Partyflock

Forumonderwerp · 936899
1 volger · 35497x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-1
Zet hier uw nieuwtjes over 1 van de meest scorende spitsen ooit in Nederland :respect:

[img width=78 height=125]http://re3.mm-a8.yimg.com/image/4211321539[/img]

[img width=93 height=130]http://re3.mm-a6.yimg.com/image/3459695461[/img]

Wat zullen zijn toekomst planneng zijn?

:respect: Rene van Rijswijk :respect:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 23:19:
heeft hij gezegd

:o Woordvoerder Pietje B. :o

Waarschuw beheerder
donateur
Pietje van Rijswijk, jwt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op vrijdag 6 april 2007 om 23:35:
Woordvoerder Pietje B.

ja hij is mn pa.
ik ben dus eigenlijk de zoon van god!

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus B.
Waarschuw beheerder
up for rene
Waarschuw beheerder
Zelfs nobel prijs winnaars zijn jaloers op hem. Hij geeft "slim voetballen" een nieuwe dimensie mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op vrijdag 6 april 2007 om 21:24:
De goede doelen zelf zijn wel bekend gemaakt namelijk "Bond tegen Vrouwen in het Voetbal" en "Verlos Gekke Hong vang StadiongVerbod".

:respect: rene blijft me steeds weer verbazen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op zaterdag 7 april 2007 om 12:52:
die zijn ook zeldzaam jwt dat plaatje heeft me 50 euro gekost

mijn buurjongen had dat plaatje ook, die heeft dat plaatje gewoon verscheurd :/

die jongen heb ik opgehangen jwt, no respect voor rene :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op zaterdag 7 april 2007 om 16:10:
die jongen heb ik opgehangen jwt, no respect voor rene

respect jwt

Waarschuw beheerder
rene is okee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 12:19:
rene is okee

dat sws

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=400 height=564]http://www.necforum.nl/images/tikkieterug/rvr2.jpg[/img]

Speelde hij niet in Flodder?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 8 april 2007 om 19:19:
Speelde hij niet in Flodder?

Ja man,als Kareltje :S

Het zou zo maar kunnen, deze man heeft zoveel talenten en gaves, hij zou voor elk beroep geschikt kunnen zijn.
Waarschuw beheerder
kwam net nog een hantekening van rene tegen toen die nog hier speelde :D
Waarschuw beheerder
Respect

Waarschuw beheerder
Hoorde dat Rene een reallive soap krijgt,Ben benieuwd weet iemand hier wat vanaf???

Waarschuw beheerder
donateur
Ja zoiets hoorde ik ook, maar hij twijfeld of hij het n u al zou moeten doen, of pas op het moment waneer Rene op zijn hoogtepunt zit. Helaas is dit punt moeilijk te vinden, aangezien Rene steeds in een stijgende lijn de sterren van de hemel blijft spelen.

Waarschuw beheerder
Hmmm we zullen het afwachten de komende seconden/m­inuuten/uren/dagen/weken/maanden/jaren/eeuwen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 15:24:
Hoorde dat Rene een reallive soap krijgt,Ben benieuwd weet iemand hier wat vanaf???

ja hoorde dat talpa interesse heeft, maar volgens rene was de aanbieding slecht. Rene wil pas verder praten als er beckham achtige bedragen op tafel komen.
Waarschuw beheerder
ik hoorde dat Rene zich aangesloten heeft bij een militante groepering :o

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SteeZ op maandag 9 april 2007 om 17:37:
ik hoorde dat Rene zich aangesloten heeft bij een militante groepering

Ja klopt, verhalen doen de rondte dat het de Jihad betreft.
Tevens zou Maccabi Haifa interrese hebben getoont om deze ster in te lijfen, waaran de TNT kenmerbaar maakte hem persoonijk te zullen sponsoren.
Waarschuw beheerder
ik zal ff het nieuwsberichtje kopieren wat ik erover las :o
Waarschuw beheerder
"Bomaanslag Zeist"

ZEIST 9 april 2007 - Vandaag op 2e paasdag is het zover, terroristische aanvallen doormiddel van explosies in Zeist. Het hoofdkantoor van de KNVB was het doelwit, groot gedeelte van het complex is vernietigd door verscheidene explosies. Het zou gaan om tussen de 3 en 5 zelfmoordaanslagen. De brand die daardoor ontstond heeft het overgebleven gedeelte flink beschadigt. Voor zover bekend zijn er geen gewonden gevallen.
De schuld is opgeëist door BROKKENG de militante tak van organisatie "Verlos Gekke Hong vang StadionVerbod". De organisatie kreeg onlangs nog een flink geldbedrag van Rene "El Presidente" Rijswijk.
Op de vrijgegeven videoboodschap wordt geeist om het stadionverbod van "Gekke Hong" op te heffen. Tevens wordt de onvrede geuit op het selectiebeleid van Van Basten die de beste speler ooit niet selecteert.
Een ooggetuige: "Ik zag opeens een vijftal honden het terrein oprennen naar allerlei strategische doelen! Ze hadden alle vijf flink wat explosieven aan hun halsband hangen. Ik hoorde 1 hond zijn gebed nog doen die als volgt luidde: WOEF WOEF BLAF WOEF! BLAF WOEF WOEF BLAF! waarna de andere 4 honden nog BROKKENG schreeuwde voordat ze alle vijf zichzelf lieten ontploffen."

Waarschuw beheerder
Reneeee van Rijswijk!! :respect:

Laat nec hem maar eens terughalen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tollen:cheers: op maandag 2 april 2007 om 23:29:
Keep the toppa alive

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 02:23:
Keep the toppa alive

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Er gaan geruchten rond dat rene van Rijswijk is benaderd voor de volgende editie van Dancing With The Stars, dit zou voor deze man toch toch een eitje moeten zijn, zoveel techniek en fysieke talenten.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=220 height=176]http://www.omropfryslan.nl/thumb.aspx?f=cms_vw_nijs/2006_11/35065_20061128_3738093.jpg&w=220[/img]

Wat een held !!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 10 april 2007 om 12:27:
Er gaan geruchten rond dat rene van Rijswijk is benaderd voor de volgende editie van Dancing With The Stars, dit zou voor deze man toch toch een eitje moeten zijn, zoveel techniek en fysieke talenten.

Ik hoop dat hij zich niet verlaagd tot deze onzin, dat zou het eerste deukje betekenen in zijn ontastbare imago.

Hij schijnt in officiële duels, competitie, beker, internationale wedstrijden ect. al rond de 2500 goals te hebben gemaakt. ik snap die heisa rond romario ook totaal niet.

romario mag nog niet eens de schoenen van Rene van Rijswijk poetsen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Rene zijn :hong:

[img width=133 height=170]http://re3.mm-a3.yimg.com/image/2713176442[/img]
Waarschuw beheerder
Hoorde in de wandelgangen van VI headquarters dat René op het punt staat contract te tekenen bij grote club.

Onze predikende demagoog uit Katwijk zal wel jaloers zijn en ik denk dat San Marco straks echt niet meer om Rene heen kan.

Morgen ligt de Voetbal International weer in de winkel dus haal hem en lees HET nieuws van deze week!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johanderksen op dinsdag 10 april 2007 om 14:50:
Onze predikende demagoog uit Katwijk zal wel jaloers zijn en ik denk dat San Marco straks echt niet meer om Rene heen kan.

Nja... van Basten kennende .. maargoed van Rijswijk is dan ook wel een klasse appart, daar moet ie wel aan toegeven..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Johanderksen op dinsdag 10 april 2007 om 15:36:
fenomeen

Is nog te zacht uitgedrukt, GOD is beter op zijn plaats.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Knaller :bier: op dinsdag 10 april 2007 om 23:34:
Uitspraak van Tollen:cheers: op dinsdag 10 april 2007 om 14:31:
Rene

Uitspraak van PartyRazor op dinsdag 10 april 2007 om 18:29:
GOD

Uitspraak van PartyRazor op dinsdag 10 april 2007 om 12:28:
held

Uitspraak van Johanderksen op dinsdag 10 april 2007 om 15:36:
fenomeen

LEGENDE
Waarschuw beheerder
Deal met talpa gaat niet door :no:
Waarschuw beheerder
Hallo Hallo????

Vraagt om opheldering?!?!?!?
Waarschuw beheerder
lijkt me dat ze jou ook wel hebben ingelicht johan :O

Waarschuw beheerder
Superman is er niks bij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op woensdag 11 april 2007 om 13:10:
lijkt me dat ze jou ook wel hebben ingelicht johan

Heb beetje lastige verstandhouding met de heren van talpa nadat ik hun contract had geweigerd. Zit toch liever bij RTL.

Wilfred Genee is ook nog beetje jaloers omdat ik hem altijd belachelijk maakte, krijg dus weinig nieuws uit het Talpa kamp.

Maar ik bel Rene wel even, heb zijn nummer. Jullie horen van me!
Waarschuw beheerder
Net gebeld, Rene vroeg me morgen terug te bellen. Hij zat in buitenland (spanje). Mocht nog niks loslaten maar ik denk persoonlijk aan Real.