overal op, en ik had de hoop al wat opgegeven, tot ik 2 weken terug in de rush hour ineens die plaat in m'n handen had. Als een klein kind zo blij :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritzi Lee op vrijdag 30 maart 2012 om 23:48:
mensen horen toch alleen wat ze willen horen, om zo hun eigen beeld te bevestigen.

het gros ja en zo is het leven.
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ritzi Lee op vrijdag 30 maart 2012 om 23:48:
er is 1 ding wat ik heb geleerd in de techno scene de afgelopen 18 jaren. mensen horen toch alleen wat ze willen horen, om zo hun eigen beeld te bevestigen.

:D mooie wijsheid, +1
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Diederick op zaterdag 31 maart 2012 om 03:57:
laatste aanpassing 31 maart 2012 03:57

snerpende plaat
is er ook een locked groove versie van ofniet
Waarschuw beheerder
+1
al uit november misschien dat men hem al kent hier, wel sterke track

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Martyro op zaterdag 31 maart 2012 om 16:13:
is er ook een locked groove versie van ofniet

Nee, maar hij duurt iets van 7 min en blijft eigenlijk helemaal hetzelfde voor 3/4 deel
Waarschuw beheerder
donateur
dat wou ik dus zeggen ;)
Waarschuw beheerder
Richie Hawtin announces new collaboration album with Tiesto
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjoewe op zondag 1 april 2012 om 05:14:
Nee, maar hij duurt iets van 7 min en blijft eigenlijk helemaal hetzelfde voor 3/4 deel

Klopt, hij kwam daarom ook in de pocast van Marcelus wat beter tot zijn recht

Waarschuw beheerder
kwestie van meteen doormixen toch
Waarschuw beheerder
Meteen doormixen, maar deze plaat wel de volle 9 minuten open laten staan. Geluid van deze plaat gaat nooit vervelen :)
Waarschuw beheerder
http://www.mixmag.net/words/news/dj-sneak-calls-swedish-house-mafia-dj-actors?fb_comment_id=fbc_10150758054506014_22857234_10150758154766014#f1fed68e3

leuke discussie gaande, wat ophef over een uitspraak van Sneak in mixmag tv over de piemeltjeshouse van SHM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op maandag 2 april 2012 om 19:43:
leuke discussie gaande, wat ophef over een uitspraak van Sneak in mixmag tv over de piemeltjeshouse van SHM

Die gasten zijn wel snel op hun pik getrapt zeg.
Waarschuw beheerder
Mensen zijn het snelst beledigd als anderen ze aanspreken op de waarheid die ze zelf ontkennen :)
De mannen van swedish house maffia weten zelf heel goed dat ze het alleen maar voor het geld en de roem doen, maar als iemand anders, zeker iemand als DJ sneak die toch ook redelijk wat volgers heeft, je daar op uit roept dan voelt dat niet fijn denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RiK :bounce: op maandag 2 april 2012 om 20:30:
De mannen van swedish house maffia weten zelf heel goed dat ze het alleen maar voor het geld en de roem doen

alleen omdat het mainstream is betekent niet dat ze het alleen voor het geld en de roem doen ;)
Waarschuw beheerder
Nee nee, dat wil ik ook helemaal niet zeggen hoor. Er zijn genoeg artiesten die mainstream muziek maken maar dat wel met liefde doen.
En ik geloof ook wel dat er zelfs bij de mannen van de swedish house maffia nog wel wat liefde is voor de muziek die ze maken.

Waar ik op doel zijn de voor opgenomen setjes afspelen op festivals, compleet belachelijk slechte performances af leveren op dingen als de MTV music awards en meer van dat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RiK :bounce: op maandag 2 april 2012 om 23:31:
En ik geloof ook wel dat er zelfs bij de mannen van de swedish house maffia nog wel wat liefde is voor de muziek die ze maken.

Er staan filmpjes van studio sessies van die gasten op youtube. Ze zijn echt enthousiast over de bagger die ze produceren.
Waarschuw beheerder
+1
over de piemeltjeshouse

gaat denk ik meer hierover:
Uitspraak van RiK :bounce: op maandag 2 april 2012 om 23:31:
voor opgenomen setjes afspelen

Uitspraak van Phons op dinsdag 3 april 2012 om 00:27:
Ze zijn echt enthousiast over de bagger die ze produceren.

mooi toch dat ze tevreden zijn over hetgeen waarmee ze hun zakken aan het vullen zijn en over smaak valt niet te twisten
Waarschuw beheerder
deze docu is ook wel grappig om te zien

Waarschuw beheerder
swedish house maffia moet dood.
Waarschuw beheerder
omdat ze dood moeten. staat er toch
Waarschuw beheerder
:vaag: er staat alleen maar dat ze dood moeten, maar naar de reden is het voor mij gissen...
Waarschuw beheerder
leuke discussie gaande

Ze zijn nog steeds bezig. Drie dagen bekvechten op twitter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op dinsdag 3 april 2012 om 13:31:
er staat alleen maar dat ze dood moeten, maar naar de reden is het voor mij gissen...

walgelijke muziek. alles waar zij voor staan moet ik van kotsen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bossche Bol op dinsdag 3 april 2012 om 17:01:
teer zieltje

Over smaak valt niet te twisten betekent niet dat je geen mening mag hebben!
Waarschuw beheerder
mensen doodwensen omdat je de muziek niet trekt gaat in mijn beleving toch wat ver ;-)
Waarschuw beheerder
je moet het ook niet al te serieus nemen, knulletje
Waarschuw beheerder
Zijn de plannen van jullie al rond voor Koninginnedag?

Ik ben hier te vinden:

QDAY STRAND-WEST

MYSTERYGUEST 🇩🇪 (Vorig jaar was dit Rolando)
BORIS WERNER (Late Night Society, Trouw Amsterdam)
TOM RUIJG (BangBang, Trouw Amsterdam)
JAN VAN KAMPEN (Dekmantel)
MICHAEL JACQUES (Dekmantel, Blackout)
MAARTEN MITTENDORFF (Subway Amsterdam, Indigo Aera)
JASPER WOLFF (Subway Amsterdam, Indigo Aera)
BOB NAGEL(Subway Amsterdam)
MAARTEN BLOEM (Subway Amsterdam)
WINNER DJ CONTEST

Was vorig jaar ook een heel chill feest:

Kaarten 10e en gaan hard.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Phons op dinsdag 3 april 2012 om 18:07:
Zijn de plannen van jullie al rond voor Koninginnedag?

These Guys @ NDSM gok ik, moeten hun line-up nog bekend maken deze week. Maar was vorig jaar echt nice.

Denk dat zij er qua namen nog wel overheen gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2012 om 19:19:
These Guys @ NDSM gok ik, moeten hun line-up nog bekend maken deze week. Maar was vorig jaar echt nice.

Ja was echt heerlijk. Ik had de afgelopen paar jaar echt een beetje een afkeer gekregen voor Qday in Amsterdam, maar de NDSM werk was echt uitermate plezierig. Relaxde sfeer, wat bandjes, en achterop het terrein electronische muziek in een stoffige containerhoek. Erg leuk. Overweeg het zeker om dit jaar weer te gaan.
Waarschuw beheerder

Shifted - Leather [MOTECD01D]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RiK :bounce: op dinsdag 3 april 2012 om 22:37:
NDSM

Zekers! Richting de pont was er ook een dubstep-feessie, alhoewel ik niet van de dubstep ben was dit ook wel grappig om ff te blijven hangen. Stond een gigantische bass-toeter bij met een zieke bass pfff...niet normaal
laatste aanpassing