Soms heb je van die dagen, je wordt wakker en denkt pffff alweer maandag. Je moet nog een hele week werken en denk neee niet nu. ondertussen dwaal je af naar.... naar vroeger toen alles nog leuk was. Niks verplichting geen gelul om je heen. Je vrienden zijn altijd in de buurt en je hebt overal tijd voor. Wat is dat toch met ouder worden. Het is net zoals mijn vader altijd zei: later als je groot bent zijn andere dingen belangrijk. Maar wat zijn dat dan voor dingen. Hoe moet je daar mee omgaan. Nee doe mij dan vroeger maar lekker in het weekend helemaal los gaan tijdens Nightmare of Hellraiser heerlijk simpel en gewoon genieten op zin allerbest. Als ik kijk naar hoe het vandaag de dag is, verlang ik steeds meer naar vroeger. Gezeik over Burka's, Moslims, Antillianen, Groepsverkrachtingen en een politiek dat de bevolking dag in dag uit oplicht en uitknijpt. Je moet dit je moet dat en je mag helemaal niks meer. Dan is zo'n maandag erg zwaar. Maar dan denk ik gewoon weer aan vroeger en met een simpele herinnering wordt ik weer vrolijk en na een paar minuten ben ik alle ellende vergeten en denk dan:" I'm Hardcore to the Bone" en kan de hele wereld aan!
Succes deze week!
Peace,
J-SUN
Succes deze week!
Peace,
J-SUN