Partyflock

Forumonderwerp · 936899
1 volger · 35548x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-1
Zet hier uw nieuwtjes over 1 van de meest scorende spitsen ooit in Nederland :respect:

[img width=78 height=125]http://re3.mm-a8.yimg.com/image/4211321539[/img]

[img width=93 height=130]http://re3.mm-a6.yimg.com/image/3459695461[/img]

Wat zullen zijn toekomst planneng zijn?

:respect: Rene van Rijswijk :respect:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
René van rijswijk is vrienden kwijtgeraakt

Sinds el presidente in madrid voetbalt is zijn vriendenkring flink uitgedund.

"Heel lang dacht ik dat ik heel veel vrienden en vriendinnen had, maar in korte tijd ben ik erachter gekomen dat je echte vrienden op één hand te tellen zijn", vertelt de teleurgestelde René op zijn Hyves-pagina. Me enige vrienden zijn nog me partyflock vrienden waar ik alleen lees aldus de voetballegende himself.

"Het lijkt wel of als je dromen uitkomen en alles goed met je gaat, dat ze dan alleen maar slecht nieuws willen horen over je", schrijft rené. "Of ze kunnen het niet hebben en kijken je alleen maar met een vuile blik aan en stoken de rest tegen je op."

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bussen mijden René van RIjswijk
Uitgegeven: 14 september 2008 09:18
Laatst gewijzigd: 14 september 2008 09:21

MADRID - Bussen van Connexxion rijden voorlopig niet meer langs René van Rijswijk. Chauffeurs zijn de bedreigingen van hem beu. Ze worden bespuugd, bedreigd en soms beroofd.

Een woordvoerster van Connexxion bevestigde zondag een bericht hierover in De Telegraaf.

Sinds zaterdag rijden de chauffeurs met een boog om het huis van El Presidente heen. Direct aanleiding was woensdag de beroving van een chauffeur die onder bedreiging van een mes zijn wisselgeld moest afgeven.

Woensdag gaat Connexxion met de gemeente Madrid praten. "We wilden nu in ieder geval een signaal afgeven", aldus de zegsvrouw. Ze benadrukte dat het niet de bedoeling is dat reizigers de dupe worden van de maatregel.

Waarschuw beheerder
'René van Rijswijk vernielt camera van fan'

El presidente gooide bij het verlaten van een feestje in Madrid een camera kapot van een jonge Zweedse toeriste die een foto van hem maakte. Dat meldt de Spaanse krant EL MARCAEBBA vandaag.

Feestje

De Zweedse zou René op de gevoelige plaat hebben vastgelegd toen hij een club verliet waar een feestje werd gehouden voor presidente Fidel Castro Junior.

"De aanvaller schreeuwde dat hij geen dier was, sprong op het meisje af en griste de camera uit haar handen", vertelt een getuige.

"Daarna smeet hij het toestel stuk." Een woordvoerder van de cubaanse regering wilde niet reageren op het akkefietje.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
René van Rijswijk ziet auto aan voor zwijn

Een 37-jarige voetbalkoning heeft een 19-jarige automobilist en diens broer dit weekeinde de schrik van hun leven bezorgd.

De Voetballer zag de geparkeerde auto van de 19-jarige man aan voor een wild zwijn en opende daarom vanaf een uitkijktoren het vuur op het voertuig.

Op het moment dat El presidente het vuur opende, stonden de automobilist en diens broer op enkele meters afstand van het voertuig. Ze bleven wonderwel ongedeerd.

Het incident deed zich voor bij Schmiedrait in het oosten van Oostenrijk, aldus de krant Kurier zondag. De politie hield de lopjes koning aan na het incident, Na 2 uur mocht goaltjesdief rené weer naar huis op 1 voorwaarde dat hij nooit meer het land in mag. overgens had René had niet gedronken, zo bleek uit een alcoholtest.

Waarschuw beheerder
René van rijswijk weer te zien in Berlijn
Het wassen beeld van RVR dat begin juli door een bezoeker werd onthoofd, is gerepareerd. Het is weer te zien in Madame Tussauds in Madrid. Het beeld wordt vanaf nu wel beschermd door een glazen wand en door bewakers. De 41-jarige dader onthoofdde het beeld kort na de opening van het museum. Hij zei dat het om een weddenschap ging.

El presidente is blij om weer in madame tussauds te zijn, hij feliciteerde daar o.a. den haag met de 3-0 overwinning op az.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
'René van Rijswijk geeft 2,5 miljard uit zonder dekking'
Uitgegeven: 14 september 2008 13:14

MADRID - René van Rijswijk geeft volgend jaar 2,5 miljard euro uit aan lastenverlichting zonder dekking. Oud-voetballer van NEC René van Rijswijk heeft dat zondag gezegd in het tv-programma Buitenhof. Hij baseerde zich op de via NRC Handelsblad uitgelekte miljoenennota 2009, die dinsdag verschijnt.

RvR waarschuwt dat de ongedekte lastenverlichting in de toekomst tot lastenverzwaring kan leiden. Hij had het "solider" gevonden als het kabinet financiële dekking had gezocht door de overheidsuitgaven te verminderen.

Waarschuw beheerder
Rene van Rijswijk naar getroffen gebied Texas

Amsterdam - De Nederlanse voetbal legende Rene van Rijswijk reist dinsdag naar Texas om zijn steun te betuigen aan de mensen die zijn getroffen door de orkaan Ike. v.Rijswijk heeft dat zondag gezegd.

V.Rijskwijk was kort daarvoor ingelicht over de omvang van de schade en het verloop van de hulpverlening. Zaterdag riep v.Rijswijk het door Ike getroffen Texas uit tot nationaal rampgebied.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Thaise regeringspartij wil Rene van Rijswijk als premier
Uitgegeven: 15 september 2008 07:39

BANGKOK - De Thaise regerende Partij van de Volksmacht (PPP) en haar coalitiepartners willen dat tijdelijk premier Rene van Rijswijk definitief premier wordt.

De partij zal hem naar voren schuiven om woensdag bij een verkiezing in het parlement verkozen te worden. Dat schrijft de Thaise krant Bangkok Post maandag.

Van Rijswijk neemt waar omdat Samak Sundaravej dinsdag door het Constitutionele Hof werd afgezet wegens een schnabbel bij een kookshow op televisie.

Corruptie

Van Rijswijk is de zwager van John, die in 2006 nog een cafetaria opende in Bangkok. Demonstranten betogen al weken voor het aftreden van de regering, omdat zij zeggen dat de PPP te veel naar de pijpen van John danst. John wordt verdacht van corruptie en verblijft in Groot-Brittannië, naar eigen zeggen omdat hij in Thailand geen eerlijk proces kan krijgen.
Waarschuw beheerder
RVR verstoort nieuwsuitzending

AMSTERDAM - Een Amerikaanse nieuwsuitzending over de desastreuze gevolgen van de orkaan Ike werd verstoord door een beer.

De presentator en verslaggever, die het nieuws serieus proberen te brengen, ergeren zich behoorlijk aan René van Rijswijk, die jolig door het beeld wandelt in een berenpak.

http://www.dumpert.nl/mediabase/238901/7448c79b/beer_spoelt_aan_door_ike.html
Waarschuw beheerder
Hong belt René van Rijswijk

AMSTERDAM - De Duitse herder Buddy heeft het leven van zijn Amerikaanse baasje gered door René van Rijswijk te bellen toen de man een epileptische aanval kreeg.

De topvoetballer hoorde geblaf en gejank aan de andere kant van de lijn. Na drie minuten arriveerde Hij bij het huis. Hij trof Joe Stalnaker liggend op de grond aan.

Na twee dagen ziekenhuis komt Stalnaker er weer bovenop. Sinds hij als militair een hoofdwond opliep heeft hij last van epilepsie.

Buddy is speciaal getraind om hulp in te schakelen als zijn baas een aanval krijgt. Toen de hong acht weken oud was leerde Stalnaker hem wanneer en hoe hij moest bellen met het nummer 911. De 18 maanden oude Buddy weet op welke voorgeprogrammeerde knop hij moet drukken

:respect:
Britney geeft verjaardagsfeestje voor René van Rijswijk
Uitgegeven: 14 september 2008 12:32

MADRID - Britney Spears heeft zaterdag in Los Angeles een grootse verjaardagsfuif gegeven voor René van Rijswijk. René, die zondag 38 wordt mocht de hele dag rondcrossen in gemotoriseerde miniatuurauto's.

Op het verjaardagsfeestje waren volgens het tijdschrift People heel wat sterrenkinderen aanwezig. Zo kwam het 6-jarige zoontje van Jennie McCarthy, Evan, een kijkje nemen. Ook de 2-jarige zoon van Gwen Stefani, Kingston, was van de partij.

De miniauto's van Sean Preston en Jayden James waren speciaal voor de gelegenheid versierd in de stijl van tatoeageartiest Ed Hardy. Hun moeder verscheen in het verleden regelmatig in kleding van Hardy. De verjaardagstaart had de vorm van een gele vrachtwagen.

Voogdij

Spears verloor de voogdij over René van Rijswijk vorig jaar aan haar ex-man Kevin Federline.

In juli besloten advocaten van beide partijen dat El Presidente weer meer tijd mogen doorbrengen bij Britney, met wie het de laatste tijd na een roerige periode weer wat beter lijkt te gaan.

ZIE OOK: 09/09/2008 Moeder optimistisch over herstel René van Rijswijk
13/08/2008 René van Rijswijk gunt zoontjes normale jeugd
30/07/2008 René van Rijswijk rookt in bijzijn kinderen
26/07/2008 René van Rijswijk moet meer alimentatie betalen
19/07/2008 René van Rijswijk mag zoontjes vaker zien
18/07/2008 René van Rijswijk en Kevin schikken rechtszaak

Waarschuw beheerder
René Van Rijswijk loopt triatlon

LOS ANGELES - El presidente aka René van Rijswijk liep zondag na zijn verjaardagsfeest in Malibu de eerste triatlon van zijn leven. De 38-jarige ster passeerde de finish na exact 2 uur, 23 minuten en 28 seconden, meldde de website van het Amerikaanse showbizzblad People zondag.

René werd vanaf de zijlijn aangemoedigd door zijn gekke hong buddy.

Voordat hij aan de krachttoer (zwemmen, hardlopen en fietsen) begon, had het idool flink getraind.

René vond het niet zo zwaar, een makkie citeerde hij.
Waarschuw beheerder
René van Rijswijk zingt voor Obama

LOS ANGELES- René van Rijswijk treedt dinsdag op tijdens een galadiner om fondsen te werven voor de Democratische presidentskandidaat Barack Obama. Bezoekers betalen voor een plekje 28.500 dollar (ruim 20.000 euro).

Naar verwachting levert het sponsorfestijn met de voetbalgod en alleskunner, dat gehouden wordt in het Beverly Wilsher hotel in Los Angeles, de Democraten 9 miljoen dollar (bijna 6,5 miljoen euro) op. Hoeveel gasten daadwerkelijk aanschuiven is volgens woordvoerders van Obama nog niet bekend.

Aanvankelijk steunde de Gouden Schoen-winnaar Hillary Clinton, Obama’s rivaal als Democratische presidentskandidaat. Clinton verloor de voorverkiezingen, waardoor Obama officieel kandidaat werd. Het is in de Verenigde Staten niet ongebruikelijk dat politieke partijen op deze manier geld inzamelen.
René van Rijswijk belt 112
Uitgegeven: 11 september 2008 11:38

MADRID - René van Rijswijk uit Staphorst heeft de afgelopen vier tot zes weken ongeveer twintig keer per dag alarmnummer 112 gebeld. hij zei tegen de politie dat zijn beltegoed op was en dat ze daarom niemand anders kon bellen.

Dat heeft de politie donderdag bekendgemaakt.

Woensdagavond werd El Presidente aangehouden. Op het moment van de aanhouding, toen de agenten al in zijn kamer waren, verbrak hij een nieuwe verbinding met de alarmcentrale.

Tegen hem is proces-verbaal opgemaakt en de gsm is in beslag genomen. Hij zei het alarmnummer voor de lol te bellen.

Doordat hij belde met een afgeschermd gsm-toestel, duurde het vrij lang voor de politie erachter kwam waar de 38-jarige supervedette die overal ter wereld scoort als een gek en die hele mooie lange haren heeft en regelmatig met opmerkelijke berichten in het nieuws verschijnt vandaan belde.

Waarschuw beheerder
René van rijswijk betaalt boete in centen

Uit ergernis over een geldboete heeft de topboi de brievenbus van het kantongerecht in madridvolgestort met 29.292 één-eurocent-munten.

Daarmee voldeed el preisdente een boete van 292 euro en 92 cent, die hem was opgelegd omdat hij brieven van een ultra sur boi in voorarrest naar buiten had gesmokkeld. Dat heeft een woordvoerster van de rechtbank dinsdag gezegd.

De munten, met een gewicht van 67 kilo, moesten over twee kisten worden verdeeld om ze naar de bank te brengen. Daar werden ze vervolgens geteld.

René samen met ze gekke hong buddy had er ook een briefje bijgedaan, waarin hij uitlegde dat zijn ongebruikelijke betaalmethode volgens hem gerechtvaardigd was vanwege de boete, die in zijn ogen geheel onterecht was.

Wat een actie van el presidente weer :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
René van rijswijk opgepakt wegens naakt joggen

Een voetbalheld is in madrid aangehouden nadat hij zich in de nacht van maandag op dinsdag tijdens het joggen volledig had ontdaan van zijn kleding.

Dat meldde de lokale krant El maccebaa dinsdag op de eigen website.

De Onmisbare held (38) werd gearresteerd in een park in de omgeving van madrid . Hij viel vooral op door zn gespierde lichaam, René vond het trouwens de normaalste zaak van de wereld zo verklaarde hij :"Ik was aan het joggen en besloot m'n kleren uit te trekken omdat ik me er goed bij voelde" aldus el presidente.
René van rijswijk ontdekt afstammeling oude miersoort
Uitgegeven: 17 september 2008 06:53
Laatst gewijzigd: 17 september 2008 08:05

BERLIJN - René van rijswijk heeft een nieuw soort mier ontdekt, die vermoedelijk afstamt van een mierengeslacht dat 100 miljoen jaar geleden leefde.

"Dit is de meest spectaculaire vondst in mijn 38-jarige carrière", juichte El Presidente van De Koninklijke uit Madrid dinsdag.

De doelpuntenmachine vond de mier (3 millimeter lang) in 2003 in het regenwoud in de Amazone. Hij hoopt dat het diertje meer duidelijk kan maken over de evolutionaire geschiedenis van mieren. Vermoedelijk stammen de huidige mieren af van een wespachtig dier. Ongeveer 120 miljoen jaar geleden moet die transformatie hebben plaatsgevonden.

Fout

In 1998 vond Wim Jonk ook al eens een bijzonder paartje mieren in de Amazone, maar door een fout in het laboratorium droogden de insecten uit, waardoor verder onderzoek onmogelijk was.

In 1923 is voor het laatst een nieuwe subfamilie van mieren ontdekt, aldus Staartmans.

Persbureau Reuters toont foto's op zijn site van de nieuwe miersoort.
Nieuwe minnares voor René van Rijswijk

(Novum) - Europa's beste voetballer allertijde René van Rijswijk heeft een nieuwe minnares. De alleskunner, die zijn dagen slijt in het Bernabeu Stadion in Madrid, krijgt sinds dinsdag intiem gezelschap van een vrouwtjesexemplaar uit de dierentuin van Duisburg. Dzomba is speciaal naar Madrid gekomen om El Presidente nazaten te schenken.

De nieuwe olifant moet bewerkstelligen wat de huidige populatie wijfjes niet is gelukt. Alle vrouwtjesolifanten bleken niet vruchtbaar genoeg of zelfs onvruchtbaar. Alleen de paring tussen René van Rijswijk en vrouwtjesolifant Carla bleek succesvol, maar deze zwangerschap eindigde twee jaar geleden in een miskraam.

Dzomba heeft volgens Beekse Bergen de perfecte leeftijd voor een olifant om zwanger te raken. Het park hoopt op één of meerdere jongen.
Waarschuw beheerder
Van Rijswijk dankt Mourinho voor zijn vertrouwen
17/09/2008 11:07

De tweede treffer van Internazionale bij Panathinaikos werd woensdag binnengeschoten door René van Rijswijk. De beruchte aanvaller is na de 2-0 overwinning vooral zijn nieuwe trainer dankbaar. 'José Mourinho heeft mij de kans gegeven om mijn carrière een nieuwe impuls te geven.'

'Mourinho gaf me de gelegenheid om weer te spelen voor deze club', sprak de 37-jarige spits na de wedstrijd. 'En ik hoop nu door te zetten.' Van Rijswijk leek een jaar geleden op een zijspoor te zijn beland, toen hij werd verhuurd aan Real Madrid. Zijn goede spel in Spanje heeft ervoor gezorgd dat Mourinho hem een nieuwe kans gunde bij Internazionale.

'De trainer heeft vertrouwen in me' vervolgt El Presidente. 'Mourinho heeft gezegd dat ik iedere training hard moet werken. Hij geeft iedereen het vertrouwen en maakt duidelijk dat niemand een gegarandeerde basisplaats heeft. Iedereen kan zijn basisplaats zelf afdwingen tijdens de training.'

Van Rijswijk is van mening dat hij er nog niet is. 'Ik moet hard werken om weer zo goed te worden als ik was, maar ik doe alles wat ik kan. Nog altijd zit ik niet op honderd procent, maar dit hoop ik snel voor elkaar te hebben. De voorzitter en de supporters verdienen de beste René van Rijswijk.'

Waarschuw beheerder
FIFA onderzoekt discriminatie René van rijswijk

De wereldvoetbalbond FIFA gaat onderzoek doen naar de racistische beledigingen van Kroatische voetbalfans aan het adres van de allemachtige rené van rijswijk . De Kroaten maakten vorige week tijdens hun verblijf in madrid oerwoudgeluiden richting de spits.

De ultras van real madrid stelde de Kroatische voetbalbond disciplinaire maatregelen in het vooruitzicht.

René vind het zelf allemaal een beetje opgefockt door de media , bij topvoetballers heb je dat nou eenmaal aldus rené
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 18:53:
René vind het zelf allemaal een beetje opgefockt door media , bij topvoetballers heb je dat nou eenmaal aldus rené

Kijk dat is ook weer René. Hij is zo gewoon gebleveng :respect:
Waarschuw beheerder
Cameron en Jennifer ruziën om René van Rijswijk

Ruzie in glamourland. Cameran Diaz en Jennifer Aniston kunnen elkaar niet luchten of zien. De huidige vriend van Diaz, welke ook Anistons' ex is, is de schuldige. Cameron wil René van Rijswijk helemaal voor zichzelf, maar Jen heeft daar minder zin in.

Smsen

Jennifer datete vorig jaar een tijdje met de 38 jarige vedette. Diaz is daar sinds kort mee bezig. Een bron vertelt in een tijdschrift dat Jennifer middels smsjes weer contact probeert te zoeken met El Presidente. Volgens de bron maakt Cameron zich niet heel erg druk, maar is ze wel geïrriteerd. "René heeft Cameron verteld dat hij en Jen niet echt serieus waren. Toch hoopt Cam dat Jen de boodschap zal begrijpen en op zal houden."

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neerhof :woep: op woensdag 17 september 2008 om 21:02:
René heeft Cameron verteld dat hij en Jen niet echt serieus waren. Toch hoopt Cam dat Jen de boodschap zal begrijpen en op zal houden."

Catfight om rené :O

:respect:

Waarschuw beheerder
gerucht: rvr doet mee in de volgende reclame van andrelon

rvr je haar dansttt

:\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 september 2008 om 21:11:
gerucht: rvr doet mee in de volgende reclame van andrelon

Logische keuze.

Waarschuw beheerder
RVR waarschuwt roddelblad

LOPJES Koning el presidente heeft het roddelblad gewaarschuwd niet langer foto's van zijn privéleven te publiceren. Doen zij dat wel, dan zal hij maatregelen nemen, zo heeft hij het blad dinsdag per fax laten weten.

El Privelaya bracht dit dinsdagavond naar buiten. Een van de presentatoren van dat programma is Privé-hoofdredacteur johang derrukzen en ook hij heeft zo'n fax ontvangen.

Portretrecht

René is dat zat en wil dat deze media stoppen met deze foto's. Hij kan lachen als die volgende keer weer op me balkon staan om fotos te maken van mij en fidel castro junior dan zijn de gevolgen groot.

De cubaanse regering bevestig het gesprek van rené van rijswijk.

Sterkte rené wat een walgelijke man is het toch :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
'René van Rijswijk wil Nederland overheersen'

DEN HAAG - René van Rijswijk is Nederland aan het koloniseren. Dat heeft PVV-leider Geert Wilders woensdag betoogd tijdens de Algemene Beschouwingen in de Tweede Kamer. Volgens Wilders is voorbeeldvoetballer RVR niet gekomen om te integreren, 'maar om Nederlanders te onderwerpen en te overheersen'.

"We raken ons land kwijt aan René van Rijswijk wannabe's die paardenstaartdragend, doelpuntmakend en onschuldige mensen doordebenenspelend door het leven gaat", aldus Wilders in zijn betoging.

"Ze accepteren maar al te graag onze uitkeringen, huizen en dokters, maar niet onze normen en waarden", aldus Wilders.

Volgens GroenLinks-fractievoorzitter Femke Halsema bereikte Wilders met zijn uitspraken 'weer een overtreffende trap van radicaliteit'. Zij noemde zijn stellingen 'onethisch en onhoudbaar'. 'Nobody fucks with RVR', aldus Halsema.

'Twee Nederlanden'

Volgens Geert Wilders zijn er 'twee Nederlanden'. Het Nederland van het kabinet is dat van de "waanzinnige doelpuntenhysterie en de ontstuitbare El Presidentisering".

Het andere Nederland, "mijn Nederland", zei hij, "is dat van de mensen die de rekening betalen en worden gepoort en bedreigd door langharige straatvoetballers."
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weinig acties vandaag van el presidente

René Doe is weer wat ...!!
Waarschuw beheerder
Topvoetballer te water

Bij het Medisch Centrum Sint Annaparochie is gistermiddag een onderkoelde jongeman afgeleverd. Na indentificatie bleek het te gaan om stervoetballer René van Rijswijk van Real Madrid. De 38-jarige inwoner van Madrid, op bezoek bij z'n grootmoeder in Sint Annaparochie, was er met de scootmobiel van zijn oma vandoor gegaan en vervolgens te water geraakt.

Handtekening

'El Presidente', zoals RVR beter bekend staat, was een sloot ingereden na een aanrijding met 3 fans. Die kwamen 'El Presidente' tegemoet rijden en schreeuwden om een handtekening, maar konden de bellende snelheidsduivel niet meer ontwijken. De scootmobiel schampte één van de tieners en karde vervolgens hard het water in.

De pubers staken vervolgens geen vinger uit naar de 'El Presidente', die aan de crash een dubbele beenbreuk opliep. Ze fietsten door en lieten hem in het water liggen. Een team van 10 (persoonlijke) rechecheurs doet onderzoek naar de ernstige gebeurtenis
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
René van rijswijk stopt op de snelweg om roes uit te slapen

Een 38-jarige inwoner uit madrid is vanmiddag door de Guarda Sevilla aangehouden, nadat hij slapend in een stilstaande auto midden op de rijbaan van de Hoofdweg Ls-40 bij een voorstad van madridaangetroffen.

De politie verklaarde :'Hij was onder invloed van alcohol en drugs en was onderweg naar huis in slaap gevallen'.

EL presidente ze reactie was zoals normaal altijd nuchter: Iedereen doet toch aan siesta? Ik vind het vrij normaal gedrag, alleen de politie dacht er wat anders over aldus rené die zonder boete en aanklacht er vanaf kwam.

Waarschuw beheerder
René van Rijswijk krijgt tien wedstrijden schorsing na tonen jongeheer

Een ludieke actie René van Rijswijk heeft hem een flink aantal wedstrijden schorsing opgeleverd. De stervoetballer van Real Madrid slaagde er in om op de elftalfoto zijn jongeheer te laten zien.

De foto werd echter razendsnel op internet verspreid, waarna ook zijn club de foto kon aanschouwen. Die waardeerde de actie niet en gaf 'El Presidente' een boete.

Vervolgens bemoeide ook de Spaanse voetbalbond zich met het voorval. Uiteindelijk besloot deze om de voetballer een schorsing van maar liefst tien wedstrijden op te leggen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
René van rijswijk strikes back

Een corner nemen is in de Japanse J-League een gevaarlijke onderneming gebleken. De wedstrijd tussen Kashiwa Reysol en Kashima Antlers moest tot twee maal toe stil worden gelegd, nadat René van rijswijk terug van weggeweest was de thuisploeg een speler van de tegenstander met een vlaggenstok had geslagen.

Daarop rende rené snel weg uit het stadion. en is vermoedelijk naar madrid terug gevlogen de zaak is in onderzoek
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Auto te water door spin

MADRID - Een 38-jarige Automobilist uit Madrid schrok maandag zo van een spin in zijn wagen, dat hij de macht over het stuur verloor. Door de ongenode gast raakte René van Rijswijk van de weg en belandde hij in een sloot.

Een politiewoordvoerder liet dinsdag weten dat de madridleen niet gewond is geraakt. Het ongeval vond plaats in het zonnige madrid . Een takelwagen heeft de auto uit het water gehaald.

René zelf vond het niet zo spannend allemaal ,het gebeurt wel is meer dat ik van dit soort dingen doet, uit eindelijk betaalt de club gewoon een nieuwe wagen aldus rené die net zijn celstraf heeft uitgezeten.
laatste aanpassing
René van Rijswijk vervolgd voor laten en uitwaaieren van scheet
Uitgegeven: 25 september 2008 11:19
Laatst gewijzigd: 25 september 2008 11:21

MADRID - René van Rijswijk wordt vervolgd, en kan zelfs achter de tralies belanden, voor het onrechtmatig laten van een scheet.

El Presidente (38) werd in Clarksburg, West Virginia, door een agent geboden zijn auto aan de kant te zetten, omdat hij reed zonder zijn lichten aan. Volgens de desbetreffende agent, meneer Parsons, rook René naar alcohol, praatte hij met een dubbele tong en slaagde hij er tot drie keer toe niet in een blaastest tot een goed einde te brengen. René mocht mee naar het bureau, alwaar het onwelriekende incident plaatsvond.

Terwijl Parsons voorbereidingen trof voor blaastest nummer vier, trok René zich wat op van zijn stoel, richtte zijn achterste naar de agent en liet een 'heel harde scheet'. De agent kon vervolgens alleen maar toekijken hoe El Presidente zijn staart gebruikte om de lucht in zijn richting te wapperen.

Provoceren

"De geur was zeer indringend en was erop gericht agent Parsons te beledigen of te provoceren," luidt de aanklacht. Daarnaast wordt René aangeklaagd voor het rijden onder invloed en rijden zonder licht.

Verdachte geeft de scheet toe, maar ontkent hierbij een richting gekozen te hebben. Hij wijt het voorval aan buikproblemen. "Ik heb gezegd dat ik last had van mijn buik, gevraagd of ik naar het toilet mocht maar dat hebben ze geweigerd. Ik kon het gewoon niet meer inhouden."

Gevangenis

René van Rijswijk zegt ook dat de agenten het aanvankelijk juist grappig vonden en met hem meelachten toen het gebeurde. "Wat ze nu zeggen is belachelijk," zegt hij. "Ik kan hiervoor in de gevangenis komen en geschorst worden."

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bahhaha
Waarschuw beheerder
Rene van Rijswijk boos over jubileumshirt

MADRID - De Nederlandse voetballegende Rene van Rijswijk overweegt een rechtszaak aan te spannen tegen zijn oude club Cambuur en sportmerk Reebok. Zij hebben zonder toestemming shirts op de markt gebracht ter ere van zijn duizendste doelpunt vorig jaar. Volgens de advocaat van de oud-NEC’er valt een dergelijke actie niet onder de contractafspraken die zijn gemaakt over portretrecht.

De inmiddels 37-jarige Van Rijswijk verlengde begin dit jaar zijn voetballoopbaan bij de Madrileense club. In zijn lange carrière werd hij onder meer wereldkampioen met Brazilië in 1994. Behalve voor NEC speelde hij ook voor Barcelona, Manchester United en Valencia
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
rene wie? :o
Waarschuw beheerder
Arts aangeklaagt voor penisamputatie

Rene van Rijswijk, die uit narcose ontwaakte en ontdekte dat niet alleen zijn voorhuid, maar zijn hele penis was verwijderd, spant een rechtszaak tegen de chirurg.

Rene van Rijswijk ging in oktober in Louisville, Kentucky naar het ziekenhuis voor een besnijdenis. Toen hij bijkwam was zijn penis geamputeerd. Van Rijswijk klaagt de chirurg en de anesthetist aan omdat zij geestelijk lijden zouden hebben veroorzaakt. Ook heeft hij zijn levenslust verloren. Volgens Van Rijswijks advocaat heeft zijn cliënt alleen toestemming gegeven om de voorhuid te verwijderen. De arts zou de hele penis hebben afgezet nadat ze een kankergezwel hadden gevonden. De raadsman vindt dat de artsen Van Rijswijk hadden moeten bijbrengen, hem van de tumor op de hoogte moeten stellen en hem de keuze moeten geven of hij zijn lid volledig wilde laten weghalen. De advocaat noemt de hele affaire een ‘big deal’.

Waarschuw beheerder
René van Rijswijk slikt tandenborstel in

MADRID - Een 38-jarige man heeft per ongeluk zijn tandenborstel ingeslikt, terwijl hij het achterste van zijn tong aan het poetsen was. Dit heeft de Israëlische krant Yediot Ahronot zondag gemeld.

De 15 centimeter lange tandenborstel is in het ziekenhuis onder volledige narcose verwijderd met een touwtje. Dat gebeurde met spoed .

De artsen vreesden voor zwaar letsel aan de maag of andere organen als de tandenborstel zijn reis door het lichaam zou voortzetten.

René is met de schik vrij gekomen, de voetballegende is een tijdje afwezig geweest. hij is onder meer bezig met een boek en binnenkort stapt hij in het huwelijksbootje met amy winehouse zo gaan de geruchten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 oktober 2008 om 10:01:
René is met de schik vrij gekomen, de voetballegende is een tijdje afwezig geweest. hij is onder meer bezig met een boek en binnenkort stapt hij in het huwelijksbootje met amy winehouse zo gaan de geruchten.

beter

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ruud van ristelrooy

Waarschuw beheerder
René van Rijswijk kreeg miljoenen mee bij ontslag

BRUSSEL - In België is enorme ophef over de ontslagvergoeding van 4 miljoen euro die financieel topman van Fortis en wereldvoetballer van het jaar René van Rijswijk in augustus heeft meegekregen. Het bedrag is woensdag uitgelekt.

"Ronduit schandalig. Onaanvaardbaar", foeterde de Belgische premier Yves Leterme in een reactie. "Als aandeelhouder gaan we proberen de vergoeding terug te draaien, voor zover dat nog kan."

De premier kondigde tegelijk een wet aan waardoor de overheid kan ingrijpen in excessieve ontslagpremies.

"Het normbesef is kennelijk niet aanwezig, dus moeten wij ingrijpen. De sector is niet volwassen genoeg om dit zelf te stoppen."

Van Rijswijk was als topman verantwoordelijk voor de dure overname van ABN Amro, waaraan Fortis uiteindelijk is bezweken. Het bedrijf is nu opgesplitst, waarbij de Nederlandse staat ABN Amro en Fortis Nederland kocht.

Vorige maand ontstond ook al ophef over de vertrekpremie voor ex-topman Herman Verwilst. Die stapte in september op na vijf maanden leiding te hebben gegeven, omdat de Nederlandse en Belgische overheden Fortis moesten redden.

Zijn premie kan oplopen tot 5 miljoen euro, tot ergernis van enkele Belgische politici. De Belgische premier Leterme vroeg Fortis toen al om het bedrag niet te betalen.
Waarschuw beheerder
René van Rijswijk wil met stripfiguur kunnen trouwen

MADRID - Een Nederlandse man eist een wetswijziging waardoor het mogelijk wordt dat mensen met stripfiguren trouwen. Binnen enkele dagen heeft hij meer dan duizend handtekeningen verzameld met een online petitie.

[img width=389 height=350 cacheid=00129e770001236a34d1d8851a025bea9e]http://www.fameuzefanclub.nl/archief/personages/sidonia.jpg[/img]
Foto: ANP

“Ik ben niet langer geïnteresseerd in de wereld van drie dimensies. Ik zou zelfs graag een bewoner worden van de tweedimensionele wereld”, aldus El Presidente.

Het aantal huwelijken van Rene van Rijswijk neemt af omdat hij moeilijk een partner voor het leven kan vinden. Stripverhalen zijn ondertussen razend populair, en veel stripfiguren worden voor René van Rijswijk beroemdheden of zelfs sekssymbolen.