Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
nee hoor dat heb je niet...je heb homoos en je heb rasnichten
kijk en aan dat 2de heb ik ook zoiets van..
en ik kan je wel vertellen je kan beter met hun praten als met een hetro..maarja mensen hebben een beeld mensen lullen mee met de maatschappij..homoos zijn vies hoezo omdat ze een andere voorkeur hebben lekker boeiend..
oke vond Amsterdam wel spannend maar heb er een maand of 3 gewoond toen werd ik gek en ben ik toch maar weer verhuist met me ventje naar de vrije ruimte. ik hou meer van vrijstaand huis voetbal veld tuin en water achter me huis heerlijk gewoon
dus lekker in je blote reet door je tuin lopen?
waarom worden mn berichten 2x toegevoegt?
lekker lekker visse met een
erbij en niks vangen
tja dat vind je in amsterdam niet
ik woon er al 17 jaar
ik zeg eerlijk ik wil ook weg
maar hou van amsterdam
een huis in amsterdam is klein en duur
en 450 euro verdient
dus vanavond maar eens uit geven weer hehe
was er gister nog even heerlijk uit geweest..
ik zie geen reden om iets tegen hom's te hebben hoor ?
al ze maar niks van mij willen

Hahahhahahahahaaa... echt waar... zoiets doms heb ik echt nog nooit gehoord!!
heb je goed gedaan
ik ook
vaatwastablet
nou... zijn genoeg vrouwen die zich anaal laten nemen.
misschien moet jij dat ook maar eens laten doen door een neger met een pik van 23cm.
dan hou je voorlopig wel ff jr grote bek
nou... zijn genoeg vrouwen die zich anaal laten nemen.
ging vanzelf smeet er 12 euro in en kassa.
moet zeggen dat ik het gister kwa uitgaan maar saai vond was niet gezellig.
ik zie geen reden om iets tegen hom's te hebben hoor
waarom nou zo boos dan we brengen mensen die niet zo veel weten en ervaring hebben iets bij. is toch een maatschapelijke taak ?
leuk al die dubbelposts :-->
Er zitten hier gewoon een aantal mensen jullie uit te lokken en jullie gaan er nog lekker op in ook. Negeer die onzin gewoon.
Ja ik heb iets tegen homo's...
dat is wel zo maar dan komt het eigenlijk op neer dat ze hun gal ff spugen en wij niks terug mogen zeggen.. vind dat ik het redelijk netjes hou wel.
mensen moeten eerst eens normale homos leren kennen voor ze een oordeel kunnen hebben.