Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2007 om 04:28:Wanneer zou het zover zijn ?????
Als we met zijn alle dood zijn, over een jaar of 100
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 22:08:voer geen oorlog, voer de eendjes
let there be love
The chief reason warfare is still with us is neither a secret death wish of the human species, nor an irrepressible instinct of aggression, nor, finally and more plausibly, the serious economic and social dangers inherent in disarmament, but the simple fact that no substitute for this final arbiter in international affairs has yet appeared on the political scene. ~ Hannah Arendt
I don't believe that the big men, the politicians and the capitalists alone are guilty of the war. Oh, no, the little man is just as keen, otherwise the people of the world would have risen in revolt long ago! There is an urge and rage in people to destroy, to kill, to murder, and until all mankind, without exception, undergoes a great change, wars will be waged, everything that has been built up, cultivated and grown, will be destroyed and disfigured, after which mankind will have to begin all over again. ~ Anne Frank 1929-1945
Darkness can not drive out darkness; only light can do that. Hate cannot drive out hate; only love can do that. ~ Martin Luther King
I don't believe that the big men, the politicians and the capitalists alone are guilty of the war. Oh, no, the little man is just as keen, otherwise the people of the world would have risen in revolt long ago! There is an urge and rage in people to destroy, to kill, to murder, and until all mankind, without exception, undergoes a great change, wars will be waged, everything that has been built up, cultivated and grown, will be destroyed and disfigured, after which mankind will have to begin all over again. ~ Anne Frank 1929-1945
Darkness can not drive out darkness; only light can do that. Hate cannot drive out hate; only love can do that. ~ Martin Luther King
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 10:29:Satan zal regeren
die 'satan' regeerd al vollop
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 10:16:Nostradamus heeft voorspeld in 2008
Ik heb het boek wel.. maar lang niet alles wat hij heeft voorspeld is uitgekomen.. dus ff afwachten maar. Ik vond einsteins theorie wel grappig eigelijk.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 12:12:WW3 liever vandaag dan morgen.
Die is al bezig
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2007 om 04:28:Wanneer zou het zover zijn ?????
Zal Vast Niet Lang Meer Duren!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 21:33:Zal Vast Niet Lang Meer Duren!!!
Er is altijd een oorlog geweest tegen de mensheid, maar niet op deze schaal
En er vallen ook zo weinig doden.. (relatief gezien dan he?)
Ik ben wat sceptisch. Ik heb ook bedenkingen over allerlei wereldgebeurtenissen maar zag onlangs een onderzoeker in een VPRO-programma vertellen dat de wereldbevolking de goede kant op gaat. We zijn (met zijn allen) nog nooit rijker, gezonder en vrijer geweest.
http://209.157.64.200/focus/f-news/1806141/posts
(maar ik zal me wel zand in de ogen laten strooien...
)
Ik ben wat sceptisch. Ik heb ook bedenkingen over allerlei wereldgebeurtenissen maar zag onlangs een onderzoeker in een VPRO-programma vertellen dat de wereldbevolking de goede kant op gaat. We zijn (met zijn allen) nog nooit rijker, gezonder en vrijer geweest.
http://209.157.64.200/focus/f-news/1806141/posts
(maar ik zal me wel zand in de ogen laten strooien...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 00:07:een VPRO-programma vertellen dat de wereldbevolking de goede kant op gaat. We zijn (met zijn allen) nog nooit rijker, gezonder en vrijer geweest.
Wat een waan. zolang iedereen dat denkt gaan we de verkeerde kant op.
Ik bedoel Miljarden uitgeven aan een oorlog die wij zien.
Miljoenen mensen die doodgaan van de honger.
Amerikanen hebben het nog nooit zo slecht gehad sinds de jaren 70...
kan aan mij liggen.
laatste aanpassing
Wat een waan. zolang iedereen dat denkt gaan we de verkeerde kant op.
Cijfers liegen niet. En ik ga er vanuit dat de cijfers kloppen , maar als dat niet zo is heb jij gelijk..
Ik kan wel iets zeggen over de Nederlandse situatie. Ik heb vrij oude ouders. Als ik hun vraag over de vrijheden, de omstandigheden en de inkomsten vroeger zullen hun beamen dat het op al die drie vlakken beter geworden is. De maatschappij is jammer genoeg wel verhard. Maar dat is eigenlijk omgekeerd evenredig met de toename van vrijheid.
Ja, kan allemaal best zo zijn, maar in principe is er meer dan zat geld om iedere mens op aarde te voorzien van voldoende om goed te kunnen leven. Maar helaas is het totale wereldkapitaal voor 85% in handen van zeer rijke families (veelal overerving uit de 17e en 18e eeuw) overheden en dat soort kringen. Wij gewone mensen bezitten in totaal niet maar dan 15% als ik het goed heb. Zo eerlijk is het verdeeld.