16366x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
jij leeft echt in het verleden...
Neuh...Zal ik het ff anders voor je formuleren dan?
Ik vind dat...Vrouwen niet bij het voetbal horen!
jij leeft echt in het verleden...
nou staat er nog maar 1 ding te doen voor ajax:WILLEM2 HELEMAAL SLOPEN!!!!
jij leeft in een droomwereld
laatste aanpassing
En ik ben vrouw en vind zeker dat ik daar wel hoor!
goed zo!!!
en bedankt nog voor die mooie goal!!!
Nee denk het niet
ooooooo oke ga alvast boeken...
Maar wel lief dat die neuzen in de arena feest aan het vieren waren voor az!
WILLEM2 HELEMAAL SLOPEN!!!!
Ga met je barbie's spelen!
Je snapt hem niet vriend, we willen gewoon graag 2e worden, en dat jullie 5e worden jwt
nee daar heb je veel aan
(permanent verbannen)
Je snapt hem niet vriend, we willen gewoon graag 2e worden, en dat jullie 5e worden jwt
Gaat niet gebeuren.
We worden 7e en verliezen die playoffs, vervolgens stellen we tegen sparta de intertoto veilig en hoppa. We zitten op IJsland tussen de wijven in juli
donateur
Valt me wel op dat ineens heel NAC op gaat staan nuBeetje jammer eigenlijk... 18 goals tegen in 3 wedstrijden, nogal kut ja, maar om nu ineens zo te reageren op AZ...
az arrogantie..
jij woont ook niet in de buurt van alkmaar om te weten wat voor kuttekoppen het zijn
en hij is blijkbaar ook vergeten wat Louis voor Ajax heeft betekend, die man verdient eeuwig respect
de supp gun ik t, de trainer niet, wat een kwallekop
(permanent verbannen)
AZ toch wel de beste kansen...beter doelsaldo, Excelsior is nou ook weer niet echt al te moeilijk...
Ajax en PSV zullen waarschijnlijk ook wel winnen, maar als AZ dat gewoon doet dan hebben ze daar al niks aan
We hebben een kennert mensen!
eerder andersom dacht ik zo
ja echt
limburger, stil is ff
Uitspraak vanPierke JFTS
op zondag 22 april 2007 om 20:51:
de supp gun ik t, de trainer niet, wat een kwallekop
Ik gun het beide niet!
Dan PSV maar kampioen!
Dan PSV maar kampioen
Dat zal een stunt zijn ! AZ en Ajax helemaal terug maar spelen gelijk en gaat koeman erals nog met de titel vandoor...
KNVB Beker is dan een troost prijs!
Ik hoop/geloof nog steeds in gelijk spel of winst excelsior (door sloerie)en ajax winst!
maar 1 ding is zeker AJAX pakt de beker
wow mang dikke prijs!
jwt
Het gaat niet om het sportieve resultaat...Het gaat mij er om dat ik het een miezerig clubje vind! Alles daar is gemaakt en nep! Dirk Scheringa en z'n vrienden!
geloof dat az toch nog wel van de top teams de meeste nederlandse spelers heeft en dat vind ik alleen al mooi