Partyflock

Forumonderwerp · 938613

Waarschuw beheerder
[img width=474 height=200 cacheid=001402cf0027546d916f2bc91a01d20b80]http://www.electronicarts.nl/images/images/78004-Spot5.jpg[/img]

Crysis is de nieuwe game van Crytek (de makers van Far Cry). Crysis is de eerste game die DirectX 10 gebruikt en draait op CryEngine 2. Crysis zal waarschijnlijk in het derde kwartaal van dit jaar in de winkels liggen.

Het verhaal achter Crysis draait om de landing van een mysterieus voorwerp op een eilandje. Verschillende landen sturen hun legers erop af om onderzoek te doen en jij mag als speler mee met zo’n expeditie. Al snel blijkt het om een ruimteschip te gaan en breekt als vanouds de hel los

Crytek maakt ons lekker met het bericht dat er maar liefst drie speelbare versies van Crysis in de planning staan voordat het daadwerkelijke spel in de winkels verschijnt.

Dit word het spel van 2007, heb nog nooit zulke graphics gezien in een spel. Alles ziet er levens echt uit. Dit zal het eerste echte spel zijn wat zichzelf next generation mag noemen. Kan niet wachten tot het spel uitkomt, binnenkort word er een demo gereleased. Het spel komt waarschijnlijk ook uit voor de consoles, maar zal je lang niet de graphics ervaren zoals op de PC.

Hieronder wat screenshots:

[img width=720 height=426 cacheid=000dbb070027547956482b4b1a01d20b80]http://image.com.com/gamespot/images/2006/108/931665_20060418_screen008.jpg[/img]

[img width=738 height=416 cacheid=000dbb0a00275484d7a4e04f1a01d20b80]http://image.com.com/gamespot/images/2006/108/931665_20060418_screen012.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000dbb0b00275489ec2bbbcc1a01d20b80]http://image.com.com/gamespot/images/2007/008/931665_20070109_screen003.jpg[/img]

[img width=526 height=584 cacheid=000dbb0c0027548b9d14f8ee1a01d20b80]http://image.com.com/gamespot/images/2006/108/931665_20060418_screen018.jpg[/img]

[img width=735 height=418 cacheid=000dbb110027548c1e6b9e3a1a01d20b80]http://image.com.com/gamespot/images/2006/086/931665_20060328_screen004.jpg[/img]

Filmpjes:

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
denk dat je met de playstation en de 360 nog aardig wat graphics evenaart en vooral met de ps3

Waarschuw beheerder
Dat denk ik dus niet, ps3 en xbox360 zijn lang niet krachtig genoeg voor zulke graphics. Tuurlijk zal het er wel mooi uitzien, maar lang niet zoals op de PC.

Tuurlijk heb je wel een snelle bak van een PC nodig, maar dan nog zal het er mooier uitzien als op de Consoles.
Waarschuw beheerder
alleen omdat de pc nu dx 10 kaarten heeft en ja denk niet dat veel mensen dit optimaal op hun pc kunnen draaien en denk dat de ps3 krachtig zat is om dit spel te draaien je mist alleen een dx10 kaart maar ja

Waarschuw beheerder
Heb aardig wat research werk gedaan over het spel.

En de screens wat je hierboven ziet zijn van dx9 en niet van dx10. Dx10 zal maar een paar kleine extra effecten toevoegen.

Met een Directx9 kaart, zal het spel er net zo gelikt uitzien als de screens hierboven. En op de wat tragere systemen zal het er ook nog eye candy uitzien, maybe dat je dan wat setting omlaag moet gooien. Maar dan nog zal het er echt super uitzien :)

Waarschuw beheerder
dx10 is dx9 zonder grenzen en verwerkt alle data sneller, dus doet het zelfde alleen veel sneller.

je hat beter video's van gametrailers kunnen posten, YOUTUBE is ultra low quality terwijl ze op gametrailers HD quality filmpjes hebben van Crysis vooral dat ze de lvl editor showen is gaaf daar zie je ook goed hoe groot de lvls zijn.

crysis filmpjes pagina
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2509
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ziet erg vet uit moet k zeggen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Eerst een nieuwe PC aanschaffen voordat ik het spel kan overwegen.

Waarschuw beheerder
Reports gaan dat je het spel max kan spelen met wat aa af met een enkele 8800gtx, natuurlijk snelle dual of quad core cpu en genoeg ram.

ben benieuwd naar results van 8800gtx vs r600 hopelijk zijn de benchmarks gouw beschikbaar.

1 ding is zeker dat ik uhm niet op me huidige pc zouw willen spelen.

Spel ziet er ook kwa gameplay veel beter uit als farcry, wat ik persoonlijk een klote bestuuring vond hebben, grote recoil vijanden zagen je van te ver weg etc.

Waarschuw beheerder
het ziet er zeker super uit...
alleen mij spreekt dat hele verhaal niet zo aan, dat futuristische...vind CS/BF2 stijl gewoon het vetste...
en met van die Alien toestanden moeten ze helemaal niet aankomen, maar dat zit er wel in
achja misschien als het een geweldige gameplay+graphics heeft dat ik hem toch wel aanschaf

Waarschuw beheerder
Als je hier de hardware voor in huis hebt is het natuurlijk echt genieten.. Maar helaas zal ik deze game op mijn pc niet kunnen draaien. :(

Hoop dan ook dat deze titel naar de Xbox360 komt zodat ik het spel toch kan spelen, ook al is het dan misschien met wat mindere graphics. Als er maar net zoveel van de omgeving valt te slopen als in de pc versie dan ben ik al tevreden. :devil:
Waarschuw beheerder
die hoofden zijn niet van crysis maar van de nieuwe battlefield
Waarschuw beheerder
Denk ook dat het is om te laten zien hoe de nex gen zich zal gaan laten zien.
Waarschuw beheerder
Ze lieten bij GameKings gameplay zien
het ziet er te vet uit, dit gaat echt een topper worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sidex ... . . . .<Limburger> op zaterdag 5 mei 2007 om 07:39:
snap niet waarom het zo lang duurt.. hij zou al q1 al uitgekomen moeten zijn :@

zijn de screens geen reden genoeg?

wellicht is het spel al klaar maar wachten ze nog met uitbrengen totdat de mensen wat betere pc's hebben om dit te kunnen draaien
erg grote markt is er atm niet voor lijkt mij
Waarschuw beheerder
Mag de prijs van de directx10 ondersteunende kaart wel wat omlaag.. anders kunnen ze denk ik heel lang wachten!

Waarschuw beheerder
Waarom komt het nu pas of het forum? :p maargoed, deze prijzen heefd Crysis al binnengehaalt:

• 1UP™ – Beste visuals
• IGN™ – Beste FPS-game voor de pc
• IGN™ – Beste technische graphics, pc
• IGN™ – Technische topprestatie, pc
• IGN™ – Beste FPS-game (algemeen)
• IGN™ – Beste techniek voor graphics (algemeen)
• Gamespy™ – Beste graphics
• Gametrailers™ – Beste pc-game
• Gametrailers™ – Beste graphics
• Gametrailers™ – Beste shooter
• Gametrailers™ – Beste van het evenement
• Yahoo™ – Beste van de E3

------------------------------------------

Minimum Requirements
CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)
RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista
HDD: 6GB
Internet: 256k+
Optical Drive: DVD
Software: DX9.0c with Windows XP

---------------------

Recommended Requirements
CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)
Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent
RAM: 1.5Gb
Internet: 512k+ (128k+ upstream)
Software: DX10 with Windows Vista
---------------------------------------
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
allemaal heel leuk en aardig, maar kun je wél eerst ff een nieuwe pc aanschaffen..

het is gewoon naaierij met dat directX 10, dat je daardoor gedwongen wordt om vista aan te schaffen.

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=001407ee0027d0cb2001e4651a01df04ff]http://www.crytek.com/images/gallery/cryengine2/facial_editor_2.jpg[/img]
:respect:

[img width=640 height=480 cacheid=001407ef0027d0d0cfdcebff1a01df04ff]http://www.crytek.com/images/gallery/cryengine2/aisetup_tokens.jpg[/img]
Real time editing, nieuwe future van CryEngine 2x

[img width=640 height=480 cacheid=001407f00027d0d52fcc04261a01df04ff]http://www.crytek.com/images/gallery/cryengine2/crysis27.jpg[/img]
Heerlijk dat landschap :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 14:29:
IGN™ – Beste FPS-game voor de pc

snap niet helemaal hoe ze nu al "beste FPS-Game" kunnen betitelen...
nog niemand heeft ook maar 1 minuut kunnen spelen :S nog geeneens een demo...
maargoed wel mooie graphics...gewoon Vista illegaal draaien :lol: Videokaart komt nog wel
Waarschuw beheerder
donateur
had die hd films 1.5 maand geleden gezien ofzo..
ziet er echt heel netjes uit.. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dex op zaterdag 5 mei 2007 om 19:58:
had die hd films 1.5 maand geleden gezien ofzo..
ziet er echt heel netjes uit..

Ik vorig jaar al:P werk in dat gebeuren.
Maar inderdaad ziet er echt super uit, hou wel van een beetje detail :)
directX 10, dat je daardoor gedwongen wordt om vista aan te schaffen.

is al een gelukt directx10 te draaien onder ander os..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 12:17:
Dat denk ik dus niet, ps3 en xbox360 zijn lang niet krachtig genoeg voor zulke graphics. Tuurlijk zal het er wel mooi uitzien, maar lang niet zoals op de PC.

je hebt gelijk, maar ik denk toch dat de xbox360 en ps3 gebruikers vaker de mooie graphics hebben dan de pc gebruiker, bijna niemand heeft een pc die dat vol kan draaien, is allemaal leuk graphics zus en physics zo maar bij de pc games denken ze niet meer aan de normale gamer, en daarvan hebben de meeste niet zo'n krachtige pc (y)

en er is nog iets als hd en dat is toch wel een verschilletje vergeleken met de standaard tv, een heel groot verschil
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 12:28:
denken ze niet meer aan de normale gamer

Its all about the money ;)

Waarschuw beheerder
idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 12:28:
je hebt gelijk, maar ik denk toch dat de xbox360 en ps3 gebruikers vaker de mooie graphics hebben dan de pc gebruiker, bijna niemand heeft een pc die dat vol kan draaien, is allemaal leuk graphics zus en physics zo maar bij de pc games denken ze niet meer aan de normale gamer, en daarvan hebben de meeste niet zo'n krachtige pc

Maarja het geld wat je in totaal aan de hele ps3 uitgeeft is voor mij wel weer een 8800gtx waard..

Verder heb ik dan ook niks nodig kwa upgrade maarja.. mensen die alles nieuw willen:(:(

Waarschuw beheerder
Idd een onwijs mooi spel, had er ook al een tijd geleden filmpjes van gezien..

Maar het is onzin om te zeggen dat een Xbox360 of een ps3 dit niet aan zou kunnen....

Das de grootste bullshit ever.

Xbox360 is pas iets meer dan een jaar uit nu geloof ik? weet het ff niet meer en nog steeds zijn ze nog neit eens op de helft van wat eruit kan worden gehaald.
Gears Of War is pas de 1e Next Gen Titel op de 360 en zag er toen waanzinnig uit.

Ennuhm de ps3? pff yall wait and see.

ghehe Ik zeg niet dat de pc lelijk is, integendeel ik zeg wel dat de Playstation en de 360 anderhalf jaar lang zeker nog met de nieuwste pc's kan meedraaien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 00:57:
ghehe Ik zeg niet dat de pc lelijk is, integendeel ik zeg wel dat de Playstation en de 360 anderhalf jaar lang zeker nog met de nieuwste pc's kan meedraaien.

Ben het niet met je eens, de PC zal altijd een grote stap voor de consoles uitblijven. Tuurlijk, de xbox360 en ps3 zijn krachtig. Maar lang niet zo complex als de kracht van een PC.

En Crysis zal echt niet lopen op de hedendaagse consoles, al dan wel met een lage framerate.

En geloof me, als DirectX 10 er is + de videokaarten voor de PC die het goed ondersteunen krijg je games waar je je vingers bij af kan likken en daar is Crysis 1 van.

Sinds de PS3 en X360, word er constant gepraat over Next Gen heb nog geen 1 spel op de markt gezien die je echt Next Gen kan noemen wat uitgebracht is kwa graphics ... De tijdperk wat de consoles nu hebben heeft de PC allang gehad, en nu breekt er een tijdperk aan met echt Next Gen games.

En ook die baan breekt de PC weer als eerste open met het spel Crysis.
laatste aanpassing
kijk zo gauw als die consoles geheugen en video kaarten etc.. kunt omwisselen(denk dat het die kant op gaat)
zal het zeker een concurrent zijn..

en zijn ze up-to-date als normale pc..(zie het als een soort mac)

Waarschuw beheerder
echt een zieke engine gebruikt deze game,. uhm wordt sparen voor nieuwe pc :P quadcore ofzo draait ie vast wel lkkr op

Waarschuw beheerder
het is gewoon naaierij met dat directX 10, dat je daardoor gedwongen wordt om vista aan te schaffen

true true ik vind dat ook dikke bullshit BUT ! ik las een tijdje geleden dat een hacker via xp een emulatie van DX10 draait kon krijgen dus misschien is dat niet eens nodig :D

Waarschuw beheerder
allemaal leuk hoor dat je pc zo de hemel in prijst maar je vergeet dat de meesten geen geld hebben voor zo'n systeem, en dat met je graphics is ook gewoon dikke bullshit, bij deze consoles draait het om HD en niet om normaal beeld en dat is zker een groot verschil

een console die uitkomt heeft meestal een hoger systeem als wat voor de meesten te betalen is voor pc, en na een tijd is het andersom, logisch omdat je je console niet upgrade
Waarschuw beheerder
Pff tis pas alpha stage..
Nog een lange weg te gaan...
kan niet wachten.
Waarschuw beheerder
gruwelijk spel en mn systeem haalt alle requirements :cheer:

DirectX10 is heus geen bullshit. waar de directx9 generatie maar een paar 100 verschillende dingen in een landschap tegelijk kan laten zien is dit bij directx10 een veelvoud. oftewel het landschap wordt veel unieker en realistischer.

Waarschuw beheerder
Zal binnenkort mijn nieuwe systeem kopen.

Asus P5N32-E SLI (=binnen)
Asus EN8800GTS 320mb (=binnen)
Intel Core 2 Duo E6600
OCZ nVidia-XTC ddr2-800 SLI-Ready 2gb
Zalman 560Watt

Dit moet wel lukken denk ik (A)

De 320mb wordt na de zomer geupgrade naar de GTX versie :),de 320mb is namelijk een leuk instap model.
Waarschuw beheerder
en scheelt paar honder euro :lol:
zeg t ff als je die kwijt moet;) 2ehands kaartje ben ik ook blij mee:P

leuk systeem verder:D wat voor koeling heb je? gewoon stock?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 3 juli 2007 om 18:41:
en scheelt paar honder euro
zeg t ff als je die kwijt moet 2ehands kaartje ben ik ook blij mee

leuk systeem verder wat voor koeling heb je? gewoon stock?

Daarom :)
Stuur me maar een PM voor je e-mail, dan zeg ik het wel wanneer ik de kaart weg doe.

Ik ga de chipset koeling veranderen van het moederbord.

Er komt een Asus Silent Square Pro Heatpipe CPU koeling op http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=HXLO08

Neem denk ik een Bigtower AplusCase Twin Engine (Zwart) daar zitten 2 x 250mm fans in. http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=TQXUX5&showTechData=true#tecData

Dat was het eerst wel :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 18:52:
Stuur me maar een PM voor je e-mail, dan zeg ik het wel wanneer ik de kaart weg doe.

(Y)top:D

Ik ga de chipset koeling veranderen van het moederbord

vervalt de garantie dan niet?

Er komt een Asus Silent Square Pro Heatpipe CPU koeling op

zo, die kende ik nog niet:O best ding haha. ik heb zelf n AM2 met Zalman CNPS9500 AM2 cooler. http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=HXLZ31

ook flink bakbeest :lol:

en die kast is gruwelijk:D had die niet de bijnaam : turbine?? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 3 juli 2007 om 18:58:

Uitspraak van Wishmaster designs op dinsdag 3 juli 2007 om 18:52:
Ik ga de chipset koeling veranderen van het moederbord

vervalt de garantie dan niet?

Uitspraak van Wishmaster designs op dinsdag 3 juli 2007 om 18:52:
Er komt een Asus Silent Square Pro Heatpipe CPU koeling op

zo, die kende ik nog niet best ding haha. ik heb zelf n AM2 met Zalman CNPS9500 AM2 cooler. http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=HXLZ31

ook flink bakbeest

en die kast is gruwelijk had die niet de bijnaam : turbine??

1: Dat weet ik zo niet, maar Asus geefd wel overclock garantie(tot 30% volgensmij)
2: Die zalman is ook zeer stoer :D
3: Pff... weet niet wat z'n bijnaam is, hij ziet er alleen wel HUGE uit :P

Die fatal1ty case is ook stoer :| maar die kost €300,- afzetters!

Artiest Killerbase
Waarschuw beheerder
Tijdje terug had ik gelezen dat nog GEEN 1 pc deze game VOLLEDIG aankan. :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 19:09:
Dat weet ik zo niet, maar Asus geefd wel overclock garantie(tot 30% volgensmij)

das relaxed:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 19:21:
Tijdje terug had ik gelezen dat nog GEEN 1 pc deze game VOLLEDIG aankan

Dat is bullshit.

Uitspraak van Busty. op dinsdag 3 juli 2007 om 19:27:
Uitspraak van Wishmaster designs op dinsdag 3 juli 2007 om 19:09:
Dat weet ik zo niet, maar Asus geefd wel overclock garantie(tot 30% volgensmij)

das relaxed

Das echt relaxed ja. Als het goed is zitten er 3 standaart overclock profielen in; 10% 20% en 30%

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 19:30:
Dat is bullshit.

Dan heb ik het nog over de maand april hé ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 19:34:
Dan heb ik het nog over de maand april hé

Haha... zei dat dan ff eerder ^^
Waarschuw beheerder
ik heb standaard op mn mobo 7 verschillende instellingen die max tot 17% clocken. heb m nou zelf manual geclocked op 24% maar ben r nog niet echt mee bezig geweest

Waarschuw beheerder
Cool...
Ik ga misschien tot 20% overclocken, dan als het goed is zou die nog 100% stabiel moeten blijven draaien, en de temperatuur zou ook hetzelfde moeten blijven.

Waarschuw beheerder
In het Britse PC Gamer heeft Yerli een aantal uitspraken gedaan in verband met het systeem dat je nodig zal hebben om Crysis op z'n allerbest te kunnen draaien. En het is niet bepaald van de poes.

Yerli heeft aangegeven dat twee gig geheugen zeker geen luxe meer zal zijn en eerder noodzakelijk wordt, gezien de verwoestbare omgevingen toch heel wat vragen van je computer. Verder zegt hij dat je aan een Intel Core 2 Duo E6600, die standaard op 2,4Ghz geklokt is, voldoende zou moeten hebben. Als laatste wist hij nog te vertellen dat je ook best met een Geforce 8800 werkt. Of het nu de GTS of GTX variant is, maakt niet al te veel verschil.

Let wel dat het hier nog niet gaat om de definitieve systeem eisen, maar slecht om een schatting.

Voor de duidelijkheid: Het gaat hier om de systeem eisen om het spel te spelen op Ultra High.

Van 11-Juni is dit!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 14:07:
Yerli heeft aangegeven dat twee gig geheugen zeker geen luxe meer zal zijn en eerder noodzakelijk wordt, gezien de verwoestbare omgevingen toch heel wat vragen van je computer. Verder zegt hij dat je aan een Intel Core 2 Duo E6600, die standaard op 2,4Ghz geklokt is, voldoende zou moeten hebben. Als laatste wist hij nog te vertellen dat je ook best met een Geforce 8800 werkt. Of het nu de GTS of GTX variant is, maakt niet al te veel verschil.

een amd x2 5400 ook voldoende? :)
rest zit er wel in.

en die hardware is nodig om die crysis op hoog te kunnen spelen?
ben benieuwd hoor, lijkt me wel een leuk spel toe :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 19:26:
een amd x2 5400 ook voldoende?
rest zit er wel in.

en die hardware is nodig om die crysis op hoog te kunnen spelen?
ben benieuwd hoor, lijkt me wel een leuk spel toe

De X2 5200 is heefd toch 2Mb cache ?
Haal zelf de E6600, die heefd 4Mb cache

Ja... dat zeggen ze! :jaja:

ps. check dit topic ook even, BioShock, ook een Next-Gen game:
https://partyflock.nl/topic/958836:BioShock
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die 5400 zit ook op 1 mb ja ;)

net ff zo'n filmpje zitten kijken, hoop dat dit spel meer verwachtingen waar kan maken als farcry :/
dat leek me ook zo'n vet spel, maar zo gigantisch als dat toen tegenviel...

Waarschuw beheerder
Het wordt wel wat anders dat Far-Cry hoor :P

Waarschuw beheerder
ja is wel te hopen ja, farcry heb ik na een uur spelen weer van de pc afgeflikkerd, gare monsters, en weer een beetje een duf paadje volgen en geplaatste vijanden afschieten :/

geef mij maar een stukje free roaming met vijanden die zich vrij verplaatsen :yes:
Werkzaam bij Total Asphyxiation
Werkzaam bij Cube
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 21:10:
Het wordt wel wat anders dat Far-Cry hoor :P

Jij bent echt heel vet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 22:33:
geef mij maar een stukje free roaming met vijanden die zich vrij verplaatsen

Zo heefd ieder z'n eigen smaak he :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frots op donderdag 5 juli 2007 om 10:10:
Jij bent echt heel vet!

jij bent anders maar knap lelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frots op donderdag 5 juli 2007 om 10:10:
Jij bent echt heel vet!

Ik hou ook van jou hoor (L)

Waarschuw beheerder
Hier nog het laatste nieuws over Crysis! (officieel)

Website online: http://www.ea.com/crysis/home.jsp

Forum: http://forums.ea.com/mboards/category.jspa?sls=2&categoryID=121

Crysis sector: http://crysissector.com (Staat veel interessante dingen op)

Category
FPS
Platform
PC
Ship Date
Fall 2007
Online Capable
Yes
# of Players
1-32
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
graphics zijn zker masterlijk, hopen dat me pc het aankan :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 01:07:
graphics zijn zker masterlijk, hopen dat me pc het aankan

Wat zijn je system specs?

Waarschuw beheerder
heb sinds vandaag vista op de pc staan, ben benieuwd of ik het op hoog kan spelen, met de effecten van dx10 aan :)

Vond dat er in dat filmpje met dat bosgevecht dat gedeelte met directx 10 toch het mooiste :yes:

Waarschuw beheerder
Heb gisteren mn 8800 getest in het systeem van een maat van me.
Wat een monster!!!

Waarschuw beheerder
heb er zelf ook een 8800 inzitten, de 640 mb versie.

maar dat draait ook super :D
alleen die grootte van die kaart is vervelend, als ik m'n harde schijf uit de pc wil trekken moet eerst die videokaart aan de kant :/

Waarschuw beheerder
Zekers :D

Heb je al een 3DMark laten lopen ? wat was je score ?

Waarschuw beheerder
Ik zelf ga binnen een maand upgraden.
q6600 (4x2,4ghz)
4gig ram (pc6400 of 8500)
en een tijdelijke vidkaart tot de 2de generatie dx10 kaarten komen, zag een x1950pro 250mb voor iets over de 100.

hopelijk voor of vlak na crysis uitkomt, komt nvidia met hun nieuwe kaart, vaage geruchte gaad dat het tot 2x zo snel is als een 8800gtx, met games zoals crysis zal je alles nodig hebben:P

Waarschuw beheerder
22 Juli komen er grote prijsdalingen!!!
Dus ik wacht nog ff.
http://www.hardware.info/nl-NL/news/ym+cl5qSwpWa/Wederom_prijsdalingen_bij_Intel/

Prijsdalingen Intel.

Prijsdalingen voor de 8800 komen pas als de 8900 uitkomt!

Waarschuw beheerder
sinds zondag vista op de pc, na 10 minuten het eerste blauwe schermpje maargoed. b)

ik kan dus eind 2007 ook de dx10 effecten bewonderen op m'n pc :yes:

Waarschuw beheerder
Oei... blauw scherm, dat heb ik echt TE vaak gehad, lang leve AMD :lol:

Ik zou dat eind deze maand nog eens proberen ;) dan komt SP1 uit :) succes!

Waarschuw beheerder
q6600 is al verkrijgbaar onder de 300, check maar op www.tweakers.net
persoonlijk wil G0 stepping aangezien die geschikt is op meer mobo's wegens lagere enegerie verbuik word minder warm, en mag zelfs warmer worden dan de ouwe Q6600, dus ook een hogere max overclock.

Crysis net als alle next gen games zullen medere cores supporten en er gebruik van maken, ene game meer als de andere.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 18:16:
q6600 is al verkrijgbaar onder de 300, check maar op www.tweakers.net

Ja.. ik heb Tweakers als startpagina :lol: (pricewatch) voor de C2D E6750 (of E6850).
Mijn mobo is QC-Ready, dus ik kan altijd upgraden :)

Waarschuw beheerder
e6850 net zo duur als een q6600, en hij is lastiger te overclocken dan een e6600 wegens lagere multiplier en hogere fsb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 11:08:
e6850 net zo duur als een q6600, en hij is lastiger te overclocken dan een e6600 wegens lagere multiplier en hogere fsb

overclocken doe ik toch niet, 3.0Ghz is al snel genoeg.
Veel programma's ondersteunen Quad-Core nog niet, daarom wacht ik er nog ff mee.
Waarschuw beheerder
Wanneer komt eigenlijk de demo uit?
Aangezien over een week of 2 is de releasedate al :s

Kan niet wachten :bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 20:57:
lang leve AMD

Waarschuw beheerder
Zover ik weet is de release uitgesteld, denk dat de demo na de release komt.
Waarschuw beheerder
Heb net op de site gekeken van crysis maar daar staat gewoon: releasedate 13-9-2007 :S
Waarschuw beheerder
donateur
Als dat zo is, dan wordt hij natuurlijk meteen gekocht.

Kijken in hoeverre mn pc dat gaat trekken
Waarschuw beheerder
net mn systeem geupgraded met 2gb OCZ overclock en een AM2 6000+ dus dat gaat cker wel lukken hier 8)
nu nog een directx10 kaartje O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kzit nu met een Pentium E6600
8600 GT xxx kaart
2 gb geheugen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van I-LLusion op vrijdag 3 augustus 2007 om 15:49:
Kzit nu met een Pentium E6600
8600 GT xxx kaart
2 gb geheugen

toe maar :/
Waarschuw beheerder
8600 GT xxx kaart

daar win je mee, de rest win ik :lol:

EDIT: ligt wel heel dicht bij elkaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Releasedatum is uitgesteld tot 16november :cry:

Bron: http://life.tweakers.net/nieuws/48720/Crysis-op-16-november-verkrijgbaar-mogelijk-ook-naar-consoles.html

Waarschuw beheerder
q6600
4gig pc8500
1950pro(tot de 9800gtx uitkomt)

aantal van me spullen heb ik al, ben alleen op zoek naar Q6600 met een G0 stepping.

Zal niet erg vinden om waarscheinluk eerst in dx9 te proberen, zelfs met dx9 is dit spel ubermooi.
Waarschuw beheerder
waarom ga je nu a voor een Quadcore? kost giga veel en de voordelen merk je niks van. beter wacht je nog even :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 3 augustus 2007 om 18:35:
waarom ga je nu a voor een Quadcore? kost giga veel en de voordelen merk je niks van. beter wacht je nog even

Juist (Y) zelfs in 3D-Mark ziet het programma maar 2 cores!
Waarschuw beheerder
8600 GT

Ik vindt die prijs kwaliteit verhouding bij die kaart (N)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Funtje (F) op vrijdag 3 augustus 2007 om 17:17:
Releasedatum is uitgesteld tot 16november

Hoerig :/

Uitspraak van Funtje (F) op zaterdag 4 augustus 2007 om 10:53:
Ik vindt die prijs kwaliteit verhouding bij die kaart

Is wel de overclockte versie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 3 augustus 2007 om 18:35:
waarom ga je nu a voor een Quadcore? kost giga veel en de voordelen merk je niks van. beter wacht je nog even

250 euro noem ik niet giga veel:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I-LLusion op zaterdag 4 augustus 2007 om 11:21:
Is wel de overclockte versie

Dan nog. ;)
Heb je hem al lang?
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna 2 maand

Ben een student hé, dus een 8800 zat er toen echt nog niet in €€€€
Waarschuw beheerder
True.
Snap ook niet waarom vga kaarten zo asociaal duur moeten zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is bijna met alles zo :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funtje (F) op zaterdag 4 augustus 2007 om 14:43:
Snap ook niet waarom vga kaarten zo asociaal duur moeten zijn.

omdat het nogal ingewikkelde apparaatjes zijn?

Waarschuw beheerder
Omdat het nieuwst/beste altijd duur is.
Waarschuw beheerder
Nog ff gaat de 8800 vet omlaag met de prijs.

Waarschuw beheerder
nog ff?
moet eerst de 9800 serie uitkomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 augustus 2007 om 11:24:
250 euro noem ik niet giga veel

valt mee idd:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 18:08:
moet eerst de 9800 serie uitkomen.

I know.

Rond november dacht ik gelezen te hebben. :yes:

Waarschuw beheerder
http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=334571&cks=ASS&assoc=65B3D214-BAE6-410C-9075-06518B1B62A5
4gig van besteld, teminste genoeg ram voor crysis nu de rest nog.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dit spel kan grafisch toch wel zeker tippen aan crysis

http://www.gamersnet.nl/nieuws/200705/directx_9_vs_directx_10_op_nieuwe_call_of_juarez_screens/

Waarschuw beheerder
Jaarez komt niet in de buurt van crysis
Waarschuw beheerder
juarez is een heel mooi spel maar komt cker niet in de buurt idd. en hij was zo snel uitgespeeld:(
serieus in 5 uurtjes uitgespeeld ofzo
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
Vette shit hoor :) , wat zijn eigenlijk de minimum specs?...
Waarschuw beheerder
donateur
Het wordt tijd

Waarschuw beheerder
6 dagen tot de demo
Waarschuw beheerder
donateur
5 dagen zei je?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twee Meter Peter op zaterdag 11 augustus 2007 om 16:17:
Vette shit hoor , wat zijn eigenlijk de minimum specs?...

• 1UP™ – Beste visuals
• IGN™ – Beste FPS-game voor de pc
• IGN™ – Beste technische graphics, pc
• IGN™ – Technische topprestatie, pc
• IGN™ – Beste FPS-game (algemeen)
• IGN™ – Beste techniek voor graphics (algemeen)
• Gamespy™ – Beste graphics
• Gametrailers™ – Beste pc-game
• Gametrailers™ – Beste shooter
• Gametrailers™ – Beste van het evenement
• Yahoo™ – Beste van de E3

------------------------------------------

Minimum Requirements
CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)
RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista
Internet: 256k+
Software: DX9.0c with Windows XP

---------------------

Recommended Requirements
CPU: Dual-core CPU (Athlon X2/Pentium D)
Graphics: Nvidia 7800GTX/ATI X1800XT (SM 3.0) or DX10 equivalent
RAM: 1.5Gb
Internet: 512k+ (128k+ upstream)
Software: DX10 with Windows Vista

Heb je hier iets aan ;)

Waarschuw beheerder
enige nadeel vind ik, dat je perse die rotte vista moet hebben, anders had ik deze game misschien wel gehaald

nu word het gewoon door je strot gedrukt terwijl ze DX10 ook onder xp kunnen laten draaien

verder ziet er tof uit dat zeker, hope dat niet zo boring word als far cry, wat ik na ff spelen toch saai vond
Waarschuw beheerder
donateur
Vista? Meen je niet! :@

*edit*

Dus als je DX10 wilt gebruiken, moet je over Vista beschikken?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat heb je goed gelezen idd

gaat nergens over, trage kutzooi die vista

Waarschuw beheerder
http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?s=aca8e6ee4675174dcb730713c8aaa631&t=98166
Hier staat vette informatie over de Multiplayer Beta.

Waarschuw beheerder
Multiplayer word volgens mij vetter dan bf en quake, en je heb nog is singleplayer
Waarschuw beheerder
donateur
Snap er geen poep van
Waarschuw beheerder
donateur
Kut Kut Kut

De demo is uitgesteld!

http://www.crysis.eu/index.php?id=119

Waarschuw beheerder
ziet er wreed uit! Hoop dat ik hem kan draaien op mijn nieuwe samsung 22" 226BF, en Asus P5N32 sli, intel dual core E6600. 2gig ram, 8800 GTS Turbo:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet wel goed komen gok ik zo gewoon e6600 op 3,6 gooien helpt altijd wel :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 september 2007 om 10:25:
8800 GTS Turbo

Zijn ze de intercooler vergeten ? ;)

Waarschuw beheerder
oh sorry, GTS turbo bestaat helemaal niet. Stond verkeerd op factuur. Moet 8800Ultra 768mb zijn. Ja zitte 6 koelers bij ofzo.:)
Waarschuw beheerder
de demo is n maand uitgesteld
Waarschuw beheerder
Beta kan nu iedereen downloaden.
duurt alleen beetje lang dat w88 tot je kan downloaden.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben al bezig (Y)
Waarschuw beheerder
http://www.fileplanet.com/144808/download/Crysis-Beta-Client

http://www.mininova.org/tor/918818

http://www.mybittorrent.com/info/1008606/ Dit is nog de beste denk ik.. 150kb

Deze file googlen: Crysis_MP_Beta_Release_3.exe
En je hoeft niets te betalen Kale..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tis kut dat Paypal betaling freaking 4 dagen duurt.
Waarschuw beheerder
Zo hehe eindelijk aan ut downen :P

nu nog ff w88 tot ie binnen is en dan horen jullie meer van me :P

Waarschuw beheerder
Dalijk ook maar ff proberen :P
Heb ik wat te doen totdat dat fucking geld op paypal staat en ik eindelijk kan gaan team fortress 2-en

Waarschuw beheerder
Beta key ophalen gaat ook niet echt soepel :lol:

edit:
Hij is al gesloten :/
Heeft er iemand een key over? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 17:39:
Beta key ophalen gaat ook niet echt soepel

Dat downloaden gaat zo traag als strond in een trechter..
Zit nu op 600 mb van de 1.4 gb.
Na een paar honderd mb word je weer in de wacht gezet, zwaar drama :/

Waarschuw beheerder
Downloade met 1mb/s :P

Speel het spel dus sinds gister avond, en wauw :D 't ziet er echt super uit, en dit is normaar de beta.
Draai op de hoogste settings, behalve de resolutie (1280x1024) en heb een FPS van 40, dus 't loopt wel lekker hier :D

Die Nuke bom :O die explosies! damn!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 17:39:
Heeft er iemand een key over? :P

Volgensmij zijn het nu allemaal dezelfde keys.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 20:18:
Downloade met 1mb/s

Speel het spel dus sinds gister avond, en wauw 't ziet er echt super uit, en dit is normaar de beta.
Draai op de hoogste settings, behalve de resolutie (1280x1024) en heb een FPS van 40, dus 't loopt wel lekker hier

Die Nuke bom die explosies! damn!

:/
Hoppa, nu weer 1 uur in de wacht en zit nu op 875 mb..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I-LLusion op dinsdag 2 oktober 2007 om 20:49:
:/
Hoppa, nu weer 1 uur in de wacht en zit nu op 875 mb..

http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/crysis/beta/

probeer die eens.
Waarschuw beheerder
donateur
Thnx! :D
Die download van fileplanet is net weer vastgelopen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 20:55:
http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/crysis/beta/

probeer die eens.

oeh thnx wist niet eens dat er een beta uit was
lekker snel ook haal em binnen met 1,25mb/sec

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 20:19:
Volgensmij zijn het nu allemaal dezelfde keys.

Is dat zo? Op de website worden ze iig sinds gister niet meer uitgegeven.
Wel jammer, had 't wel ff willen zien, maargoed... Ik ga vanavond wel lekker Team Fortress 2 beta spelen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Het is wel een vet spel!
Alleen veel dingen zijn mij nog onduidelijk :/

Ben benieuwd hoe het trouwens speelt met Windows Vista + Directx10..

Met mijn Duo Core 6600, 2gb geheugen en 8600GT XXX had hij toch nog wel wat problemen, of zal het liggen aan de Beta versie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I-LLusion op woensdag 3 oktober 2007 om 10:53:
had hij toch nog wel wat problemen

Wat voor problemen zoal dan ?
Waarschuw beheerder
Hmmz helaas geen beta key voor mij :( iemand enig idee wanneer er weer een nieuwe batch komt? Of heeft er iemand 1 over voor mij :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bor666 op woensdag 3 oktober 2007 om 17:27:
Hmmz helaas geen beta key voor mij :( iemand enig idee wanneer er weer een nieuwe batch komt? Of heeft er iemand 1 over voor mij :)

Vriend van mij heeft dezelfde key die ik heb. Dus het zullen waarschijnlijk allemaal de zelfde keys zijn.

Waar beginnen jullie keys mee? kunnen we ff vergelijken.

25GQ-.............-QGJK
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 17:55:
Vriend van mij heeft dezelfde key die ik heb. Dus het zullen waarschijnlijk allemaal de zelfde keyz zijn

Ben benieuwd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 17:55:
25GQ-.............-QGJK

Ik heb dus een andere :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 17:13:
Wat voor problemen zoal dan ?

Niet alles op max :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I-LLusion op woensdag 3 oktober 2007 om 20:03:
Niet alles op max

Hehe.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand hoe je zo'n nuke kan laten afgaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van I-LLusion op donderdag 4 oktober 2007 om 13:50:
Weet iemand hoe je zo'n nuke kan laten afgaan?

Heb het wel heel vaak gezien, maar (nog) geen idee hoe je um laat afgaan
Waarschuw beheerder
donateur
bah! Geen key ... heeft er iemand misschien een key over??
Waarschuw beheerder
Speel hem ook al .. Maarja alles op low en dan 1024x768 .. zit op een 3500@2522mhz en x800xtpe gevalletje. Vind het wel een kicke spel vooral als je veel punten heb en gewoon de dikste wapens kan kopen

BTW een 8600 is net zo snel/langzaam als mijn kaart haha. Ondersteunt alleen meer.

Waarschuw beheerder
donateur
Het is idd een super vet spel !

Speel het nu al een dag of 3 op standaard instellingen. Alles op medium en 1024x768. Alles loopt erg soepel met mijn systeem Q6600 @3200mhz, 2gm ram PC6400, 256MB, 1950XT

Het is alleen jammer dat de meeste niet met de goals bezig zijn en alleen lopen te klooien.
Waarschuw beheerder
Joh lopen klooien is ook leuk .. beetje met die hovercraft mensen dood rijden

Waarschuw beheerder
Bij mij loopt Crysis nu elkekeer vast :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 17:02:
Bij mij loopt Crysis nu elkekeer vast

slechte pc man :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op donderdag 18 oktober 2007 om 17:07:
slechte pc man :P

:roflol:

Stil jij :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:lol: jwt

Waarschuw beheerder
Iemand nog intresse in een Asus EN8800GTS 320m?
Alles is nog compleet!

Mijn mail staat op mijn profiel!

Waarschuw beheerder
Crysis
System Requirements Lab Analysis

[img width=390 height=101 cacheid=001418300029828ebf9de6ad1a020d2034]http://www.systemrequirementslab.com/media/srl/graph_all_7.gif[/img]

ff gekeken of mn comp t aankon :P anders had ik m door het raam heengetrapt...

http://www.canirunit.com/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb ff getest en ben ook dik gepassed, ben benieuwd want beta 3 versie liep voor geen meter!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gebruiken jullie Vista?

Waarschuw beheerder
Vetjes...nog een paar dagen, dan komt de 8800GT 512mb voor ca 225,- euris b)
Crysis ook bijna ge-released.

Deur op slot, emmer in de hoek om vlug in te schijten 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 23:42:
8800GT 512mb voor ca 225,- euris

Dacht is geen geld zeg !

is het geen dummy? :lol:
Waarschuw beheerder
of een slimme zet van Nvidia :D ik ga hem iig halen eindelijk van die x1950xt artic x2 af :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 19:14:
Dacht is geen geld zeg !

is het geen dummy?

Je kan em al pre-orderen bij azerty :D

Waarschuw beheerder
www.crysisdemo.com

Nog een uurtje of 11 en dan zal de singleplayer demo te downloaden zijn.
Ben wel benieuwd! Eens kijken of mijn 8800 GTS 640 eindelijk kan tonen waarvoor ik hem gekocht heb

Waarschuw beheerder
Als ik alles niet op high kan draaien trap mn comp door t raam :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 22:20:
Als ik alles niet op high kan draaien trap mn comp door t raam

Hehehe, wat zit er allemaal in? Dan vang ik um wel op 8)

Waarschuw beheerder
gaat alweer lekker...
die site van www.crysisdemo.com staat steeds weer op een ander aantal uren.
Gister nog op 10 uur, vandaag weer op 20 uur :|
Zal wel weer vanalles aan de hand zijn zoals altijd bij EA. Die kunnen ook nooit eens een releasedate vaststellen en zich daar aan houden

Waarschuw beheerder
Spel word niet gemaakt door EA gelukkig, alleen published.

Als EA spel uit zouw brengen zouw die nu al te koop zijn geweest, met minder content meer bugs en zeer slechte performance.

Waarschuw beheerder
ben de demo al aan het downloaden...
is blijkbaar gelekt of iets dergelijks.
http://na.llnet.cdn.ea.com/u/demos/Crysis_SP_Demo.exe
Zit op 50 %, dadelijk ff testen of hij werkt en vooral HOE hij loopt

Waarschuw beheerder
lol heb de demo al ff gespeeld...
ziet er wel heel goed uit op High, maar nauwelijks lekker speelbaar.
iets van 15/20 fps met alles op High en AA op 2x (8800 GTS 640, E6400 @ 3.0 Ghz)
Behoorlijk bagger dus, en ultra high is nog grappiger 5 fps ofzo :roflol:
Maargoed op Medium loopt ie gewoon lekker. Maar belangrijker: De gameplay voelt goed aan! BF2 achtig, dus zit wel toekomst in
Waarschuw beheerder
mn pc kan het aan :D

wat n vet spel !

maximum armor !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zo die demo is echt supervet

Zelf die toerenteller en kph teller van die buggies die werken! Wat een detail man!!!

Bomen omver knallen, die koreanen weggooien! Echt super!

Back to the demo!
Waarschuw beheerder
Goed ik heb dedemo weer gedeinstalleerd. Zoals het er nu naar uit ziet zal het volgende gebeuren. Ergens in november download ik het spel en gaat het netjes de kast in. Ergens mid 2008 volgt er een volledige upgrade van mijn systeem en dan koop ik het spel wel voor <30,- Ik heb redelijk wat geduldt en eigenlijk op het mooment toch te weinig tijd dus voor optimale spelers ervaring wacht ik wel half jaar / jaar na release.

Specs:
AMD 64 X2 4200+
A8N SLI deluxe nforce4 939
2GB DDR400 dual channel Cas2
Ati X1950XTX 512MB
Creative X-fi Xtrememusic
Harddisks in RAID 0 configuratie
WinXP PRO NL SP2, gemodificeerd
alles is tiptop in shape... laat ik het zo zeggen gehele systeem is zo inelkaar gezet voor optimale preformance..

Benchmark:

Crysis DX9 1280x1024, HIGH, 0xAA, OxAF gemiddeld 22FPS --> niet speelbaar

Crysis DX9 1280x1024, medium, 0xAA, 0xAF gemiddeld 34FPS -->net speelbaar

Crysis DX9 1024x768, medium, 0xAA, 0xAF gemiddeld 42FPS --> vloeiend

Met wat custom aanpassingen zoals shaduwen verlagen zou het spel lekker vloeibaar gespeelt kunnen worden op 1280x1024 Medium...

Maar ik vind dat dit spel het vooral van zn eyecandy moet hebben, ik zou het simpelweg zonde vinden om het op medium te moeten spelen.

Pittig spel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd wat je nodig hebt om het op ultra te kunnen spelen :)

mijn specs zijn de volgende:

C2D e6750 @ 3360
asus p5kc
4 gb OCZ DDR2-800
2900xt @ 830/930
vista ultimate

dx10 medium settings tussen de 35-50 fps

dx9 ff getest maar ziet er stuk minder mooi uit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
klote bugs omfg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bor666 op zaterdag 27 oktober 2007 om 14:39:
dx10 medium settings tussen de 35-50 fps

Wat ik niet snap, medium settings is toch automatisch dx 9 of zie ik dat verkeerd?

Waarschuw beheerder
ben mischien de eerste die zegt dat ik er nou niet echt warm van word ofzo...speel alles op high wel met direct x 9 en AA x 8...maar vind het ronduit lelijk..Alsof ik de oude far cry aan het spelen ben,alleen de Characters,lighting en wapens zijn wat mooier...maar vind het nou nie zo`n next gen ervaring als gedacht..t is n goed spel..niet meer niet minder...vind ik iig....ik ga me meer vermaken met COD 4..dat weet ik nu al,mischien zal t leuker zijn met alles op ultra high en DX10...maar om daarvoor nu vista te gaan kopen en nog n 8800 erbij...idunno :P

Waarschuw beheerder
...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 15:17:
ik ga me meer vermaken met COD 4..dat weet ik nu al,mischien zal t leuker zijn met alles op ultra high en DX10...maar om daarvoor nu vista te gaan kopen en nog n 8800 erbij...idunno

tja ik vond de cod4 demo dus echt bagger moet ik zeggen...
Maar het is zo dat dit spel op High/Very High er echt geweldig uit ziet hoor (Dx10) Speel je op DX9 of Medium dan is het meteen een stuk minder, dat heb ik zelf ook gezien. Nog steeds wel mooi maar niet de graphics van al die screenshots en filmpjes
Ik ga hem iig zeker kopen! Cod4 vond ik minders grafisch en gameplay ook al minder. Gameplay bij deze game beviel me goed, ik was zeker een uur bezig met die demo, bij Cod4 had ik na 10 minuten al het gevoel dat ik me verveelde

Waarschuw beheerder
Ieder zn ding ;)

Waarschuw beheerder
Omg PF heeft het zwaar te verduren..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat is ook zo...
Alleen jammer dat Crysis zo zwaar is, voor de rest vind ik het top.
Kon niet eens soepel op Medium draaien met een 8800 GTS
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 14:58:
Wat ik niet snap, medium settings is toch automatisch dx 9 of zie ik dat verkeerd?

Persoonlijk zie ik toch wel verschil in:

dx9 high settings
dx10 medium settings

dx10 medium settings
[img width=1024 height=819]http://aycu38.webshots.com/image/31997/2005659891838739786_rs.jpg[/img]

dx9 high settings
[img width=1024 height=819]http://aycu06.webshots.com/image/30565/2005689428322673962_rs.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja Dx10 toch wel wat beter zou ik zo zeggen...Maar op zo'n screenshot zie je weinig verschil, als je zelf speelt dan merk je toch wel verschillen
Waarschuw beheerder
Ach ja verschillen zijn wel te zien tijdens het spelen. Ziet er allebei erg goed uit. Het is in elk geval een leuke demo met veel potentie voor de echte game
Waarschuw beheerder
Wat een vet spel.... draai alles op low en reoslutie op 1400x900 en het draait leuk ... ben wel blij dat ik dit spel kan spelen met mn verouderde pc :)
Waarschuw beheerder
Ook geinstalleerd en flink gespeeld,heb AA uitstaan,de rest van de settings op High staan,dat was recommended,in ieder geval loopt het prima en het ziet er in DX10 zelfs zonder AA aan ongelooflijk goed uit en heb een stabiele framerate :jaja: de Nano Suit is superb! B)

Waarschuw beheerder
donateur
Mooie shots wel, ben benieuwd:) eerste een nieuwe pc :lol:

Waarschuw beheerder
low 1024x768 verbaast dat sm2.0 kaarten wel crysis draaien.
beta trouwens niet, draait ook 10x beter dan beta.

ff afwachten op second gen dx10 high end kaarten en dan koop ik uhm wel, zouw niet durven dit spel te spelen zonder alle eye candy +AA en AF

Waarschuw beheerder
Net gespeeld met alle settings op high en AA aan, maar eerlijk gezegd vind ik Bioshock er toch mooier uitzien...
Waarschuw beheerder
Demo net gespeeld vond het maar saai hoor crysis is beetje overhyped :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ioH op zondag 28 oktober 2007 om 18:39:
Demo net gespeeld vond het maar saai hoor crysis is beetje overhyped

mwah ... vind het wel heel erg FarCry achtig.. maar hij is wel vet hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twee Meter Peter op zondag 28 oktober 2007 om 19:01:
vind het wel heel erg FarCry achtig

dit ook gemaakt door de ppl van farcry

Waarschuw beheerder
Net gespeeld met alle settings op high en AA aan, maar eerlijk gezegd vind ik Bioshock er toch mooier uitzien...

Graphics op DX9 zijn idd nie om over naar huis te schrijven...en de gameplay is ook nie vernieuwend...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2007 om 19:29:
Graphics op DX9 zijn idd nie om over naar huis te schrijven...en de gameplay is ook nie vernieuwend...

jullie zijn scheel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2007 om 19:29:
en de gameplay is ook nie vernieuwend...

tja maar dat is de gameplay van Cod4 oid ook niet...
Het is en blijft een Shooter. Misschien had je wel TE hoge verwachtingen van de demo. En tja de demo is maar een heel klein stukje, multiplayer is niet eens getest en als ik zo de verhalen hoor op Tweakers etc. dan zijn de beta multiplayer spelers positief (Y)

Waarschuw beheerder
jullie zijn scheel

Jij bent cker snel tevreden :P

Misschien had je wel TE hoge verwachtingen van de demo

idd,als ik t zo mocht horen en lezen zou ik van mn stoel moeten vallen...tot nu toe niet gebeurd,maar heb besloten dat upgrade`s onvermijdelijk zijn en de 2e 8800 komt er dan ook aan...en dan mischien toch maar vista :P al vind ik crysis uiteindelijk toch niets,dan moet ik t op zn minst 1 x op ultra high hebben gedraaid met DX10 :P

Waarschuw beheerder
Ik ga gewoon weer even wachten, 2e videokaart erbij prikken :S nog zo'n bakbeest van 70 graden in m'n kast is niet zo fijn :P
Wacht wel weer op de 9xxx serie, hoop alleen dat Nvidia daar eens werk van gaat maken aangezien hun 8xxx serie eigelijk bagger is (in dx10 tot nu toe althans)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 00:09:
Jij bent cker snel tevreden

jij weet zeker niet wat je allemaal kan doen in dit spel :p
Waarschuw beheerder
Tering wat een vet spel. Ben gelijk verslaafd na de demo. Zoveel mogelijkheden! super origineel met een mix tussen far cry achtige realistische shooter en toch fictie met dat pak van die special forces en dat alien ding op t eind.

En dan die graphics:respect: Ik heb alles op medium dan loopt ie nog goed genoeg om perfect te spelen maar WOW kijk echt wel me ogen uit.

Je kan zelf kiezen of je stealth gaat... of je gaat sniperen... of gewoon als rambo naar binnen stormt en een of ander alles verslindend monster nadoet!

Sta je in de bosjes met een wasmachine in je handen maak je eerst ff wat geluiden zodat die gozer naar je toekomst.. cloak aan... ineens uit het niets een dikke wasmachine op het hoofd van die koreaan hahahaha

Wanneer komt dat spel?:P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vond de demo geweldig 3x gespeeld nu lol, stealthed gaad nog niet zo want ALLES MOET DOOD, iemand toernooi spleetoog gooien?
Waarschuw beheerder
Hehehehehe staan al die spleetogen daar met een ambush voor me klaar. 5 man en een auto met gunner erachter.

Stealth eromheen, silenced head shot naar die gunner. In de auto en al die koreaantjes neermaaien mwuhahaha.

Waarschuw beheerder
jaja,ik was even aan het graven op wat forums...en heb gevonden :P

Er is iemand geweest met vrij veel verstand van computers :P
In de demo mogen we van Crytek niet de ultra high settings aanvinken
:( maar regels zijn er om overtreden te worden :P

http://maxcrysis.com/dx10unlock.php

t lijkt wat moeilijker dan t is,maar probeer het en echt,het is een wereld van verschil tussen high en ultra high,en zo veel zwaarder is t niet eens voor je comp,de licht,schaduw,water en wind effecten worden n stuk mooier en realistischer...ik begin n beetje te zien hoe crysis er op DX10 uit hoort te zien...

t is wel op eigen risico btw ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
damn damn wat gaaf die demo

het uit een vliegtuig springen (splinter cell da) en op een onbewoond eiland belanden (Farcry) is een beetje achterhaald, maar dat maakt ff geen fuck uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 21:10:
het uit een vliegtuig springen (splinter cell da) en op een onbewoond eiland belanden (Farcry) is een beetje achterhaald, maar dat maakt ff geen fuck uit

Dat is nou eenmaal hoe special force hun solo-missies beginnen:P

Waarschuw beheerder
http://www.q13.nl/maarten/Video/Crysis/Crysisdemo.wmv
Check die gast @ demo :P
Waarschuw beheerder
Wel jammer dat je schaduw zichtbaar is als je ontzichtbaar bent en die gasten dat dan niet doorhebben.. Maar dat is er vast wel uit bij de volle game.

Waarschuw beheerder
De bewegingen van je schaduw komt vaak niet overeen met de beweging die je op dat moment maakt...als jij een ventje in je klauwen hebt is jou schaduw wel zichtbaar en die van hem nie...mja t is n demo he :P

Waarschuw beheerder
draait nog best lekker op mn laptopje :P (8600M GS)

Waarschuw beheerder
Volgende week de 8800GT binnen. Gisteren al de 22" binnen gekregen...
begint nu wel heeel erg te jeuken b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 november 2007 om 22:38:
Volgende week de 8800GT binnen. Gisteren al de 22" binnen gekregen...
begint nu wel heeel erg te jeuken b)

Heb je um al getest? (A) ik krijg um volgendeweek als het goed is!
Waarschuw beheerder
hij is nu uit !

Crysis-Razor1911

Waarschuw beheerder
download in progress....

36,6% done - Grabit ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 15:11:
download in progress....

Hier ook... Levuh FTD!
Waarschuw beheerder
nuked.bad.crack :(

nu wachten op n fix
Waarschuw beheerder
unnuked lol werkt wel op xp, kut vista
Waarschuw beheerder
[img width=1024 height=511 cacheid=000eac7a0029b989c05398781a021294b3]http://i163.photobucket.com/albums/t288/khenaz/crysisjungleeditor2007-11-1100-42-2.jpg[/img]

ingame screenshot :)

Waarschuw beheerder
voor vista is al een fik (h)
Waarschuw beheerder
vet spel net ff paar uurtjes gespeeld :)
Waarschuw beheerder
ik heb hem binnen (thank you FTD)

ff gespeelt, moet alleen alles op low draaien :( :X das wel jammer!

maar ik krijg die tanks niet stuk! opgegeven moment moet je 2 tanks slopen? maar hoe? granaten werkt niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op zondag 11 november 2007 om 22:05:
ff gespeelt, moet alleen alles op low draaien

ik draai op medium/high maar 800x res op n 7600gs
dat ss hier boven is het spel met alles maxed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
* OS – Windows XP or Windows Vista
* Processor – 2.8 GHz or faster (XP) or 3.2 GHz or faster* (Vista)
* Memory – 1.0 GB RAM (XP) or 1.5 GB RAM (Vista)
* Video Card –256 MB**
* Hard Drive – 12GB
* Sound Card – DirectX 9.0c compatible

Supported Processors: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista) or faster,
Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista) or faster, AMD Athlon 2800+
(3200+ for Vista) or faster.

Supported chipsets: NVIDIA GeForce 6800 GT or greater;
ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or greater.
Laptop versions of these chipsets may work but are not supported.
Integrated chipsets are not supported. Updates to your video and
sound card drivers may be required.

Recommended System Requirements

* OS – Windows XP / Vista
* Processor – Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+
* Memory – 2.0 GB RAM
* GPU – NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
hier draait ie alles keurig op high :D:D

{vista ultimate 64bit / Intel Quad Core 2,4ghz / 4 gb ram / 8800 Ultra)
Waarschuw beheerder
grrr, en wat koste dat monstertje :P?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
niet veel, inkoops prijs he :P
Waarschuw beheerder
wil euro prijs zien! :P zo ja ^^ kunnen wij wat regelen met die inkoops prijs ^^?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
zou je wel willen he :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee maar ff sirieus wat kost zoiets nou?(inkoops prijs, en winkel prijs)
ik geef je 100euro zo in je hand boven de inkoop prijs, en kom de pc zelf ophalen :P

en hoe krijg ik die tanks stuk ! :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
heb het voor 400 euro :)
ik heb het genoegen dat een maat van me onder andere leverancier van MyCom en dat soort winkels is :P

en die tanks ??
zover ben ik nog niet, heb pas een half uur gespeeld ofzo :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op zondag 11 november 2007 om 22:41:
nee maar ff sirieus wat kost zoiets nou?(

tweakers > pricewatch

on: tanks? welke hoofdstuk is dat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
400 euro!!!!! ik geef je 700 euro, als jij z'n systeem voor mij regelt!
ach... nu ben ik gewoon jaloers :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
haha, ja, maar de spullen die ik verhandle krijg ik ook niet voor de inkoops prijs

was het maar waar :D

maar voor prive kan meestal wel vanalles el cheapo krijgen :)

Waarschuw beheerder
Nou die demo draait althans bagger bij mij, ook met die nieuwe 163.75 drivers.
En dat is met een C2D @ 2.7 Ghz + 8800 GTS 640..
haal op medium settings misschien 20/25 fps gemiddeld, das echt niet lekker speelbaar...Ik draai de full game dan voorlopig maar op Medium/Low.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van S.F.X. op zondag 11 november 2007 om 22:48:
tweakers > pricewatch

# Product Prijs Subtotaal
BFG GeForce 8800 Ultra 768MB GDDR3 (PCI-e, 2x DVI) bfge88768ue € 624,- € 624,-
Corsair TWIN3X2048-1333C9DHXG € 337,- € 674,-
Intel Core 2 Quad Q6600 € 218,- € 218,-
Totaal € 1.516,-
Waarschuw beheerder
hoofdstuk? is dat er ook haha, nee geen idee, ik heb net z'n archealoog bevrijd, en dan rijden er 2 tanks buiten die de boel aan gort schieten. ben zelf op het dak gaan staan van 1 van die tanks en stuk of 6 granaten gegooit, maar het mocht niet baten

en 1600 euro heb ik niet :P geld nodig voor mij rijbewijs :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
o zover ben ik nog niet, geen spoilers verder :x
Waarschuw beheerder
spoilers? hehe zit dat niet op een auto

ik ga nog maar ff wat proberen!
Waarschuw beheerder
Crysis Vista x64 Fix-Razor1911
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die Crysis niet kunnen draaien of niet goed, is COD4 een goede uitkomst.. ;)
Ook van Razor1911.. O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partyxtreem op maandag 12 november 2007 om 12:27:
Voor de mensen die Crysis niet kunnen draaien of niet goed, is COD4 een goede uitkomst..

en dat terwijl cod4 betere gfx heeft imo :s

maar crysis is n hele grote map zonder laden, en daarom is die zo zwaar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb hem ook binnen :cheer:
Waarschuw beheerder
heb cod4 al uitgespeelt, best leuk speler! maar crysis is beter!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op maandag 12 november 2007 om 13:01:
en dat terwijl cod4 betere gfx heeft imo

Heeft betere physics, crysis, met alles in het spel kan je wat doen, huisjes storten in, je kan met van alles gooien, de ragdoll physics zijn, naar mijn mening, realistischer en idd wat je zegt, supergrote omgeving zonder ,of met weinig, laadtijden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 18:09:
Heeft betere physics, crysis

dat wel maar cod4 ziet er mooier uit, zeker bij die sniper level en met die nuke
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op maandag 12 november 2007 om 18:11:
dat wel maar cod4 ziet er mooier uit, zeker bij die sniper level en met die nuke

Wat een sfeer in dat spel :kwijl: súper.

Waarschuw beheerder
pfff, en nog steeds bezig met downloaden.. 78% :/
Waarschuw beheerder
nieuwsgroepen for the win

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van RTD op maandag 12 november 2007 om 20:39:

juist

Fiberworld ADSL2+ 24mbit verbinding / Eweka abbo :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
20mb verbinding+eweka (y)

heb de tanken eindelijk dood gekregen, der lag een rocker launcher in het huis wat ik over het hoofd had gezien :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
sjah, eweak geeft ook maar max 20mbit

maar af en toe heb je uitschieters naar 22mbit, en dan is een dvd zo binnen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op maandag 12 november 2007 om 20:39:

Amen

Tweak :)

Uitspraak van Sidex ... . . . .<Limburger> op maandag 12 november 2007 om 18:44:
wanneer ik ga scoope .. hoe kan ik het geweer stil houden?

Volgens mij is die functie er niet, vind het zelf ook donders irritant/moeilijk.
Waarschuw beheerder
ik zit zelfs best ver nu! speel al de hele avond maar GOD DAMN!!! wat is dit spel vet, en ik ben niet snel tevreden kwa games, singel player is the best ever, WoW kan in de kast hier ben ik voorlopig wel zoet mee!

heb net in de haven een slagschip vernietigt, mannetje of 100 doodgeschoten denk 2 helicopters en een tank gemolt! wat wil je nog meer haha!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op maandag 12 november 2007 om 22:29:
heb net in de haven een slagschip vernietigt, mannetje of 100 doodgeschoten denk 2 helicopters en een tank gemolt! wat wil je nog meer haha!

Daar ben ik nu ook, speel op medium en ben er maar druk mee :|

Nog wel een moeilijk spel man, maar beetje uitdaging is niks mis mee!

Rocket launcher roeleert de pan uit, helicopters neer halen is sowieso het vetste er uit :D
Artiest {SHOWLIST artist 55536, 65796}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 11:42:
Dit zal het eerste echte spel zijn wat zichzelf next generation mag noemen.

Volgens mij ken jij Gears of War niet...
Maar alsnog dit spel word echt een klapper:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ReetNeet op maandag 12 november 2007 om 23:19:
word echt een klapper

ìs al een klapper ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 21:35:
Uitspraak van Sidex ... . . . .<Limburger> op maandag 12 november 2007 om 18:44:
wanneer ik ga scoope .. hoe kan ik het geweer stil houden?

Volgens mij is die functie er niet, vind het zelf ook donders irritant/moeilijk.

Probeer het eens met Strength mode aan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 21:35:

dat is dan kut..

kun je met de scoop inzoemen>? of gaat dat ook niet?

Waarschuw beheerder
Ja vooral downloaden het spel!
Niet kopen (Y)
Zullen ze volgende keer nog een nieuw PC spel uitbrengen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 23:51:
Probeer het eens met Strength mode aan

Dat helpt ja? mooi werk :D

Uitspraak van Sidex ... . . . .<Limburger> op maandag 12 november 2007 om 23:59:
kun je met de scoop inzoemen>? of gaat dat ook niet?

Das bij mij geen probleem, gewoon scrollen, je hebt 4x en 10 x volgens mij, hoe hard je crosshair beweegt ligt ook aan de vorm van je geweer, met die sniper gaat het het best, met dat AK achtige geweer lukt het al iets minder, en met die SMG, die Uzi, zeg maar, is het helemaal een drama als je er een scope op zet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 08:00:
Ja vooral downloaden het spel!
Niet kopen
Zullen ze volgende keer nog een nieuw PC spel uitbrengen

gaap
Waarschuw beheerder
als een spel echt goed is en vind het echt leuk, dan koop ik hem orgineel voor de multiplayer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sidex ... . . . .<Limburger> op dinsdag 13 november 2007 om 11:00:
en dan? wat moet ik dan doen..?

Zoals ik het zeg ;) gewoon Strength mode aan. Is niks moeilijks aan toch? :P
Dan houd ie het geweer zelf stil!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit nu knetterhard vast

Heel frustrerend
Waarschuw beheerder
ik ben nu gesaved bij een plek dat me tank een sec daarna ontploft ^^ kan nog net weg rennen haha, als je dit spelletje beetje slim speelt is het niet zo moeilijk (tot nu toe)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op dinsdag 13 november 2007 om 16:21:
ik ben nu gesaved bij een plek dat me tank een sec daarna ontploft ^^ kan nog net weg rennen haha, als je dit spelletje beetje slim speelt is het niet zo moeilijk (tot nu toe)

Ben al heel wat verder dan dat ;)

Ga ik hier niet zeggen zou zonde zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 17:08:
Ben al heel wat verder dan dat

Ga ik hier niet zeggen zou zonde zijn

heel goed :D

Na 3 dagen downloaden istie dan eindelijk binnen, op dit moment bezig met installeren, en dan zo eindelijk maar eens Crysis opstarten :cheer:
Waarschuw beheerder
Na 3 dagen downloaden istie dan eindelijk binnen, op dit moment bezig met installeren, en dan zo eindelijk maar eens Crysis opstarten

toen was het de xbox versie haha

Waarschuw beheerder
hoe mol je die fucking tanks in het begin :|
Waarschuw beheerder
ook maar ff die demo aangezet net over klein half uurtje binnen gaan we is kijken wat t is:D
Waarschuw beheerder
der ligt in de kamer naast die archealoog, een rocket launcer of 2.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op dinsdag 13 november 2007 om 18:35:
toen was het de xbox versie haha

:lol: nee nieteens, net ff een tijdje gespeeld, moet nu zo'n dorpje in ofzo :o

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 20:38:
moet nu zo'n dorpje in ofzo

oh die :P

Lekker duidelijk :roflol:

Waarschuw beheerder
:D

En dan zeggen sommige mensen dat pf nergens goed voor is, heb wel mooi die tanks uit kunnen schakelen doordat ik (min of meer) wist waar die raketten lagen b) (juist! dàt dorpje!)

Waarschuw beheerder
donateur
:'( GVD

Uitgespeeld :(

Had er nog lang niet genoeg van, maar helaas

Begin wel op nieuw op hard ofzo :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 17:51:
Na 3 dagen downloaden istie dan eindelijk binnen,

??
zit jij nog te internetten via een telefoon modem dan ?? :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 november 2007 om 22:11:
zit jij nog te internetten via een telefoon modem dan ??

ghehe nee, wij werken nog met trommels hier :9

heb hier een gewone adsl verbinding, maar die torrent had er weinig schik van, telkens een beetje rond de 50 kb/sec.

als ik een beetje goede torrent heb red ik 300-320 kb/sec ook wel (nog niet zo heel snel als ik sommigen hoor over 24 mb verbindingen maargoed)

had gewoon de eerste de beste crysis torrent aangeklikt, en dat bleek niet zo'n hele goede keus te zijn :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 november 2007 om 22:24:
telkens een beetje rond de 50 kb/sec.

daarom via Newsgroups downloaden :)

telkens een beetje rond de 2 MB/s :D
dvd binnen in 50 minuten

torrents is echt bagger

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 13 november 2007 om 22:30:
Newsgroups

:respect:
Waarschuw beheerder
zit n memory leak in dit spel, patch nodig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nee......! Uitgespeeld :( :( open einde, dus vervolg zit er (hopelijk) wel in.

Maar wat een meesterlijk spel! Van begin tot eind boeiend. Toch maar origineel kopen als hij morgen uitkomt voor de MP.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van welten op woensdag 14 november 2007 om 09:35:
Nee......! Uitgespeeld open einde, dus vervolg zit er (hopelijk) wel in.

Gaaf om te verklappen (Y)

Uitspraak van S.F.X. op woensdag 14 november 2007 om 05:45:
zit trouwens n memory leak in dit spel want hij liep helemaal vast...windows zei het ook

Geen last van gehad daar, op het einde kreeg die het er wel zwaar mee dat wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Hij komt ook voor de 360 toch..??
Waarschuw beheerder
Nog niets van bekend... ook lijkt me dat een uitdaging voor de gamedevelopers... we shall see..
Waarschuw beheerder
Kheb m nu binnen installeren en spelen maar..... staan wel trouwens 14000 leachers te leachen tering
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 november 2007 om 13:13:
Gaaf om te verklappen

Wat heb ik verklapt man... dat het spel een open einde heeft?! Nou speelt vast en zeker niemand meer!
Waarschuw beheerder
SPOILERS !!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zit nu in die gangen met die aliens, rot deel van het spel!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van welten op woensdag 14 november 2007 om 16:26:
Wat heb ik verklapt man... dat het spel een open einde heeft?! Nou speelt vast en zeker niemand meer!

Toch weet/wist niemand dat waarschijnlijk voor je het zei.

Uitspraak van RTD op woensdag 14 november 2007 om 21:10:

Door dat gedeelte heb ik het spel een dag links laten liggen,
vind persoonlijk dat ze dat hele gedeelte van mij wel weg mochten laten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van welten op woensdag 14 november 2007 om 16:26:
Wat heb ik verklapt man

het einde...

ps

nu ook uitgespeeld deed er 2 dagen over, cod4 was 1 dag...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReetNeet op woensdag 14 november 2007 om 13:24:
Hij komt ook voor de 360 toch..??

nee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op woensdag 14 november 2007 om 21:10:

zit daar nu ook, ergens...

moet iets goed timen met zo'n machine ofzo, heb alleen geen flauw idee wat ik ermee moet :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 22:22:
moet iets goed timen met zo'n machine ofzo, heb alleen geen flauw idee wat ik ermee moet

je moet wachten tot die open gaat
Waarschuw beheerder
ik zit nu op die aircraft carrier, en heb dat 1e grote monster dood, nu komt er een gigantisch monster uit het water waar ik de kannonen stuk moet maken, maar ben ook al 10x dood gegaan dus ik ga het morgen weer een x proberen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op donderdag 15 november 2007 om 22:29:
maar ben ook al 10x dood gegaan dus ik ga het morgen weer een x proberen

je moet achter dat ftol gaan schuilen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op donderdag 15 november 2007 om 22:29:
ik zit nu op die aircraft carrier, en heb dat 1e grote monster dood, nu komt er een gigantisch monster uit het water waar ik de kannonen stuk moet maken, maar ben ook al 10x dood gegaan dus ik ga het morgen weer een x proberen

Mijn grafische kaart kreeg het daar zooo zwaar :lol:

8600GTS , dacht dat die dat wel aan zou kunnen op medium, toch paar dingen tandje lager gezet.

Vond dat een vrij frustrerend stuk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2007 om 11:20:
8600GTS

dus hij draaid em daar wel mee? gunstig B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 november 2007 om 11:56:
dus hij draaid em daar wel mee? gunstig

Je hoeft niet persé een dx 10 kaart te hebben hoor, natuurlijk wel veel mooier, maar maat va nme heeft een 7000 series kaart, weet zo niet precies welke, en die kan hem ook nog redelijk spelen :)
Werkzaam bij Het Betere Ragwerk
Artiest {SHOWLIST artist 16079, 34072}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op donderdag 15 november 2007 om 03:45:
het einde...

ps

nu ook uitgespeeld deed er 2 dagen over, cod4 was 1 dag...laatste aanpassing 15 november 2007 04:06

en daar betaal je dan 100 euro voor...

snap best dat mensen hem dan liever downloaden.
Waarschuw beheerder
ik zit effen vast snap niet wat ik verkeerd doe..

ik zit bij waar de vtol's gaan landen.. dat grote monster staat nu voor me.. heb zo'n beetje alles er op afgevuurd maar blijft leven.
heb nog twee kleine monsters.. eentje heeel hoog in de lucht die krijg ik niet geraakt..
en de ander zit achter hoge rotsen..
dus wat moet ik doen?

Waarschuw beheerder
heb em gespeeld en na paar uur eraf gegooid.

Is wel leuk die mooie graphics, alleen de rest speelt kut.
werk het uit zoals cod4 en ik had em geweldig gevonden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 november 2007 om 10:26:

Haha had je wel het goeie spel? of was het gewoon te moeilijk ;)

Nja smaken verschillen denk ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 november 2007 om 14:38:

het is idd ff wennen tussen COD4 en crysis
had zelf eerst crysis gespeeld en nog .. en drna cod4 erg wennen vooral met wapens..

maar me pc :D :cheer: geen moeite met deze 2 games te spelen..

*amd4400 duel core

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat de quote verkeerd is :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb hem ook uit..

naja deel twee de sweer kapot maken
deel drie alien's komen de aarde mollen :s erg voorspelbaar..

verhaal lijn klopt niet echt.. eerst nuke worden ze sterker noman nuke zijn ze kapot :s...
Waarschuw beheerder
uitgespeelt, vond de aliens wat minder, vond de humens slopen leuker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 november 2007 om 14:38:
Haha had je wel het goeie spel? of was het gewoon te moeilijk

Nja smaken verschillen denk ik

nope, hoe moeilijker hoe beter.
Als de balans nu goed was qua realisme in beeld en gameplay.

Ben uberhaupt niet echt fan van poppetjes dat 10 mtr de lucht in kunnen springen, laat staan zo snel als een auto kunnen rennen.

Ik zag dat de A.I. ook niet al te best was, maar dat heb je gauw als jezelf soort superman bent.

Zo'n gruwelijke jungle komt me dan ook al vrij snel me neus uit zetten. Doe mij maar de verschillende missies van cod4 maar...

Maar al om al ben ik achteraf blij dat ik het gedownload heb en niet gekocht...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet je op sommige punten wel gelijk geven,

toch blijft het puur smaak wat over blijft.

Call of Duty 4 vond ik zelf ook zo ontzettend vet, ik heb me alleen geërgerd aan de constant respawnende AI als je niet verder liep, en team leden die niet verder lopen als ik dat ook niet doe.

Blijkbaar heb ik ook een grote oranje vlag uit me reet steken, want de vijand schiet altijd op mij en meestal mij alleen.

Daarentegen waren de gfx om van te kwijlen en de realiteit en de sfeer geweldig.

Vooral het stukje waar je met de .50 rekening moet houden met de wind etc. heeft me het hart sneller doen kloppen :jaja:

Waarschuw beheerder
AMD Athlon 64 X2 4400+
2GB Kingston DDR2 RAM
Asus Geforce 8600GT 512MB
Je zou denken dat dit wel redelijk soepel loopt.
resultaten:
op High: slideshow.. echt niet te spelen 5-10fps
op Medium: bagger, 10-15fps op en de game quality gaat zwaar achteruit.
op Low: redelijk te spelen, alleen de game is nu fucking lelijk en je kan beter half-life 2 spelen vanaf dit punt.

kortom, een kutspel waar alleen playstation 3 gamers wat aan hebben want dat zijn de enige figuren die gigantisch veel geld willen uitgeven aan hardware om 1 spel te kunnen spelen.
wat een schijt engine zeg, Unreal Tournament 3 ziet er bijna net zo mooi uit en daar haal ik 40-50fps op zn allerhoogst.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 20:45:
kortom, een kutspel waar alleen playstation 3 gamers wat aan hebben

Heb zelfde pc alleen sterkere processor, en loopt 30 fps op medium :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2007 om 21:20:
Heb zelfde pc alleen sterkere processor, en loopt 30 fps op medium

yep bij mij loopt ie nu ook vloeiend op medium
moest resolutie wel ff aanpassen naar 800x600.
gebruik je vista trouwens?

Waarschuw beheerder
Werkt dat trukje (van de demo) nog steeds waar je de zogezegde DX10 required features kon unlocken voor DX9? Dus dat je dingen die 'zo-gezegd' enkel in vista zouden werken in XP kan forceren?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sinds vandaag heb ik de XFX 8800GT Alpha Dog Edition de xxx versie,512mb aan boord en de Q6600,en moet zeggen ik speel onder vista in DX10 en alles op high met 2x AA aan,het loopt als een tiet nu :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 01:17:
moest resolutie wel ff aanpassen naar 800x600.
gebruik je vista trouwens?

Ik draaide hem op 1024x768

en gebruik xp, had net nieuwe pc met vista 3 maand terug, en kon niet eens cs 1.6 spelen(hij pakte Steam niet), dus gelijk als een malle xp er weer op gezet want dat was ècht belachelijk :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nokterian op zondag 25 november 2007 om 03:22:
sinds vandaag heb ik de XFX 8800GT Alpha Dog Edition de xxx versie,512mb aan boord en de Q6600,en moet zeggen ik speel onder vista in DX10 en alles op high met 2x AA aan,het loopt als een tiet nu

Welke resolutie? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2007 om 11:11:
Welke resolutie? :P

1680x1050 (widescreen)een 20" tft scherm van samsung de 206bw

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Netjes :) Ik krijg Maandag of Dinsdag mijn GT! :D

Waarschuw beheerder
donateur
had crysis afgelopen weekend uitgespeeld.
kort maar krachtig. vooral het einde werd het voor mij steeds vetter met de sneeuwlevels en de levels op de cruiseschip

Waarschuw beheerder
donateur
ze willen er een trilogie van maken van het spel crysis
verwacht dus nog 2 delen voor de liefhebbers in de toekomst.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 november 2007 om 15:52:
ze willen er een trilogie van maken van het spel crysis
verwacht dus nog 2 delen voor de liefhebbers in de toekomst.

op dezelfde engine hoop ik, want anders blijf je upgraden :/
Waarschuw beheerder
:worship: 8800GT
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twee Meter Peter op woensdag 28 november 2007 om 11:57:

Heb de GT gisteren binnen gekregen :D wat een kaart!

Waarschuw beheerder
donateur
8800GT

heb zelf 8600 GT , maar bevalt nog prima :)
Waarschuw beheerder
donateur
Aliën levels (n)

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij stinkt het wel een uur in de wind zo''n nanosuit.
heb em de hele reis aan lol

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 november 2007 om 22:06:
volgens mij stinkt het wel een uur in de wind zo''n nanosuit.
heb em de hele reis aan lol

Artiest {SHOWLIST artist 32309, 44281}
Waarschuw beheerder
8800GT

Hehe, mijne komt volgende week binnen.
Wacht ook met het spelen van crysis en cod4 totdat die erin zit ;)

Alleen wachten duurt lang zeg :/
Waarschuw beheerder
COD4 kan ik prima spelen met deze pc die ik nu heb, is het dan ook mogelijk om Crysis te spelen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Daar heb ik er 2 van :p

Wat een super spel trouwens. De graphics zien er echt te bruut uit.
CoD is er niets bij.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Twee Meter Peter op donderdag 29 november 2007 om 16:34:
weet niet.. try ff op canirunit.com

Zo, handige link trouwens, nog nooit eerder van gehoord :) (Y)

Waarschuw beheerder
ja hoor! XP erop en gewoon vloeiend draaien op medium.
high is nog redelijk te doen op 800x600, anders is het gewoon no go :P
blij dat ik van dat bagger OS af ben

Waarschuw beheerder
XP 74 bit (y)
Vista zuigt en XP home/pro is nog wel te doen
Waarschuw beheerder
donateur
Ook uitgespeeld nu..
Viel me toch wat tegen..
Nu kijken wat de muliplayer gaat brengen.

Waarschuw beheerder
Beh.. net uitgespeeld, wat een anticlimax.
De A.I. zuigt als een malle, maarja ik heb dan ook begrepen dat het meer om de graphics ging. Alleen jammer dat m'n pc alleen 800x600 settings:medium trekt :vaag: Blijft weinig over dan hehe :roflol:
Ff uninstallen en gauw weer CoD4 spelen.

CoD4 vond ik een stuk leuker om te spelen eerlijk gezegd. Wat meer variatie, beter uitgewerkte A.I. en geen fakking lompe aliens :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de verwachtingen waren hoog en niet waargemaakt.
Het spel is uitgekomen terwijl er geen pc op de markt is die dit kan spelen met de hoogste performers.

Het verhaallijn is gewoon saaie troep. Het is erg onrealistisch ook, maar goed daar houden nog vrijwel veel mensen van. De gamedevlopers is ook niet mijn smaak. Ik prefer meer naar activision en zelfs bij EA zit een btr balans vaak. Blizzard is daarentegen de koning van het verhaal.

Game is teveel op de graphics gefocust en de gameplay is tog echt belangrijker en interessanter, waarbij het verhaal je moet aangrijpen.

Ik vond farcry ook al niet tof, dus dat scheelde weer. Kzie liever het vizier van moh of CoD series.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 december 2007 om 20:03:
Het spel is uitgekomen terwijl er geen pc op de markt is die dit kan spelen met de hoogste performers.

mijn pc wel :aai:
Waarschuw beheerder
Laat is zien dan...

Want ik heb een high end pc gebouwd gister en ff getest maar alles op vol kom ik niet boven de 20 frames per second ingame ??

Dus of je hebt praatjes, of je houd van schokkend beeld.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
de verwachtingen waren hoog en niet waargemaakt.

En daarna komt wel een heel subjectief verhaal wat je brengt alsof dat ook werkelijk zo is.

Ik vond het een supervet spel, en heb er meer lol aan gehad dan aan cod 4. cod 4 was niks anders dan cod 2 op een ander tijdstip..

En sinds wanneer koop je spellen alleeen van een bepaalde developer? Beetje vreemde voorkeur, tank je ook alleen benzine bij shell?

Waarschuw beheerder
Het is algemeen bekend dat er nog geen pc op de markt is die dit spel kan spelen op de hoogste settings. Lijkt mij sterk (onmogelijk) dat jij op de hoogste resolutie met 14x antialiasing een steady fps hebt van 60.
Daarnaast ondersteund het spel nog geen sli, dus ja..

Waarschuw beheerder
De meest strakke bak met de nog niet verschenen 600 ballen kostende videokaart speelt deze game nog niet eens op 60 frames met alles op max wanneer je een scherm groter dan 22" gebruikt........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op donderdag 6 december 2007 om 23:51:
mijn pc wel

dan heb je een werkelijk gek pc in elkaar gesleuteld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 14:11:
En daarna komt wel een heel subjectief verhaal wat je brengt alsof dat ook werkelijk zo is.

Ik vond het een supervet spel, en heb er meer lol aan gehad dan aan cod 4. cod 4 was niks anders dan cod 2 op een ander tijdstip..

En sinds wanneer koop je spellen alleeen van een bepaalde developer? Beetje vreemde voorkeur, tank je ook alleen benzine bij shell?

wetend van bepaald developer dat het qua gameplay altijd goed in elkaar zit, uiteraard zit er wel eens een rotte appel tussen, maar lees wat gamebladen of reviews en previes op internet en je weet wel welke developers er bovenuit steken.

Neem bijv Blizzard, heeft nog nooit een schijtgame uitgebracht. Of activision, dat altijd een goede gameplay geeft, konami idemdito.

ps. er zit echt wel veel verschil tussen cod2 en cod4, gelukkkig niet qua gameplay, want die was al erg goed net als de besturing van het spel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 18:15:
wetend van bepaald developer dat het qua gameplay altijd goed in elkaar zit, uiteraard zit er wel eens een rotte appel tussen, maar lees wat gamebladen of reviews en previes op internet en je weet wel welke developers er bovenuit steken.

Neem bijv Blizzard, heeft nog nooit een schijtgame uitgebracht. Of activision, dat altijd een goede gameplay geeft, konami idemdito.

Ik snap je punt ook wel (Y)

Leuk feitje btw is dat blizzard en activision sinds een weekje ofzo zijn gefuseerd :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 18:15:
er zit echt wel veel verschil tussen cod2 en cod4

Het gaf mìj in ieder geval het 'been-there-done-that' gevoel...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 18:36:
Het gaf mìj in ieder geval het 'been-there-done-that' gevoel...

guns.. knallen.. slachtoffers.. opspattend zand... idd been-there-done-that :rot:
Waarschuw beheerder

Oh dat is iets wat vaker is gebeurd in het verleden (F.E.A.R, Doom 3, of zelfs de eerste Unreal).

Bij mij draait ie ook redelijk kut, maar aan alles hier te lezen ligt het dus niet aan het feit dat ik slechts een single core AMD64 met single channel DDR-400 geheugen heb :p

Waarschuw beheerder
Lullige is dat veel gasten een 8800 hebben aangeschaft om Crysis in volle glorie te spelen en nu gewoon gedupeerd zijn. Ik snap sowieso niet waarom je een spel uitbrengt met zulke hoge systeemeisen, dat je pas een jaar later het spel op volle kracht kan spelen. Wat voor nut heeft het dan? Over een jaar is Crysis 2 misschien al uit (E.A. kennende)..

Het is eigenlijk hetzelfde als een PlayStation 3 spel uitbrengen op de PlayStation 2 :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 18:36:
Leuk feitje btw is dat blizzard en activision sinds een weekje ofzo zijn gefuseerd

Daar wist ik nix van idd...
Maaar beetje vreemd nadat blizzard dankzij WoW werkelijk miljarden euro's binnehaald. ALs ze dit doorzetten en uitbreiden zouden ze aan de top van de markt staan zoals EA dat doet bijv.

Ja dat heb je wel wat met een deel 4
Dit gevoel komt meer terug bij mij met de PES series
Voetbalgame is dan wel leuk, maar na 800000 uur spelen beetje hetzelfde.

Nog zo'n voorbeeld is NFS, Ik vind al knap als ze iets nieuws kunnen verzinnen. Maar is wel allemaal hetzelfde achteraf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op zaterdag 8 december 2007 om 00:17:
(F.E.A.R, Doom 3, of zelfs de eerste Unreal).

klopt idd, nou vond ik doom wel een schijtgame. F.E.A.R. daarentegen wel erg bruut. Ik heb dan wellicht btr aan gedaan fear te kopen half jaartje later ofzo toen het met expasionset een leuk prijskaartje had, maar dan nog niet met volledige performance kunnen spelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partyxtreem op donderdag 29 november 2007 om 13:47:
COD4 kan ik prima spelen met deze pc die ik nu heb, is het dan ook mogelijk om Crysis te spelen?

dat heeft wat te maken ook met de type developers, zoals bijv met de nfs versies zorgt EA er altijd wel voor dat je de botergeile graphics op heel veel pc te spelen valt, komt daarbij kijken dat het ook rete snel gaat. wellicht dneken ze daar wat btr over na dan bijv bij crysis

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2007 om 14:08:
F.E.A.R.

Ik was echt aan het twijfelen om die te gaan 'kopen' , de één zegt supervet, de ander zegt, dikke tegenvaller, lelijke gfx etc. etc. :S

Waarschuw beheerder
Vind 't ook nix ;)

Waarschuw beheerder
F.E.A.R. word oud o:)
Trouwens de cyengine is razendpopulair en daar gaan echt wel vette mods voor uitkopen als jet mij vraagt, als je ziet wat er met die sandbox2 alleen al mogelijk is :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2007 om 14:20:
Ik was echt aan het twijfelen om die te gaan 'kopen' , de één zegt supervet, de ander zegt, dikke tegenvaller, lelijke gfx etc. etc.

Ik vond em erg tof, maar niet verslavend. Ik was opeens klaar met spelen, dat ik niet eens aan expansionset was begonnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2007 om 14:20:
Ik was echt aan het twijfelen om die te gaan 'kopen' , de één zegt supervet, de ander zegt, dikke tegenvaller, lelijke gfx etc. etc.

F.E.A.R. vond ik persoonlijk zeker geen slecht spel, was aardig goed te doen, lang niet het beste spel ooit, maar zat toch een goede sfeer in. Inderdaad zijn er ook verslavender fps-spellen, maar het is nog steeds aan te raden! Grafisch is het wat verouderd, maar kan er nog goed mee door, al is het dus geen Crysis.
De eerste aanvulling (Extraction Point) is overigens wat minder, beetje saai, minder spannend.
De tweede, Perseus Mandate heb ik alleen de demo van gespeeld, maar kan niet zeggen of het een waardevolle aanvulling zou zijn.

nou vond ik doom wel een schijtgame.

Ik vond m ook wat eentonig. De aanvulling was iets beter.

maar dan nog niet met volledige performance kunnen spelen.

Als in Soft Shadows On zeker :p

Waarschuw beheerder
Komt deze nou echt niet voor de PS3..

wat een dope game

Waarschuw beheerder
komt :yes:

Waarschuw beheerder
Wanneer?

deze titel zou niet misstaan tussen mn shooter collectie

Waarschuw beheerder
Q4 2008 (schat ik.. ;))

Is verder nog onaangekondigd namelijk :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 20:17:
Komt deze nou echt niet voor de PS3..

"hoofd van Crytek, Cevat Yerli, heeft in het blad PC Gamer namelijk gezegd dat Crysis "theoretisch overal op kan draaien". Volgens hem is het simpelweg een zaak van optimalisatie van de game voor een bepaald platform."

HAH ze kunnen het niet eens optimaliseren voor de pc.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Omdat momenteel de PC hopeloos achter loopt... :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 22:55:
Q4 2008 (schat ik.. )

Is verder nog onaangekondigd namelijk

Vierde kwartaal jezus :)
dat is dus precies over 12 maanden

beter laten ze deze ook uitkomen voor de PS3
anders is het gewoon dikke console discriminatie !

Waarschuw beheerder
ik dacht ff een phenom processortje te halen, na veel hype enzo begon ik toch maar reviews te lezen.
een grote flop blijkt, de q6600 staat er nog steeds ver boven.
en buiten dat zit er een bug in waardoor het systeem eens in de 2 weken instabiel draait.
er is een patch voor, maar dan gaat de snelheid van de processor met 10% omlaag.. echt jammer, ben zelf pro AMD en had toch wel wat beters verwacht.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 11:06:
beter laten ze deze ook uitkomen voor de PS3
anders is het gewoon dikke console discriminatie !

Er zijn zoveel spellen die alleen voor consoles uit komen, is dat dan pc discriminatie?

Gran Turismo, project gotham racing, forza 2 en ga zo maar door

OT:

Ben opnieuw begonnen met crysis, en stop wanneer ik bij de aliens kom.

Waarschuw beheerder
Dat zou idd PC discriminatie zijn ja
maar ik heb het hier over de PS3
Crysis voor de PS3 zou betekenen dat de game goed gaat verkopen
de PS3 heeft geen goeie titels nu in de winkels liggen op COD 4 na
dus ik zou zeggen ;) laat deze game snel komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 12:47:
de PS3 heeft geen goeie titels nu in de winkels liggen op COD 4 na

Voor jou misschien niet... maar hij heeft ze wel degelijk :)

Waarschuw beheerder
Singleplayer is goed, maar ik speeel nooit singleplayer :P

alleen multiplayer en die is echt bagger van crysis
Waarschuw beheerder
net uitgespeeld op delta

Waarschuw beheerder
alleen multiplayer en die is echt bagger van crysis

vond t eerst ook bagger...maar heb me er even in verdiept en t is toch echt wel bruut..;)

Waarschuw beheerder
Zou iemand mij zijn register sleutel willen geven? Kan namelijk de patch niet installeren omdat ik Windows er laatst opnieuw op heb gezet, en dus het register van mijn games ook weg zijn! (en ja, heb het legale spel, heb alleen geen zin op het er weer opnieuw op te zetten)
Start - uitvoeren - regedit - HKEY_LOCAL_MACHINE - Software - Crysis (oid) - bestand - exporten.
pb me maar! Alvast bedankt ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zal me videokaart het n btje kunnen bijhouden??? Ati HD3850 256mb icm 2gb 800mhz ram, C2D 2.6Ghz????

Waarschuw beheerder
ai..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frisko in den D=co op zondag 27 januari 2008 om 13:23:
Zal me videokaart het n btje kunnen bijhouden??? Ati HD3850 256mb icm 2gb 800mhz ram, C2D 2.6Ghz????

Ligt aan je instellingen :)
Waarschuw beheerder
wist je dat je kunt worden aangevallen door n haai als je zwemt :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 13:13:
Zou iemand mij zijn register sleutel willen geven?

fat chance, instal maar lekker opnew :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb een vraagje.. crysis draaide op zich wel redelijk bij me, het was iig goed speelbaar. Quicksaven en autosaven ging vrij snel in het begin, maar ongeveer vanaf het level dat je zo'n boot moet opblazen met airsupport (daarna tank rijden) duurt het echt superlang voordat ie gesaved heeft. Erg irritant.. lijkt alsof ie blijft hangen, maar uiteindelijk saved ie wel en gaat ie verder.

Nu heb ik m'n comp zo verbouwd dat het praktisch een nieuwe is. Heb nu een AMD X2 6400+ met een MSI 8800 GTS 640 MB OC. Draai in 3DMark 11000 punten. Moet genoeg zijn zou je denken. Crysis loopt nu erg goed, maaar hij flipt nog steeds met saven. Heb wel de savegames van mijn oude systeem, maar dat zal er weinig mee te maken hebben denk ik?

Het enige wat ik niet vervangen heb in mijn systeem is de harddisk, kan het daar aan liggen?

ik gebruik trouwens een originele crysis, dus slechte crack oid kan het niet zijn.

*edit: meer gebruikers hebben hier last van zie ik op internet, ligt dus niet aan me hardware.. waar het wel aan ligt is onduidelijk, misschien aan patch 1.1..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nog wat mensen die crysis MP spelen hier? mischien een ideetje om n keer samen te spelen? vind de MP echt te vet,maar heb niemand om t echt mee te spelen :( :P de rest vind het niets aan of hun computer trekt het nie...

Waarschuw beheerder
heeft iemand al die nieuwe kaart gehaald..?

Waarschuw beheerder
welke nieuwe kaart? de ati?

Waarschuw beheerder
die hele vette jwt..
Waarschuw beheerder
doorsparen voor 9800gx2 :P 540 euri moet ie gaan kosten hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ioH op woensdag 20 februari 2008 om 19:42:
9800gx2

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind crysis multiplayer in het kort gezegd maar een ''kaal geheel''

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ioH op woensdag 20 februari 2008 om 19:42:
doorsparen voor 9800gx2 :P 540 euri moet ie gaan kosten hehe

De 9800GTX had ik meer van verwacht :roflol:

Binnenkort zal nVidia zijn 'nieuwe' GeForce 9 serie uitbreiden met twee high-end kaarten, namelijk de 9800GX2 en de 9800GTX. De eerstgenoemde zal uitgerust zijn met twee lager geklokte G92 gpu's, terwijl de 9800GTX gebruikmaakt van een enkele hooggeklokte G92-videochip. Van die laatste kaart verscheen onlangs al een afbeelding en een GPU-Z screenshot en inmiddels heeft Expreview de kaart ook al succesvol door de 3Dmark06 benchmark gehaald.

Met een kloksnelheid van 675 MHz op de core, 1688 MHz op de 128 shaders en 2,2 GHz voor het gddr3 geheugen zet de nieuwe high-end kaart van nVidia een score van 14014 punten neer in de benchmark. De videokaart werd hierbij geholpen door een snelle Intel QX9650 quadcore processor op 3 GHz.

En dat ook nog eens met een QX9650 3ghz ! Wat een kut ding :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haalt nou maar gwn 'n console.. stuk goedkoper :)

Waarschuw beheerder
Consoles zijn alleen chill voor race/vecht games :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 februari 2008 om 13:45:
Consoles zijn alleen chill voor race/vecht games

en voor platform/rpg

Waarschuw beheerder
..en de betere games 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frisko in den D=co op zondag 27 januari 2008 om 13:23:

neem teminste een 512mb, anders ga je janken als je AA en AF gebruik dan droppen je frames omdat je geheugen op is ^^ 256mb is zo 2006

BTW pc gamer wegens schietspellen en betere gfx, inderdaad consoles race spellen vechte spellen adventure spellen en rpg's, ik ga volgende week heerlijk de mooiere(betere) versie van GEARS spelen ^^
muiskeybord>>>>>>> controllers, al komt wii controller aardig in de buurt.

Die 9 serie van nvidia is teleurstellent, maar 9600gt voor rond 150 is zeer goeie alternatief voor 3870, vooral van die 9800gx2 prijs sta je toch wel verplex van 500+ pfff en dan de 9800gtx die marginaal beter is dan de 8800gtx, komt ook wel dat die 2k en 3k serie van ati niet echt gericht is op highend athans het heeft het niet waar gemaakt.

Voor mensen die 1,5 jaar geleden een 8800gtx hebben gekocht was dat zeker een goeie koop aangezien er nog niets is dat die kaart verpletterd.

Waarschuw beheerder
de 1.2 patch is uit!!! :CHEER:
Artiest {SHOWLIST artist 1244, 33343}
Waarschuw beheerder
is wel een (Y) game

Waarschuw beheerder
mits je 'n héle vétte videokaart hebt...

Werkzaam bij Engage Events
Waarschuw beheerder
donateur
Vet spel.

Gister binnen gekregen en er al flink wat crysis tijd opzitten :cheer:
Lange tijd geleden dat een FPS zo naar mijn zin was.

Loopt als een zonnetje op een C2D 8200, 8800GT 512 3gig ram op 1680X1050 alles op high!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat voor 'n systeem heb je staan?

Waarschuw beheerder
donateur
;) edit gedaan :D
Waarschuw beheerder
zo heerlijk dat als je hem op hogere moeilijkheidsgraad zet, de vrijanden ineens chinees praten ipv engels:D dan hoor je niet wat ze gaan doen:respect: