Partyflock

Forumonderwerp · 938646
1 volger · 82226x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
In de Noorderplassen in Almere-Stad is zaterdagmiddag het stoffelijk overschot geborgen van Cassandra van Schaijk.

Buurtbewoners waren aan het varen bij de Oostvaardersdijk toen ze het lichaam vonden.

Vorige week werd ook in de Noorderplassen gezocht naar de vermiste Cassandra van Schaijk, een 17-jarig meisje uit Almere. Cassandra werd sinds 24 maart vermist na een bezoek aan het Almere Events Center, het voormalige Eindelijk.

bron:www.omroepflevoland.nl

Sinds zaterdagochtend 24 maart, 04.00 uur wordt de 17-jarige Cassandra Adriana Schayk uit Almere vermist. Ze was vrijdagavond uitgegaan in Almere-stad bij danscafé 'Eindelijk' en is daarna niet meer thuisgekomen. Cassandra heeft rond 04.00 uur 's nachts met een vriend gebeld.

Politie Flevoland heeft extra mensen ingezet bij het zoeken naar het vermiste meisje Cassandra van Schayk uit Almere. De 17-jarige Cassandra is op zaterdag 24 maart voor het laatst gezien. Sindsdien is zij niet meer thuis geweest en heeft zij niets meer van zich laten horen. De politie heeft inmiddels op verschillende adressen gekeken en bekenden van het meisje benaderd. Tot op heden heeft dat niet geleid tot haar opsporing. De politie zet extra mensen in om de binnengekomen tips na te kunnen lopen en hoopt daarmee dat zij Cassandra op korte termijn terug kan brengen bij haar verontruste ouders.

Geboorteplaats / jaar: Stratford, Canada, 1989
Weg sinds: Zaterdag 24 maart 2007
Laatste woonplaats: Almere-stad
Land: Nederland
Uiterlijke kenmerken: Honingblond lang sluik haar met lichtere plukken, los gedragen, blauwe ogen, 1.73 m. normaal postuur, blanke huidskleur. Op het moment van verdwijning droeg Cassandra een blauwe spijkerbroek met op de kontzak een doodshoofd, rood spagetti-truitje met opschrift 'hardcore', een wit vest met capuchon. Ze heeft een zwarte rugzak met een rokje bij zich.

het feit dat ze nog online is geweest komt omdat haar familie op haar profiel heeft ingelogd

De politie verzoekt mensen, die Cassandra na haar tijdstip van verdwijning hebben gezien of gesproken of mensen die kennis hebben van haar verblijfplaats, dit te melden bij de recherche van de politie in Almere op 0900-8844. Meer informatie over Cassandra is te vinden onder de Opsporingsberichten op politie.nl/flevoland.

Wie weet hier meer over alsjeblieft Normale berichten!!!!!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 12 april 2007 om 16:18:
utrecht cs hangt ook helemaal vol

Dan mag jij mij vertellen waar,heb helemaal niks zien hangen.:/

Ik hoop voor iedereen dat ze heel erg snel terug komt!
Het duurt allemaal wel heel erg lang!

Sterkte ermee,(Y)

(F)!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 12 april 2007 om 18:52:
was er maandag en op perron hing die wel degelijk

Dat is wat anders dan dat utrecht helemaal vol hangt :P

Maar goed doet er ook niet toe,het gaat erom dat het helpt!

:)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn collega, zijn vriendin zat bij haar in de klas, volg het verhaal dus wel van dichtbij.

Maar erg dat ze nog steeds niet is gevonden. Hoop echt dat het nog goed gaat aflopen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 18:52:
Dan mag jij mij vertellen waar,heb helemaal niks zien hangen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 18:53:
Dat is wat anders dan dat utrecht helemaal vol hangt

hc hingen ze ook hoor ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 18:53:
ar goed doet er ook niet toe,het gaat erom dat het helpt!

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op donderdag 12 april 2007 om 18:52:
Uitspraak van Deezje op donderdag 12 april 2007 om 17:40:
ik zag hem hier in lelystad bij de super de boer ook hangen!

kdan ik mis ze alleen op het stadion daar

o, had wel verwacht dat ze daar ook zouden hangen, want hier bij de super is nou niet echt iets waar je het snelst verwacht dat ze zou kunnen zijn,kan natuurlijk wel, maar op Station komen meer mensen..is trouwens ook wel de enige plek waar ik de flyer gezien heb hier.
Waarschuw beheerder
Familie zoekt vermist meisje

GELDROP - Familie van de 17-jarige Cassandra van Schayk heeft in Geldrop, Nuenen en Eindhoven posters opgehangen omdat het meisje al bijna drie weken wordt vermist. Ze woonde tot twee jaar geleden in Nuenen en verhuisde met haar vader en stiefmoeder naar Almere.

Daar verdween ze op 24 maart na een avond stappen. Zoektochten van de politie in de regio Almere, inclusief onderzoek in het plassengebied, leverden tot nu toe niets op. De familie hoopt dat ze hier wordt gesignaleerd, omdat haar moeder in Geldrop woont. Het Tros-programma ‘Vermist’ besteedt vanavond aandacht aan de zaak, aldus de politie in Flevoland.

Bron: Eindhovens Dagblad

http://www.eindhovensdagblad.nl/eindhovenregio/article1304405.ece

wat ik wel jammer vind dat erbij deze bericht in de krant van vandaag geen foto bij zit van Cassandra.

Vermist, vrijdag om 20.30 uur op Ned. 1

deze info wist ik niet eens. ik woon zelf in Mierlo, gemeente Geldrop. Hopelijk krijgen we morgen tijdens het programma "Vermist" meer informatie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hopen dat het wat meer oplevert dan nu :-( vanaaf zeker kijken
Waarschuw beheerder
donateur
ga zeker vanavond even kijken naar vermist :)
Waarschuw beheerder
Moet werken vanavond dus ik kan het niet zien...

Jeetje,dit gaat echt veel te lang duren zo.
Hoop ook echt dat vanavond een goeie tip gegeven word en dat Cassandra weer snel thuis zal zijn.

Sterkte :bah: voor de familie en vrienden.

Waarschuw beheerder
Zag het vanmorgen ook op TMF voorbij komen.. Goed dat alle kansen worden gegrepen om het onder de aandacht te brengen (Y) Hopelijk levert het snel iets op, want het duurt wel erg lang nu :S

Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 13 april 2007 om 10:40:
Sterkte :flower: voor de familie en vrienden.

:yes::yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelicious :flower: op vrijdag 13 april 2007 om 15:46:
Uitspraak van O:) partystoeipoes O:) op vrijdag 13 april 2007 om 08:55:
hoop echt dat de goude tip vanavond binnen komt hoor

ja idd hoop t ook

Uitspraak van rOxXy op vrijdag 13 april 2007 om 10:40:
Sterkte voor de familie en vrienden.

Waarschuw beheerder
de ouders van Cassandra zijn aanwezig in Vermist.

een tip die binnengekomen is dat ze mogelijk op een foto zou staan van 7 april jl. mogelijk een hardcore feest. of dat ook in het Almere Events centrum heeft plaats gevonden is niet duidelijk. mogelijk dat het gaat om het feest Mobster 7-4-2007 AEC Almere.

http://x-treme.nl/events/mobster.html

https://partyflock.nl/gallery/2485

alleen kan ik de betreffende foto niet vinden. maar het kan goed ook een ander feest zijn geweest.

dit is nog niet bevestigd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas nog niets gevonden (f)
hopelijk komen er nog meer tips....
Waarschuw beheerder
raar ik dacht ze Babette van Veen nog een keer aan het woord zouden laten aan het einde van het programma, dat is niet gebeurt. Hopelijk komen er nu meer tips binnen. Babette zou foto's laten zien van dat feest van 7 april.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja dat dacht ik ook al, maar ik dacht dat het aan mij lag, even niet opgelet ofzo.
Waarschuw beheerder
jah maar op mobster was ze zeker niet geweest hoor ;)
Dat weet ik zeker ;)
Waarschuw beheerder
zijn er die dag nog meerdere feesten gehouden? ga ik wel vanuit alleen weet ik niet welke.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Adelaide Crows op vrijdag 13 april 2007 om 21:28:
Babette zou foto's laten zien van dat feest van 7 april.

Ja die zou ze laten zien aan de ouders van Cas, wel jammer dat we niet te horen kregen of het echt Cassandra was op die foto..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fairytale op vrijdag 13 april 2007 om 22:11:
https://partyflock.nl/party/day/733138.html

dankje, alleen zoek daar nu de foto maar eens uit tussen al die feesten die ze bedoelen in Vermist. dat is een heel gepuzzel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Foto was gelinkt met PF dan? niet een andere foto-website
Waarschuw beheerder
Uitspraak van iGwenda op vrijdag 13 april 2007 om 22:17:
Foto was gelinkt met PF dan? niet een andere foto-website

ik denk eerder een andere foto-website. nu maar hopen dat Cassandra inderdaad op die betreffende foto staat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Adelaide Crows op vrijdag 13 april 2007 om 22:21:
nu maar hopen dat Cassandra inderdaad op die betreffende foto staat.

Dat hoop ik ook jah :jaja:!!
Waarschuw beheerder
hier in lelystad heeft de politie me ook al een paar keer gevraagd... ze zijn er cker ook wel mee bezig...
ook al ken ik haar niet ik hoop wel dat ze terug gevonden wordt...

Waarschuw beheerder
Het duurt echt heel erg lang...
Waarschuw beheerder
Jeetje nog niet terug :(
Heb vanavond de uitzending niet gezien.. Hoop ook dat ze snel weer terecht is.. Heel veel sterkte iig (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Adelaide Crows op vrijdag 13 april 2007 om 22:15:
dankje, alleen zoek daar nu de foto maar eens uit tussen al die feesten die ze bedoelen in Vermist. dat is een heel gepuzzel.

Naja, als ze die aan haar papa en mama hebben laten zien herkennen ze haar subiet wel?

Zou wel apart zijn, dat ze verdwijnt opzettelijk en vervolgens wel op een foto gaat op internet.. Ik vermoed dan dus dat ze het niet is :(
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me sterk dat ze zich op de foto laat zetten, terwijl de weet dat half Nederland naar haar op zoek is.

Hoop dat ze snel in goede gezondheid gevonden wordt :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
denk niet dat zij dat op de foto geweest is :no:
waarscijnlijk hebben haar ouders die foto al gezien en konden ze dat bevestigen vandaar dat die foto ook niet op tv is laten zien ;)

blijf hopen op de goude tip... fam en vrienden nogmaals heel veel sterkte (f)
Waarschuw beheerder
Ik denk ook niet dat zij op die foto staat idd.
Lijkt me wel een beetje raar als zij gewoon op een feest rondloopt..
Want dan zou ze toch zeker wel met haar vrienden en broer of zus gaan ofzo...

Nee ik denk dat alle tips dat ze gezien is in uitgaansgelegenheden eigenlijk steeds op niks uitlopen.
Erg genoeg voor de familie enz. want steeds is er dat sprankje hoop, wat vervolgens weer verdwijnt als blijkt dat ze het niet was.

Kan het niet vaak genoeg zeggen/schrijven:
Sterkte en veel kracht voor de familie en vrienden van Cassandra :bah:
Waarschuw beheerder
UPDATE: mogelijk slecht nieuws

Lijk gevonden in Noorderplassen

In de Noorderplassen in Almere-Stad is zaterdagmiddag een stoffelijk overschot geborgen door de brandweer van Almere.

Buurtbewoners waren aan het varen bij de Oostvaardersdijk toen ze het lichaam vonden. De politie wil nog niks zeggen over de identiteit van het slachtoffer.

Vorige week werd ook in de Noorderplassen gezocht naar de vermiste Cassandra van Schayk, een 17-jarig meisje uit Almere. Cassandra wordt sinds 24 maart vermist na een bezoek aan het Almere Events Center, het voormalige Eindelijk.

http://www.omroepflevoland.nl/34be22a0-95ca-4008-8dc2-e8d696492156.aspx

Bron: Omroep Flevoland

het is nog niet bevestigd of het ook om Cassandra gaat. Informatie zal later volgen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Adelaide Crows op zaterdag 14 april 2007 om 20:59:
n de Noorderplassen in Almere-Stad is zaterdagmiddag een stoffelijk overschot geborgen door de brandweer van Almere.

Buurtbewoners waren aan het varen bij de Oostvaardersdijk toen ze het lichaam vonden. De politie wil nog niks zeggen over de identiteit van het slachtoffer.

he bah hoop dat ze t niet is
Waarschuw beheerder
Woow.. het is zeker dat ze het is
(sbs) als ze maar niet WEER een fout maken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mama Deb(l) op zaterdag 14 april 2007 om 21:13:
he bah hoop dat ze t niet is

helaas het is bevestigd dat het inderdaad om de vermiste Sandra van Schayk gaat. erg triest dit

Lichaam vermist Almeers meisje gevonden

anp | Gepubliceerd op 14 april 2007, 21:13
Laatst bijgewerkt op 14 april 2007, 21:17

ALMERE - In de Noorderplassen bij Almere is zatermiddag het stoffelijk overschot van de vermiste 17-jarige Cassandra van Schayk uit Almere gevonden. Dat heeft de politie zaterdag bekendgemaakt.

Het meisje werd sinds 24 maart vermist. Hoe het meisje om het leven is gekomen, is nog onbekend.

Bron: Almere Vandaag
http://www.almerevandaag.nl/nieuws/binnenland/article1747231.ece

ik wens de familie heel veel sterkte met het verlies van hun dochter.

https://partyflock.nl/user/265755/comments.html#bottom gastenboek van Cassandra van Schayk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is wel heel erg..
maar misschien beter als in de onzekerheid als je helemaal niet weet waar ze is.. misschien kunnen haar ouders het zo ooit nog een plekje geven.
Heel veel sterkte met het verlies (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Gvd :( Sterkte voor familie vrienden en nabestaanden (F) te erg dit :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Adelaide Crows op zaterdag 14 april 2007 om 21:26:
helaas het is bevestigd dat het inderdaad om de vermiste Sandra van Schayk gaat. erg triest dit

Lichaam vermist Almeers meisje gevonden

:nocheer:

Ik wil namens deze weg haar familie, vrienden en kennissen alle sterkte toe wensen met t verlies van Cassandra.

R.I.P (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
godver.... weer een jonge meid in der bloei van haar leven en waarom . wens alle fam en vrienden heel veel wijsheid toe .
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff vreselijk, was dit topic al vanaf 't begin aan het volgen en bleef hoop houden.. Zwaar kut dit :(

Alle vrienden, familie en nabestaanden veel sterkte (F)
RIP Cassandra!
Waarschuw beheerder
Pfff tjee wat moet je hier nou nog opzeggen...:s

Zonde... ik wens haar familie en vrienden alle sterkte toe.

R.I.P (F)
Waarschuw beheerder
Jeeeeee :(:(:(
Zo erg.....
(F)Heel veel sterkte voor familie en vrienden....(F)

R.I.P Cassandra....
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
ja en nu de oorzaak nog achterhalen, ben zeer benieuwd!

R.I.P
Waarschuw beheerder
In de Noorderplassen in Almere-Stad is zaterdagmiddag het stoffelijk overschot geborgen van Cassandra van Schaijk.

Buurtbewoners waren aan het varen bij de Oostvaardersdijk toen ze het lichaam vonden.

Vorige week werd ook in de Noorderplassen gezocht naar de vermiste Cassandra van Schaijk, een 17-jarig meisje uit Almere. Cassandra werd sinds 24 maart vermist na een bezoek aan het Almere Events Center, het voormalige Eindelijk.

bron:www.omroepflevoland.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik hoor het net op de radio. Had het onderwerp een tijdje terug gezien.

Heel veel sterkte voor iedereen die Cassandra kende!

R.I.P. Cassandra (f)