Uitspraak van [SF] daphie op zondag 29 april 2007 om 10:24:kan jij niet ff voor me kijken?
ik ben er net gister geweest
ging ff voor maxies kijken
nope alleen de echte
Uitspraak van [SF] daphie op zondag 29 april 2007 om 09:35:maar de echte crocs zijn lang niet zo fel groen als de neppe. en ik wil juist die hele felle
das een idee ja
gelijk een middagje zwarte markt ervan maken 
wil ook nog nieuwe nike's hebben, maar hier in de stad hebben ze niet zulke bijzondere vind ik. wil graag witte en dan helemaal van leer en ze hebben alleen helemaal wit of wit met blauw. en anders zijn ze niet helemaal van leer.
oh of wit met paars of roze zijn ze en dat vind ik niks, past niet overal bij.
wil ook nog nieuwe nike's hebben, maar hier in de stad hebben ze niet zulke bijzondere vind ik. wil graag witte en dan helemaal van leer en ze hebben alleen helemaal wit of wit met blauw. en anders zijn ze niet helemaal van leer.
oh of wit met paars of roze zijn ze en dat vind ik niks, past niet overal bij.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 maart 2007 om 14:41:Zowel de echte als de namaak Crocs zijn lelijk..
laatste aanpassing
Uitspraak van -*-_-Curiosity op donderdag 22 maart 2007 om 15:07:Ik vind ze echt afschuwelijk, al kunnen ze nog zo lekker zitten
Ik vind ze ook afschuwelijk!
Tis dat mijn dochtertje ze wilde hebben,
En heb ook de echte voor der gekocht
Maar mij zie je er niet op lopen hoor, bah!
Uitspraak van Profiel 11580 op woensdag 25 april 2007 om 20:45:Die dingen vind ik echt pauperlelijk
jah echt he, man man.. ik zou ze nog niet dragen al kreeg ik geld toe, en nee ook niet op mn werk
wat een lelijke patta's
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 23:17:Ik heb de echte Crocs, ze lopen heerlijk En mensen die ze niet mooi vinden, kijken maar de andere kant op
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 maart 2007 om 17:23:die zyn zoooo lelijk!
Vindt ze ook niet mooi

![[SF] daphie](/images/user/404499_2191872.jpg)

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)
![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)