Partyflock

Forumonderwerp · 939637
5 volgers · 26185x bekeken

Artiest Faz
Waarschuw beheerder
Het valt me op dat er hier op PF weinig tot niks over Dub besproken wordt. Er zullen toch wel mensen warm worden van vette Dub-beats.

Helemaal tegek vind ik:

Basic Channel
Convextion
Deepchord

Op dit moment is mijn favo plaat: Marko Fürstenberg - Surphased EP

Sample

Zijn er hier nog meer liefhebbers te vinden?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 44392, 12465}
Waarschuw beheerder
Nee, op Vancouver Island en in Vancouver zelf waarschijnlijk. :)
Windsor zou ook vet zijn, hehe. Meteen even naar Detroit. :P

Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik. :)
Waarschuw beheerder
Het schijnt dus wel lastig te zijn om vanuit Canada naar Amerika te reizen, zelfs voor Canadezen.
Artiest {SHOWLIST artist 17364, 50778, 33453}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rivo Music op woensdag 7 juli 2010 om 16:39:
@ Mischa en Arjen;
Jullie hebben van Danny (oom van Domi) ook een uitnodiging gekregen voor een vervolg op vorig jaar voor een feestje aldaar (dat rijmt). Voor 11-09, right? Gaan jullie ook?

Buiten dan, ik wil 't weekend van 2-7, 31-8 of 7-8 plannen om met Leonie effe naar Arnhem te komen om jullie huisjes en kindergebeuren te checken

Zeg 't maar...

Belgie zijn wij wel weer van de partij.
Jacomijn zal proberen niet te werken dat weekend, kunnen wij mooi met de auto komen met de Arnhem crew

Nog geen plannen voor 7-8 of 31-8 rik, dus hoor wel wanneer jullie Arnhem een bezoekje brengen.
Waarschuw beheerder
ojoh, ik weet niet hoe die 31-8 ertussen komt... das op een dinsdag... over 't algemeen werk ik hehehe

Reken even op 7-8, dan spreken we nog wel even af. Arjen, Mischa... jullie hebben beiden nog 't zelfde nummer i guess?

Ik stem nog effe af met Leonie. Wel zo gezellig.

Rik

Waarschuw beheerder
Goeie avatar Oerwoud!

Waarschuw beheerder
hmm niet echt wat voor mij denk ik.. misschien lekker als extra area op een festival ofzo..

Puur als luister muziek.. klinkt lekker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rivo Music op woensdag 21 juli 2010 om 09:13:
ojoh, ik weet niet hoe die 31-8 ertussen komt... das op een dinsdag... over 't algemeen werk ik hehehe

Reken even op 7-8, dan spreken we nog wel even af. Arjen, Mischa... jullie hebben beiden nog 't zelfde nummer i guess?

Ik stem nog effe af met Leonie. Wel zo gezellig.

Rik

Hmmmkut, zie nu net dat wij die dag een verjaardag hebben :S
Maar plan maar gewoon in als Arjen die dag kan, ik kan vast wel wat tijd vrij maken :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juli 2010 om 10:35:
Goeie avatar Oerwoud!

Gaat goed met Odie, lekker aan het lachen en haar hand coordinatie aan het verkennen :D
En met die van jullie?

Waarschuw beheerder
Juliette is alweer ruim 13 maanden, die klimt op de bank, valt er af, klimt er weer op en danst op muziek. Ze loopt bijna. Erg leuk allemaal

Waarschuw beheerder
Nog mensen van hier naar lowlands? Delta Funktionen draait voor Plastikman, wel erg vet! Martyn, Shed, Detmann en Klock e.d. ook van de party.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juli 2010 om 09:22:
Nog mensen van hier naar lowlands? Delta Funktionen draait voor Plastikman, wel erg vet! Martyn, Shed, Detmann en Klock e.d. ook van de party.

Ik ga niet naar Lowlands. Maar ik zag Delta Funktionen niet in het blokkenschema staan. Zou hij dan als opwarmer (met het volume dus op laag) draaien voor Plastikman? Zou ik wel zonde vinden, hij verdient veel beter.

Shed heb ik trouwens op Melt! Festival gezien. Daar draaide hij na Detmann. Detmann draaide een supervette set, waarna Shed een beetje teveel zijn eigen ding wilde doen en zoveel breaks in z'n muziek gooide dat het helaas niet zo lekker op gang kwam. Toch blij dat ik hem gezien heb, goeie producer.

Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd, en ik denk wel dat het goed komt met dat volume.
Waarschuw beheerder
is er iemand die dit setje van deadbeat kan rippen?

http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/43671243#ondemand.43671243

:)
Waarschuw beheerder
http://www.digital-diamonds.com/releases/dd014.html

Wel de moeite waard.
Gratis download overigens. :)
Waarschuw beheerder
Heb afgelopen weekend die Silent Season compilatie is even een goede luister gegeven Arjen. Tnx daarvoor!

Moet wel zeggen 'Veluwe' er weer met kop en schouders bovenuit steekt. Echt bijzonder vette track!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rivo Music op zondag 15 augustus 2010 om 15:46:
Moet wel zeggen 'Veluwe' er weer met kop en schouders bovenuit steekt. Echt bijzonder vette track!

Hehe, bedankt! :D

Waarschuw beheerder
Ik zal het allemaal eens checken als mijn macbook gemaakt is. Het scherm blijft op zwart. Vet irritant. Weet iemand deze track op 1 uur 9 minuten? Is wel een aardige set moet ik zeggen:

http://soundcloud.com/r_co/hubble-sleep-is-commercial-live-club-der-visionare-berlin-21-06-2010
Waarschuw beheerder
donateur
Toffe muziek! Maar al die genres/benamingen/hokjes.. :9
Artiest {SHOWLIST artist 65366, 10843, 4146, 35710}
Waarschuw beheerder
BOSTON STRIP

4th of october @ OT301

[img width=170 height=113 cacheid=001207f80000dc8c34c6b5ee1a02b12766]http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images02/88/m_ff20e43375e047b59376220aab9fdc12.jpg[/img]
BOK BOK
The CEO of Londons’ influential label Night Slugs will visit the OT301 with a big bag of exclusives. BOK BOK is one the driving forces when it comes to pushing the limits of house, dubstep and UK garage. He will keep the vibes live with a mix of grimey hard and funky riddims which cover a a wide range of the new sounds from the UK.

[img width=170 height=112 cacheid=001207f80000dc8d4bb34f531a02b12766]http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/86/m_774f90960d974f6dba2ec32301a2581d.jpg[/img]
COSMIN TRG
This powerhouse DJ/Producer who attended The Red Bull Music Acadamy Toronto in 2007 released a large body of work over the last years. With a lot of seminal releases he niced up the dancehall for a long time. COSMIN TRG aka TRG embodies the paradigm shift from rough spaceous dubstep towards a more housey sound.

[img width=339 height=480 cacheid=00135a9e0000d6346487def21a02b12766]https://partyflock.nl/images/user/17737_large.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Stalcon, wat een heerlijke track is Proprioception, op de nieuwe EP van Field Records. De hele EP is sterk overigens, maar wat wil je ook met Delta Funktionen en Duplex. Weet jij misschien of de 12" nog ergens te krijgen is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 augustus 2010 om 18:05:
Stalcon, wat een heerlijke track is Proprioception, op de nieuwe EP van Field Records. De hele EP is sterk overigens, maar wat wil je ook met Delta Funktionen en Duplex. Weet jij misschien of de 12" nog ergens te krijgen is?

Dank je! De 12" komt over een week of 3 uit dus daar kom je nog wel aan denk ik. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stalcon op zondag 22 augustus 2010 om 18:17:
Dank je! De 12" komt over een week of 3 uit dus daar kom je nog wel aan denk ik.

Ah ok, want op hun website (blog) stond een geplande release voor begin augustus. Ik wacht ongeduldig af.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 augustus 2010 om 22:14:
Ah ok, want op hun website (blog) stond een geplande release voor begin augustus. Ik wacht ongeduldig af.

Ik had 'm zelf ook al verwacht maar het duurt iets langer dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 augustus 2010 om 11:15:
hubble-sleep-is-commercial-live-club-der-visionare-berlin-21-06-2010

Wat een vette set is dat overigens. :)

Waarschuw beheerder
:)
Waarschuw beheerder
Er komt wellicht een Reduct vinyl uit, Arjen?

Allemaal ff stemmen dus. :)
Waarschuw beheerder
Ja, misschien komt er een compilatie. Jorn is nu een beetje aan het peilen welke tracks het hoogst op het lijstje staan voor een eventuele release. :)

Waarschuw beheerder
Field 04 is binnen! Heerlijke plaat :)

Waarschuw beheerder
Iemand deze meegekregen? Klinkt lekker:

http://www.discogs.com/Unknown-Artist-Knowone-003/release/2434815

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 13:34:
Iemand deze meegekregen? Klinkt lekker:

http://www.discogs.com/Unknown-Artist-Knowone-003/release/2434815

Die heb ik ook gehoord, heel nice. Ik ga hem wellicht meepakken bij mijn volgende bestelling bij Clone, maar ik moet nu even mijn vinyl verslaving binnen de perken houden :P

Waarschuw beheerder
Hij heeft wel een beperkte oplage, dus schiet op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 01:09:
Mix van Ohrwert

Hey tof!
Bedankt. :)
Waarschuw beheerder
Cool :)

Die 013 mix van Szare was ook bruut.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _tm op donderdag 7 oktober 2010 om 17:32:
Cool

Die 013 mix van Szare was ook bruut.

Die mix van Mohlao en Duplex zijn ook ZEER essentieel.

Waarschuw beheerder
Luister meestal naar deze maandelijkse show: http://www.protonradio.com/show.php?showid=439
Ben eigelijk wel gek op dit soort muziek. Misschien iemand meerdere shows, mixes die ik in de gaten moet houden om een beetje up-to-date te blijven? Is moeilijk om alles beetje bij te houden :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

korg monotron drums
novation nova chords
renoise
Waarschuw beheerder

Ohrwert Alter van één van m'n ambient werken. :)

Waarschuw beheerder
Vet hoor, ik had er op SC al op gereageerd, ben benieuwd naar de hele track.
Waarschuw beheerder
Bedankt! Ik hoop de remixen volgende week af te hebben zodat ik ze op Bandcamp kan zetten. :)

Waarschuw beheerder
Cool!
Waarschuw beheerder
De tweede remix:

Waarschuw beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur

Een fragment van wat akkoorden door een bandecho en een gitaarversterker. Dat is weer met een microfoon opgenomen, en verwerkt tot deze soundscape.
Waarschuw beheerder
Netzoals die gast op souncloud zegt zouden er best wat drums bij passen.
Desalniettemin erg lekkere soundscape!
Maar je kan er toch echt meer uithalen.
Waarschuw beheerder
donateur
Je kunt over elke soundscape wel drums mieteren, maar dan is het soundscape noch ambient. Dat is ook een beetje de bedoeling van die muzieksoort.. :)

(en ik heb het even hier neergezet omdat ik vind dat het een soortgelijke sfeer ademt die je ook in dubtechno aantreft.)