hallo beste mensen van partyflock wat zouden jullie doen als je verliefd op een collega bent en je durft niks te zeggen ?
Heb je d'r wel eens gesproken
zeg met je hele hart wat je van d'r vind als je eventjes alleen met haar bent
gewoon neuken in de baas z'n tijd
beter kan niet
niet teveel denken ,gewoon doen
voor jou wel ja,snap ik
over het algemeen worden vaak de mooiste meiden hoeren genoemd, door kansloze pikkie's zoals jij
dus ik ga er maar vanuit dat je een keer met linda uit wilde en dat ze je op gegronde redenen heb afgewezen!
zielig voor je maar ga door met je leven!
meiden hoeren genoemd
kansloze pikkie's zoals ji
dus ik ga er maar vanuit dat je een keer met linda uit wilde en dat ze je op gegronde redenen heb afgewezen
ga door met je leven!
over het algemeen worden vaak de mooiste meiden hoeren genoemd, door kansloze pikkie's zoals jij
dus ik ga er maar vanuit dat je een keer met linda uit wilde en dat ze je op gegronde redenen heb afgewezen!
zielig voor je maar ga door met je leven!
hallo beste mensen van partyflock wat zouden jullie doen als je verliefd op een collega bent en je durft niks te zeggen
Ik zou zeggen denk erover na voor je echt ergens voor gaat
Begin nooit wat met een collega
Ben uiteindelijk maar van locatie veranderd.
Dat werkt echt niet.
Begin nooit wat met een collega!
Ik heb er echt zo van geleerd. Ik heb 1,5 jaar met een collega gehad. Maar dan is het over en moet je nog samen werken....
Ben uiteindelijk maar van locatie veranderd.
Dat werkt echt niet. Vooral niet als hij daarna met een andere collega aanpapt.
Ik zou zeggen denk erover na voor je echt ergens voor gaat.laatste aanpassing 26 maart 2007 00:08
hallo beste mensen van partyflock wat zouden jullie doen als je verliefd op een collega bent en je durft niks te zeggen ?
en aktie ondernomen?
ik neem meestal geen actie das me probleem
Vraag z'n/haar msn
Ik vind jou wel vet lekker blondje074.
Poeh, dat had ik normaal nooit gedurfd, maar goed dat er internet is voor mij!