Partyflock
 
Forumonderwerp · 936727
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
zijn tegenwoordig zoveel mense die tegen HOMO's zi­­­jn ik vind het verschrikkelijk dat mensen zo den­ken


Maar wat is jouwn mening?
----­-­----­---------------




groetjeS (f)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:43:
mensen moeten eerst eens normale homos leren kennen voor ze een oordeel kunnen hebben.

en dat is het nu net de meeste doen de moeite niet omdat ze al een vooroordeel hebben
ik neem het die mensen ook niet kwalijk
ze weten niet beter
vaak zijn ze er mee opgegroeit om homo's te haten
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:49:
Die bestaan niet.

dus wel
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:50:
en dat is het nu net de meeste doen de moeite niet omdat ze al een vooroordeel hebben
ik neem het die mensen ook niet kwalijk
ze weten niet beter
vaak zijn ze er mee opgegroeit om homo's te haten

ze denken allemaal dat een pot nat is
Ik ben zelf bi en al me vrienden/vriendinnen nemen mij zoals ik ben

x
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:51:
ze denken allemaal dat een pot nat is
Ik ben zelf bi en al me vrienden/vriendinnen nemen mij zoals ik ben

iedereen zal elkaar in deze wereld moeten acsepteren zoals iemand is
zou de wereld een stuk vriendelijker van worden
 
iedereen zal elkaar in deze wereld moeten acsepteren zoals iemand is
zou de wereld een stuk vriendelijker van worden

een heel stuk vriendelijker
 
wat dan

Nu ben je iemand proberen uit zijn tent te lokken, en als diegene
eerlijk antwoord geeft is hij een racist, en word er op het envelopje gedrukt.

Er word gevraagt of iemand tegen homo's is

Hij geeft daar antwoord op

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:39:
Ja ik heb iets tegen homo's

Klaar!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:43:
normale homos

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:49:
e bestaan niet.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:50:
dus wel

Ben ze nog niet tegen gekomen.

Maar wie weet......
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:49:
Die bestaan niet.

nee bij jou niet als je nooit ergens komt.


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:49:
jij houdt je erg in

ja dat moet wel anders krijg je strafpunten :d



de meeste mensen denken dat homo;s slecht zijn

somige ben ik het ook wel mee eens ja. ben een keer in de reguliersdwars straat geweest bah bah.. kreeg en meteen ruzie van die types die aan je willen zitten tering zeg hey.....


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:50:
vaak zijn ze er mee opgegroeit om homo's te haten

denk eerder dat 80% zelf niet helemaal hetero is en daarom zeggen ik haat ze want dan ken ik zelf me als nep hetero gaan gedragen zonder dat iemand weet wat ik echt ben.. op die parkings staan 95% getrouwde kerels die daar stikum hun genot zoeken..


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:51:
ze denken allemaal dat een pot nat is
Ik ben zelf bi en al me vrienden/vriendinnen nemen mij zoals ik ben

die fase van bi heb ik ook door gemaakt maar ben toen me huidige ventje tegen gekomen heerlijk samen naar hardcore feestjes egt te gek gewoon. en nog nooit heeft iemand op een feest een op of aanmerking gemaakt iedereen vind het tof die ik er spreek,
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:54:
Nu ben je iemand proberen uit zijn tent te lokken, en als diegene
eerlijk antwoord geeft is hij een racist, en word er op het envelopje gedrukt.

Er word gevraagt of iemand tegen homo's is

Hij geeft daar antwoord op

ik lok je niet uit vraag gewoon wat je er tegen hebt



Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:54:
Ben ze nog niet tegen gekomen.

Maar wie weet......

komt ooit wel
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:57:
ja dat moet wel anders krijg je strafpunten

das waar
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:57:
die fase van bi heb ik ook door gemaakt maar ben toen me huidige ventje tegen gekomen heerlijk samen naar hardcore feestjes egt te gek gewoon. en nog nooit heeft iemand op een feest een op of aanmerking gemaakt iedereen vind het tof die ik er spreek,

al sinds me 18de bi
trouwens, mensen die iets tegen homo's hebben zijn echt zo fucking onderontwikkeld. Ik kan er niet met me verstand bij, dat je een groep kan afkeuren op hun sexuele voorkeur.
 
Uitspraak van Nieuwmarkt Penose op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:00:
trouwens, mensen die iets tegen homo's hebben zijn echt zo fucking onderontwikkeld. Ik kan er niet met me verstand bij, dat je een groep kan afkeuren op hun sexuele voorkeur.

Daar heb je echt wel gelijk in
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:58:
al sinds me 18de bi

oke ik was aan laatkomer. kreeg pas toen ik 24 was me eerste gevoelens! moet wel eerlijk zeggen dat ik het gevoel had dat me wereld inelkaar pleurde..



Uitspraak van Nieuwmarkt Penose op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:00:
trouwens, mensen die iets tegen homo's hebben zijn echt zo fucking onderontwikkeld. Ik kan er niet met me verstand bij, dat je een groep kan afkeuren op hun sexuele voorkeur.

komt voort uit het geloof en angst en je hebt een deel dat zelf enorm met zich zelf in de knoop zit. en zo reageren. en ik spreek uit ervaring vond het eerst een hel.
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:57:
somige ben ik het ook wel mee eens ja. ben een keer in de reguliersdwars straat geweest bah bah.. kreeg en meteen ruzie van die types die aan je willen zitten tering zeg hey.....

ik kom er geregeld
dan heb je het slecht getroffen denk ik
de meeste laten je wel met rust
en zo als met alles zitten er ook rotte appels tussen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:57:
op die parkings staan 95% getrouwde kerels die daar stikum hun genot zoeken..

en dat vind ik fout
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:03:
oke ik was aan laatkomer. kreeg pas toen ik 24 was me eerste gevoelens! moet wel eerlijk zeggen dat ik het gevoel had dat me wereld inelkaar pleurde..

ik heb 2 jaar met een meisje wat gehad
k kom er geregeld
dan heb je het slecht getroffen denk ik
de meeste laten je wel met rust
en zo als met alles zitten er ook rotte appels tussen

sommige wel ja
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:03:
komt voort uit het geloof en angst en je hebt een deel dat zelf enorm met zich zelf in de knoop zit. en zo reageren. en ik spreek uit ervaring vond het eerst een hel.

Ik denk dat het vooral nog voorkomt uit het geloof dat een man denkt, dat hij vooral heel erg mannelijk moet zijn, en vooral een hekel moet hebben aan alles dat niet mannelijk is..

Je kan het ook haantjes gedrag noemen. Dat terwijl wij in een tijd leven dat een man al helemaal niet meer mannelijk hoeft te zijn. En je dus allang ook niet meer bang hoeft te zijn dat er afkeurend naar je gekeken word als je je niet mannelijk gedraagt.

Ik denk dat de angst hem vooral daar zit, bang zijn om niet mannelijk over te komen als je gewoon eerlijk kan zeggen : Ik heb geen problemen met homo's.

Al dat overdreven gedoe als er bijv 2 mannen op straat staan te zoenen, mensen die vieze bekken trekken... wat een onzin.
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:57:
nee bij jou niet als je nooit ergens komt.

Nou dat vind ik echt een doordacht antwoord. (y) :nee: dus

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:57:
ik lok je niet uit vraag gewoon wat je er tegen hebt

Word er onpasselijk van als ik 2 van die knakkers zien staan zoenen.
Kan er echt niets aandoen, zal wel komen omdat ik zo geboren ben.
 
ik kom er geregeld
dan heb je het slecht getroffen denk ik
de meeste laten je wel met rust
en zo als met alles zitten er ook rotte appels tussen

ja ik weet het niet ik trek van die iritante asian achtige mensen altijd aan.. en ik vind de juist zo lelijk en bah :s



en dat vind ik fout

is het ook dat soort mensen loopt meer risico op HIV dan een normale homo gast



ik heb 2 jaar met een meisje wat gehad

oke ik had een relatie van 5 jaar met een meisje ben nu al weer 7 jaar lang gelukkig met me eerste ventje.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:07:
Word er onpasselijk van als ik 2 van die knakkers zien staan zoenen.
Kan er echt niets aandoen, zal wel komen omdat ik zo geboren ben.

Nee je kan er niks aan doen, maar je kan vertellen waarom dat je onpasselijk maakt, alles is te verklaren. OOK gevoelens en emoties.
 
oke ik had een relatie van 5 jaar met een meisje ben nu al weer 7 jaar lang gelukkig met me eerste ventje.

ik verhuisde en ze kon afstand niet aan ik ben nu erg gelukkig met mijn huidige vriend en spreek haar vaak
 
Uitspraak van Nieuwmarkt Penose op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:07:
Al dat overdreven gedoe als er bijv 2 mannen op straat staan te zoenen, mensen die vieze bekken trekken... wat een onzin.

puberaalgedrag
 
Uitspraak van Nieuwmarkt Penose op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:09:
Nee je kan er niks aan doen, maar je kan vertellen waarom dat je onpasselijk maakt

Nee sommige gevoelens kan je niet verklaren.
Net zoals het gevoel waarom ben je dan homo en geen hetero. ;)
Volgens mij is het toch ook vaak mensen in de lagere sociale klassen die een hekel hebben aan homo's, vooral ook omdat meelopen heel erg populair is onder dat soort jongeren :-->
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:11:
Nee sommige gevoelens kan je niet verklaren.
Net zoals het gevoel waarom ben je dan homo en geen hetero.

en wat vind je van 2 zoenende meiden
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:11:
Nee sommige gevoelens kan je niet verklaren.
Net zoals het gevoel waarom ben je dan homo en geen hetero.

Alle gevoelens zijn te verklaren of at least een eigen impressie eraan te geven, jij bent gewoon te lui om erover na de te denken
 
Uitspraak van Nieuwmarkt Penose op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:07:
Ik denk dat het vooral nog voorkomt uit het geloof dat een man denkt, dat hij vooral heel erg mannelijk moet zijn, en vooral een hekel moet hebben aan alles dat niet mannelijk is..

Je kan het ook haantjes gedrag noemen. Dat terwijl wij in een tijd leven dat een man al helemaal niet meer mannelijk hoeft te zijn. En je dus allang ook niet meer bang hoeft te zijn dat er afkeurend naar je gekeken word als je je niet mannelijk gedraagt.

Ik denk dat de angst hem vooral daar zit, bang zijn om niet mannelijk over te komen als je gewoon eerlijk kan zeggen : Ik heb geen problemen met homo's.

Al dat overdreven gedoe als er bijv 2 mannen op straat staan te zoenen, mensen die vieze bekken trekken... wat een onzin.

vind anders de meeste hetero kerels helemaal niet mannelijk meer eigenlijk.. meeste meiden van heteros die gaan liever met ons stappen en shopppen dan met hun eigen kerels :roflol: das pas een afgang vind ik (Y)


Uitspraak van Nieuwmarkt Penose op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:09:
OOK gevoelens en emoties.

die zal vast voor hem te moeilijk worden. meschien is die er zelf nog niet over uit :D


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:09:
ik verhuisde en ze kon afstand niet aan ik ben nu erg gelukkig met mijn huidige vriend en spreek haar vaak

ik spreek me ex niet meer haar huidige man die kon het niet aan dat wij nog goed contact hadden dus die vriendschap heb ik maar verbroken voor haar eigen bestwil
 
Uitspraak van Nieuwmarkt Penose op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:12:
Volgens mij is het toch ook vaak mensen in de lagere sociale klassen die een hekel hebben aan homo's,

Dat zijn vaak de mensen die er rond uit vooruit komen, "de rest" is bang dat het hun carriere zal schaden ;)
 
Uitspraak van Nieuwmarkt Penose op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:12:
Alle gevoelens zijn te verklaren of at least een eigen impressie eraan te geven, jij bent gewoon te lui om erover na de te denken

nee lui zal het niet wezen hij zal zich eerder uit schaamte stil houden
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:13:
Dat zijn vaak de mensen die er rond uit vooruit komen, "de rest" is bang dat het hun carriere zal schaden

niet dus maar daar snap jij dus echt niks van
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:13:
ik spreek me ex niet meer haar huidige man die kon het niet aan dat wij nog goed contact hadden dus die vriendschap heb ik maar verbroken voor haar eigen bestwil

rot ja
 
Uitspraak van Nieuwmarkt Penose op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:12:
jij bent gewoon te lui om erover na de te denken

Nee hoor ben echt niet lui...dr phil.
Maar jij denkt ook niet verder na dan je neus lang is merk ik (y)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:13:
Dat zijn vaak de mensen die er rond uit vooruit komen, "de rest" is bang dat het hun carriere zal schaden

Ik denk het niet, ik denk dat vooral die hoger opgeleide meer nadenken en niet meeloop gedrag vertonen, ik denk ook dat hun juist minder bang hoeven te zijn om een eigen mening te verkondigen zonder angst te hebben om "uit de groep gestoten" te worden.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:15:
Nee hoor ben echt niet lui...dr phil.
Maar jij denkt ook niet verder na dan je neus lang is merk ik

Als je niet wilt discusieren omdat je 1 : of te lui bent of 2 : niet genoeg sociale vaardigeheden bezit om een normale discussie te voeren, zeg dat dan gewoon.
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:14:
nee lui zal het niet wezen hij zal zich eerder uit schaamte stil houd

Zo jullie hebben snel jullie mening klaar...ik denk toch nog liever even verder na voor ik net zoiets stompzinnigs er uit ga flappen.
 
rot ja

nee heb me er bij neer gelegt. zit wel goed zo heb genoeg vrienden en meiden om me heen die wel van me houden dus als zij voor een kerel kiest die haar leven bepaald moet zei het zelf weten,



Uitspraak van Nieuwmarkt Penose op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:15:
Ik denk het niet, ik denk dat vooral die hoger opgeleide meer nadenken en niet meeloop gedrag vertonen, ik denk ook dat hun juist minder bang hoeven te zijn om een eigen mening te verkondigen zonder angst te hebben om "uit de groep gestoten" te worden.

denk dat wij wel verstand hebben maar die gast niet die leeft in ze eigen wereld vol met onkennings fases lekker laten gaan (Y)
 
Uitspraak van Nieuwmarkt Penose op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:17:
niet genoeg sociale vaardigeheden bezit om een normale discussie te voeren, zeg dat dan gewoon

Aan jou schrijven te zien voldoe je precies aan je eigen uitleg.
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:18:
nee heb me er bij neer gelegt. zit wel goed zo heb genoeg vrienden en meiden om me heen die wel van me houden dus als zij voor een kerel kiest die haar leven bepaald moet zei het zelf weten,

dan denken we daarover het zelfde
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:13:
vind anders de meeste hetero kerels helemaal niet mannelijk meer eigenlijk.. meeste meiden van heteros die gaan liever met ons stappen en shopppen dan met hun eigen kerels das pas een afgang vind ik

ik ga vaak met mijn homo vrienden stappen in homo tenten omdat ik daaar met rust word gelaten
en shoppen doe ik meestal met een homo omdat ze altijd eerlijk zijn en veel gevoel voor mode hebben

een afgang???
vind ik niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:18:
Aan jou schrijven te zien voldoe je precies aan je eigen uitleg.

En die uitleg zal zijn ? ik ben zelf een laag opgeleid persoon hoor, als je soms denkt dat ik mijzelf wil profileren als een hoog opgeleid persoon ?

En ik zal ook niet ontkennen dat mijn Nederlands beneden de maat is.

Maar ik weet wel dat ik genoeg nadenk over dingen, en ook genoeg sociale vaardigheden bezit, om op een rationele manier na te kunnen denken over een onderwerp zoals dit.

Ik denk om eerlijk te zijn dat JIJ on the other hand, NIET genoeg nadenkt over bepaalde zaken, en gewoon roept om het roepen omdat waarschijnlijk al je vriendjes er precies zo over denken.
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:18:
onkennings fases lekker laten gaan

Jullie zitten in de ontkennings fase, homofielie word nou eenmaal niet overal geaccepteerd. Accepteer dat, en begin niet gelijk over sociale vaardigheden te lui en nog meer van dat bla bla
Uitspraak van Nieuwmarkt Penose op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:15:
Ik denk

Denk jij maar verder.
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:21:
ik ga vaak met mijn homo vrienden stappen in homo tenten omdat ik daaar met rust word gelaten
en shoppen doe ik meestal met een homo omdat ze altijd eerlijk zijn en veel gevoel voor mode hebben

een afgang???
vind ik niet

mel(L) ik shop ook liever met een homovriend van me zekers als ik iets bepaalds hebben wil




dave=­alpha=­eelke zie je prive even kanjer
 
Uitspraak van Nieuwmarkt Penose op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:21:
En die uitleg zal zijn ? ik ben zelf een laag opgeleid persoon hoor, als je soms denkt dat ik mijzelf wil profileren als een hoog opgeleid persoon ?

Zie je dat ik mensen kennis heb en dat je voldoet aan je eigen uitleg jegens mij. :lol:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:22:
Denk jij maar verder.

haha point proven.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:23:
Zie je dat ik mensen kennis heb en dat je voldoet aan je eigen uitleg jegens mij

Nee want als je beter zou lezen, dan zou je zien staan dat ik heb gezegt : "de meeste lager opgeleide personen"

en vervolgens vertel ik hier, dat ik, als laagopgeleid persoon, niet meega in het homo bashen.

Dus ik voldoe helemaal niet aan jouw interpetatie van mijn uitleg.
 
Uitspraak van Nieuwmarkt Penose op zaterdag 27 oktober 2007 om 17:21:
NIET genoeg nadenkt over bepaalde zaken,

En hoe kom je daar dan bij?

Waarom kunnen homo's niet gewoon hetero zijn dan?

(ik vraag dit omdat jij niet vind dat ik onpasselijk mag worden als ik 2 mannen zie staan zoenen)
 
:vaag:
laatste aanpassing
 
Ik begin me lichtelijk te ergeren aan jou No Problem