Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Dat is echt weer iedereen over 1 kam scheren, ken genoeg leuke homo's maar er zullen ook vast wel een paar rotte appels tussen zitten.. net als bij Hetero mensen..
Niet elke homo houdt van winkelen, net zoals dat niet elke vrouw daarvan houdt
Uitspraak van Dnies© op donderdag 19 april 2007 om 14:07:
Geweldige humor, gezellig winkelen
Dat is echt weer iedereen over 1 kam scheren, ken genoeg leuke homo's maar er zullen ook vast wel een paar rotte appels tussen zitten.. net als bij Hetero mensen..
Niet elke homo houdt van winkelen, net zoals dat niet elke vrouw daarvan houdt
Homo's die moeten ze hun penis er afhakken, gore kankerlui. Bahbah ranzige kankerlui!
zolang je het zelf niet hoeft te doen is het jou probleem toch niet.....
of heb je er ervaring mee?
Homo zijn is een nare ziekte zonder medicijn.
homo's zijn smerige darmkanaalridders... welke kerel laat zich nou in zijn kont neuken of pijpt een andere gozer.... Gatver
Ben niet tegen homo's. iedereen moet vrij zijn om zn seksuele geaardheid te kunnen uiten zonder dat de ander daar op een verkeerde wijze kritiek over geeft.
maar 2 mannen... zo heeft god het echt niet gewild
Hopelijk krijg je ooit zelf een kind die het is. Kortzichtige, achterlijke, kleingeestige holbwonder.
Hopelijk krijg je ooit zelf een kind die het is. Kortzichtige, achterlijke, kleingeestige holbwonder.
Smerige gore hetero!
zolang jij niet in je kont geneukt word en niet hoeft te pijpen is het JOUW probleem toch niet..?? waar kan je je druk om maken mens!laatste aanpassing 24 mei 2007 13:28
waar slaat dat op 2 vrouwen is precies hetzelfde,,
Wat vind jij zelf dan van 2 kerels die bezig zijn???
ik zou het geweldig vinden als hij homo blijkt te zijn
moet er niet aan denken![]()
Ik heb een zoon en ik zeg het eerlijk ik zou het geweldig vinden als hij homo blijkt te zijn...!!laatste aanpassing 24 mei 2007 13:35
Uitspraak van Maestro Raúl op donderdag 24 mei 2007 om 13:38:
Dat vind ik dan ook wel weer overdreven, tenzij jij nooit oma wenst te worden.
er bestaat ook nog zoiets als adopteren..????