Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 14 juli 2007 om 22:00 |
Vorig jaar ben ik geeneens gecontroleerd.. kon zo doorlopen. Ze proberen je altijd btje bang te maken. Gewoon die shit in je boxxer, beveiliger gedag zeggen, alles aan de kant en hoppa binnen ben je. niet zo moeilijk doen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 maart 2007 om 20:22:gaat er eigelijk veel controle zijn op drugs ofzo, want kem gehoord dat de flikken er gaan staan met honde
ben bij alle feesten van black geweest en heb er nog nooit een hond gezien
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 23:01:of gwoon niks meenemen
inderdaad, ik heb zo ook nooit geen zenuwen of gezeik
Trek je eigen conclusies en check www.tolerantie.nu
"Strengere controles Sensation Black
12-7-2007
Bij het dancefeest Sensation Black gaat de politie aanstaande zaterdag weer actief optreden. Dat hebben organisator ID&T en de gemeente woensdag afgesproken.
Eerder spraken de organisaties van verschillende feesten en de gemeente af dat de politie indirect toezicht zou houden omdat de controles te streng zouden zijn. Door verschillende arrestaties tijdens Sensation White is de gemeente teruggekomen op die afspraak.
Het dancefeest in de Amsterdam ArenA biedt plaats aan 40.000 mensen. Sensation Black trekt doorgaans een publiek dat van hardere muziek houdt. "
Bron: http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=28030
"Strengere controles Sensation Black
12-7-2007
Bij het dancefeest Sensation Black gaat de politie aanstaande zaterdag weer actief optreden. Dat hebben organisator ID&T en de gemeente woensdag afgesproken.
Eerder spraken de organisaties van verschillende feesten en de gemeente af dat de politie indirect toezicht zou houden omdat de controles te streng zouden zijn. Door verschillende arrestaties tijdens Sensation White is de gemeente teruggekomen op die afspraak.
Het dancefeest in de Amsterdam ArenA biedt plaats aan 40.000 mensen. Sensation Black trekt doorgaans een publiek dat van hardere muziek houdt. "
Bron: http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=28030
dan hoop ik heel stiekem op grote tassen vol coke dat ze zo naar binne laden via het dak, en dat ik dan heeeel stiekem, toch ff een dik pak in me binnezak kan douwe
ehhhe
Ja controle zijn streng, 1x gepakt, en dat kwam ook door die kk honden..
Nu neem ik niks mee, doen vriende, maar als er 1 gepakt wordt betaal ik wel mee aan de boeten..
Heb er zin an!
Hoop dat iedereen binnekomt..
ehhhe
Ja controle zijn streng, 1x gepakt, en dat kwam ook door die kk honden..
Nu neem ik niks mee, doen vriende, maar als er 1 gepakt wordt betaal ik wel mee aan de boeten..
Heb er zin an!
Hoop dat iedereen binnekomt..
check www.tolerantie.nu informatie vinden voor wat je moet doen als je aangehouden wordt op verdenking van bezit van drugs.
ik ben bij de opbouw en organisatie geweest gister!!!!
luister goed!
kerels: plak je drugs met plakband aan je lul vast!
dames: ook ergens bij je schaamstreek!
dat zijn de plekken waar je officieel niet gefouilleerd mag worden, en wordt je daar wel betast dan kun je ze aanklagen...
er zullen dit jaar ook weer honden zijn dus stop alle drugs dubbel in zakjes...
de honden staan niet bij in en uitgang maar wel stukje voor het terrein...
luister goed!
kerels: plak je drugs met plakband aan je lul vast!
dames: ook ergens bij je schaamstreek!
dat zijn de plekken waar je officieel niet gefouilleerd mag worden, en wordt je daar wel betast dan kun je ze aanklagen...
er zullen dit jaar ook weer honden zijn dus stop alle drugs dubbel in zakjes...
de honden staan niet bij in en uitgang maar wel stukje voor het terrein...
pfffft elk feest maakt er wel iemand een topic aan met de vraag hoe streng de controle is en ieder feest stelt de controle weer geen drol voor
Ik was bang voor drugshonden bij groundzero, maar werd amper gefouilleerd Meteen ff door smsen naar alle mensjes die nog achter me stonden aan de andere kant van de rij
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 00:43:dames: ook ergens bij je schaamstreek!
Werkt perfect
Ik hoop niet dat die beveilingsbedrijfen ook op dit forum kijken, want dan weten ze meteen waar ze moeten zoeken...
Denk je nou echt dat die lui niet aan de shit zitten.. zou jij een 16 uursdienst kunnen draaien zonder dat je moe wordt?? Q-Base bijvoorbeeld..
gaste, ook beveiliging neemt altijd wel wat, ik ken genoeg mensen die gebruiken en in die branche werken..
Verder zou ik heel voorzichtig te werk gaan morgen..
Iedereen succes
Ikzelf ben al keertje gepakt, en kaartje werd ook afgenomen, als ze je shit afnemen, mogen ze je niet uitsluiten tot het feest (ook al is het ID&T die dit wel doet) het is wettelijk verboden, dus of shit afpakken of kaartje, niet bijde..
Succes allen!
Verder zou ik heel voorzichtig te werk gaan morgen..
Iedereen succes
Ikzelf ben al keertje gepakt, en kaartje werd ook afgenomen, als ze je shit afnemen, mogen ze je niet uitsluiten tot het feest (ook al is het ID&T die dit wel doet) het is wettelijk verboden, dus of shit afpakken of kaartje, niet bijde..
Succes allen!
Uitspraak van actief op donderdag 22 maart 2007 om 14:38:je moet je boxer toch nooit uittrekken?
ik was opgepakt bij innercity werd uit het niets er tussen uit gepakt ze zijden heb je wat bij je eerst neee toe zijden ze weet je het zeker want je word zo geouleeert hmm toen dacht i kecht kut naaa toen zij ik jaaa gaf ik me shit moest ik naar politie daar helemaal gefouleert van top tot teen en boxer uit serieus best vernederent vind ik zeker als de deur niet dicht is en er allemaaal mensen rond lopen maar echt iedereen die gepakt was werd tot aan naaakie gefoulieert en ik mocht er ook niet meer in wat ik erg raar vond want ik las op die site tolerantie . nog wat dat je nadat je alles hebt in gelevert gewoon naar binnen mag maar ik moest naar buiten sta je dan sn8ts treinen rijden niet maar uit eindelijk super avond gehad maar echt zonder reden er tussen uit worden gepakt mag niet eens maarja wat doe je er tegen? niks meenemen voor mij geen drugs op feestjes meer als je nog x gepakt word ben ik volgens mij erg de lul
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 00:43:plak je drugs met plakband aan je lul vast!
JA lekker goed vast tapen....meteen je zak geharst
Softdrugs (hash en wiet) tot 5 gram voor eigen gebruik zijn gedoogd. Harddrugs (en voorgedraaide joints met softdrugs) zijn verboden tijdens het evenement. Indien je dus toch harddrugs meeneemt naar Black zullen deze worden ingenomen door de politie en zal je altijd de toegang worden geweigerd (ook met 1 pilletje). De politie zal deze avond met drugshonden aanwezig zijn om bezoekers zeer streng te controleren. Aan de hand van de hoeveelheid die je bij je hebt zal er vervolgens door de Officier van Justitie worden besloten of je wordt vervolgd. Wij adviseren dus iedereen om absoluut geen drugs mee te nemen naar de Amsterdam ArenA om problemen en teleurstelling te voorkomen.
Hou rekening met eventuele wachttijden bij de entree ivm de strenge toegangscontrole.
id-t.com
Hou rekening met eventuele wachttijden bij de entree ivm de strenge toegangscontrole.
id-t.com
Uitspraak van Morena Dulce op zaterdag 14 juli 2007 om 10:47:Ik hoorde gisteren dat ze met honden gaan controleren
volgens mij stonden er vorig jaar ook honden, en bij Qlimax ook..nooit last van gehad
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 juli 2007 om 00:43:er zullen dit jaar ook weer honden zijn dus stop alle drugs dubbel in zakjes...
alsof ze door dubbele zakjes niets ruiken, een drugshond ruikt het echt wel zelfs als het in je achterste zit!! hoe denk je dat ze anders wat vinden bij oa invallen etc? dan zit het ook goed op geborgen dus..
helaas daar zit jij fout..
Uitspraak van ! Kaaaas ! op zaterdag 14 juli 2007 om 11:40:Softdrugs (hash en wiet) tot 5 gram voor eigen gebruik zijn gedoogd. Harddrugs (en voorgedraaide joints met softdrugs) zijn verboden tijdens het evenement. Indien je dus toch harddrugs meeneemt naar Black zullen deze worden ingenomen door de politie en zal je altijd de toegang worden geweigerd (ook met 1 pilletje). De politie zal deze avond met drugshonden aanwezig zijn om bezoekers zeer streng te controleren. Aan de hand van de hoeveelheid die je bij je hebt zal er vervolgens door de Officier van Justitie worden besloten of je wordt vervolgd. Wij adviseren dus iedereen om absoluut geen drugs mee te nemen naar de Amsterdam ArenA om problemen en teleurstelling te voorkomen.
En dat staat dus ook op de site..
Maar goed eerst zien dan geloven, een drugshond is zo waardevol, en geloof niet dat ze er zoveel zullen inzetten bij een evenment puur om het feit dat een drugshond erg moeilijk te trainen is en daardoor erg kostbaar en ze geen extra riciso willen lopen..
En zoals eerder werd gezegd, kunnen ook gewoon waakhonden zijn..
laatste aanpassing
Uitspraak van ! Godfather ! op zaterdag 14 juli 2007 om 14:36:op defqon en qlimax heb ik er 1 gezien meer niet
Je liep met DefQon toch tegelijkertijd met ons mee? Ik heb wel meer honden gezien toen.. Maar of dat allemaal drugshonden waren? Denk 't niet..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 juli 2007 om 19:04:dan loop ik wel achter je aan in de rij
Uitspraak van Stefanovic op zaterdag 14 juli 2007 om 19:20:Gratis drugs achter
als ik SCHRIK aan mn flikker krijg
krijg ik niet snel
maar als t zo is kun je mss beter achter mij staan ja
kun je gratis feesten als je t goed doetO:)
Uitspraak van Addicted2DaRave op zaterdag 14 juli 2007 om 19:53:iedereen heeft t altijd over honden enzo maar heb nog nooit een hond gezien
maar t is nog nooit zo aangekondigd als ze t nu doen bij id&t
laatste aanpassing