Partyflock

Forumonderwerp · 936899
1 volger · 35501x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-1
Zet hier uw nieuwtjes over 1 van de meest scorende spitsen ooit in Nederland :respect:

[img width=78 height=125]http://re3.mm-a8.yimg.com/image/4211321539[/img]

[img width=93 height=130]http://re3.mm-a6.yimg.com/image/3459695461[/img]

Wat zullen zijn toekomst planneng zijn?

:respect: Rene van Rijswijk :respect:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
toen we europees voetbal haalde ben ik nog bij rene op zijn nek gesprongen :D
Waarschuw beheerder
En sindsdien nooit meer gewassen neem ik aan??
Waarschuw beheerder
Rene komt morgen een workshop geven in akka's bij ons op de club. mooi dat hij de jeugd zo stimuleert! RvR zelf vindt het heel erg dat de echte vleugelspitsen aan het uitsterven zijn.

Rene=held
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Rene, altijd voorop in de strijd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joey Buttafucko op maandag 16 april 2007 om 11:25:
met rene zou ado nu nog kampioen worden

Dan waren ze het nu allang geweest.
Waarschuw beheerder
En met Rene in de gelederen zou geen 1 club meer financiele problemen hebben, want de shirts met RvR nr.11 gaan als warme broodjes over de toonbank, en dat lijkt me niet meer dan normaal.

[img width=300 height=225]http://www.nec1900.nl/Rijswijk/foto/rijswijk01.jpg[/img]

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
rene had gewoon de 3-2 gemaakt tegen rkc maar helaas :/ hij was onhaalbaar

Waarschuw beheerder
boeksie voor rene 'altijd prijs'wijk
Waarschuw beheerder
Keep da toppa alife for Rene jwt
Waarschuw beheerder
Rene -the rising sun- van Rijswijk
Waarschuw beheerder
door weer en wind:

[img width=220 height=176]http://www.omropfryslan.nl/upload/cached/8B52E06C4AA4640D70D68C548DDC61A0.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 09:26:
boeksie voor rene 'altijd prijs'wijk

Waarschuw beheerder
Rene de man
Waarschuw beheerder
hij speelde vroeger al de sterren van de hemel bij FC bal op het dak
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NiekNMGN op vrijdag 13 april 2007 om 12:10:
rene is was ook zo verzot op zijn lange lokken dat ie uit principe nooit een schaar deed bij zijn passeeracties!

:lol:
Waarschuw beheerder
in de f jes was rene al een legende
Waarschuw beheerder
Hij stond op iedere scoutingslijst, en mocht in de f jes al meedoen met Oranje onder de 15
Waarschuw beheerder
hij heeft 10 jaar lang dispensatie aangevraagd zodat hij tot zijn 25e met oranje onder 15 kon blijven meedoen. hij was namelijk zo begaan met die kleine rakkers; hij wilde ze van alles bijleren.
Uiteraard stond ie daar altijd in de basis. zal neerkomen op een zekere 100 internlands!

man met een gouden hart, die rene
Waarschuw beheerder
daarom heeft hij ook bedankt voor oranje, van basten kon hem niet overhalen
Waarschuw beheerder
toch raar dat het ik-mag-je selectiebeleid van Van Basten negatief uitpakte voor RvR.
weer een duidelijk voorbeeld dat het juist Van Basten is die niet deugt! wie mag Rene nou niet!?
Waarschuw beheerder
in het wereldje op vi.nl van gister, refererend naar de uitverkochte luxe editie van Johan cruijf: :D

Luxe editie 'René van Rijswijk' nog volop verkrijgbaar!

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NiekNMGN op donderdag 19 april 2007 om 11:59:
Luxe editie 'René van Rijswijk' nog volop verkrijgbaar!

vreemd rene heeft meer betekent voor het nederlandse voetbal dan cruijf...

Waarschuw beheerder
goeie gast die rene
Waarschuw beheerder
Ik zal weer eens iets posten om Rene te eren. Al heb ik dat de afgelopen week non-stop gedaan. Heb me teruggetrokken in een pittoresk Frans bergdorpje om dichter bij mezelf, de natuur en de grootste voetballer uit het universum te komen :respect: Rene van Rijswijk :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op donderdag 19 april 2007 om 17:09:
Heb me teruggetrokken in een pittoresk Frans bergdorpje

Ik vraag me ineens af wat Rene zijn favoriete vakantiebestemming is, Ik meen iets gelezen te hebben over Staphorst maar weet het niet zeker.

Waarschuw beheerder
wat ik me altijd van hem zal blijven herinneren waren die dubbele scharen en vloeiende passeerbewegingen waarmee die menig verdediger degradeerde tot een amateur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tollen:cheers: op donderdag 19 april 2007 om 17:16:
Ik vraag me ineens af wat Rene zijn favoriete vakantiebestemming is, Ik meen iets gelezen te hebben over Staphorst maar weet het niet zeker.

Dat siert Rene nou zo erg he. Ondanks alle glamour en glitter van z'n imposante carriere, gewoon naar de camping in Staphorst :respect:
Waarschuw beheerder
Gewoon gezellig bbq en badminton met de buren op de camping. Rene weet heel goed dat hij van het volk is!

Waarschuw beheerder
wanneer is de rene van Rijswijk fanclubdag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 19:11:
wanneer is de rene van Rijswijk fanclubdag?

elke dag.

ook prachtig dat als hij met zijn kids in het kikkerbadje zwemt, dat ie zijn rood-groen-zwarte badmuts op heeft. Zijn haren blijven hem heilig
Waarschuw beheerder
Heb nog handtekening van Rene liggen voor de liefhebbers.

Bieden begint bij +/- €200
Waarschuw beheerder
Uitspraak van riise op donderdag 19 april 2007 om 18:25:
Dat siert Rene nou zo erg he. Ondanks alle glamour en glitter van z'n imposante carriere, gewoon naar de camping in Staphorst

idd prachtig die nuchterheid. In zijn tijd bij NEC ook, ondanks dat ie van zo'n onschatbare waarde was en overal mee weg zou komen, toch gewoon elke maand op tijd zijn contributie betalen! Geweldige instelling, een echte prof!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johanderksen op vrijdag 20 april 2007 om 10:46:
Heb nog handtekening van Rene liggen voor de liefhebbers.

Bieden begint bij +/- €200

ik ook maar die verkoop ik voor geen geld!
Waarschuw beheerder
Is kopie hé wehehehe

Origineel staat genoteerd als nieuw wereldwonder en ligt bij mij in de kluis.
Waarschuw beheerder
Je zult het maar erven als je de pijp uit bent.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tollen:cheers: op dinsdag 17 april 2007 om 12:00:
Keep da toppa alife for Rene jwt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johanderksen op vrijdag 20 april 2007 om 14:33:
Origineel staat genoteerd als nieuw wereldwonder en ligt bij mij in de kluis

wou net zeggen haal de mijne pas weer eruit als ik kinderen heb en dan vertel ik ze over deze held, maja woorden schieten altijd te kort over rvr

Uitspraak van riise op donderdag 19 april 2007 om 18:25:
Dat siert Rene nou zo erg he. Ondanks alle glamour en glitter van z'n imposante carriere, gewoon naar de camping in Staphorst

rene houd van rust op vakantie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op vrijdag 20 april 2007 om 15:44:
naar de camping in Staphorst

en savonds pingelt ie wat op ze gitaar en poft een aardappel op z'n zelfgemaakte vuur. wat een held
Waarschuw beheerder
Toch hoop ik dat Rene dit ere-topic ooit te zien krijgt
Waarschuw beheerder
Rene is echt zo'n man die op zaterdag alle interviews afzegt om tijd vrij te maken voor de belangrijke dingen in het leven.

Soms is dit met zijn gezin op de camping te Staphorst quality time hebben.

Maar ik weet dat Rene ook geregeld zijn zaterdag vrij houdt om kleding in te zamelen voor de kinderen van zijn weeshuis in Roemenie of om te collecteren voor Amnesty International.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johanderksen op vrijdag 20 april 2007 om 15:55:
Maar ik weet dat Rene ook geregeld zijn zaterdag vrij houdt om kleding in te zamelen voor de kinderen van zijn weeshuis in Roemenie of om te collecteren voor Amnesty International.

Heb ooit ook eens gehoord (mtv, de RvR marathon) dat hij ook 10 % van zijn verdiende salaris (incl. reclameopbrengsten:O) heeft overgemaakt aan een goed doel. Dat goede doel colleteert inmiddels niet :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tollen:cheers: op vrijdag 20 april 2007 om 15:51:
Toch hoop ik dat Rene dit ere-topic ooit te zien krijgt

ik ook wat zou dat mooi zijn :D

Uitspraak van Johanderksen op vrijdag 20 april 2007 om 15:55:
Maar ik weet dat Rene ook geregeld zijn zaterdag vrij houdt om kleding in te zamelen voor de kinderen van zijn weeshuis in Roemenie of om te collecteren voor Amnesty International

was ook een rede voor chelsea om af te haken, omdat ze vaak op zaterdag voetballen. Maar rene is een man van principes :respect: