Partyflock

Forumonderwerp · 938646
1 volger · 82605x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
In de Noorderplassen in Almere-Stad is zaterdagmiddag het stoffelijk overschot geborgen van Cassandra van Schaijk.

Buurtbewoners waren aan het varen bij de Oostvaardersdijk toen ze het lichaam vonden.

Vorige week werd ook in de Noorderplassen gezocht naar de vermiste Cassandra van Schaijk, een 17-jarig meisje uit Almere. Cassandra werd sinds 24 maart vermist na een bezoek aan het Almere Events Center, het voormalige Eindelijk.

bron:www.omroepflevoland.nl

Sinds zaterdagochtend 24 maart, 04.00 uur wordt de 17-jarige Cassandra Adriana Schayk uit Almere vermist. Ze was vrijdagavond uitgegaan in Almere-stad bij danscafé 'Eindelijk' en is daarna niet meer thuisgekomen. Cassandra heeft rond 04.00 uur 's nachts met een vriend gebeld.

Politie Flevoland heeft extra mensen ingezet bij het zoeken naar het vermiste meisje Cassandra van Schayk uit Almere. De 17-jarige Cassandra is op zaterdag 24 maart voor het laatst gezien. Sindsdien is zij niet meer thuis geweest en heeft zij niets meer van zich laten horen. De politie heeft inmiddels op verschillende adressen gekeken en bekenden van het meisje benaderd. Tot op heden heeft dat niet geleid tot haar opsporing. De politie zet extra mensen in om de binnengekomen tips na te kunnen lopen en hoopt daarmee dat zij Cassandra op korte termijn terug kan brengen bij haar verontruste ouders.

Geboorteplaats / jaar: Stratford, Canada, 1989
Weg sinds: Zaterdag 24 maart 2007
Laatste woonplaats: Almere-stad
Land: Nederland
Uiterlijke kenmerken: Honingblond lang sluik haar met lichtere plukken, los gedragen, blauwe ogen, 1.73 m. normaal postuur, blanke huidskleur. Op het moment van verdwijning droeg Cassandra een blauwe spijkerbroek met op de kontzak een doodshoofd, rood spagetti-truitje met opschrift 'hardcore', een wit vest met capuchon. Ze heeft een zwarte rugzak met een rokje bij zich.

het feit dat ze nog online is geweest komt omdat haar familie op haar profiel heeft ingelogd

De politie verzoekt mensen, die Cassandra na haar tijdstip van verdwijning hebben gezien of gesproken of mensen die kennis hebben van haar verblijfplaats, dit te melden bij de recherche van de politie in Almere op 0900-8844. Meer informatie over Cassandra is te vinden onder de Opsporingsberichten op politie.nl/flevoland.

Wie weet hier meer over alsjeblieft Normale berichten!!!!!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
waarom is het nog niet bekend gemaakt in de media . daar is het onderhand toch wel een tijd voor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mayella op dinsdag 27 maart 2007 om 20:28:
Ik weet niet ik neem aan een vriend van haar anders ga je daar tog ook niet mee naar buiten

Nah ik heb haar daar nog gesproken.. Maar ze was zo dronken.. dus ja dan is bijna iedereen je vriend ook al ken je iemand niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 20:43:
waarom is het nog niet bekend gemaakt in de media . daar is het onderhand toch wel een tijd voor

http://www.omroepflevoland.nl/d7217d57-6f9a-4c22-92d5-ac10b1e294dd.aspx?newsId=17144
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 20:44:
Nah ik heb haar daar nog gesproken.. Maar ze was zo dronken.. dus ja dan is bijna iedereen je vriend ook al ken je iemand niet.

Jah dat is waar ;)!
Ik hoorde ook van die collega van me die daar beveileging deed dat ze van allemaal jongens allemaal drankjes kreeg..
Misschien was 1 van hun er wel uitgezet dat ze mee ging..!!

Maar eindelijk zal tog vast wel camera's hebbe hange ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mayella op dinsdag 27 maart 2007 om 20:28:
Ik weet niet ik neem aan een vriend van haar anders ga je daar tog ook niet mee naar buiten als die eruit gezet is..!

Ik heb eerder een stuk geschreven...
Ik was toen bewusteloos geslagen door zo'n uitsmijter en kwam bij...Toen zaten er 2 onbekenden om me heen.Had ook wel meegenomen kunnen worden.
Het gaat erom dat mensen zich dronken mogen drinken daar en als je dan dronken bent,word je eruit gesmeten.Ik vind dat belachelijk!
Dan moet je ervoor zorgen dat mensen maar een bepaald aantal drankjes kunnen kopen ofzo en anders niet zeiken en zeker geen jongens/meisjes naar buiten gooien.
Die jongen bij de lichtfabriek is ook zo aan zn einde gekomen...
Laten we hopen dat het dit keer wél goed afloopt.
Al heb ik een naar gevoel erover...
Uitspraak van Shanna-NL op dinsdag 27 maart 2007 om 19:24:
jij snapt hoe ik me voel..

Ja ik snap je zeker,genoeg zelf meegemaakt...Dus ik weet hoe je je voelt.
Veel sterkte wijfie :bah:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 20:48:
http://www.omroepflevoland.nl/ ... c10b1e294dd.aspx?newsId=17144

Hoe ziet ze er nu precies uit dan.

3 verschillende foto's heb je ook niks aan. :/
Waarschuw beheerder
Ik kom steeds even kijken en hoop dat ze weer terug is, vreselijk hoor dit.

En mensen maakt het nog wat uit dat ze dronken was? ze is weg en op wat voor manier doet er toch helemaal niet toe?

Sterkte nogmaals en veel succes met jullie zoektocht!!
Waarschuw beheerder
ik zie er 2 en die onderste is toch van dat andere meisje die vermist word sinds de 13de?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mayella op dinsdag 27 maart 2007 om 20:57:
Maar eindelijk zal tog vast wel camera's hebbe hange ??

Uitspraak van Shanna-NL op maandag 26 maart 2007 om 17:53:
politie heeft die camera´s nagekeken maar hebben niks opgeleverd..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AMSTAFFPOWER op dinsdag 27 maart 2007 om 21:12:
ik zie er 2 en die onderste is toch van dat andere meisje die vermist word sinds de 13de?

Jah.. dat is dat meisje uit kruidenwijk.. De bovenste is Cas

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 27 maart 2007 om 20:58:
Het gaat erom dat mensen zich dronken mogen drinken daar en als je dan dronken bent,word je eruit gesmeten.Ik vind dat belachelijk!

en ik vind die uitspraak belachelijk..
dat is gewoon een regel die gehandhaafd word, dronken mensen weten niet wat ze doen, en als ze daar iets verkeerds doen, ook al word niet iedereen agressief van alcohol, dan worden de bewakers weer aangekeken, waarom hun niks hadden gedaan! die gasten lopen daar om de boel op orde te houden, en de veiligheid te behouden, en daar horen super dronken mensen niet bij.
ik ben zelf ook wel eens ergens uitgezet en dan halen ze ook niet eerst mijn vrienden ofzo.. voor hun ben jij een individu, en hoe het je daarbuiten afgaat is niet hun pakkie aan!

ik hoop dat dat meisje snel en gezond terug komt!(F)
sterkte voor familie en vrienden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 21:17:
dat is gewoon een regel die gehandhaafd word, dronken mensen weten niet wat ze doen, en als ze daar iets verkeerds doen, ook al word niet iedereen agressief van alcohol, dan worden de bewakers weer aangekeken, waarom hun niks hadden gedaan! die gasten lopen daar om de boel op orde te houden, en de veiligheid te behouden, en daar horen super dronken mensen niet bij.
ik ben zelf ook wel eens ergens uitgezet en dan halen ze ook niet eerst mijn vrienden ofzo.. voor hun ben jij een individu klaar.

Ik vind dat dus een domme instelling.
Je kan mensen ook meenemen naar de EHBO en daar water geven en bij laten komen en niet zeggen dat ze geen alcohol meer mogen nemen anders moeten ze eruit.
Tenzij ze natuurlijk zich agressief gedragen hebben,dat is wat anders.Die ken je dr wel uit smijten..
Maar gewoon alleen omdat ze dronken zijn,vind ik belachelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 27 maart 2007 om 21:21:
Je kan mensen ook meenemen naar de EHBO en daar water geven en bij laten komen en niet zeggen dat ze geen alcohol meer mogen nemen anders moeten ze eruit.

Dat is de beveiliger zijn/haar werk niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 27 maart 2007 om 21:21:
Je kan mensen ook meenemen naar de EHBO en daar water geven en bij laten komen en niet zeggen dat ze geen alcohol meer mogen nemen anders moeten ze eruit

ja en dan zit de EHBO de hele avond stampvol,het zijn geen kleine kinderen meer die je moet vertellen wat ze wel en niet mogen doen, dat is je eigen verantwoordelijkheid.

ik vind haar trouwens we veel verschillen op die foto van omroep brabant en die eerste foto, is ze op dat feest niet op de foto gegaan zoals ze er nu uitziet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funtje (F) op dinsdag 27 maart 2007 om 21:05:
Hoe ziet ze er nu precies uit dan.

3 verschillende foto's heb je ook niks aan.

als je even naar boven scrollt zie je een foto van haar op die vrijdag zelf, denk het meest recent.
Waarschuw beheerder
Sorry maar daar vindt ik niet veel op te zien. (F)

Hoop idd alsnog dat ze op een veilige plek terecht komt.

Sterkte voor vrienden/familie. :)
Waarschuw beheerder
Cassandra is tweede Almeerse tiener in 10 dagen tijd die vermist is. Op 13 maart verdween de 15-jarige Mia Hagen uit haar woning in de Kruidenwijk

:|
Waarschuw beheerder
:/ bizar joh dat jullie het allemaal normaal vinden dat er zo met mensen word omgegaan...

Tuurlijk heeft ze zelf te veel gedronken maar ik vind als zij niet agressief is,is er geen probleem.
Gaat om veiligheid toch...

Telt haar eigen veiligheid dan ineens niet meer?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 27 maart 2007 om 21:41:
:/ bizar joh dat jullie het allemaal normaal vinden dat er zo met mensen word omgegaan...

Volgens mij wordt er door niemand gezegd dat het "normaal" is.
Kwestie van begrijpend lezen . (F)
Waarschuw beheerder
Ja en andersom ook :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoop dat jullie snel wat meer weten

sterkte!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 27 maart 2007 om 21:41:
bizar joh dat jullie het allemaal normaal vinden dat er zo met mensen word omgegaan...

Tuurlijk heeft ze zelf te veel gedronken maar ik vind als zij niet agressief is,is er geen probleem.
Gaat om veiligheid toch...

Mensen die zoiets hier neerzetten weten geen haar beter,ze schuiven alleen maar op haar drankgedrag af:/

Als ze met een jongen mee naar buiten is gegaan wat op de bovenstaande gezegd wordt,dan moet ze met hem mee gegaan zijn:)

Hoop dat die uitsmijters hiervan beschuldigd worden,ze denken niet na van wat er gevolgens kunnen komen en dat blijkt NU dus wel het geval zijn!:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 21:58:
Mensen die zoiets hier neerzetten weten geen haar beter,ze schuiven alleen maar op haar drankgedrag af

:S

Hoop dat die uitsmijters hiervan beschuldigd worden,ze denken niet na van wat er gevolgens kunnen komen en dat blijkt NU dus wel het geval zijn!

:S dat bedoelde ik toch ook joh doos.
Dat die uitsmijters dom zijn dat ze haar zomaar eruit hebben gezet.

Waarschuw beheerder
Mensen die zoiets hier neerzetten weten geen haar beter,ze schuiven alleen maar op haar drankgedrag af

sorry?! ik heb het niet over haar hoor, ik bedoel het in het algemeen..denk je soms dat ik het vuurtje hier wat wil aanwapperen ofzo? ik probeer wat uit te leggen!

Hoop dat die uitsmijters hiervan beschuldigd worden,ze denken niet na van wat er gevolgens kunnen komen en dat blijkt NU dus wel het geval zijn

dit is dus wat ik bedoel...:S
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 27 maart 2007 om 22:02:
Dat die uitsmijters dom zijn dat ze haar zomaar eruit hebben gezet

:/...kom op zeg..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 22:02:
:/...kom op zeg..

ben t helemaal met je eens.

je kunt nu niet de uitsmijters de schuld geven:no:
dat is dikke bullcrap. als iemand te lam is om op zn poten te staan is t mooi geweest. het moet wel op n normale manier gebeuren want zonder jas naar buiten slaat idd nergens op.
Waarschuw beheerder
Oke oke...
Kan iemand mij dan even uitleggen waarom de veiligheid van een persoon niet meer belangrijk is als diegene toevallig onder invloed verkeerd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 27 maart 2007 om 22:09:
Oke oke...
Kan iemand mij dan even uitleggen waarom de veiligheid van een persoon niet meer belangrijk is als diegene toevallig onder invloed verkeerd?

omdat het niet de taak van een bewaking is om voor zo iemand te zorgen! moeten ze diegene soms naar huis brengen ofzo?:vaag:
die tent is hun terrein, en hun zorgen ervoor dat dat veilig en geordend blijft, wat er buiten de deuren gebeurd is niet hun zorg
Waarschuw beheerder
Er lopen toch ook beveiligers van de organisatie die het feest hebben opgezet.En ik dacht eigenlijk dat die er liepen om het feest voor ALLE bezoekers veilig te houden.Voor allemaal,dus ook voor de mensen die dronken zijn.

Vind je het dus normaal dat een meisje zo jong,wat misschien (of niet in dit geval) niet meer op haar benen kan staan,zomaar buiten op straat gesmeten word?
Sorry misschien ben ik heel eigenwijs en is het anders als je dat werk doet maar ik vind het gewoon krom.
Zeker als ze verder niks gedaan heeft....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 27 maart 2007 om 22:09:
Oke oke...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 21:25:
het zijn geen kleine kinderen meer

eigen verantwoordelijkheid vind ik...
het zijn toch geen ehbo medewerkers...

dat neemt niet weg dat het zielig en shit is, maar ik vraag me dan af waarom haar vrienden niet goed op hun vriendin letten?

Waarschuw beheerder
Mensen alsjeblieft..

onder invloed of niet

ze is foetsie, en thuis willen ze erg graag weten waar ze is
en daar is deze topic ook voor gemaakt, en niet voor een nutteloze discussie, dan open je maar een andere topic!:looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja daar heb je gelijk in kippiee..
maar mayel..over dat zuipen nog ff snel..
dat is echt niet waar..
maar heb eigenlijk idd geen in om daar een discussie over te voeren..
ik weet dat het niet waar is..
ben het alleen zat dat mensen het daarop schuiven..ze zou alcohol gebruikt hebben, ze zou drugs gebruikt hebben..
BOEIENDD ZE IS WEG!!EN MOET SNEL TERUG KOMEN.

ja ze is weg en moet snel terug..
kippieee ik krijg van de week ook die posters..
ik verspreid ze in haven, werk daar toch dus komt goed..
Waarschuw beheerder
maar toch snap ik het niet als een meisje van 17 er word uitgegooid en niet meer op de beneb kan staan dus ook niet is staat is om naar huis te lopen dat er binnen niet ff haar vrienden worden ingelicht zo ghroot is het niet en tis een thuis feesie dus iedereen kent elkaar wel een beetje heb je zo de vrienden gevonden waar ze mee was maar goed zoals kippie al zei
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 22:26:
ze is foetsie, en thuis willen ze erg graag weten waar ze is
en daar is deze topic ook voor gemaakt, en niet voor een nutteloze discussie, dan open je maar een andere topic!laatste aanpassing 27 maart 2007 22:26

daar gaat het nu om.....
Waarschuw beheerder
Goed zo kippie ;)!

Krijg het gewoon maar niet uit me hoofd..!!!
Hoop echt zo dat ze gauw weer boven water komt...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 27 maart 2007 om 22:02:
dat bedoelde ik toch ook joh doos.
Dat die uitsmijters dom zijn dat ze haar zomaar eruit hebben gezet.

Doe maar rustig:S
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 22:02:
sorry?! ik heb het niet over haar hoor, ik bedoel het in het algemeen..denk je soms dat ik het vuurtje hier wat wil aanwapperen ofzo? ik probeer wat uit te leggen!

Doelde ook niet op jou ofzo maar op mensen (je hoort/leest ze zeggen) dat het der eigen schuld is omdat ze teveel heeft gezopen!

Ik vind het net als jullie heel erg dat ze weg is en doe niets anders dan duimen zodat ze weer LEVEND boven water komt!(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja idd ze moet levend boven water komen..
wat er ook gebeurd..
we gaan door tot we haar gevonden hebben..
en het kan me niet schelen hoe lang het nog gaat duren..

we blijven zoeken tot we haar hebben gevonden!!

Waarschuw beheerder
alweer een topic van iemand vermist :( altijd naar om dit te lezen..
hopelijk wordt ze weer terug gevonden.. :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funtje (F) op dinsdag 27 maart 2007 om 21:24:
Dat is de beveiliger zijn/haar werk niet.

beveiliger ? gastheer /horeca portier
en dat is t wel degelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 21:25:
Uitspraak van rOxXy op dinsdag 27 maart 2007 om 21:21:
Je kan mensen ook meenemen naar de EHBO en daar water geven en bij laten komen en niet zeggen dat ze geen alcohol meer mogen nemen anders moeten ze eruit

ja en dan zit de EHBO de hele avond stampvol,het zijn geen kleine kinderen meer die je moet vertellen wat ze wel en niet mogen doen, dat is je eigen verantwoordelijkheid.

ik vind haar trouwens we veel verschillen op die foto van omroep brabant en die eerste foto, is ze op dat feest niet op de foto gegaan zoals ze er nu uitziet?

idd een uitsmijter moet erop letten dat je veilig naar huis komt als je jezelf de tering in hebt gezopen??! hou ff op zeg.

als je zo mans bent om zoveel te drinken dat je niks meer weet, moet je ook voor de consequenties instaan... daarbij komt dat bij binnenkomst, bij 9 van 10 discotheken je een bordje hebt met huisregels waar meestal op staat dat overmatig alcohol gebruik/ dronkenschap zal leiden tot directe verwijdering!! Dus dan moet je ook niet zeuren :cheer: ik snap dat het nu heel complex is maar zo hebben die lui 20 gevallen op een avond (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 23:48:
beveiliger ? gastheer /horeca portier
en dat is t wel degelijk

Dat dacht ik dus ook...
Kijk ik snap best dat het niet leuk is om hier discussie erover te houden maar ik vind gewoon dat je het de laatste tijd veel te vaak hoort,dat mensen ergens uit gezet worden en vervolgens spoorloos verdwijnen.
Ik bedoelde het niet slecht hoor....

Vind het erg genoeg en ik hoop dat ze snel weer thuis is.
Eliza is gelukkig ook weer gevonden,in leven.Dus er is nog hoop.(zie ander topic)

Sterkte voor de mensen die Cassandra kennen. :bah:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op woensdag 28 maart 2007 om 10:30:
20 gevallen

20 maar....
Past makkelijk in de EHBO! :[

Ik vind het echt bullshit dat hier gezegd word dat ze maar niet zo veel had moeten zuipen :@
Heb je zelf nooit dat je denkt,hey ik voel nog niks,kan er wel nog eentje bij en nog 1...en dan ineens slaat de boel in en ben je wel dronken?
Ik heb dat regelmatig,kan heel lang niks voelen en dan ineens is het mis.
Kan zij daar wat aan doen dan?De ene keer heb ik het na 4 bier al en de andere keer na 10 cocktails nog nergens last van.
Dus zo'n opmerking slaat nergens op.
Bovendien,we weten helemaal niet hoe dronken zij was of wat ook.
Ik blijf het stom vinden dat ze zo'n meisje buiten zetten!
Beveiligers...pff lekker veilig... Tsss

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 28 maart 2007 om 10:37:
Past makkelijk in de EHBO!

De meeste discotheken die ik ken hebben geen eens een ehbo, daar liggen pleisters achter de kassa.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 10:39:
De meeste discotheken die ik ken hebben geen eens een ehbo, daar liggen pleisters achter de kassa

Dan zou dat als eerste eens moeten veranderen.
Bij elk feest verplicht een EHBO-post.
Net als vroeger....Bij grote feesten in de Energiehal enz waren wel altijd speciale EHBO posts en die zaten dan ook best wel vol maar is beter dan mensen eruit te gooien..

Zo ik heb me punt duidelijk gemaakt dacht ik..

Uitspraak van Shanna-NL op dinsdag 27 maart 2007 om 22:33:
BOEIENDD ZE IS WEG!!EN MOET SNEL TERUG KOMEN.

Verder is dit het allerbelangrijkst :bah:
Waarschuw beheerder
Heb je zelf nooit dat je denkt,hey ik voel nog niks,kan er wel nog eentje bij en nog 1...en dan ineens slaat de boel in en ben je wel dronken?
Ik heb dat regelmatig,kan heel lang niks voelen en dan ineens is het mis.
Kan zij daar wat aan doen dan?De ene keer heb ik het na 4 bier al en de andere keer na 10 cocktails nog nergens last van.
Dus zo'n opmerking slaat nergens op.

Dat zou ik maar niet te hard roepen, als ik me op zo'n moment niet goed voel en ik ga naar de EHBO, helpen ze me absoluut ;) maar als jij ergens naar de grond starend op een kruk gaat zitten denken die uitsmijters ook van: Slapen doe je thuis maar (y)

Bovendien,we weten helemaal niet hoe dronken zij was of wat ook.
Ik blijf het stom vinden dat ze zo'n meisje buiten zetten!
Beveiligers...pff lekker veilig... Tsss

jongens, meiden, allemaal even over 1 kam scheren graag :yes:

de enige die in zulke situaties op je zouden moeten letten zijn je vrienden (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op woensdag 28 maart 2007 om 10:48:
de enige die in zulke situaties op je zouden moeten letten zijn je vrienden

Klopt, de beveiliging is daar niet om chaperonne te spelen voor zuipschuiten.
Waarschuw beheerder
maar als jij ergens naar de grond starend op een kruk gaat zitten denken die uitsmijters ook van: Slapen doe je thuis maar

Sjezus...je mag ook niks op zo'n feest.Als je ff zit te chillen,mag dat ook al niet?Wat een dom gezeik zeg....
Nu snap ik weer waarom ik de laatste tijd niet meer uitga.

Ooit van GHB gehoord?
Ik ben dr ook een keer uitgegooid omdat ik bewusteloos op de grond lag.Omdat iemand iets in me vriendin dr drankje had gedaan waar ik van gedronken had.Daar mogen ze ook wel eens rekening mee houden!Sommigen zijn niet vrijwillig zo ver van de wereld geraakt.
jongens, meiden, allemaal even over 1 kam scheren graag

Ja dat schreef ik al eerder he,geldt zowel voor jongens als meiden.
Goed ik ga de discussie afbreken,ik heb mijn mening duidelijk gemaakt.
Ik vind dat beveiligers beter na moeten denken.Ook degenen die dronken zijn,hebben een kaartje gekocht en dus indirekt zelf voor de beveiliging betaald.
Wel beetje belachelijk dan als je door hun eruit gezet word.

Hoop dat we niet binnenkort wéér zo'n verhaal horen over iemand die weg raakt nadat die buiten is gezet.
Het gebeurt gewoon te vaak en ik vind dat het moet veranderen! :[
:bah:

Waarschuw beheerder
nog nieuws?
Waarschuw beheerder
ze moet gewoon boven water komen ken dr heel persoonlijk en vind het echt kut heb ook gehoord dat we met een heel stel vrienden gaan lopen enzo door a'dam en almere ??? weet iemand daar oiets van
Waarschuw beheerder
Ik vind het alleen vaag dat haar profiel iedere dag online is en dat ik hier niet lees of dat nu familie is die haar profiel gebruikt of iemand anders.

Neemt niet weg dat het een kutsituatie is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op woensdag 28 maart 2007 om 12:36:
dat nu familie is die haar profiel gebruikt of iemand anders.

Is wel al eerder een aantal keer geschreven hoor...
Is haar familie.