Partyflock

Forumonderwerp · 936727
12126x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
zijn tegenwoordig zoveel mense die tegen HOMO's zi­­­jn ik vind het verschrikkelijk dat mensen zo den­ken

Maar wat is jouwn mening?
----­-­----­---------------

groetjeS (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 22:43:
als mijn kind homo is wil ik er nix mee te maken hebben idd....opgerot ermee....gewoon keihard

waarschijnlijk is deze persoon zelf homofiel, zowiezo zwakzinnig, maar dat is aan zijn foto duidelijk op te merken..

Waarschuw beheerder
toen ik nog in Duitsland woonde had ik een hele goeie vriend en die was 🇮🇸 ook homo...geweldige tijd met hem :jaja: lachuhh :lol: helaas nu geen contact meer :(

Waarschuw beheerder
Geen problemen mee, je moet iedereen in z'n eige waarde laten! :yes:
Waarschuw beheerder
ik heb er alleen een hekel aan als ze zich echt ernaar gaan gedrage zoals tongzoene met elkaar voor me neus, of in een leren jack lope met een kortebroek en zo een pettje op,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 22:47:
Geen problemen mee, je moet iedereen in z'n eige waarde laten!

:yes:

Waarschuw beheerder
Ik vind homo's beste mensen, hebben er 2 stellen van op de buurt te wonen. Helemaal geen last van, en als er iets gedaan moet worden zetten ze zich daarvoor ook 100% in.
ZO lang ze maar niet gaan lopen zoenen waar ik zelf bij ben of andere dingen.
Waarschuw beheerder
Homo's zijn ok! Vooral als ze een klein wit poesje als fototje hebben :)

Waarschuw beheerder
ik heb helemaal niks tegen homo's, zijn vaak gezellig mensen.
al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik geen zoenscene van hun voor mn neus hoef te zien.
Waarschuw beheerder
ik woon samen met mn betste vriend en die is dus ook homo :D

als k dan iets hoor over homo's die weer in elkaar zijn geslagen, moet ik gelijk aan hem denken, k kan t niet begrijpen dat mensen anderen niet in hun waarden kunnen laten!
Waarschuw beheerder
ik heb wel wat tegen homo's ja....

als ze op mannen vallen maakt me niks uit....moeten ze zelf weten
maar wat willen ze nou...

ze willen niet als homo bekeken worden en willen als normale mensen bekeken en beoordeelt worden...

waarom willen ze dan homo spelen een homo optocht een homo kermis en een homo cafe.....

als ze zo graag als normale mensen willen worden beoordeeld kunnen ze toch naar een normaal cafe of feest gaan....

zo lok je het zelf uit...
en daar kan ik dus echt niet tegen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eindbaas Patrick op zondag 19 augustus 2007 om 22:12:
waarom willen ze dan homo spelen een homo optocht een homo kermis en een homo cafe.....

als ze zo graag als normale mensen willen worden beoordeeld kunnen ze toch naar een normaal cafe of feest gaan....

tja omdat t bij hetero's lekker makkelijk is om iemand te versieren (voor sommoge dan;))
en homo's kunnen niet gelijk aan iemand in n "normale" kroeg zien of diegene homo is....
of moeten ze bij elke leuke gozer gaan vragen of ie homo is, en als ze t dan weer aan zo "homohater" vragen krijgen ze evengoed nog n klap op hun bek

dus ik vind dat dus wel kunnen!

Waarschuw beheerder
Zolang ze maar niet een overdreven scene voor je neus neerzetten, dat doe je toch ook niet als hetero stel... dan zoek je toch ook gewoon ff een plekje uit het zicht...

En zolang ze hun handen tegenover mij maar thuis houden..

Verder behandel ik iemand die anders sexueel geaard is als mij niet anders..

Dat doen ze toch ook niet tegenover mij :S ...

Waarschuw beheerder
Vind homoseksuele mannen over het algemeen heel erg leuk!! :yes: :)

Waarschuw beheerder
ze willen niet als homo bekeken worden en willen als normale mensen bekeken en beoordeelt worden...

zo lok je het zelf uit...
en daar kan ik dus echt niet tegen

Dit vraag ik mij ook wel af ja.. Willen niet onderscheiden worden van 'normale' mannen, maar onderscheiden zich wel van de rest om naar 'hun' feestjes en dergelijke te gaan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 22:58:
Zolang ze maar niet een overdreven scene voor je neus neerzetten, dat doe je toch ook niet als hetero stel... dan zoek je toch ook gewoon ff een plekje uit het zicht...

nou dr zijn ook genoeg hetero's die dat doen hoor :S
Waarschuw beheerder
maja iedereen zijn eigen mening heh ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb helemaal niets tegen homo's, zolang ze mij er buiten laten :)

Waarschuw beheerder
nee hoor nixs op tegen!
Waarschuw beheerder
Helemaal niets mis mee..!! lekker iedereen in zn waarde laten:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van moretti.... op zondag 19 augustus 2007 om 23:04:
nou dr zijn ook genoeg hetero's die dat doen hoor

ik bedoelde er eigenlijk alleen maar mee te zeggen dat ik daar hetzelfde overdenk ... en dan heb ik het over de overdreven vormen.. niet een kus of iets in die richting.

Waarschuw beheerder
Ik heb niks tegen homo's maar ze moeten er niet zo mee te koop lopen, en dingen als Gayparade gaan gwn te ver :s Er is toch ook geen Heteroparade ofzo waar alle hetero's zich verrot kleden en elkaar staan af te lebberen.

Waarschuw beheerder
maar wat willen ze nou...

Zoals iemand anders ook al zei is een van die redenen dat het moeilijk is om zonder risico iemand aan de hak slaan in een normaal café. Maar ik denk ook dat, als de maatschappij er niet zo tegenover had gestaan als nu, dit misschien al minder was geweest. Homo's voelen zich nou eenmaal meer op hun gemak bij lotgenoten tijdens het uitgaan. Is dat ook niet een beetje terecht?

En over zoiets als de Gaypride, dat kan ik ook wel begrijpen. Het is iets als een massale positieve energie-uitwisseling dat zorgt voor trots. Gewoon eens zonder zorgen lekker feesten met z'n allen en dat ook laten zien. Geweldig juist dat zoiets hier in Nederland kan! (Y)

Over het algemeen verloopt dat feest heel netjes en supergezellig. Je moet niet alleen kijken naar de extravagante figuren die worden gefilmd voor op het nieuws zodat ze weer leuke beelden hebben. ;)
Waarschuw beheerder
Heb niks tegen homo´s, maar hou er niet van als ´t echt nichten
zijn, kan ik me wel aan irriteren :s

Waarschuw beheerder
Sja vind ze wel Vies Jah...
Waarschuw beheerder
heb helemaal niks tegen homo's. ga juist heel goed met hun om. in mijn vriendenkring heb ik er 2 zitten.
als mensen iets anders dan de standaard mensen zijn, zijn ze gelijk raar, gek. of wat dan ook.. Bullshit!

Waarschuw beheerder
heb er helemaal niets tegen.
vaak zijn het hele lieve, zachte mannen.
Dat zijn net zo goed mensen en weinig anders dan hetero`s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 augustus 2007 om 07:19:
Sja vind ze wel Vies Jah...

:rot:

Zij vinden hetero's misschien wel vies, who knows (F)
Waarschuw beheerder
Ik heb niks tegen homo's het zijn mensen net zo als iedereen. Je heb er aardige tussen zitten en sukkels.

Waarschuw beheerder
Mijn oude leraar Wiskunde is homo, was een hardstikke toffe gozer, je kon altijd met hem lachen! Je zou niet eens zeggen dat die homo is.
Waarschuw beheerder
ik trek van die "vrouwelijke" homos echt niet. dat je gay bent oke..maar zon nichterig stemmetje enz hoeft tog niet
Waarschuw beheerder
donateur
niets mis mee, over het algemeen zijn ze heel gezellig
Waarschuw beheerder
haha ja over die gayparade...
mijn huisgenootje zegt zelf ook dat ie begrijpt dat met zoiets mensen juist n hekel krijgen aan homo's
hij gaat r zelf ook alleen maar heen voor de sfeer en niet omdat ie homo is....

Waarschuw beheerder
i (L) homo's :d ik kan er zo mee lachen op mn werk... :roflol: Haha, vooral als ze hun weekendverhalen vertellen of we allebei mannen aan het keuren zijn:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2007 om 19:37:
ik kan er zo mee lachen op mn werk... Haha, vooral als ze hun weekendverhalen vertellen of we allebei mannen aan het keuren zijn

hahahah zo'n collega heb ik ook :lol:

hij is nog ngrotere slet dan de meeste meiden die k ken :P
geweldig

Waarschuw beheerder
ik ben der zeker NIET tegen!
laat iedereen lekker zijn gang gaan kwa sex!
zolang het maar niet met kinderen en dieren is.!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimm :) op zaterdag 2 juni 2007 om 14:12:
homo's zijn lief, aardig, super gezellig en echt niets mis mee tenminste degene die ik ken.

:yes::yes::yes: helemaal mee eens :yes::yes::yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2007 om 19:37:
i homo's ik kan er zo mee lachen op mn werk... Haha, vooral als ze hun weekendverhalen vertellen of we allebei mannen aan het keuren zijnlaatste aanpassing 21 augustus 2007 19:37

:D Mijn directe collega is ook zo!
Echt leuk!

En ze zijn attent :yes:

Waarschuw beheerder
Sorry ik las net een stukje van:

Ik heb er geen problemen mee zolang ze zich er maar niet na gedragen
tongzoenen voor mn neus enzo..

Mijn reactie: Why not?? Kijk eens in een discotheek hoeveel mensen
er wel niet met elkaar aant tongzoenen zijn. Meisje jongen is niet erg,meisje meisje is bij de meesten ook niet erg. Zodra het over twee jongens gaat is het iellll...
Waarschuw beheerder
Je heb nette homo's en overdreven homo's..

Maarja dat heb je wel met meerdere dingen he. 8)

ik mag ze wel hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaantje:[ op woensdag 22 augustus 2007 om 19:07:

Maarja dat heb je wel met meerdere dingen he.

ik mag ze wel hoor.

(y)

ik mag ze ook wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 18:38:
Ik heb er geen problemen mee zolang ze zich er maar niet na gedragen
tongzoenen voor mn neus enzo

Dat zie ik liever ook niet nee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaantje:[ op woensdag 22 augustus 2007 om 19:07:

Maarja dat heb je wel met meerdere dingen he.

ik mag ze wel hoor.

(y)

ik mag ze ook wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 15:21:
Maar wat is jouwn mening?

dat het mensen zijn, en dat ik alleen tegen mensen iets heb of niets heb.
en tegen deze bepaalde mensen heb ik niets:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maaarreeehh, ik ga alsnog niet mee in die idiote fantansieverhalen waar jullie de massa mee bespelen...met homo's en al die andere achterlijke verhalen
Ik hoef niet uit te leggen wat ik daarmee bedoel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb er totaal geen problemen mee :d
Waarschuw beheerder
Me beste mattie is ook homo :P ik heb wel eens problemem met hem :D
niet omdat hij homo is ofzo :P:P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(L) homo en lesbis
Waarschuw beheerder
heb er niets tege, zolang ze maar ver uit mijn buurt blijven.
Waarschuw beheerder
ik haat t als mensen tegen homo's zijn of naar over ze denken.
holebi's & hetro's zijn allemaal gelijk,
alleen word de een in se kont geneukt en de ander niet,,,
damn krijg haat voor homo haters:[

Waarschuw beheerder
geen problemen mee

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 augustus 2007 om 12:33:
al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik geen zoenscene van hun voor mn neus hoef te zien.